Gå til innhold

Første skoledag :-(

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Grufullt! Og ekstra grufullt når det går ut over barn!

Skrevet

Fryktelig trist!

Håper inderlig det går bra med barna.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Hvis det er Tsjetsjenere må jeg samtidig si at jeg forstår det. Forsvarer ikke det de gjør, men forstår de.

• Liker 1
Skrevet

Det er helt vanvittig meningsløst!

Gjest Anonymous
Skrevet

Håper ikke det blir et tragisk utfall som feks teateret i Moskva :(

Skrevet

For en verden vi lever i :-(

Tenk at slikt skal gå ut over uskyldige små barn..

Jeg blir så sinna!!!!!

Skrevet

Det er jo fryktelig! Stakkars barn..! De vil ihvertfall aldri glemme sin første skoledag.. :(

Mvh Yvonne

Skrevet
Hvis det er Tsjetsjenere må jeg samtidig si at jeg forstår det. Forsvarer ikke det de gjør, men forstår de.

Men hvis det er de som står bak, så sanker de ikke like mye sympati som før eller hva? Her går de jo målrettet mot barn. Det må vel være moral og etikk, til og med blandt terorister?! eller er jeg fryktelig naiv nå?

Gjest Lilleulv
Skrevet

Fy faen... kan jo ødelegge ungene!! :( dritt folk!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Når det går ut over unger er det rett og slett bare onskapsfult uansett hvem det er :evil:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Men hvis det er de som står bak, så sanker de ikke like mye sympati som før eller hva? Her går de jo målrettet mot barn. Det må vel være moral og etikk, til og med blandt terorister?! eller er jeg fryktelig naiv nå?

Ja det er fryktelig, men jeg vet ikke hva som foregår i hodene på de som har sett nære familiemedlemmer bli voldtatt og drept av russiske soldater rett foran øynene på dem. Når alt kommer til alt, er det vel Russland som har skapt denne konflikten, og angrepet "bandittene", som de kaller det, på en helt feil måte.

Skrevet

Det er ikke tsjetsjenere, men ingusjetianere ... Ingusjetia ligger på grensen til Tsjetsjenia.

Gjest Valhalla
Skrevet

Har du sett hva Tjetsjenere gjør med fangede russiske soldater eller Rattle. Jeg syns Putin skal gå inn å jevne Grozny med jorda igjen. Møkkafolk

Gjest Anonymous
Skrevet

LavAllah, prøv å velge trådene der du vrenger ut av deg med litt mer omhu.

OK?

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk Trøffel :-?

valahlla - dette er ikke tråden for det der

Gjest Valhalla
Skrevet

Jo det er det for h.... Hvordan mener du de skal unngå slik terror,to fly og nå det der

Gjest Anonymous
Skrevet
Jo det er det for h.... Hvordan mener du de skal unngå slik terror' date='to fly og nå det der[/quote']

PM eller Skråblikk, OK?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...