superdupermeg Skrevet 6. juni 2015 #121 Del Skrevet 6. juni 2015 Hvor og hvordan fremstår det som relativt sannsynlig? Jeg har ikke lest noe om dette, men regner med at det kun er rykter som ikke kan bekreftes. I så fall synes jeg man skal la sladderen ligge og la tvilen komme henne (ja, det føles rart å skrive "henne") til gode og la henne få stå frem som en forkjemper og talsperson for en gruppe mennesker som virkelig trenger det. Nei han sier bare tull, allerede som barn gikk han (eller hun nå da) i klesskapet til mor og søster:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobler Skrevet 6. juni 2015 #122 Del Skrevet 6. juni 2015 hvordan kan man egentlig føle seg som en kvinne? en kvinne fanget i en manns kropp? alle kvinner er jo forskjellige, det er jo ikke noe fasit til hvordan kvinner føler seg og har det. om det bare handler om at de vil bruke hæler og sminke skjønner jeg ikke konseptet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricae Skrevet 6. juni 2015 #123 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) hvordan kan man egentlig føle seg som en kvinne? en kvinne fanget i en manns kropp? alle kvinner er jo forskjellige, det er jo ikke noe fasit til hvordan kvinner føler seg og har det. om det bare handler om at de vil bruke hæler og sminke skjønner jeg ikke konseptet. Kunne ikke vært mer enig; kjønn bestemmes etter kjønnsorgan, ikke etter følelser eller klesvalg. Endret 7. juni 2015 av PepperMøja 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 6. juni 2015 #124 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) hvordan kan man egentlig føle seg som en kvinne? en kvinne fanget i en manns kropp? alle kvinner er jo forskjellige, det er jo ikke noe fasit til hvordan kvinner føler seg og har det.Veldig godt poeng! Ekstra spesielt i dette tilfellet er jo at Bruce Jenner velger å beholde penis, og at han forteller at han fortsatt er tiltrukket av kvinner. Var en taler ovenfor som nevnte at psykiatrien burde vært koblet inn her. Er nok mye sant i det. Endret 6. juni 2015 av Speedmaster 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superdupermeg Skrevet 6. juni 2015 #125 Del Skrevet 6. juni 2015 hvordan kan man egentlig føle seg som en kvinne? en kvinne fanget i en manns kropp? alle kvinner er jo forskjellige, det er jo ikke noe fasit til hvordan kvinner føler seg og har det. om det bare handler om at de vil bruke hæler og sminke skjønner jeg ikke konseptet. Det er nok en følelse man ikke kan forstå uten å være i den situasjonen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 6. juni 2015 #126 Del Skrevet 6. juni 2015 hvordan kan man egentlig føle seg som en kvinne? en kvinne fanget i en manns kropp? alle kvinner er jo forskjellige, det er jo ikke noe fasit til hvordan kvinner føler seg og har det. om det bare handler om at de vil bruke hæler og sminke skjønner jeg ikke konseptet. Håper du skjønner at det har med kroppen å gjøre? Ikke klesvalg http://no.wikipedia.org/wiki/Transkj%C3%B8nnethet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobler Skrevet 6. juni 2015 #127 Del Skrevet 6. juni 2015 Håper du skjønner at det har med kroppen å gjøre? Ikke klesvalg http://no.wikipedia.org/wiki/Transkj%C3%B8nnethet Hvordan er dette noe fysisk om de FØLER seg som noe de ikke er? Da er det mentalt, og jeg mener at man ikke kan vite hvordan noen andre føler seg, ergo, man kan ikke føle seg som en kvinne/mann. Da ser jeg ingen andre grunner til kjønnskifte enn at de vil se ut som kvinner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 6. juni 2015 #128 Del Skrevet 6. juni 2015 Hvordan er dette noe fysisk om de FØLER seg som noe de ikke er? Da er det mentalt, og jeg mener at man ikke kan vite hvordan noen andre føler seg, ergo, man kan ikke føle seg som en kvinne/mann. Da ser jeg ingen andre grunner til kjønnskifte enn at de vil se ut som kvinner. Noe man ikke er? Hvem er du til å bedømme hvem andre skal være og ikke være? Hvis du ikke forsto dette ved å lese det som sto i linken, så skal jeg forklare det kort: Hodet (det psykiske) samsvarer ikke med kroppen (det fysiske). Noe som da betyr at de skifter kjønn for å få kroppen til å samsvare med hvordan de føler seg på innsiden. Var det så vanskelig å skjønne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricae Skrevet 6. juni 2015 #129 Del Skrevet 6. juni 2015 Noe man ikke er? Hvem er du til å bedømme hvem andre skal være og ikke være? Hvis du ikke forsto dette ved å lese det som sto i linken, så skal jeg forklare det kort: Hodet (det psykiske) samsvarer ikke med kroppen (det fysiske). Noe som da betyr at de skifter kjønn for å få kroppen til å samsvare med hvordan de føler seg på innsiden. Var det så vanskelig å skjønne? Kropp og sjel-fordeling; erru nyreligiøs eller? Sjelen er en del av kroppen, ikke et eget legeme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobler Skrevet 6. juni 2015 #130 Del Skrevet 6. juni 2015 Noe man ikke er? Hvem er du til å bedømme hvem andre skal være og ikke være? Hvis du ikke forsto dette ved å lese det som sto i linken, så skal jeg forklare det kort: Hodet (det psykiske) samsvarer ikke med kroppen (det fysiske). Noe som da betyr at de skifter kjønn for å få kroppen til å samsvare med hvordan de føler seg på innsiden. Var det så vanskelig å skjønne? Jeg repeterer meg selv en tredje gang; jeg tror ikke man kan føle seg som en kvinne/mann. Klart man kan føle seg maskulin eller feminin men det har ingenting med kjønnet ditt å gjøre. Jeg synes generelt at mennesker er personer, ikke menn/kvinner, om du skjønner hva jeg mener. Vi er alle forskjellige, tenker forskjellig, oppfører oss forskjellig, og jeg synes man kan være den man vil i den kroppen man har, Greit at noen vil endre seg fra et kjønn til et annet men jeg kommer uansett til å se på dem som det kjønnet de ble født med. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PURE/HONEY Skrevet 6. juni 2015 #131 Del Skrevet 6. juni 2015 Synes hun ser kjempehot ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superdupermeg Skrevet 6. juni 2015 #132 Del Skrevet 6. juni 2015 Synes hun ser kjempehot ut Enig! Gleder meg til å se hennes nye program. Håper at det ikke bare handler om forandringen, men om hvordan hun lever livet nå og livet hennes generelt:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 6. juni 2015 #133 Del Skrevet 6. juni 2015 Hun heter ikke Bruce lengre! Kan dere please bruke riktig navn? Hun heter Caitlyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskineple Skrevet 6. juni 2015 #134 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) . Endret 15. juni 2015 av kjærligbåttur 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricae Skrevet 6. juni 2015 #135 Del Skrevet 6. juni 2015 Hun heter ikke Bruce lengre! Kan dere please bruke riktig navn? Hun heter Caitlyn. HAN heter Caitlyn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 6. juni 2015 #136 Del Skrevet 6. juni 2015 Jeg repeterer meg selv en tredje gang; jeg tror ikke man kan føle seg som en kvinne/mann. Klart man kan føle seg maskulin eller feminin men det har ingenting med kjønnet ditt å gjøre. Jeg synes generelt at mennesker er personer, ikke menn/kvinner, om du skjønner hva jeg mener. Vi er alle forskjellige, tenker forskjellig, oppfører oss forskjellig, og jeg synes man kan være den man vil i den kroppen man har, Greit at noen vil endre seg fra et kjønn til et annet men jeg kommer uansett til å se på dem som det kjønnet de ble født med. Ja, men da for vi håpe at du ikke får et barn i denne sitausjonen som blir diskriminert av sin egen far/mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppemann Skrevet 6. juni 2015 #137 Del Skrevet 6. juni 2015 Hvordan forklarer du personer som Bruce Jenner da? Hvordan forklarer du de som opererer seg for å være et annet kjønn enn det de ble født? Er det bare et innfall de får? Genetisk sett er de fortsatt det kjønnet de ble født som. Akkurat som at jeg ikke kan bli en Fugl bare fordi jeg limer på et par fjær og driter ned bilen til naboen mens jeg skriker "kra kra", så kan aldri en mann bli til en kvinne. Men for all del, jeg skal ikke nekte noen å late som. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 6. juni 2015 #138 Del Skrevet 6. juni 2015 Men for all del, jeg skal ikke nekte noen å late som. Dette er jo kjernen her. Det er flott at vi er kommet så langt i samfunnet at forvirrede mennesker som Bruce Jenner fritt kan kalle seg hva de vil uten at de får problemer av den grunn. Vi lever i toleransens tidsalder. At man da blir eksponert for mye rart er en liten pris å betale. Tross alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 6. juni 2015 #139 Del Skrevet 6. juni 2015 Genetisk sett er de fortsatt det kjønnet de ble født som. Akkurat som at jeg ikke kan bli en Fugl bare fordi jeg limer på et par fjær og driter ned bilen til naboen mens jeg skriker "kra kra", så kan aldri en mann bli til en kvinne. Men for all del, jeg skal ikke nekte noen å late som. Her har vi grunnet til at jeg ikke skal få barn inn i denne grusomme verden. Respekt til menneskene i denne situasjonen som klarer seg tross alt det ufortjente hatet de får slengt etter seg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 6. juni 2015 #140 Del Skrevet 6. juni 2015 Skal h*n alltid kle seg som en kvinne nå? Trodde han bare var en crossdresser? Han føler seg som en kvinne og opererer seg, men beholder mannlige deler? Jeg skjønner ikke helt...men så lenge det er fornuftig for Caitlyn så er jo det det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg