Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest incognita
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var ingen skikkelig katastrofe date, men tar den med like vel.

Vi skulle møtes i byen kl 19 i går. 10 på halv 7 begynner han å ringe og spør hvor jeg er. Han ble kjørt til byen nettopp og sto utafor restauranten. Shit, jeg begynte å stresse med en gang, for jeg var ikke ferdig. 10 min senere sender han en melding og spør "kommer du snart eller" 'Enda mer stress. Jeg kom omsider til møteplassen og han satt inne. Da sier han "du er jammen meg treig"  Kl var 5 på 7. På meldingen sto det kl19, men gadd ikke å begynne å kverulere med han. Merket vi fikk en litt dårlig start. 

Praten gikk helt greit,  men var ikke helt fet store. Han satt bare å snakket om jobben sin. Han var rørlegger. Spurte ingenting om meg og var litt ego. Jeg ble lei og kom på en unnskyldning etter maten at jeg måtte hjem å lufte hunden. Kom ikke på noe bedre. Da sa han"fint, for skulle til å gå hjem nå. Vi passer ikke sammen. Kan ikke ha damer som kommer for seint vet du"

Vi gikk hvert til vårt og var glad han følte det samme som meg. At vi ikke passa sammen. 

Anonymkode: 0b8de...61d

Like greit kanskje? :fnise:  Han høres jo ikke helt god ut! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, incognita skrev:

Like greit kanskje? :fnise:  Han høres jo ikke helt god ut! 

Nei, altså vi ble enige om å møtes kl19 i byen, så skjønner ikke hvorfor han var I byen over en halvtime før :klo: Jeg ble skikkelig stesset når han maste, kommer du snart. Også bare babler han i vei om jobben sin. Snork 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Åh, prøvde å finne denne tråden men fant den ikke før nå.. skrev hvertfall et innlegg på singel-forumet om tidenes jævligste date. Med en kvinnehatende fyr som sa at norske menn mangler baller og at likestillinga har gått for langt. I tillegg syns han damer i byen er ufeminine og lite jordnære. Og at pappaperm er gay + trille barnevogn var gay. Generelt var det en helt GRUSOM date. Nå driver han og sender meg meldinger at han likte meg SÅ godt. Æsj ass... 

Anonymkode: c1cf4...738

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.2.2016 at 17.17, Arca skrev:

Isolert sett er vel ikke det med whiskyen det verste, men hoppeslott+DET MED ØRE/NESERINGEN!!! Da var det kroken på døra.

Jeg syns det verste var at han hele tiden skulle ha viljen sin. Det må være et mareritt å leve med en sånn en

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, prøvde å finne denne tråden men fant den ikke før nå.. skrev hvertfall et innlegg på singel-forumet om tidenes jævligste date. Med en kvinnehatende fyr som sa at norske menn mangler baller og at likestillinga har gått for langt. I tillegg syns han damer i byen er ufeminine og lite jordnære. Og at pappaperm er gay + trille barnevogn var gay. Generelt var det en helt GRUSOM date. Nå driver han og sender meg meldinger at han likte meg SÅ godt. Æsj ass... 

Anonymkode: c1cf4...738

Jeg leste tråden din nettopp. Uff :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.5.2015 at 18.29, Lady skrev:

Haha :fnise: , ikke jeg heller. Husker derimot at jeg og en venninne satt ved siden av to som må ha møttes for første gang. De satt der med null kjemi og pinlig stillhet. Hun stakkars kvinnen prøvde å finne litt samtaleemner som "gleder du deg til nyttårsaften? Likte du maten?", men det var så pinlig. Vi fikk så vondt av de der de satt.

Ikke sikkert dette var første møte til tross. Akkurat slike kleine samtaler hadde jeg og X'n hver dag på slutten av forholdet.. :P En av de siste spaserturene vi hadde var 1 time i stillhet, bortsett fra da jeg prøvde å dra i gang en samtale med spørsmål som: "Hvis du kunne reise akkurat hvor du ville i verden, hvor ville du reist da?" Dette var etter at vi hadde kjent hverandre i 7år...

Anonymkode: f79b2...5a8

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sikkert dette var første møte til tross. Akkurat slike kleine samtaler hadde jeg og X'n hver dag på slutten av forholdet.. :P En av de siste spaserturene vi hadde var 1 time i stillhet, bortsett fra da jeg prøvde å dra i gang en samtale med spørsmål som: "Hvis du kunne reise akkurat hvor du ville i verden, hvor ville du reist da?" Dette var etter at vi hadde kjent hverandre i 7år...

Anonymkode: f79b2...5a8

Ja, det kan jo også ha vært tilfellet :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27. januar 2016 at 15.28, Anoia skrev:

Wow, han het ikke tilfeldigvis Frank Gallagher? :fnise:

Het han Cat*?

Anonymkode: 0db5e...5b5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg får komme med en ny historie siden denne er blitt stille. Skulle få besøk av en jeg har felles venner med og har vært på fest med før. Han er kjekk og tok kontakt. Lurte på om vi skulle finne på noe til lørdag. (Lørdagen som var) Det ville jeg. Han bor ikke langt unna  (gå avstand) så han kom til meg. Vi hadde ikke lagt så mye planer. Bare ta noe å drikke sammen og ha en hyggelig kveld. 

Han hadde med seg en vinflaske han fort drakk opp. Bare det var litt turn off. Spurte om han kunne få noe vin av meg, men drakk opp vinen min fort. Spesielt da jeg var på badet. Kom ut og halvparten av vinen var borte. Shit. Praten gikk greit, selv om han pratet mye om eksen og hvor mye han hatet ho. Full begynte han å bli å. Da det var tomt, så ville han løpe hjem for å hente mer. Jeg ville egentlig han skulle gå og ikke komme tilbake.. Han begynte å bli veldig slitsom.Prøvde å kline med meg. Han løper hjem og kom tilbake med Jegermaister. Han tar shots og blir veldig full. Sjangler rundt i leiligheten og skal vise meg hvor god han er i sving. Det hele var så avtennende. 

Jeg sa til han at jeg tror han må gå nå. Jeg skal legge meg. Jeg pusser tennene og gjør meg klar mens han drikker opp resten. Da jeg kom ut, så hadde han så klart sovnet i sofaen og fikk ikke våknet han. Han var borte. Så han sov der da og han våknet opp til den hang overen. Sa jeg ville han skulle dra og han dro. Fikk en melding av han om at han gjerne ville møtes igjen. Skeptisk. 

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.12.2015 at 9.06, AnonymBruker skrev:

Altsååå... Oppførte meg i det minste, og møtte ikke opp i slaskeklær. Heller kommenterte jeg ikke øyenbrynene til alle som gikk forbi.

Anonymkode: 1346b...5fa

Du møtte opp full, og ble fullere. Det er på lik linje som å møte opp i slaskete klær. Det ER slaskete. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på en date med en fyr jeg hadde fullstendig fantastisk kjemi med, men som dessverre visste at vi hadde litt bdsm-tendenser til felles og derfor tolket det som et signal til at vårt første kyss åpnet alle disse dørene.. 

Anonymkode: 01184...4d7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på en date med en fyr jeg hadde fullstendig fantastisk kjemi med, men som dessverre visste at vi hadde litt bdsm-tendenser til felles og derfor tolket det som et signal til at vårt første kyss åpnet alle disse dørene.. 

Skjønner ikke helt jeg? Det var en fæl date fordi dere hadde litt bdsm-tendenser? 

Anonymkode: 8c9be...92a

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Monday, April 11, 2016 at 8.18, AnonymBruker skrev:

:klo: 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, han antok bare at fordi jeg tenner på litt røff håndtering i senga så kunne han transformere vårt første, og fine kyss til lugging, kveling og en god gammeldags ørefik

Wtf?! Da skjønner jeg dette var en dårlig date. Hvem gjør sånt? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Wtf?! Da skjønner jeg dette var en dårlig date. Hvem gjør sånt? 

Han skjønte ikke at jeg reagerte heller, og trodde reaksjonen min, at jeg dyttet han unna og at jeg sa nei var en del av leken!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være han som kom på besøk og som bare skulle en tur på do, men som stakk ut døra og kjørte sin vei. Jeg ringte han, og han tok flau tlf og sa han dro hjem. Jeg sa han kunne jo bare sagt det før han gikk. Antagelig hadde han trodd han skulle få seg noe, men barna var hjemme og tok gledelig imot pizzaen til tross for at det var billig grandiosa. Han var der bare to minutter. Må ha vært den korteste daten ever.

Anonymkode: c7fc5...0d0

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...