Gå til innhold

Lilletrolls trollete verden


Gjest lilletroll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lilletroll

Jaa.....og her var jeg igjen....har vært her en stund allerede, da.....kjemper stadig om det siste ordet med LilleMy :sjarmor:

NY DAG NYE MULIGHETER!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Jaja....det er vel ikke til å komme forbi...nå har det bikket over....nå er jeg avhengig.....er vel ikke normalt å tilbringe så mange timer her som jeg gjør hver dag, vel....GET A LIFE, liksom.....

OK...NÅ går jeg for å "get a life" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Ja, da var allerede en ny uke nesten mot slutten....tiden går altså så fort at jeg blir nesten gal av å forsøke å henge med....

Nå er det bare ÅY!!! Det er bare EN arbeidsdag igjen så reiser jeg til London!!! Har ikke hatt tid til å glede meg ordentlig ennå, men NÅ begynte jeg!!! Tror ikke dagen på jobb i morgen blir så verst (har hatt noen VIRKELIG tøffe dager)så da kanskje jeg kan kose meg litt, og så reiser jeg!! YIPPI!!

*forsvinner fra dataen for å legge masse London-planer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Og en herlig helg hadde jeg!!! :-D London er knall!!! Shopping er gøy!! Og jeg er blakk.... :-?

Men nå er det snart helg igjen allerede!!! I morgen er det fredag, og jeg får besøk av foreldrene mine...blir koselig!! Mannen skal jobbe HELE helgen, og da er det ekstra koselig med litt selskap.

Har vært VELDIG lite her inne i det siste....betyr det at jeg endelig har fått meg et liv det da!? Nei?? :ler: Vel...nå hadde jeg abstinenser så jeg MÅTTE bare ta turen innom igjen!!

Men nå skal jeg prøve å jobbe litt....kan vel være en og annen arbeidsgiver som setter pris på det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll

Kort dag på jobben i dag, så jeg skriver bare noen ord for å få tiden til å gå.....hørtes kanskje ikke logisk ut, men tingen er nemlig at jeg rekker ikke å ta tak i noen ordentlige arbeidsoppgaver, og da kan jeg jo liksågodt surfe bittelitt :-) Har fått gjort masse fornuftig i dag da, bare sånn at dèt var nevnt, liksom :Nikke:

Nei, jeg får rase gjennom forumet og se om jeg har gått glipp av noe spennende siden jeg var her sist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Og vips...ny dag nye muligheter....bare det at dagen er jo over halvveis allerede....skjønner ikke hva jeg skal gjøre med tiden som går så fort jeg, altså!!

Er i perlehumør i dag (selv om mannen beskyldte meg for noe annet, med det resultatet at jeg ble gretten.... :roll: )

Har jobbet lite, men godt på jobben i dag, og tror jeg snart takker for meg....eller...gidder ikke dra hjem riiiiktig ennå da, men snart..

Nå tror jeg at jeg skal ta en liten besøksrunde i noen utvalgte dagbøker 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest lilletroll

Og så var jeg bare en snartur innom for å sjekke om dagboken min hadde det bra...og det hadde den jo....er veldig slapp til å skrive om dagen....og ikke bare her i dagboken, men jeg er veldig lite på KG også.....tiden strekker bare ikke til!!! I helgen skal jeg besøke min bestevenninne som bor noen timer unna....gleeeder meg!! Lenge siden jeg har sett henne nå.

Ellers troller jeg i vei her i min trollete verden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest lilletroll

Se her ja.....her var det en stund siden jeg hadde vært...."glemmer" liksom at jeg har denne jeg.....og så skjer det jo egentlig heller ikke SÅ mye i livet mitt....eller jo det gjør det jo, men ikke så mye jeg kan skrive om her siden det ville avsløre meg for omverdenen, og jeg har ikke noe ønske om at noen skal vite hvem jeg er IRL.....men det er tøffe tider for meg om dagen.....men en får bare håpe at en kravler seg oppover igjen, og at ting går bra....

Kanskje det er litt pga livstilstande også at jeg sjelden skriver noe her....jaja...det går vel over....snart er det jul og allting, og det er jo bra og fint og positivt og alt på en gang det.....så får vi ta en dag om gangen over jul igjen....jaja....det var nok for denne gang......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Ja, da sitter jeg her på jobb og later som om jeg jobber igjen :sjarmor: Neida...men det har vært VELDIG hektisk de siste ukene, så nå unner jeg meg litt rolige dager. Ikke har jeg fri i jula heller....sånn egentlig i hvertfall, men jeg tenker jeg blir å jobbe inn litt fri, sånn at det blir litt jul ihvertfall.

Plutselig er det gråe skyer i horisonten når det gjelder implantatene mine også, forresten.....er en kul inni ene brystet.....de på klinikken mente det enten var luft boble, eller fold på protesen.....håper det er det første...skal på kontroll på fredag, så får vi høre hva legen sier....gruer meg...tenk om det er noe galt som gjør at jeg må ta operasjonen om igjen... :-? Det vil jeg jo ikke :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Håper du får en nydelig førjulshelg, og at julestemningen siger inn!! :blomst:

Selv har jeg det meste klart nå, og gleeeder meg til juleferie!! :hjertesmil:

I år blir det jul med kjæresten, og nyttårsfeiring med barna. Alltid mest koselig å være sammen med dem i jula, men jeg håper vi får det fint likevel! Begynner å bli vant til dette etterhvert....! :wink:

Skal ha en "minijulaften"før de drar til pappaen, og det blir sikkert koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest lilletroll

Nytt år og nye muligheter er det noe som heter......men jeg føler meg liksom ikke helt på toppen, og jeg tror ikke jeg blir å skrive her på en stund.....kommer nok til å legge inn et og annet innlegg på forumet, men ikke her nå tror jeg.....

Takker for meg i denne omgang, og kommer sterkere tilbake når livet går på skinner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Long time - no see...! :wink: Stikker bare innom for å ønske deg en kjempefin helg etterhvert! Håper du har det bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest lilletroll

Jammen har det gått over ett år siden jeg sist var innom!!! Har vært masse på KG da, men har ikke følt behovet for å skrive her...ikke har jeg tenkt større på at jeg har hatt den heller.....er ikke akkurat verdensmester i tomprat så når det ikke er noe tema og svare på blir det heller stilt fra min kant...

Endelig er snart helgen ferdig!!! (Har jobbehelg) Blir helt utslitt av helg, jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...