Gå til innhold

LilleMy med bebis <3

LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var oppe en gang til I natt og har sikkert vært på do 5 ganger I dag allerede = mye. Vi får se :)

10 DPO i morra og tester da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kritthvite tester idag til tross for mysing, vinkling av strimler, venting og forskjellig lyseksponering  :dry: Men så har jeg ikke fått positiv 10 DPO før heller  :ball:

Merker at det er på denne tiden at jeg mister håpet og tenker at det blir en pp til, synes å huske at det har skjedd begge gangene  :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo er tidlig og så kommer det jo an på når egget faktisk ble befruktet og festet seg. Tror du imidlertid får en positiv test innen få dager, har troa!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa også i går ettermiddag på 10 dpo. Skjønner hva du mener... Man mister litt motet. Men husk; Av alle trådene her på KG er det ganske mange som har testet negativt 10 DPO og likevel har vært gravid!  :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidlige symptomer:

2 DPO: mensmurringer (litt vel tidlig men dette har jeg enda)

5 DPO: "EL-slim"

9 DPO: øm i magen + oppblåst/stor (bukser passer ikke/ubehagelig) + Tissetrengt! (de to siste gjelder enda)

10 DPO: trøtthet (blitt verre)

14 DPO: sulten...

Jeg kan hake av tre av disse på akkurat samme dag!!!!

El slim

Tissetrengt

Trøtthet

På samme DPO! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Cue: grining, hormonell og sint. Det kan vel ikke bli tre på rad???  :skratte::vetikke:

Til og med sambo sa at jeg "var sånn gravid".. Off, stor fallhøyde her når man blir så overbevist, men disse symptomene er nøyaktig samme som når jeg er gravid. Med raseriutbrudd og etterfølgende hylgrining. I tillegg har puppene vært rare i 3 dager og i dag synes jeg at nipplene er ømme. Liksom litt rart når jeg kommer borti både de og resten av puppen. 

Blir nok ny test i morgen tidlig :fnise:

Symptomjakt: 

5 DPO: EL-slim

8 DPO- : rare pupper/ømme nippler

9 DPO: løper på do

10 DPO: trøtthetens gudinne, sint og en episode med hylgrining.

:danse:

Edit: lite flaut hvis det ikke er noe :fnise: 

Endret av LilleMy1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...