Gå til innhold

Baby boka...

shy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og hopp.. nok en mandag!! :roll:

Da var denne helgen over også... Helgen har vært suuper.. litt lite avslapping, men det får vi ta igjen senere. Fredag var kjempekos med middag og teater... og en liten bar-runde etterpå!! Men det ble ikke så sent, da jeg visste jeg skulle ut igjen på lørdag. Mannen derimot kom hjem i halv fem tiden natt til lørdag, og slet litt med å komme igang igjen på lørdag kveld, men kom seg etter hvert.

Familiefesten på lørdag ble veldig koselig og morsom. Kos å se alle igjen og få en oppdatering på livet til alle.

I går var det bursdag for lille nevø... han fikk cdèn "hits for kids" av oss, og ble helt i ekstase..var inne på rommet sitt resten av kvelden og lekte rocke-stjerne.. he he.. søte han!! :hoho:

Denne uken går det slag i slag hver dag. Så jeg gleder meg til fredag, hvor vi ikke har noen planer..... tror jeg kommer til å være litt sliten da ja!! :sove:

I dag er det 1 dag til IKM. Ingen reelle symptomer, og heller ikke store håpet om klaff... Ingenting er i allefall annerledes enn det har vært de andre gangene, så selvom jeg hadde bestemt meg for å teste i dag tidlig, gadd jeg ikke, da jeg er overbevist om at :kjempesinna: tanta kommer som planlagt i morgen.

Ha en fin dag alle KG venner!!

stor :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei! Ingen tante til shy, ingen tante til shy!! :evil: :evil: :evil:

Fikk jeg skremt henne bort nå?

Godt å se at du hadde en fin helg.

Det har jeg hatt også.

Jeg er spent på i morgen, skal du teste i morgen, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. Siam.. takk for hjelpen.. kanskje det var det som skulle til!! :wink:

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal teste.. jeg VET jo at tanta kommer i morgen hvis det ikke er klaff... så det er kanskje like greit å bare vente og se... dersom hun IKKE kommer i morgen derimot.. MÅ jeg nok teste. Jeg har jo vært så utrolig regelmessig hele veien, så det skulle jo forundre meg om syklusen plutselig forandrer seg.

Spennende... hadde jo vært en fin julegave til alle besteforeldrene, med et lite nurk på vei!! *drømme*

shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag venter jeg tanta... ingen tegn til eller fra.. bortsett fra skikkelig PMS humør i går kveld.. stakkars mannen.. blir så fortvilet.... Men han skjønner at det egentlig ikke er han jeg er sur på... det er bare så deilig å ta det ut over noen....

Er nå helt overbevist om at mensen kommer... kan ikke skjønne annet.... pleier å komme sånn midt på dagen, så jeg regner med besøk etter lunsj.

Vi får se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe gøy å ha pms-humør. Jeg blir skikkelig negativ, ingenting er morsomt.

Jeg håper ikke at du ser noe til tanta i dag, det hadde vært det aller beste!

Jeg følger spent med på oppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam og *tine*.. :)

Ingen tante enda... og DET er uvanlig til å være meg... jeg som alltid er HELT på klokken. I tillegg var det ikke i dag jeg har IKM men IGÅR!! :o Er det mulig...

Hvis ikke det er noen tante innen jeg legger meg i kveld, MÅ jeg teste i morgen...

Men jeg er likssom så sikker på at hun lurer meg... og bare er forsinket.. :-?

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Shy,

Nå er jeg usikker på om jeg har lagt igjen spor hos deg tidligere - men jeg må jo si at dette virker veldig spennende. Skjønner (nesten) ikke at du har tålmodighet til å vente. Håper du får positivt svar i morgen!

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam... Ja, jeg har testet... og akkurat nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro... :klø:

Tanta er ikke i syne i allefall, og testen (av den billige typen som vi kjøpte vet du...) den var faktisk svak positiv.

Den streken som viser at testen fungerer var jo knallsterk, og den streken som viser graviditet syntes den og... men veeeldig svakt. Men det var ingen tvil om at det var DEN streken, og ikke noe annet....

Jeg ble veldig forfjamset, og vurderte om jeg skulle ta en til, eller kanskje ta en til av et annet merke (de vanlige norske), men kom frem til at beste løsning er å teste igjen i morgen.

Mannen så også testen, og han bekreftet at jeg ikke bare øøøøøønske - tenkte meg en strek, at den faktisk VAR der.... men som sagt, så svak at vi var veldig i tvil begge to. :klø:

Ble enige om å ikke slippe jubelen løs før vi VET helt sikkert.

