AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #1601 Del Skrevet 5. november 2018 20 minutter siden, Suppetuppe skrev: Denne potensielt autisme-fyren som bare snakket om oldefaren sin, fikk meg til å tenke på et møte jeg hadde med en fyr for ikke så lenge siden. Var ikke en date fra min side, men det var det visst for han. Det begynte med at vi matchet på tinder. Skal være ærlig å si at jeg syns smilet hans på det ene bildet var en smule creepy(?) kunne ikke helt sette fingeren på det, men jeg bestemte meg for at jeg måtte jo gi fyren en sjanse. Det første han skrev til meg var: "Hvorfor er du på tinder når du har type, egentlig????" Jeg ble paff for jeg var ganske nylig blitt singel, og jeg tenkte at det kanskje var en kompis av min ex som ikke har fått med seg bruddet. Men neida, han hadde gått inn på fb min å stalket meg og der sto det fremdeles at jeg var i et forhold. (Hadde glemt å fjerne det, siden det ligger litt "skjult"). Ikke vet jeg hvordan han fant fb min heller... Uansett, skal prøve å korte ned historien: Han fortalte meg at han hadde flyttet. Og jammen var det ikke hvor som helst heller - han hadde flyttet til NABOHUSET, rett over gata! (Det er faktisk krise den dag i dag.) Siden han var ny-innflyttet i nabolaget, avtalte vi å gå en tur sånn at jeg kunne vise han turstier og litt sånn forskjellig. Vi avtalte at han skulle komme til meg kl 18, og kl 18 satt jeg klar i sofaen med turtøy, litt stresset over å møte han for første gang. Kl ble 5 over... 10 over... ingen ringte på døra. Jeg sendte han en snap og spurte om han kom snart. "Ja kommer snart." Da kl var 18.30 sendte jeg enda en snap å spurte "Når tror du at du kommer?" Fikk bare: "kommer snart" enda en gang. Da kl var sånn 18.50 gikk jeg ut for å vente på han, ble lei av å sitte inne, og da så jeg at han kom gående fra nabohuset. Hadde jo vært fint å beskjed om at han ble nesten 1 time forsinket. Turen startet, og det var som å skru på en bryter. Praten gikk i ett, men bare fra hans munn - for det var faktisk ikke mulig å ha en 2-veis samtale. Han pratet på innpust og utpust, og snakket både fort og sent, som at han holdt et slags foredrag. La trykk på alle ordene. Og snakket høyt, veldig høyt. Jeg er sikker på at hele nabolaget fikk med seg at vi to kom gående der. Jeg hadde INGEN mulighet til å svare eller spørre på noe av det han sa, fordi han pratet så mye. Bokstavelig talt. Kom frem at han var glad i dyr, så vi dro til en liten gård i nærheten... det var jo bare helt krise. Kort fortalt så ble vi stående sikkert 1 time å se på alle dyrene. Følte jeg hadde med meg et lite barn. Eller en jeg var støttekontakt for. Er koselig med dyr altså, men er jo ikke normalt å stå SÅ lenge å se på noen griser som går rundt å koser seg ute. Han hadde lyst å gå inn til dem, og hvis ikke jeg hadde nektet han, hadde han garantert gjort det. Da vi gikk videre, gikk vi gjennom et område hvor det går frie sauer. Det sto noen sauer på et jordet litt vekk fra stien, og disse ville han jo gjerne hilse på! Jeg sa rett ut "Jeg tror ikke du burde gjøre det. Bare la de være i fred." Men neida, han var så glad i dyr så, og han ville jo bare klappe sauene. Så han gikk mot dem, og det var tydelig at sauene ble skeptiske. De begynte å rygge forsiktig. En normal person ville vel ha snudd for å ikke skremme dem, men hva gjør han? Jo, han BEGYNNER Å LØPE MOT DEM og veiver med armene, mens han tramper hardt i bakken. Han regelrett skremte dem MED VILJE så de løp avsted i full panikk. Jeg ble både sjokkert og sint og ropte ut: "DU MÅ IKKE GJØRE SÅNN!? DE KAN SKADE SEG!" Er båndtvang der for en grunn, er jo for at hundene ikke skal skremme sauene... men hva gjør man når man har med seg en crazy-ny-nabo? Burde jo nesten hatt båndtvang på han også. Turen fortsatte, pratingen hans fortsatte. Var mye snakking om seg selv og det han interesserte seg for. Saging var et hovedtema. Da vi kom til en lekeplass i nærheten av oss, oppdaget han dessverre en liten "bokseball" som var for barn. Han ble gira med en gang og bare: "Ey, ey, ey, ey - sjekk den ! Se her nå, se her nå!" Så ba han meg om å slå til den. Jeg bare: "Eh, det er til barn?" Men det spilte visst ingen rolle. "jaja, men bare slå den så hardt du klarer!" Jeg slo så svakt jeg kunne. Han sukket, og himlet med øynene. "Ja, LITT hardere klarer du. Kom igjen." Jeg slo LITT hardere, men absolutt ikke så hardt som jeg klarer. Han sukket igjen. "Ja, altså problemet ditt da, er jo AT DU IKKE bruker HOFTA! det er HOFTA som er hovedleddet når du slår, det er DET SOM GIR KRAFT!" Så skulle han vise meg dette her da, og han slo den lille barne-bokseballen så hardt at den ble ødelagt... 😳 Da vi ENDELIG kom tilbake til oss var jeg utslitt. Turen som skulle tatt ca 30 min, hadde tatt hele 2 timer... Jeg var skrubbsulten også. Han ble stående å prate om denne sagen som hadde hjemme, og hvor utrolig kul den var fordi den saget på en helt annen måte en vanlige sager... Til slutt måtte jeg bare avbryte, sånn virkelig avbryte, for han hadde ingen planer om å avslutte samtalen. Uka etter spurte han om vi skulle gå tur igjen. Jeg kjente at det var jo ikke akkurat førsteprioritet for min del, men i og med at vi er naboer, tenkte jeg at vi kunne jo sikkert gå en tur i ny og ne hvis det gledet han. Jeg svarte at jeg dessverre var opptatt den dagen, for jeg var på besøk. "Ok, i morgen da?" svarte han. Jeg svarte som sant var, at akkurat denne uka hadde jeg ganske mye å gjøre og det var ikke sikkert jeg fikk tid til å gå tur. Han ble dritsur! "Ok!" svarte han. Etterfuglt med "jeg er ikke født i går... jeg ser hvor dette går." Jeg svarte ikke for jeg var på besøk. Da skrev han: "Hvorfor ville du egentlig gå tur med meg?" Jeg svarte kort tilbake: "Beklager om jeg har gitt deg et annet inntrykk, men jeg vil bare være venner." Tenkte at det måtte jo være greit å skrive, men jeg tok feil... han ble kjempesur. Han skrev: "Si meg en ting? En ting bare... hvorfor har du tinder egentlig?" Jeg svarte ikke. Han skrev: "Jeg er 30 år! I dont play like this. Hvis du bare et ute etter vennskap kan du faktisk bruke en annen plattform en tinder..! Finnes andre apper der ute!" Etterfulgt av: "Girl creates a tinder account. Only to tell the guys she meet that she only looking for friendship. Seems legit." Også blokkerte han meg. Var virkelig helt krise. Hvordan går det når du møter på han nå? Anonymkode: 260d6...91a 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 5. november 2018 #1602 Del Skrevet 5. november 2018 24 minutter siden, Suppetuppe skrev: Men neida, han hadde gått inn på fb min å stalket meg og der sto det fremdeles at jeg var i et forhold. Dette minnet meg på ei som sjekket meg opp rett etter det hadde blitt slutt med den forrige samboeren min. Vi møttes å en kebabsjakke (rett etter arbeidstid på en hverdag). Vi hadde sittet å snakket en stund sammen og da vi skiltes gav jeg henne kortet mitt slik at vi kunne plukke opp tråden senere. Jeg hørte aldri fra henne og lurte en del på hvorfor da hun var såpass på og var helt med på notene om å treffes igjen. En stund etterpå oppdaget jeg at jeg hadde en offentlig profiltekst på FB som sa jeg hadde samboer og to bonusbarn. Jeg regner med hun hadde sett dette og holdt seg unna da hun søkte meg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppetuppe Skrevet 5. november 2018 #1603 Del Skrevet 5. november 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan går det når du møter på han nå? Anonymkode: 260d6...91a Vi har ikke truffet hverandre siden. Vi "møtes" av og til i bil, og for å si det sånn: ingen av oss hilser haha. Men var en dag da jeg kom ut fra butikken, at jeg så at han parkerte. Tenkte bare at det var så sykt flaks at jeg akkurat var ferdig med min handletur haha!😂Er jo dessverre et lite sted, så må nok regne med å møte på han før eller siden... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppetuppe Skrevet 5. november 2018 #1604 Del Skrevet 5. november 2018 21 minutter siden, padawan skrev: Dette minnet meg på ei som sjekket meg opp rett etter det hadde blitt slutt med den forrige samboeren min. Vi møttes å en kebabsjakke (rett etter arbeidstid på en hverdag). Vi hadde sittet å snakket en stund sammen og da vi skiltes gav jeg henne kortet mitt slik at vi kunne plukke opp tråden senere. Jeg hørte aldri fra henne og lurte en del på hvorfor da hun var såpass på og var helt med på notene om å treffes igjen. En stund etterpå oppdaget jeg at jeg hadde en offentlig profiltekst på FB som sa jeg hadde samboer og to bonusbarn. Jeg regner med hun hadde sett dette og holdt seg unna da hun søkte meg opp. Haha huff. Ja, er jo ikke alltid lett å huske på å fjerne sånne ting. Det var jo ikke akkurat det første jeg tenkte på når det ble slutt med exen min. "Åh nå må jeg fjerne det fra fb" liksom 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hedy Lamarr Skrevet 5. november 2018 Populært innlegg #1605 Del Skrevet 5. november 2018 For mange år siden skulle jeg på blind date med en venn av en venn av en kompis. Husker ikke helt hvordan det kom istand, for jeg er definitivt ikke typen til å gå på blind date, men jeg lot meg nok overtale av kompisen min til å møte denne ukjente mannen på en kaffedate på en større café i sentrum. Han var pen og velstelt, førsteinntrykket var bra. Han snakket bare om seg selv, i begynnelsen om typiske ting som jobb, hobbyer, ferier etc, men så begynte han å legge ut om tidligere forhold. I detalj, inkludert aktiviteter over og under dynene. Og klarte i alle historiene å flette inn hvilken fantastisk elsker han var. Jeg sa ting som "det er mye mer detaljrikt enn jeg..." men han avbrøt hver gang og snakket videre om eks-damene sine. For tiden hadde han "ei russisk ei" som han lå med når han ville, men de var ikke kjærester. Så fant han fram mobilen og viste meg bilde av "kjeppen" sin (hans ord), og kunne han få ta bilde "av meg" inne på do? Da gikk jeg. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #1606 Del Skrevet 5. november 2018 7 timer siden, Hedy Lamarr skrev: For mange år siden skulle jeg på blind date med en venn av en venn av en kompis. Husker ikke helt hvordan det kom istand, for jeg er definitivt ikke typen til å gå på blind date, men jeg lot meg nok overtale av kompisen min til å møte denne ukjente mannen på en kaffedate på en større café i sentrum. Han var pen og velstelt, førsteinntrykket var bra. Han snakket bare om seg selv, i begynnelsen om typiske ting som jobb, hobbyer, ferier etc, men så begynte han å legge ut om tidligere forhold. I detalj, inkludert aktiviteter over og under dynene. Og klarte i alle historiene å flette inn hvilken fantastisk elsker han var. Jeg sa ting som "det er mye mer detaljrikt enn jeg..." men han avbrøt hver gang og snakket videre om eks-damene sine. For tiden hadde han "ei russisk ei" som han lå med når han ville, men de var ikke kjærester. Så fant han fram mobilen og viste meg bilde av "kjeppen" sin (hans ord), og kunne han få ta bilde "av meg" inne på do? Da gikk jeg. What the actual FUCK? 😂 😂 Håper du fortalte dette til kompisen din? 😂 😂 Hva sa han?? Anonymkode: 5ed28...8b9 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liljene Skrevet 5. november 2018 #1607 Del Skrevet 5. november 2018 Dette er ikke en date, men en videosamtale med en fyr jeg matchet med på Tinder. Vi hadde chattet litt og blitt litt bedre kjent før vi hadde en videosamtale. Det startet jo bra, der vi snakket om løst og fast. Men så sa han at han hadde fått ... Og deretter tok det bare helt av. Han hadde ikke hatt sex på 7-8 mnd, og han var redd for at jeg skulle bli redd da jeg så ..., fordi det var så stort. Han hadde faktisk avlyst et bryllup fordi dama kun orket å ligge med ham en gang... Yeah right... Han viste meg også omrisset av dette utstyret... Så fortalte han meg at han ville få meg til å skrike, og at han skulle ta meg HARDT. Deretter spurte han om jeg likte å bli spanket, for han ønsket å sette merket sitt på meg. Men det som virkelig tok kaka, var jo at han spurte om jeg likte å bli kvalt. Da fikk jeg nok og sa til ham at jeg syntes dette ble veldig ubehagelig. Så begynte han å snakke om hverdagslige ting, men maste om utseendet sitt. At jeg ikke hadde sagt noe om det, fordi han kalte meg vakker. Det viste seg senere at han har jobbet som modell, og tydeligvis kan velge og vrake i jenter... 😳 Neste morgen våkna jeg og ble helt kvalm av å tenke på fyren, så jeg skrev hva jeg mente, og blokka han. Aner ikke hvorfor jeg ikke bare la på da han begynte med sexpratet sitt... 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 6. november 2018 #1608 Del Skrevet 6. november 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: What the actual FUCK? 😂 😂 Håper du fortalte dette til kompisen din? 😂 😂 Hva sa han?? Anonymkode: 5ed28...8b9 Jeg fortalte det samme dag, ja. Han jeg var på date med var en venn av en venn av kompisen min, så de kjente hverandre ikke, ut over at de hadd møttes på en fest eller to. Kompisen min var selvsagt helt sjokkert, han hadde ikke ant at denne fyren hadde en slags Dr. Jekyll and Mr. Hyde-personlighet 🤣 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 6. november 2018 #1609 Del Skrevet 6. november 2018 18 timer siden, Suppetuppe skrev: Denne potensielt autisme-fyren som bare snakket om oldefaren sin, fikk meg til å tenke på et møte jeg hadde med en fyr for ikke så lenge siden. Var ikke en date fra min side, men det var det visst for han. Det begynte med at vi matchet på tinder. Skal være ærlig å si at jeg syns smilet hans på det ene bildet var en smule creepy(?) kunne ikke helt sette fingeren på det, men jeg bestemte meg for at jeg måtte jo gi fyren en sjanse. Det første han skrev til meg var: "Hvorfor er du på tinder når du har type, egentlig????" Jeg ble paff for jeg var ganske nylig blitt singel, og jeg tenkte at det kanskje var en kompis av min ex som ikke har fått med seg bruddet. Men neida, han hadde gått inn på fb min å stalket meg og der sto det fremdeles at jeg var i et forhold. (Hadde glemt å fjerne det, siden det ligger litt "skjult"). Ikke vet jeg hvordan han fant fb min heller... Uansett, skal prøve å korte ned historien: Han fortalte meg at han hadde flyttet. Og jammen var det ikke hvor som helst heller - han hadde flyttet til NABOHUSET, rett over gata! (Det er faktisk krise den dag i dag.) Siden han var ny-innflyttet i nabolaget, avtalte vi å gå en tur sånn at jeg kunne vise han turstier og litt sånn forskjellig. Vi avtalte at han skulle komme til meg kl 18, og kl 18 satt jeg klar i sofaen med turtøy, litt stresset over å møte han for første gang. Kl ble 5 over... 10 over... ingen ringte på døra. Jeg sendte han en snap og spurte om han kom snart. "Ja kommer snart." Da kl var 18.30 sendte jeg enda en snap å spurte "Når tror du at du kommer?" Fikk bare: "kommer snart" enda en gang. Da kl var sånn 18.50 gikk jeg ut for å vente på han, ble lei av å sitte inne, og da så jeg at han kom gående fra nabohuset. Hadde jo vært fint å beskjed om at han ble nesten 1 time forsinket. Turen startet, og det var som å skru på en bryter. Praten gikk i ett, men bare fra hans munn - for det var faktisk ikke mulig å ha en 2-veis samtale. Han pratet på innpust og utpust, og snakket både fort og sent, som at han holdt et slags foredrag. La trykk på alle ordene. Og snakket høyt, veldig høyt. Jeg er sikker på at hele nabolaget fikk med seg at vi to kom gående der. Jeg hadde INGEN mulighet til å svare eller spørre på noe av det han sa, fordi han pratet så mye. Bokstavelig talt. Kom frem at han var glad i dyr, så vi dro til en liten gård i nærheten... det var jo bare helt krise. Kort fortalt så ble vi stående sikkert 1 time å se på alle dyrene. Følte jeg hadde med meg et lite barn. Eller en jeg var støttekontakt for. Er koselig med dyr altså, men er jo ikke normalt å stå SÅ lenge å se på noen griser som går rundt å koser seg ute. Han hadde lyst å gå inn til dem, og hvis ikke jeg hadde nektet han, hadde han garantert gjort det. Da vi gikk videre, gikk vi gjennom et område hvor det går frie sauer. Det sto noen sauer på et jordet litt vekk fra stien, og disse ville han jo gjerne hilse på! Jeg sa rett ut "Jeg tror ikke du burde gjøre det. Bare la de være i fred." Men neida, han var så glad i dyr så, og han ville jo bare klappe sauene. Så han gikk mot dem, og det var tydelig at sauene ble skeptiske. De begynte å rygge forsiktig. En normal person ville vel ha snudd for å ikke skremme dem, men hva gjør han? Jo, han BEGYNNER Å LØPE MOT DEM og veiver med armene, mens han tramper hardt i bakken. Han regelrett skremte dem MED VILJE så de løp avsted i full panikk. Jeg ble både sjokkert og sint og ropte ut: "DU MÅ IKKE GJØRE SÅNN!? DE KAN SKADE SEG!" Er båndtvang der for en grunn, er jo for at hundene ikke skal skremme sauene... men hva gjør man når man har med seg en crazy-ny-nabo? Burde jo nesten hatt båndtvang på han også. Turen fortsatte, pratingen hans fortsatte. Var mye snakking om seg selv og det han interesserte seg for. Saging var et hovedtema. Da vi kom til en lekeplass i nærheten av oss, oppdaget han dessverre en liten "bokseball" som var for barn. Han ble gira med en gang og bare: "Ey, ey, ey, ey - sjekk den ! Se her nå, se her nå!" Så ba han meg om å slå til den. Jeg bare: "Eh, det er til barn?" Men det spilte visst ingen rolle. "jaja, men bare slå den så hardt du klarer!" Jeg slo så svakt jeg kunne. Han sukket, og himlet med øynene. "Ja, LITT hardere klarer du. Kom igjen." Jeg slo LITT hardere, men absolutt ikke så hardt som jeg klarer. Han sukket igjen. "Ja, altså problemet ditt da, er jo AT DU IKKE bruker HOFTA! det er HOFTA som er hovedleddet når du slår, det er DET SOM GIR KRAFT!" Så skulle han vise meg dette her da, og han slo den lille barne-bokseballen så hardt at den ble ødelagt... 😳 Da vi ENDELIG kom tilbake til oss var jeg utslitt. Turen som skulle tatt ca 30 min, hadde tatt hele 2 timer... Jeg var skrubbsulten også. Han ble stående å prate om denne sagen som hadde hjemme, og hvor utrolig kul den var fordi den saget på en helt annen måte en vanlige sager... Til slutt måtte jeg bare avbryte, sånn virkelig avbryte, for han hadde ingen planer om å avslutte samtalen. Uka etter spurte han om vi skulle gå tur igjen. Jeg kjente at det var jo ikke akkurat førsteprioritet for min del, men i og med at vi er naboer, tenkte jeg at vi kunne jo sikkert gå en tur i ny og ne hvis det gledet han. Jeg svarte at jeg dessverre var opptatt den dagen, for jeg var på besøk. "Ok, i morgen da?" svarte han. Jeg svarte som sant var, at akkurat denne uka hadde jeg ganske mye å gjøre og det var ikke sikkert jeg fikk tid til å gå tur. Han ble dritsur! "Ok!" svarte han. Etterfuglt med "jeg er ikke født i går... jeg ser hvor dette går." Jeg svarte ikke for jeg var på besøk. Da skrev han: "Hvorfor ville du egentlig gå tur med meg?" Jeg svarte kort tilbake: "Beklager om jeg har gitt deg et annet inntrykk, men jeg vil bare være venner." Tenkte at det måtte jo være greit å skrive, men jeg tok feil... han ble kjempesur. Han skrev: "Si meg en ting? En ting bare... hvorfor har du tinder egentlig?" Jeg svarte ikke. Han skrev: "Jeg er 30 år! I dont play like this. Hvis du bare et ute etter vennskap kan du faktisk bruke en annen plattform en tinder..! Finnes andre apper der ute!" Etterfulgt av: "Girl creates a tinder account. Only to tell the guys she meet that she only looking for friendship. Seems legit." Også blokkerte han meg. Var virkelig helt krise. 😂😂😂😂 beste jeg har lest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1610 Del Skrevet 6. november 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne potensielt autisme-fyren som bare snakket om oldefaren sin, fikk meg til å tenke på et møte jeg hadde med en fyr for ikke så lenge siden. Var ikke en date fra min side, men det var det visst for han. Det begynte med at vi matchet på tinder. Skal være ærlig å si at jeg syns smilet hans på det ene bildet var en smule creepy(?) kunne ikke helt sette fingeren på det, men jeg bestemte meg for at jeg måtte jo gi fyren en sjanse. Du matcher med en type på tinder, dere bestemmer dere for å møtes, men likevel så ser du ikke på det som en date? Synes du burde sagt ifra på forhånd i alle fall. Det er ganske naturlig å tolke det som en date når man møtes etter en match på tinder. Selv om typen virker veldig rar, så skjønner jeg at han spurte hvorfor du ville gå på tur med han. Anonymkode: 450a5...99b 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppetuppe Skrevet 6. november 2018 #1611 Del Skrevet 6. november 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du matcher med en type på tinder, dere bestemmer dere for å møtes, men likevel så ser du ikke på det som en date? Synes du burde sagt ifra på forhånd i alle fall. Det er ganske naturlig å tolke det som en date når man møtes etter en match på tinder. Selv om typen virker veldig rar, så skjønner jeg at han spurte hvorfor du ville gå på tur med han. Anonymkode: 450a5...99b Som sagt: vi fant jo ut at vi var nærmeste naboer.. hadde mest sannsynlig aldri møtt han hvis ikke. Var forresten jeg som sa at jeg kunne vise han turstiene, siden han var ny-innflyttet😅 tenkte det var hyggelig å bli kjent uansett, siden vi bodde så nærme. 😊 Så nei, jeg så ikke på det som en date. Må man alltid påpeke på hver eneste avtale man lager at det ikke er en date?😅 da er det vel mer naturlig at det er motsatt å spørre «er dette en date?» 🤔 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppetuppe Skrevet 6. november 2018 #1612 Del Skrevet 6. november 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du matcher med en type på tinder, dere bestemmer dere for å møtes, men likevel så ser du ikke på det som en date? Synes du burde sagt ifra på forhånd i alle fall. Det er ganske naturlig å tolke det som en date når man møtes etter en match på tinder. Selv om typen virker veldig rar, så skjønner jeg at han spurte hvorfor du ville gå på tur med han. Anonymkode: 450a5...99b Og poenget var jo uansett ikke om jeg så på det som en date eller ikke. Poenget var jo at han oppførte seg sånn som han gjorde - hadde ikke endret noe om jeg også hadde sett på det som en date😅 (jo forresten, jeg hadde kåret det til livets verste date.) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1613 Del Skrevet 6. november 2018 5 minutter siden, Suppetuppe said: Som sagt: vi fant jo ut at vi var nærmeste naboer.. hadde mest sannsynlig aldri møtt han hvis ikke. Var forresten jeg som sa at jeg kunne vise han turstiene, siden han var ny-innflyttet😅 tenkte det var hyggelig å bli kjent uansett, siden vi bodde så nærme. 😊 Så nei, jeg så ikke på det som en date. Må man alltid påpeke på hver eneste avtale man lager at det ikke er en date?😅 da er det vel mer naturlig at det er motsatt å spørre «er dette en date?» 🤔 Ja, det må du påpeke hvis du møter noen på Tinder og du ikke vil møte de på en date. Anonymkode: 49652...d71 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppetuppe Skrevet 6. november 2018 #1614 Del Skrevet 6. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det må du påpeke hvis du møter noen på Tinder og du ikke vil møte de på en date. Anonymkode: 49652...d71 OK😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #1615 Del Skrevet 7. november 2018 20 timer siden, Suppetuppe skrev: Så nei, jeg så ikke på det som en date. Må man alltid påpeke på hver eneste avtale man lager at det ikke er en date?😅 da er det vel mer naturlig at det er motsatt å spørre «er dette en date?» 🤔 Når man skal møte noen man har matchet med på en datingapp, så synes jeg det er ganske naturlig å tro at det er en date. Anonymkode: 450a5...99b 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #1616 Del Skrevet 7. november 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man skal møte noen man har matchet med på en datingapp, så synes jeg det er ganske naturlig å tro at det er en date. Anonymkode: 450a5...99b Vil anta det er en date, dama sa hun bare ville være venner fordi han fyren ikke eier sosial intelligens og tror at å "være venner" er reelt, egentlig er det høflig damsk for "du er absolutt ikke noe for meg". Hvem kan bebreide henne, tenk å være i forhold med en som er så sprø og merkelig... Anonymkode: 964c4...8c9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppetuppe Skrevet 7. november 2018 #1617 Del Skrevet 7. november 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man skal møte noen man har matchet med på en datingapp, så synes jeg det er ganske naturlig å tro at det er en date. Anonymkode: 450a5...99b Okei, men uansett om JEG også hadde sett på det som en date så forandrer det jo ingenting. Og jeg skrev jo faktisk melding til han "beklager hvis jeg har gitt deg et annet inntrykk, men jeg ønsker bare å være venner." 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppetuppe Skrevet 7. november 2018 #1618 Del Skrevet 7. november 2018 Skjønner egentlig ikke hvordan han kunne se på det som en date han heller. Han inkluderte meg ikke i samtalen, snakket ikke om noe annet enn det som intresserte han. Han spurte meg ikke om noe, han virket ikke interessert i å vite noe om meg. Dessuten pratet han masse om exen, og hvor utrolig teit hun var. Og hvor flink han var til å synge, fordi han hadde gått på kor og lært teknikker som ikke "vanlige" folk brukte når de sang. Alt han sa, var bare sinnsykt usjarmerende. Og her sitter jeg å blir grillet av anoymbrukere fordi jeg ikke tenkte på det som en date? Altså, hadde han oppført seg som normale folk og kjemien hadde vist seg å være veldig god hadde jeg kanskje tenkt på det som en date etterpå. Men når vi avtalte at jeg, som hans nye og nærmeste nabo, skulle vise han rundt i nabolaget, tenkte jeg ikke på det som en date i det hele tatt. Vi hadde ikke skrevet til hverandre på noe flørtende måte, og han virket jo overhode ikke interessert i meg. Ikke før han plutselig ble så fornærmet. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. november 2018 #1619 Del Skrevet 7. november 2018 En lang historie kort, var på hjemmedate hos en fyr for mange år siden, dette var vel tredje daten om jeg ikke husker feil. Plutselig kommer ei dame som viser seg å være ei han har vært sammen med en god stund....fikk helt sjokk...Så det ble ikke flere dater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 7. november 2018 #1620 Del Skrevet 7. november 2018 6 minutter siden, Suppetuppe skrev: Skjønner egentlig ikke hvordan han kunne se på det som en date han heller. Han inkluderte meg ikke i samtalen, snakket ikke om noe annet enn det som intresserte han. Han spurte meg ikke om noe, han virket ikke interessert i å vite noe om meg. Dessuten pratet han masse om exen, og hvor utrolig teit hun var. Og hvor flink han var til å synge, fordi han hadde gått på kor og lært teknikker som ikke "vanlige" folk brukte når de sang. Alt han sa, var bare sinnsykt usjarmerende. Og her sitter jeg å blir grillet av anoymbrukere fordi jeg ikke tenkte på det som en date? Altså, hadde han oppført seg som normale folk og kjemien hadde vist seg å være veldig god hadde jeg kanskje tenkt på det som en date etterpå. Men når vi avtalte at jeg, som hans nye og nærmeste nabo, skulle vise han rundt i nabolaget, tenkte jeg ikke på det som en date i det hele tatt. Vi hadde ikke skrevet til hverandre på noe flørtende måte, og han virket jo overhode ikke interessert i meg. Ikke før han plutselig ble så fornærmet. Bare si at det var en date da, så roer de seg. Han oppførte seg jo helt noldus på denne "daten" da, så det å si at man bare vil være venner etterpå er helt innafor. Man kan tilogmed gå på 3 dater, for så å finne ut at det kun er vennemateriale. Herlighet, virker som om det å bli med på ett møte forplikter til noe mer. Det gjør det altså ikke! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå