Gå til innhold

malicious og hverdagen

malicious

Anbefalte innlegg

Så kult da! Vært der før?

Vi skal til New Zealand neste år men klarer ikke å bestemme oss om vi skal ha henne med eller ikke.

Nei, første gangen. Skal i bryllup til H sin bror. Han og dama skal endelig gifte seg! (hun er derfra) Mtp at T IKKE får eget sete, så er jeg mildt sagt skeptisk til langdistanseflyvning. I tillegg er det nattfly.. Oh joy :P

New Zealand! Er det et tilfeldig reisemål eller har dere familie der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, første gangen. Skal i bryllup til H sin bror. Han og dama skal endelig gifte seg! (hun er derfra) Mtp at T IKKE får eget sete, så er jeg mildt sagt skeptisk til langdistanseflyvning. I tillegg er det nattfly.. Oh joy :P

New Zealand! Er det et tilfeldig reisemål eller har dere familie der?

så gøy med bryllup i utlandet da. Også Argentina. Hvor lenge skal dere være der? 

M vant en tur til New Zealand. Men siden vi ikke hadde sjans til å reise i år så fikk han et gavekort med utløpsdato i des 2016. Så vi gleder oss til å bestille tur men gleder oss ikke til den lange flyreisen, mellomlanding og jet-lag med E. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy med bryllup i utlandet da. Også Argentina. Hvor lenge skal dere være der? 

M vant en tur til New Zealand. Men siden vi ikke hadde sjans til å reise i år så fikk han et gavekort med utløpsdato i des 2016. Så vi gleder oss til å bestille tur men gleder oss ikke til den lange flyreisen, mellomlanding og jet-lag med E. 

Vi blir i 10 dager :) 

Så spennende! Hvor lenge tenker dere å være ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir i 10 dager :) 

Så spennende! Hvor lenge tenker dere å være ?

Vi har lyst til å være der i 14 dager. Da kan vi leie bil og kjøre litt rundt. En uke er for lite. Spesielt når det er så langt å reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Slenger inn en rask oppdatering :)

Lillemor er straks 10 måneder! Hun har to søte kanintenner nede og et par til på vei, ser det ut som. Hun babler i vei og jeg hører innimellom at hun prøver å herme. Det er så morsomt! Nå nylig har vi innsett at hun vinker på kommando.  Min samboer er særdeles skeptisk til at de små klarer så mye så tidlig. Han har mer tro på at det er tilfeldig. Han tok i allefall helt feil der, da vi testet vinkingen. Ba T vinke til pappa, og hun vinket. Han ble skikkelig paff og glad etterpå :)

Hun går rundt bordet nå, og slipper seg når hun skal sette seg ned. Stålkontroll på dette, altså!

Ellers sniker julen seg på og vi reiser til mamma og pappa om et par dager og blir til 1. dag jul - deretter hjem igien og feirer med svigers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å lese om T sin fremgang. E gjør det samme. Går rundt bordet. Står stille når hun slipper også setter hun seg ned. Prøvde å lære henne å vinke men hun gidder ikke. Kanskje senere.. Rart å se hvor kontrollerte de små er nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 18. desember 2015 at 6.17, Saltsild skrev:

Tenk at hun er ti måneder allerede. Tida går så fort! 

Håper dere får en fin jul! :hjerte:

God jul til dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks jul og jeg er potteforkjøla! Jeg er ALDRI særlig syk, men nå er jeg skikkelig slått ut. Hodet sprenger som bare det! Vil bli frisk!

I dag kommer også H til oss. Han har vært på hyttetur fra torsdag - søndag med gutta. Skal bli deilig å være 2 om ansvaret, selv om søster og mamma og pappa har hjulpet til mye. Vet om en som skal få ta litt mating om natten og tidlig morgener nå :P

I natt var skikkelig rævvaa! Jeg la meg 23, fikk ikke sove da jeg var pottetett og jeg kan ikke akkurat ligge å snufse og hoste noe særlig på rommet uten å vekke T. Hun sover altfor lett! Men så mistet hun smokken.. Og da under VÅR seng. Jeg famla rundt i mørket og måtte sette på lyset, så klart.. T gråt jo allerede FØR lyset kom på, men da var det jo hvertfall gjort. Hun fikk melk, men slo seg ikke til ro. Hun lå å sprella og var mellom søvn og våken. Hylgråt hvert kvarter, sovnet igjen.. Osv osv.. Helt til halv fire holdt det på. Tok henne da over i min seng, og da sov vi til kl. 8. Stod opp med henne, og da kunne mamma ta henne, så jeg fikk sove litt til :)

Nå har hun også lært seg å vise hvor stor hun er! Vi spør "Hvor stor er T??" Så strekker hun armene opp i været. Haha :D

Håper alle får en fiiin jul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, MissStiles skrev:

Kjedelig å bli forkjølet før jul da.. God bedring!

Og god jul! :tree:

Hehe, hører med, gjør det ikke? Blir nok bedre snart :)

God jul til dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21. desember 2015 at 22.45, Favole skrev:

Ingen høytid uten sykdom :opplyser: God bedring, håper dere får en fin julefeiring :klemmer:

Hehe, so true!

God jul! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Annonse
Den 23. desember 2015 at 0.30, Favole skrev:

God jul :klemmer: 

Takk! Håper dere hadde en fin jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var vi inne i nytt år og vi er inne i min siste permisjonsmåned. Om nøyaktiv 1 måned starter lille T i barnehagen. Kjenenr jeg både gleder og gruer meg. Det er så fryktelig enkelt å være hjemme og kunne styre dagene sine selv. Dårlig søvn en natt kan erstattes med søvn på dagtid, det funker ikke noe særlig i jobb har jeg hørt. :ler:

Jeg har jobbet flere år i barnehage tidligere, og burde kjenne til med tilvenning i barnehagen, men føler meg heeelt blank! Hva bør jeg huske på? Jeg merker klær som bare det. Vi har sekk, matbokser og drikkeflaske.

Godt nyttår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere en fin nyttårsfeiring?

Jeg aner ikke. Barnehagen sender vist litt info i posten 2-3 uker før barnehagestart.

Godt nytt år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1. januar 2016 at 17.16, MissStiles skrev:

Hadde dere en fin nyttårsfeiring?

Jeg aner ikke. Barnehagen sender vist litt info i posten 2-3 uker før barnehagestart.

Godt nytt år!!

Litt amputert for min del, da jeg var litt syk, men hyggelig med middag med venner og sånn. Ser jo at det å ha små i hus, som sover til klokka seks ikke passer med nyttårsaften. Spesielt siden jeg selv lå våken til 04-ish, selv om jeg la meg 00.30 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...