Gå til innhold

Hva tenker du om noen som jobber i Frelsesarmeen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du leser hele saken så kommer det frem at Are var soldat. Det er i tillegg bilde av han i uniform

Anonymous poster hash: f0166...044

 

Beklager, jeg trodde at "Sekretærrollen er et ulønnet verv og innebærer blant annet å skrive møtereferater" betydde at han ikke var soldat.

 

Uansett: Det at de diskriminerer noen av sine ansatte i stedet for alle gjør ikke at det blir greit.

Anonymous poster hash: d0c2f...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vurderer å søke på jobb der! Jeg er kvalifisert og stillingen høres spennende ut... Så har ingen negative tanker om det å jobbe der :P

Kan jeg komme med en liten digresjon, TS? Hvordan er lønna i Frelsesarmeen?

Med et års ansinitet har jeg ca 31.000 per måned i grunnlønn. Det er uten tillegg. Da er jeg ansatt som miljøterapeut. Ikke spesielt godt betalt sammenlignet med tidligere stilling som sykepleier, men jobben jeg gjør er verdt det😊

TS

Anonymous poster hash: f0166...044

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å søke på jobb der! Jeg er kvalifisert og stillingen høres spennende ut... Så har ingen negative tanker om det å jobbe der :P

Kan jeg komme med en liten digresjon, TS? Hvordan er lønna i Frelsesarmeen?

31000 er selvfølgelig før skatt😒 men det skjønte du sikkert😝

TS

Anonymous poster hash: f0166...044

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg trodde at "Sekretærrollen er et ulønnet verv og innebærer blant annet å skrive møtereferater" betydde at han ikke var soldat.

Uansett: Det at de diskriminerer noen av sine ansatte i stedet for alle gjør ikke at det blir greit.

Anonymous poster hash: d0c2f...9c6

Det er jeg helt enig i, håper å kunne jobbe for endre disse holdningene😊

TS

Anonymous poster hash: f0166...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig i, håper å kunne jobbe for endre disse holdningene

TS

Anonymous poster hash: f0166...044

 

Så bra at du har lyst å bidra til det! Håper du lykkes :)

Anonymous poster hash: d0c2f...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble tatt opp på introduksjonskurset. Ingen av de jeg har møtt så langt i Frelsesarmeen er enig i Frelsesarmeen sine holdninger til homofili. Jeg ble også fortalt at det vil bli endringer, men dette vil ta lang tid ettersom Frelsesarmeen finnes i så og si hele verden. 20 år frem i tid ble jeg fortalt at mye vil være endret, men har selvfølgelig ingen dokumentasjon på dette.

TS

Anonymous poster hash: f0166...044

Jeg har heller aldri møtt dårlige holdninger til homofili da jeg jobber i Frelsesarmeen.

Jeg tror ikke folk forstår hvor stort og bredt arbeidet i Frelsesarmeen er, og at det er ganske mange folk ansatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...