I dag skal vi ha hele familien på kaker, da mannen har bursdag.. :bursdag: (litt av en bursdagspresang hvis det er spire på vei...) og da gjelder det for meg...(som er så talentløst dårlig på å holde maska) å ikke vise noe tegn til at jeg har noe å fortelle... min mor ser ganske rett igjennom meg... så sånn sett, er det egentlig bare fint at vi er litt usikkre i dag... for da skjuler vi likssom ikke noe.

Phu... merkelig morgen.. gleder meg igjen til i morgen tidlig. :)

Jeg var veldig overrasket over at tanta ikke hadde kommet... og i går kveld så ble det litt :kline: og hvis det skjer når jeg venter tanta, så kommer hun som oftest alltid da... men ikke i går....

Guuud, jeg håper at det stemmer det vi så på testen i dag tidlig..... men er fortsatt veldig usikker. :-?

:klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaaaaa!

Så bra, en strek er en strek. Akkurat sånn hadde jeg det også!!! Test gjerne igjen i morgen, men jeg har troen på det. Å så gøy!!!

:hoppe::hoppe:

Gratulerer med mannen også, for en bursdagspresang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Siam.. hadde du det sånn og...? Det var spennende...

Jeg har jo veldig korte sykluser, så i dag er jo dag 28, så det er kanskje ikke så rart at streken er svak?... Herregud.... nå må jeg ikke gire meg opp..det er typisk at jeg gjør det, også var det bare innbildt...

(klarte ikke å dy meg.. måtte gå inn på babyverden og se hvor langt jeg er på vei HVIS det stemmer.. og der står det at jeg er 4+2 i såfall.... hi hi) Best å ikke tenke for mye på det... enda.

Hvordan skal jeg holde ut til i morgen? Tror dette blir den leeengste IKM dagen i mitt liv.... :ler:

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg testet 4 dager før ikm og da ble streken super-svak, men den ble sterkere og sterkere for hver dag.

Jeg hadde en Quick Respons-test liggende og jeg testet med den på IKM, og da var det ikke tvil...

Jeg testet igjen i går med billigtestene og da var den også veldig positiv.

Gratulerer så mye. Jeg tror du er gravid, jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å shy, så spennende!!!!

Håper virkelig at dere har klaffet nå :hoppe: Det hadde vært litt av en bursdags- og førjulsgave!!!

En strek er jo vanligvis en strek da...

Krysser fingrene for deg nå!!! Lykke til :kose:

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så spennende, shy! Høres ut som du er gravid :hoppe: Kanskje det hjalp å være litt borte fra KG :-) Kjempe bra!! Må innom å sjekke her i morgen også!

Jeg kysser alt for at det er klaff nå :tommelsmil:

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar sjansen og gratulerer deg shy...for en strek er en strek....jeg hadde en hcg på bare 10 sist og det slo ut som svak strek på cb test...så det skal være mulig..og siden du akkurat har passert IKM så er det ikke så unaturlig at streken er svak fortsatt!!

:tommelsmil:SÅ UTROLIG KJEKT AT DET KLAFFET SÅ RASKT!!!:tommelsmil:

Stoooor :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.. og tusen takk!!!

JA DET STEMMER!!!

:hoppe: JEG ER GRAVID!!!!!!!! :hoppe:

I dag tidlig tok jeg først en av de billige testene, og i dag var streken litt tydeligere... Mannen sa det med en gang han så den.. at nå var den tydeligere!! Så fant vi ut at jeg skulle svi av en CB test... bare for sikkerhetsskyld.. og DER var det tydelig!!!! INGEN TVIL!!!!!!!!!!

Guuud så deilig!!! Mannen var helt i hundre.. det var den beste bursdagsgaven han kunne få!!! Tror sent han vil glemme akkurat dette.. en liten :babygutt: eller :babyjente: helt fantastisk!! :hjerter:

Oi oi oi... dette må jeg fordøye litt... :enig_animasjon:

Og så må jeg håpe og satse på at dette går fint. Men det beste med det hele akkurat nå, er å vite at vi KAN bli gravide... for det har vi jo ikke visst....

Ha en strålende dag alle sammen!!!

Og takk for forhåndsgratulasjoner: Madden... (dette var akkurat som bestillt.. ikke sant Siam? :wink: )

HURRA HURRA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...