AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #941 Del Skrevet 11. september 2016 Den 9. september 2016 at 13.27, Sphere skrev: Jo, jeg betalte, fordi det begynte å bli pinlig og jeg aller helst bare ville komme meg hjem. Men det førte til en ny regel for min del. Aldri førstedater på restaurant. Jeg skjønner godt at du liker den old school metoden. Jeg liker det selv også. Litt sånn jeg er av type. Men her ble det bare for dumt. Veldig enig med deg. Jeg synes det er situasjonsbetinget. Hva var det venninnen din svarte da du tok det opp med henne i etterkant av daten? Anonymkode: 46aac...239 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ispinne Skrevet 11. september 2016 #942 Del Skrevet 11. september 2016 Skulle på middag med en fyr jeg var skikkelig forelska i. Og han tok med seg kompisen sin, som jeg akkurat da syntes var irriterende fordi han alltid var med. Noen dager etterpå lå han og klina med ei jente i senga si (jeg skulle på besøk, men snudde i døra)... ...Jeg er nå sammen med den "irriterende kompisen", hahaha. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 11. september 2016 #943 Del Skrevet 11. september 2016 Den 10.9.2016 at 8.41, AnonymBruker skrev: Prinsesser ødelegger rykter for oss normale og greie damer. Anonymkode: 51f45...92d Jegg. Jeg ville aldri latt en fyr spandere på meg ved første møte. Synes det er en merkelig greie, dessuten har jeg da penger selv. Liker ikke å stå i gjeld til noen heller. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #944 Del Skrevet 12. september 2016 11 timer siden, Jolene skrev: Jegg. Jeg ville aldri latt en fyr spandere på meg ved første møte. Synes det er en merkelig greie, dessuten har jeg da penger selv. Liker ikke å stå i gjeld til noen heller. Hvis jeg liker han og oppfatter at han også liker meg vil jeg da anta at jeg får muligheten til å ta neste måltid Er hyggelig å både spandere og bli spandert på, synes jeg. Anonymkode: 01184...4d7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teethgrinding Skrevet 12. september 2016 #945 Del Skrevet 12. september 2016 14 timer siden, ispinne skrev: Skulle på middag med en fyr jeg var skikkelig forelska i. Og han tok med seg kompisen sin, som jeg akkurat da syntes var irriterende fordi han alltid var med. Noen dager etterpå lå han og klina med ei jente i senga si (jeg skulle på besøk, men snudde i døra)... ...Jeg er nå sammen med den "irriterende kompisen", hahaha. Bro of the century! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 12. september 2016 #946 Del Skrevet 12. september 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg liker han og oppfatter at han også liker meg vil jeg da anta at jeg får muligheten til å ta neste måltid Er hyggelig å både spandere og bli spandert på, synes jeg. Anonymkode: 01184...4d7 Ser ingen grunn til å være prinsesse bare fordi jeg har kvinnelige kjønnsorganer, pupper og er kvinne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 12. september 2016 #947 Del Skrevet 12. september 2016 Den 9. september 2016 at 23.25, CherryBlossom90 skrev: De var ikke på kino, men hjemme hos henne. Hvor står det at de var på kino? Ser jeg siterte feil innlegg 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 12. september 2016 #948 Del Skrevet 12. september 2016 Den 11. september 2016 at 19.37, AnonymBruker skrev: Veldig enig med deg. Jeg synes det er situasjonsbetinget. Hva var det venninnen din svarte da du tok det opp med henne i etterkant av daten? Anonymkode: 46aac...239 Hun var veldig lei seg på mine vegne, og hadde visst sagt i fra til henne i klare ordlag. Det har blitt en sånn morsomhet i ettertid at vi gutta truer hverandre med at om vi ikke passer oss, så kommer hun og ordner blind date til oss. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CherryBlossom90 Skrevet 7. oktober 2016 #949 Del Skrevet 7. oktober 2016 Var på date i går med en fyr som KUN snakket om seg selv. Hver gang jeg prøvde å si noe om meg, så avbrøt han og begynte å bable om seg selv igjen Han spurte meg ingen spørsmål eller noe. Han var ikke interessert i å høre noe om meg. Veldig gøy date må jeg si. Var glad jeg kom hjem igjen. Men 20 minutter etter at jeg kom hjem, så ringer fyren for å snakke enda mer om seg selv og sitt super spennende liv. Fikk tydeligvis ikke snakket nok om seg selv på cafeen da. Jeg prøvde å si jeg måtte legge på pga.......,men han tok ikke hintet. Så jeg bare la på til slutt. Han merket det sikkert ikke og bare fortsatte med bablinga si. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #950 Del Skrevet 7. oktober 2016 Jeg traff en fyr i helgen. Vi danset og koste oss, han maste om at vi skulle kline og jeg sa nei. Så presterer han mens vi holder rundt hverandre å dra håret mitt bakover (au) mens han seriøst prøver å stikke tunga si inn i munnen min. I tilegg nekter han å gå når jeg ber ham om det, og begynner å klå på rompa mi..måtte blir dritforbanna før han stakk. Glad vi ikke havnet i senga, da hadde jeg vel blitt voldtatt. Anonymkode: 61b74...5ab 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 7. oktober 2016 #951 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Dette var ikke en date, men jeg forteller den her likevel. Jeg meldte meg inn på Tinder, kom i snakk med en. Han la meg til på snapchat etterhvert så begynte vi å skrive der. Han var rett på at vi skulle treffes ute på byen, også kunne han spandere en drink på meg. Jeg takket nei. Han ville at jeg skulle komme hjem til han for middag og en film, han ville ha en interessant samtale. Jeg takket nei og fikk høre det om at nå gikk jeg glipp av noe. Jeg forklarte at sånn gjør jeg ikke. Varsellampene begynte å blinke så prøvde jeg og høre om han kunne sende bilde på snapchat, han bare unngikk det så da ble han slettet. Hvorfor i alle dager trodde han jeg skulle møte opp hjemme hos en jeg ikke kjente, aldri hadde truffet før? Jeg var en gang på date med en som såvidt ikke turte å snakke med meg. Han var så boblende og frempå når vi snakket på facebook men når vi satt ansiktet til ansiktet med hverandre så turte han ikke si et ord. Jeg var en gang på date med en som la ut om alt, om det store forbrukslånet, om hvor grusomme eksene hans var (to barn med to damer), hvor godtroende han var for han bare sa ja til alt uten å tenke over konsekvensene det kunne få for barna hans eller for hans økonomi og hvor forferdelig livet hans var. Gikk derifra litt forskrekket Tinderhistorie igjen. Begynte å legge ut om eksene sine som var grusomme og manipulerende, om hvor forferdelig livet var mot han men samtidig så var han ikke interessert i å gjøre noe med det - ville bare ha alt rett opp i fanget, da mener jeg alt, om problemene med som han nå hadde med rus også var jo det jo temperamentet og manipuleringen som kom frem i diskusjonen når det kom frem ting han ikke likte. "Nei, det får du ikke lov til å mene." "Ja, vel? Hvorfor får jeg ikke lov til å mene det?". Han ble slettet ganske fort, men skulle nok han slettet han mye før. Endret 7. oktober 2016 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 7. oktober 2016 #952 Del Skrevet 7. oktober 2016 Jo. jeg traff en som beordret meg til å lage mat til han på første date. Han kalte opp alle vennene mine, meg inkludert. Sjarmerende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CherryBlossom90 Skrevet 8. oktober 2016 #953 Del Skrevet 8. oktober 2016 15 timer siden, Katrinemariella skrev: Husker en date for flere år tilbake: Vi satt på en resturant å spiste: så snøret hang i nesen som en slimball og den pompet ut og inn.... En annen : Det var en date der en fyr ba meg lukte på svettelukten hans under armene.. tok armene mot meg .. Vi hadde vært på treningsdate.. og jeg ble rett og slett KVALM!, Og så forsøkte han deretter å dra av meg klærne i det han kjørte meg hjem. Jeg kom meg heldigvis fra den daten uten å ha vært voldtatt, men jeg måtte pushe han bort mange mange ganger. Usj! Hvor finner du disse ekle mennene hen? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #954 Del Skrevet 8. oktober 2016 På 5/5/2016 den 12.20, Siri84 skrev: Hahaha 😂 Jeg har hatt noen dating opplevelser som passer her Jeg var vel rundt 18 år, og ble invitert ut av en ganske kjekk, høy, kraftig, stor og sterk mann. Jobbet i millitæret, og var en skikkelig mannemann. Han ville på kino, og jeg skulle få velge film. Supert tenkte jeg! Da kan vi se den skumleste filmen her, så kan jo han beskytte meg! Burde sikkert ha reagert når han gjentatte ganger spurte om jeg var sikker på valget mitt, men det gjorde jeg jo ikke... det begynte jo bra, under reklamen snudde han seg mot meg og hvisket "jeg er litt eldre enn du tror... gjør det noe?" I min ungdommelighet svarte jeg bare at alder var ingen hindring, og spurte hvor gammel han var. Når han svarte 33, så tenkte jeg "jaja. Spiller det noen rolle?" Helt til jeg kom på tanken at han faktisk var nærmere min far i alder enn meg.. 😨 men jeg skrubbet bort den tanken, og gledet meg til min fantastiske mann skulle beskytte meg under filmen.. plutselig kom det en uskyldig katt på skjermen, og han skvatt til, som det skulle vært den skumleste seriemorderen.. på dette tidspunktet begynte jeg å bli litt usikker på hele greien.. filmen var ikke det minste skummel, men daten min ristet og skalv, hoppet til og var pisseredd hele veien! På dette punktet var det så voldsomt, at alle rundt oss reagerte, og jeg sank sammen i setet mitt.. ikke akkurat den store sterke mannen jeg hadde håpet på nei.. etterpå sa han tydelig ifra at jeg ikke fikk velge film nestegang! Han skulle kjøre meg hjem, men på veien kjørte han inn i ett skogholt og begynte å kline istedenfor, bare helt ut av det blå! Deretter begynte han å taffse. På dette tidspunktet var det jeg som var begynt å bli veldig redd, det var jo en ganske stor mann dette her, og jeg frøs helt til! Jeg var sikker på at jeg skulle bli voldtatt! Da plutselig merket han reaksjonen min. Han hoppet unna, ropte til meg at jeg måtte jo si ifra og begynte å grine!! Jeg bare WTF! Han hylgråt! ikke sånn to tårer, beklager at jeg skremte deg. Vi snakker snørr og tårer, og jeg forstod ikke hva han sa! Jeg ble helt sjokkert.. jeg prøvde å trøste så godt jeg kunne, og tilslutt roet han seg ned. Han spurte om han kunne få et kyss, bare sånn for å være sikker på at jeg ikke var redd han lengre. Etter det kjørte han meg hjem, og snuser at jeg var det beste som noengang hadde hendt ham.. kan du si ustabil?.. etterpå var han veldig "på", men jeg var ikke det kan man si.. det ble med den ene daten.. Det at han kvapp sånn til på kinoen av brå bevegelser/lyder kan tyde på PTSD, noe som soldater gjerne får etter å ha vært i krig. Det kan også føre til humørsvingninger. Syns synd på ham jeg kjenner et par som har det. Anonymkode: 1b943...b8f 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri84 Skrevet 8. oktober 2016 #955 Del Skrevet 8. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det at han kvapp sånn til på kinoen av brå bevegelser/lyder kan tyde på PTSD, noe som soldater gjerne får etter å ha vært i krig. Det kan også føre til humørsvingninger. Syns synd på ham jeg kjenner et par som har det. Anonymkode: 1b943...b8f Han sa at han aldri hadde vært i strid, dessuten var det av selve filmen han kvapp. Men for all del, det kan jo hende. Da burde han nok ha sagt at han ikke ønsket å se en skummel film, noe som hadde vært helt greit for meg. Det med at han kvapp under filmen, det var ikke en dealbreaker for meg. Herlighet, det var jo ikke det som gjorde at jeg ikke turde å treffe han igjen, det var bare med på å gjøre daten rar. Det var hans ustabile og truende oppførsel som gjorde at jeg sa stopp. Selve opplevelsen i bilen var jo så skremmende at jeg bare frøs til, istedenfor å kjempe imot. Noe som viser tydelig hvor skremmende det hele var. At han var så ustabil som han var, hjalp ikke på frykten, og jeg gikk lenge å så meg over skulderen i ettertid.. Synes synd på ham jeg også, men jeg var ganske ung, og ble faktisk skremt av hans oppførsel , noe som var bakgrunnen for at jeg ikke ønsket flere møter. At han slet med noe, det var jo ganske tydelig... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teethgrinding Skrevet 8. oktober 2016 #956 Del Skrevet 8. oktober 2016 5 timer siden, Katrinemariella skrev: . Jeg har funnet mange av de via nettdating. Jeg holdt på å spy. Faktisk så var ikke den fyren den første som ba meg lukte på svettelukten hans... Og svettelukt får meg til å spy, og tenke på det lenge etterpå. Fy så ekkelt det var!. Skulle jo tro at han hadde som mål og mening om å skremme meg med å holde på sånn. Kjøre armen opp etter nesen på meg og si : "lukt, lukt , lukt". Men mulig at han tennte på svettelukt. Fy så ekkelt! Noen menn har den forvirrede tro på at svettelukt tenner kvinners behov for en alfahann. Dét, eller at de skal være litt 'kompis' og tro overgangen til Don Juan går smooth. Which it doesnt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #957 Del Skrevet 9. oktober 2016 Han møtte meg med DEN enorme blomsterbuketten. Ble helt satt ut. Første date bare jo... Under middagen snakket han non stop i tre timer. Han avbrøt og avbrøt hver gang jeg sa noe, så jeg resignerte. Han informerte meg bla om sine svetteproblemer, passet ikke helt til desserten vi spiste. Da jeg endelig fikk beveget meg mot bilen så ga han meg en kjempeklem, huden var klam og kald, og han luktet ikke godt. Fikk så beskjed om at han gjerne ville møtes igjen, men håpet at jeg ville være mindre sjenert da for han hadde masse spørsmål...sukk... Anonymkode: ce769...972 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #958 Del Skrevet 9. oktober 2016 Min x fortalte om alle disse damene som pyntet på sannheten. De så tynne og vakre ut på bildene, men live var de noe helt annet. Så han begynte å avtale møtesteder der han kunne sitte i bilen. Var de en del kg mer enn de hadde sagt så kjørte han bare. Det var hans hete tips da det ble slutt...hvordan droppe kjapt og enkelt ut. Takk for den 😂 Anonymkode: ce769...972 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #959 Del Skrevet 11. november 2016 Var på en spontan date i helga med en kamerat av broren min faktisk. Han hadde vært avstandsforelsket i meg lenge og det var jo litt stas. Så han lurte på om vi skulle på restaurant og han betalte sa han. Jeg sa ja. Han sa han kunne hente meg. Da kom fyren kjørende på mopeden sin! Jeg ble noe paff,(tok det som en selvfølge han skulle hente meg i bil) men slang meg på. Rett før vi ankom byen, så begynte det å plaskregne! Vi var klissblaute og jeg følte meg som en druknet katt. Han lurte på om vi heller skulle dra hjem til han, siden vi var så blaute. Jeg sa ja, men da vi kommer hjem til han, så er jo barna der med søsteren! Jenter på 1 og 3 år. Hun dro da vi kom. Jeg sa jeg ville hjem igjen, men han insisterer på jeg MÅTTE bli. Vi lager middag sammen og du kan få varmet deg. Så mens han kokkelerer på kjøkkenet, så måtte jeg leke med barna. Yngste mann hadde bæsjet og han lurte på om jeg kunne skifte bleie! Jeg gjorde det og vi satt alle rundt bordet å spiste som vi skulle vært en familie. Så spør han om jeg ville overnatte, men jeg sa nei og nå vil jeg hjem. Heldigvis var mamma ute å kjørte, så hun hentet meg. Det ble veldig kleint egentlig. I ettertid har han mast om ny date, men jeg følte ikke den store kjemien mellom oss. Anonymkode: 0bbc5...791 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #960 Del Skrevet 11. november 2016 På 9.10.2016 den 20.29, AnonymBruker skrev: Min x fortalte om alle disse damene som pyntet på sannheten. De så tynne og vakre ut på bildene, men live var de noe helt annet. Så han begynte å avtale møtesteder der han kunne sitte i bilen. Var de en del kg mer enn de hadde sagt så kjørte han bare. Det var hans hete tips da det ble slutt...hvordan droppe kjapt og enkelt ut. Takk for den 😂 Anonymkode: ce769...972 Høres ut som en kjernekar.. Anonymkode: d542b...d16 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå