Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 timer siden, Betty Blue skrev:

Oi, herregud...! Kjenner bare jeg blir rasende av å lese om denne manipulerende egoisten som behandlet deg som dritt. Hvorfor ler du av det?

Samme tenker jeg. Jeg hadde ikke giddet å møtt han igjen for å si det sånn. Lovet han skulle følge henne til toget, men det gadd han ikke. Så bare lemper han henne av byen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blue Ivy.

Hadde en spontan date på fredag. Fikk melding av en gammel flørt jeg ikke har sett på 3 år. Lurte på om jeg hadde noen planer til kvelden. Nei, det hadde jeg jo ikke. Han spurte om vi skulle ut og spise, det hadde jeg lyst til siden jeg ikke hadde noe bedre å gjøre. Fikk litt sjokk da jeg møtte han.

Vel, han stiller opp i full dress, sleik og lakksko. Slik har jeg aldri sett han før. Jeg kom casual kledd. Pleier ikke å pynte meg så mye når jeg bare skal på Egon å spise liksom. Så fort vi setter oss ned, så begynner han å skryte over hvor bra ting gikk. Han hadde jobbet en stund i farens firma og tjente over 1 mill i året nå. Pluss han hadde kjøpt en dyr mercedes, dratt på luksuriøse ferier, kjøpt seg mange nye dresser osv. Han snakket bare om seg og sitt. Var ikke måte på til skryting heller. Han spurte meg en gang om hva jeg gjorde. Sa jeg studerte. Da sier han "hmm ok spennende" så tilbake til skrytinga. Utrolig kjedelig.

Etter middagen,så ville jeg hjem. Han sier han kan kjøre meg hjem. Da vi kommer inn i parkeringshuset, så kjører han en gammel litt rusten Volvo? Han sier bilen hans var på verksted og han lånte bilen til en kompis. Javel. På turen hjem, så forsetter han å snakke om seg selv. Jeg var så lei at jeg ikke fulgte med på hva han bablet om og hørte på radio. Da vi er hjemme hos meg takker han for en fin date og spør om jeg har hatt det hyggelig. Ja da, kjempe hyggelig. NOT.

I dag fikk jeg vite av en felles venn han slettes ikke jobber i farens firma og faren jobber visst som vaktmester på en skole :sprettoy: Han jobber på Elkjøp han. Så alt var bare løgn og dressen hadde han lånt av kompisen jeg snakket med. Turn off til tusen.  Har fått en ny sms om vi skal finne på noe til uken, men har ikke svart. Trodde han ikke at jeg ville finne det ut?

Endret av Blue Ivy.
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Blue Ivy. skrev:

Hadde en spontan date på fredag. Fikk melding av en gammel flørt jeg ikke har sett på 3 år. Lurte på om jeg hadde noen planer til kvelden. Nei, det hadde jeg jo ikke. Han spurte om vi skulle ut og spise, det hadde jeg lyst til siden jeg ikke hadde noe bedre å gjøre. Fikk litt sjokk da jeg møtte han.

Vel, han stiller opp i full dress, sleik og lakksko. Slik har jeg aldri sett han før. Jeg kom casual kledd. Pleier ikke å pynte meg så mye når jeg bare skal på Egon å spise liksom. Så fort vi setter oss ned, så begynner han å skryte over hvor bra ting gikk. Han hadde jobbet en stund i farens firma og tjente over 1 mill i året nå. Pluss han hadde kjøpt en dyr mercedes, dratt på luksuriøse ferier, kjøpt seg mange nye dresser osv. Han snakket bare om seg og sitt. Var ikke måte på til skryting heller. Han spurte meg en gang om hva jeg gjorde. Sa jeg studerte. Da sier han "hmm ok spennende" så tilbake til skrytinga. Utrolig kjedelig.

Etter middagen,så ville jeg hjem. Han sier han kan kjøre meg hjem. Da vi kommer inn i parkeringshuset, så kjører han en gammel litt rusten Volvo? Han sier bilen hans var på verksted og han lånte bilen til en kompis. Javel. På turen hjem, så forsetter han å snakke om seg selv. Jeg var så lei at jeg ikke fulgte med på hva han bablet om og hørte på radio. Da vi er hjemme hos meg takker han for en fin date og spør om jeg har hatt det hyggelig. Ja da, kjempe hyggelig. NOT.

I dag fikk jeg vite av en felles venn han slettes ikke jobber i farens firma og faren jobber visst som vaktmester på en skole :sprettoy: Han jobber på Elkjøp han. Så alt var bare løgn og dressen hadde han lånt av kompisen jeg snakket med. Turn off til tusen.  Har fått en ny sms om vi skal finne på noe til uken, men har ikke svart. Trodde han ikke at jeg ville finne det ut?

Jøss. Noe så stusselig. Men dette må jo være noe kødd? Et veddemål eller noe sånt? Ellers er det jo bare veldig patetisk hele greia.

Anonymkode: 51f45...92d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar han prøvde vel bare å imponere da.. 

Anonymkode: e3d24...627

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4/23/2016 at 16.40, AnonymBruker skrev:

Vi spiste og koste oss helt til det kommer en noe kjent Høyre-politiker inn døren som nikker og smiler til meg når han går forbi. Daten sier "æsj, kjenner du slike mennesker?". Jeg ble litt paff og svarte at "ja, jeg kjenner han godt fra Unge Høyre møter". Daten min rister på hodet og spør plutselig om å få se på vesken min og da han får se den så brøler(!) han "ah, fy faen du er en materialistisk blå bitch du. Jaja, like greit. Nå slipper jeg heldigvis å betale for hele måltidet, nå kan vi jo spleise. Du er jo Høyre-dame og har garantert råd til det på grunn av all skatten du unnlater å betale".  Å dele regningen på to var jo min plan fra starten av så helt greit for meg. Vi spiser videre og han og rakker ned på meg fordi at jeg er medlem av Høyre hele tiden. Jeg er irritert, men om jeg begynner å diskutere så tar det bare lenger tid før vi får spist opp og jeg kan dra derfra. Daten spør om jeg vil ha dessert og jeg svarer nei takk. Da blir han sur og sier høyt "ble du plutselig gjerrig nå som du vet at du må betale for maten du spiser selv?".  Da gikk jeg og på veien ut betalte jeg for min halvdel. 

Dagen etterpå får jeg en melding fra daten hvor han takker for en meget hyggelig kveld og spør samtidig om jeg har bestilt billetter til filmen vi snakket om å se og at han gleder seg til det.....

Kanskje han spøkte med deg?

Eller var han drita?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Blue Ivy. kanskje han tenkte han skulle prøve seg på et eksperiment og sjekke om du var sånn som gikk etter penger og ble imponert over penger og fancy dresser og slikt. 

Anonymkode: 77e57...0d4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen dater mange av dere har vært på :ohmy::fnise:

Jeg har ikke hatt noen dater av typen "verste"...ennå ;) Har kun opplevd å møte en fyr (tinderdate) som så veldig kjekk og barsk ut på bildene. Da jeg traff han ute på kafe var han kjempeliten (og jeg er ganske høy), og ikke lik bildene i det hele tatt. Men det var helt greit egentlig, hadde en kjempekoselig kveld, fyren var både morsom og snill. Det ble med den ene daten da, han reiste hjem der han bor (som er mange timer unna her), og siden har vi kun sendt en og annen melding.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Lillie skrev:

For noen dater mange av dere har vært på :ohmy::fnise:

Jeg har ikke hatt noen dater av typen "verste"...ennå ;) Har kun opplevd å møte en fyr (tinderdate) som så veldig kjekk og barsk ut på bildene. Da jeg traff han ute på kafe var han kjempeliten (og jeg er ganske høy), og ikke lik bildene i det hele tatt. Men det var helt greit egentlig, hadde en kjempekoselig kveld, fyren var både morsom og snill. Det ble med den ene daten da, han reiste hjem der han bor (som er mange timer unna her), og siden har vi kun sendt en og annen melding.

Jeg tenker at mange av damene her har sett litt for mange romcoms og tror at det er virkeligheten som de beskriver i denne tråden.

Anonymkode: 6ff01...ec6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:Må følge denne i tilfelle jeg opplever noe etter hvert :icon_lol: Etter 16 år uten date, skal det bli litt rart. Vet ikke om jeg tør etter å ha lest alt her inne :hakeslepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha møtt en fyr en gang på en cafe, fant jeg ut at jeg kunne be han med på middag hjemme hos meg. Fyren virka jo normal og hyggelig, så tenkte det skulle gå fint. Han ble utrolig pågående etter en stund, tok ikke signalene mine om at jeg ikke var så gira på at han invaderte intimsona mi, selv om jeg flytta meg vekk hver gang han flytta seg mot meg. Etter noen timer sa jeg at jeg begynte å bli trøtt, og at han kanskje skulle begynne å komme seg hjemover, så kan vi snakkes seinere. Da kom det: Nei nå var bussen hans gått, og det er for langt å gå hjem, så da var han nødt til å overnatte hos meg. Jeg sa at da var han nødt til å ta taxi da, for jeg kjente han ikke godt nok til at vi skulle sove sammen. Helt uaktuelt sa han, han måtte da få lov til å sove i samme seng som meg, for det var så sykt dyrt med taxi. Etter en stund gav jeg opp, kasta et pledd til han på sofaen, sa god natt og gikk på soverommet mitt og låste døra. Jeg var jo ganske ung, 22 kanskje, så det var rimelig korttenkt - flaks han ikke hadde stjålet med seg noe fra stua mi, men han var iallefall borte morgenen etterpå. Var ikke på så mange dates etter det for å si det sånn.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.4.2016 at 23.17, LeilaS skrev:

Samme tenker jeg. Jeg hadde ikke giddet å møtt han igjen for å si det sånn. Lovet han skulle følge henne til toget, men det gadd han ikke. Så bare lemper han henne av byen. 

Reagerer nå mer på at han manipulerte og presset seg til sex.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4/22/2016 at 0.26, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke en så verst date, men en rimelig desperat date! Jeg dro på tinderdate for litt siden. Vi drakk et par øl, og stemningen var hyggelig nok. Rett før vi skilte lag lurte han på om jeg ville bli med på kino allerede neste dag. Litt satt ut sa jeg at vi kunne gå på kino neste uke. Neste uke kom og vi dro på kino. Da filmen var ferdig, prøvde han å avtale tre (ja, tre!) nye treff! Han ville møtes neste dag for å trene sammen, på fredagen ville han invitere meg hjem på middag, og på søndagen ville han ha "netflix"-date hos ham. Altså, jeg takket pent nei til alle de tre datene.

Jeg fatter ikke hvordan det går an å være desperat at man prøver å fullbooke uka sammen med en du bare har truffet et par ganger.. Jeg mener, invitere til tre nye dates mens man sitter der på andre date?! Jeg trodde heller ikke det var normalt å avtale ny date på stedet, spesielt ikke den første gangen man treffer noen? Er det ikke vanlig at man går hvert til sitt, tenker litt over om kjemien var der, og så avtaler ny date etter noen dager? :P

Anonymkode: 718d0...8f7

Jeg tror jeg har møtt samme fyren :P Oslo?

Anonymkode: 1ca87...b0f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, bettypaige skrev:

Etter å ha møtt en fyr en gang på en cafe, fant jeg ut at jeg kunne be han med på middag hjemme hos meg. Fyren virka jo normal og hyggelig, så tenkte det skulle gå fint. Han ble utrolig pågående etter en stund, tok ikke signalene mine om at jeg ikke var så gira på at han invaderte intimsona mi, selv om jeg flytta meg vekk hver gang han flytta seg mot meg. Etter noen timer sa jeg at jeg begynte å bli trøtt, og at han kanskje skulle begynne å komme seg hjemover, så kan vi snakkes seinere. Da kom det: Nei nå var bussen hans gått, og det er for langt å gå hjem, så da var han nødt til å overnatte hos meg. Jeg sa at da var han nødt til å ta taxi da, for jeg kjente han ikke godt nok til at vi skulle sove sammen. Helt uaktuelt sa han, han måtte da få lov til å sove i samme seng som meg, for det var så sykt dyrt med taxi. Etter en stund gav jeg opp, kasta et pledd til han på sofaen, sa god natt og gikk på soverommet mitt og låste døra. Jeg var jo ganske ung, 22 kanskje, så det var rimelig korttenkt - flaks han ikke hadde stjålet med seg noe fra stua mi, men han var iallefall borte morgenen etterpå. Var ikke på så mange dates etter det for å si det sånn.

Typisk å komme med "siste buss har gått og jeg må nok overnatte" for å prøve å få seg noe. Kjempa bra han måtte sove på sofaen og du låste døren. Hvordan var neste morgen?  Var han sur siden det ikke ble noe fitte på han? ;) 

Anonymkode: fb782...c04

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
Den 22. april 2016 at 20.45, AnonymBruker skrev:

Var på kaffedate med en fra tinder forrige helg. Da vi gikk hvert til vårt kom det melding fra han om at han syns jeg var så søt og om vi kunne treffes igjen. Jeg kjørte bil da meldingen kom, så fikk ikke svart. Hørte det plinget flere ganger i telefonen. Da hadde jeg fått ikke mindre enn 5 meldinger ala "er du ikke enig i at vi må treffes?", "neivel, ikke det nei...", "Jaja, ikke gidd å svare meg da.", "sa jeg noe galt?", "Herregud, tenk at jeg kastet bort penger på kaffe til en luremus som ikke svarer." 

Er det mulig sier jeg bare... RO DEG NED!

Anonymkode: d2d61...054

Haha :fnise: Shit. Hva svarte du på dette? Jeg tror jeg nesten hadde blitt litt redd for å være ærlig. (Opplevde faktisk noe lignende med en fyr jeg ikke hadde møtt engang (men skrevet med på Tinder), fordi jeg ikke svarte på rundt 10 timer da jeg hadde en sykt hektisk dag på jobb. "FY FAEN, DIN JÆVLA LUREMUS, PRØVER Å FÅ MEG PÅ KROKEN FOR SÅ Å IKKE GIDDE Å SVARE ENGANG!!!" var meldingen jeg hadde fått da jeg kom hjem, kjempesliten fra jobb. Ja, for den meldingen der gjorde jo at jeg fikk skikkelig lyst til å møte deg.......). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typisk å komme med "siste buss har gått og jeg må nok overnatte" for å prøve å få seg noe. Kjempa bra han måtte sove på sofaen og du låste døren. Hvordan var neste morgen?  Var han sur siden det ikke ble noe fitte på han? ;) 

Anonymkode: fb782...c04

Les nederste del av innlegget en gang til ;p 

Anonymkode: 6aedb...e55

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke helt date, men chattet med ei jente og vi utveksla tlf nr og hun ringte.

Skravla hull i hodet på meg, jeg skulle på jobb dagen etter, jeg fikk omtrent ikke sagt noenting, da jeg er høflig og ikke avbryter folk.

Måtte bryte inn å si at jeg må nesten legge på, for jeg skal tidlig opp i morgen, "okei, bla bla bla" også fortsatte det. Sa dette sikkert 5ganger før jeg måtte bare legge på.

Vi hadde pratet i 4-5timer og hun klarte å prestere å si at hun var blitt glad i meg allerede, da fikk jeg hetta.. jeg hadde omtrent ikke sagt noenting, bare vært grei og ordentlig, hun var vandt med slemme mannfolk.

Endte med at jeg måtte kutte henne ut, hun var helt sykt intens.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en date med en dame i Oslo en gang. Etter daten, dvs. samme kveld. Begynte det å rase inn med sms'er. Det var litt forvirrende først å finne ut av hva det gjaldt, men det var visstnok om noen mailer som hun trodde jeg hadde sendt henne. Selv om jeg nektet for det, så påstå hun hardnakket at de var fra meg (mailer fra andre beilere tipper jeg) og at hun var stresset pga. innholde. Etter noen timer og mange titalls sms så fant hun ut at det allikevel var noen andre. Slike drama greier trengte jeg ikke og det ble med den daten.

Anonymkode: ad3dc...9c0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne daten var da jeg fortsatt bodde hjemme. Hadde stort rom med TV. Da han kom begynte han å ransake alle skuffer og skap på rommet mitt. Rivde opp hver enkelt skuff og så gjennom innholdet. Jeg tror jeg bare sto der og måpte :P

Skulle hjem til en fyr på date, dette var før jeg fikk lappen, så vi avtalte at jeg skulle være der frem til bussen gikk hjem igjen. Dette var jo i 8 timer, og jeg ble verken tilbydd mat eller et glass vann :P Endte med at jeg ba broren min hente meg tidligere også stoppet vi på bensinstasjon så jeg kunne kjøpe meg en pølse.

Anonymkode: 98c27...6a7

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en gang en fyr når vi var på et jobbseminar utenbys. Vi pratet hele kvelden og fant virkelig tonen. Vi var begge ganske beruset, men følte vi hadde mye til felles. Vi utvekslet nummer og sendte meldinger nesten hver dag. Etter en stund bestemte vi oss for at vi skulle møtes.

Avtalte en helg på et spahotell, som var ca. like lang avstand for oss begge. Da vi møttes fredagen var det veldig kleint, han snakket nesten ikke og det ble pinlig stillhet støtt og stadig. Under middagen spiste vi bare uten å si et eneste ord :P Jeg prøvde stadig å finne noe å prate om, men nei.. Kvelden kom og vi så på film på rommet før vi la oss.

Neste morgen ringte kjæresten (!!) hans og han måtte dra i full fart. Så da satt jeg der da, mutters alene på et spahotell i gokk uten muligheter for å komme med hjem før neste dag.. Var så kleint å gå å spise på restauranten den kvelden alene, på et bord som var reservert for 2 :P

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...