Ms.Sommerfugl Skrevet 3. juni 2015 #21 Skrevet 3. juni 2015 Nei, jeg gir ikke blod, men jeg har lyst! Glemmer det alltid. Skal jammen stikke til sykehuset til uken og få sjekket om jeg kan gi. Tror jeg er 0 et eller annet 3
Sugerøret Skrevet 3. juni 2015 #22 Skrevet 3. juni 2015 (endret) Nei ,går på medisiner og har kraftig allergi- Så jeg får ikke lov Endret 3. juni 2015 av Kårky
hjärterdam Skrevet 3. juni 2015 #23 Skrevet 3. juni 2015 Kan ikke pga anemi. Får litt nå og da istedet
Cathj Skrevet 3. juni 2015 #24 Skrevet 3. juni 2015 Ja. Er både blodgiver og organdonor. Koster meg så lite, og kan hjelpe så utrolig mange.
#Sunrise Skrevet 3. juni 2015 #25 Skrevet 3. juni 2015 nei det er jeg ikke :/ dem har store problemer med å ta blodprøve av meg, så har ikke sett for meg at jeg er egnet til blodgiving.. gikk inn på siden nå for og sjekke, og der står det at personer med min sykdom ikke kan gi, så da er jeg vist ikke egnet
mijaa Skrevet 3. juni 2015 #26 Skrevet 3. juni 2015 Det handler visst om faren for infeksjoner. Sjansen er nok egentlig liten for at det er tilfelle, og en del steder lar man folk med piercinger i slimhinner donere etter en stund. Har ingen piercinger, så jeg vet ikke akkurat hvordan reglene er eller håndheves, bare fått høre at det handler om frykten for infeksjoner i forbindelse med piercingen. Ikke spør meg om det er en fornuftig regel eller ikke, det vet jeg virkelig ikke noe om, jeg vet bare at argumentet som brukes er infeksjonsfare Anonymous poster hash: 351e2...59d Hm, ja, men jeg har nå hatt mine i snart 10 år og ikke hatt noen infeksjoner siden da, så synes jo det er merkelig. Kanskje jeg burde ta meg en tur og høre, for jeg har veldig lyst til å gi!
fresia Skrevet 3. juni 2015 #27 Skrevet 3. juni 2015 nei, jeg veier for lite og så er jeg ikke frisk nok... ellers skulle jeg gjerne gjort det! 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #28 Skrevet 4. juni 2015 Ja, men har litt lavt hemoglobin så har måttet snudd et par ganger i døra uten å få gi Anonymous poster hash: f1c54...320
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #29 Skrevet 4. juni 2015 Nei. Min mann har bodd i utlandet i flere år og derfor er jeg uaktuell som blodgiver, jeg får gi blod om jeg blir enslig og venter et halvt år. Uaktuelt! Anonymous poster hash: 69a46...88a
Gjest Badebuksa Skrevet 4. juni 2015 #30 Skrevet 4. juni 2015 Nei. Antakeligvis fordi folk kan bli syke hvis de får mitt blod.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #31 Skrevet 4. juni 2015 Nei. Sliter med anemi, så har mer enn nok med å forsyne meg selv med blod Anonymous poster hash: cf9b8...7db
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #32 Skrevet 4. juni 2015 gjorde det før, men så ble jeg singel og lever det gode liv, Anonymous poster hash: f737b...445
Pinkee Skrevet 4. juni 2015 #33 Skrevet 4. juni 2015 Nei, men skulle gjerne gjort det. Har en idiotisk skrekk for nåler som blodet mitt strømmer ut fra
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #34 Skrevet 4. juni 2015 Har hepatitt c så er følgelig ikke kvalifisert, Anonymous poster hash: 696f0...fad
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #35 Skrevet 4. juni 2015 Veier for liteAnonymous poster hash: f0032...a37
angara Skrevet 4. juni 2015 #36 Skrevet 4. juni 2015 Ja, gir blod. Vi fikk så fantastisk god hjelp av helsevesenet da min datter var alvorlig syk, så jeg ville gjøre en gjentjeneste, og meldte meg opp. Egentlig tenkte jeg å registrere meg som benmargsdonor. Da fikk jeg høre at jeg først måtte gi blod. Og så ble jeg liksågodt blodgiver. Men jeg gruer meg fælt hver gang - synes IKKE det er noe gøy, blir slapp og småkvalm. Er deilig når det er overstått, da. Min blodtype er visst ikke så populær i blodbanken (har B-), så det er ikke så ofte jeg får innkalling.
Ailurophile Skrevet 4. juni 2015 #37 Skrevet 4. juni 2015 Er ikke gammel nok.. + det er utrolig langt til nærmeste sted man kan gi blod. Så fort jeg fyller 18 så skal jeg sjekke om jeg får gitt blod; en liten kjøretur på 2 timer i blandt tåler jeg.
Silfen Skrevet 4. juni 2015 #38 Skrevet 4. juni 2015 Nei. Får ikke gi blod grunnet opphold i England i den verste kugalskapperioden.
chouette Skrevet 4. juni 2015 #39 Skrevet 4. juni 2015 (endret) Ble nylig godkjent. Skal til førstegangs tapping neste uke. Shitnervøs, men har hamstret Emlakrem:) Endret 4. juni 2015 av toothfairy
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #40 Skrevet 4. juni 2015 Ble nylig godkjent. Skal til førstegangs tapping neste uke. Shitnervøs, men har hamstret Emlakrem:) Så fint Lykke til! Nei, jeg gir ikke selv. Får ikke lov. Anonymous poster hash: e44e7...9e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå