AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #82 Skrevet 8. juni 2015 Nei, dessverre. Hadde altfor lite jern da de sjekket blodet mitt, så jernnivået må bli stabilt før jeg kan prøve igjen. Rekrutterte noen venner da, så fikk bidratt litt! Anonymous poster hash: 18d70...ed5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #83 Skrevet 8. juni 2015 Nei, jeg har hatt herpes tidligere, så jeg får ikke lov. Anonymous poster hash: 71113...468
karamariell Skrevet 8. juni 2015 #84 Skrevet 8. juni 2015 Jeg har cøliaki og gir blod. På St. Olavs. Anonymous poster hash: 8d26b...83e Oja, litt forskjellig fra sted til sted. Vet at i Oslo går det ikke. Har ikke sjekket med byen min enda Har uansett piercing i slimhinner og er litt borti forskjellige stoffer fra tid til annen, så da er jeg utelukket uansett
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #85 Skrevet 8. juni 2015 Går på div medisiner som gjør at jeg ikke kan.Anonymous poster hash: 007ed...fc4
Mynona Skrevet 8. juni 2015 #86 Skrevet 8. juni 2015 Jeg gir blod. Hadde tenkt på det i flere år men ikke fått surret meg til det, men 22. juli tippet det over i dette må jeg gjøre. Har ikke gitt på lenge nå, for jeg fjerner tattovering, og må vente 2 mnd (mener jeg det var) etter siste behandling før jeg kan gi igjen.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #87 Skrevet 8. juni 2015 Jeg har vært ograndonor i over 10 år, men kan ikke gi blod pga smertestillende medisiner Anonymous poster hash: f5c29...422
pantertante Skrevet 8. juni 2015 #88 Skrevet 8. juni 2015 (endret) Jeg har gitt blod i mange år. Er så heldig å oppfylle kriteriene, i tillegg til at jeg har høy blodprosent, ingen sprøyteskrekk, tydelige blodårer og ganske kort vei til sykehus. Har Rh - , såkalt katastrofeblod som alle kan motta. Endret 8. juni 2015 av pantertante
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå