Gjest lilletroll Skrevet 27. august 2004 #1 Del Skrevet 27. august 2004 Min ofisielle nedtellingstråd Med i dag er det 24 dager til min operasjon....gleeeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 27. august 2004 #2 Del Skrevet 27. august 2004 Titter inn til deg og ønsker deg lykke til her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. august 2004 #3 Del Skrevet 28. august 2004 Tittei Velkommen som dagbokskriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 28. august 2004 #4 Del Skrevet 28. august 2004 Grattis med nedtellingsbok Lilletroll! Du har masse å glede deg til! På denne dagen i fjor var det 5 dager igjen til min operasjon, jeg har 1 års jubileum 2 september! Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 28. august 2004 #5 Del Skrevet 28. august 2004 Masse masse lykke til :-D Er litt misunnelig jeg, har dessverre ikke penger til operasjon enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. august 2004 #6 Del Skrevet 28. august 2004 Beklager at jeg spør, men hvor mye koster en operasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 28. august 2004 #7 Del Skrevet 28. august 2004 Stavangerklinikken: 20 000 (men med lokalbedøvelse, narkose koster 6 000 ekstra) Colosseum klinikken i stavanger: 28 000 (med narkose) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 2. september 2004 #8 Del Skrevet 2. september 2004 ÅY JEG HAR GLEMT Å TELLE Har hatt det så travelt på jobb og allting at jeg helt har glemt det :o La meg telle etter......17 dager igjen!!! Det går kjempefort!! Og det er jeg kjempeglad for! For jeg kjempegleder meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 2. september 2004 #9 Del Skrevet 2. september 2004 :hår: :hår: :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 3. september 2004 #10 Del Skrevet 3. september 2004 :hår: :hår: :hår: ?? Hva er hårreisende?? At jeg skal ta silikonoperasjon?? At jeg gleder meg?? Prisen?? Ble jeg nyskjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 4. september 2004 #11 Del Skrevet 4. september 2004 Beklager at jeg spør' date=' men hvor mye koster en operasjon?[/quote'] Klinikk Stokkan i Trondheim, kr. 28 000 med full narkose! Verdt hver krone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 4. september 2004 #12 Del Skrevet 4. september 2004 God helg Lilletroll! Her skal det grilles, og nytes deilig rødvin i kveld! Må nyte det meterologene sier blir den siste sommerhelgen her i Trondheim! Nå er det ikke lenge igjen... Jeg hadde 1 års "jubileum" i forigårs...! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. september 2004 #13 Del Skrevet 4. september 2004 Spennende nedtelling du driver med her! Har selv lyst til å gjøre en slik operasjon en gang, i og med at jeg er født med minimalt lite fra naturens side. og det kommer ikke til å bli mer heller. men om jeg tør, det er en annen sak. Ønsker deg masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 4. september 2004 #14 Del Skrevet 4. september 2004 Hei Dina!! Gratulerer med jubileum!! :blomst_opp: Nå er det bare....15 dager igjen for meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 4. september 2004 #15 Del Skrevet 4. september 2004 Hei Mylian!! Takk for lykkeønskinger! :klem2: Jeg hadde selv en lang "modningsprosess" før jeg visste med meg selv, at : "Dette tør jeg, og dette skal jeg!!" Men nå som jeg endelig har bestemt meg gleder jeg meg bare!! Skal prøve å skrive masse her i dagene etter operasjonen, sånn at de som lurer på om de skal kan få et nøye innblikk i alt rundt operasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 6. september 2004 #16 Del Skrevet 6. september 2004 TO UKER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 8. september 2004 #17 Del Skrevet 8. september 2004 halvannen uke....og nå har jeg fått klokkeslettet......0745.....fint jeg bare har to timer å kjøre for å komme dit, da..... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 8. september 2004 #18 Del Skrevet 8. september 2004 Ville bare si lykke til om jeg ikke stikker hodet innom før Dagen. *litt misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 9. september 2004 #19 Del Skrevet 9. september 2004 TAKK for lykkeønskninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 9. september 2004 #20 Del Skrevet 9. september 2004 Heisann! Ønsker deg lykke til : o ) Synes du er tøff som tør dette og,- jeg er livredd operasjoner Tenker du blir fonøyd jeg :D *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå