Gå til innhold

Er du blodgiver?


  

85 stemmer

  1. 1. Er du blodgiver?

    • Ja
      36
    • Nei
      49


Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, jeg gir og har gjort det i flere år :) Har A+. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, dessverre. Hadde altfor lite jern da de sjekket blodet mitt, så jernnivået må bli stabilt før jeg kan prøve igjen. Rekrutterte noen venner da, så fikk bidratt litt!



Anonymous poster hash: 18d70...ed5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har hatt herpes tidligere, så jeg får ikke lov.



Anonymous poster hash: 71113...468
Skrevet

 

Jeg har cøliaki og gir blod. På St. Olavs. 

Anonymous poster hash: 8d26b...83e

 

Oja, litt forskjellig fra sted til sted. Vet at i Oslo går det ikke. Har ikke sjekket med byen min enda

 

Har uansett piercing i slimhinner og er litt borti forskjellige stoffer fra tid til annen, så da er jeg utelukket uansett

AnonymBruker
Skrevet

Går på div medisiner som gjør at jeg ikke kan.

Anonymous poster hash: 007ed...fc4

Skrevet

Jeg gir blod. Hadde tenkt på det i flere år men ikke fått surret meg til det, men 22. juli tippet det over i dette må jeg gjøre. 

 

Har ikke gitt på lenge nå, for jeg fjerner tattovering, og må vente 2 mnd (mener jeg det var) etter siste behandling før jeg kan gi igjen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært ograndonor i over 10 år, men kan ikke gi blod pga smertestillende medisiner :(



Anonymous poster hash: f5c29...422
Skrevet (endret)

Jeg har gitt blod i mange år. Er så heldig å oppfylle kriteriene, i tillegg til at jeg har høy blodprosent, ingen sprøyteskrekk, tydelige blodårer og ganske kort vei til sykehus.

Har Rh - , såkalt katastrofeblod som alle kan motta.

Endret av pantertante

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...