Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest padawan

Vi hadde hatt to dates enten hjemme hos henne eller i nærheten av der hun bodde så hadde date #3 hjemme hos meg. Vi lagde middag sammen og daten gikk i og for seg greit. Jeg stusset dog bittelitt over matvanene hennes (hvor mye hun spiste). Hun overnattet. Dagen etter våknet jeg litt før henne og leste litt nettavsiser når hun stod opp. Hun gikk på kjøkkenet for lage frokost og ble kanskje borte i 5-10 minutter. Da hun kom tilbake var hun skikkelig hengedrita. Hun snøvlet / mumlet og klarte såvidt å stå oppreist. La henne igjen slik at hun skulle sove av rusen. Det viste seg hun hadde tømt tre spritflasker jeg hadde på et overskap på kjøkkenet og drukket en ukjent mengde av en pappvin som stod på kjøkkenbenken. Hun fikk mumlet frem at hun var alkoholiker og det er antageligvis årsaken til at hun hadde spist så lite de gangene jeg hadde spist med henne tidligere. Date #2 var grilling og date #3 var jo middag. Det var ikke mye igjen i hver spritflaske men til sammen var det nok til at hun ble skikkelig drita ganske fort. Etter planen skulle jeg bli hentet av en fetter cirka to timer etter dette for å dra til hytten men måtte ta en kortversjon av hva som hadde hendt da han hadde satt seg i bilen og ringte for å si han var på vei. Timene gikk og etterhvert ringte mutters for å høre hva som hendte. Resten av familien ventet på hytten med middag. 

Jeg måtte til slutt skjære igjennom. Fikk kledd på henne og støttet henne til togstasjonen. Jeg bor i Sandvika og for å komme til henne må man først med lokaltog (kan ta buss men tar mye lenger tid) til Oslo sentrum og bytte til annet tog der. Jeg skulle motsatt vei av henne og skulle av toget etter bare en stasjon. Jeg fikk snakket med en konduktør som skulle få henne av på Oslo S. Jeg kom meg etterhvert til hytten, ganske forsinket. Tastet litt med henne dagen etterpå og hun hadde klart å stable seg hjem etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, padawan skrev:

Vi hadde hatt to dates enten hjemme hos henne eller i nærheten av der hun bodde så hadde date #3 hjemme hos meg. Vi lagde middag sammen og daten gikk i og for seg greit. Jeg stusset dog bittelitt over matvanene hennes (hvor mye hun spiste). Hun overnattet. Dagen etter våknet jeg litt før henne og leste litt nettavsiser når hun stod opp. Hun gikk på kjøkkenet for lage frokost og ble kanskje borte i 5-10 minutter. Da hun kom tilbake var hun skikkelig hengedrita. Hun snøvlet / mumlet og klarte såvidt å stå oppreist. La henne igjen slik at hun skulle sove av rusen. Det viste seg hun hadde tømt tre spritflasker jeg hadde på et overskap på kjøkkenet og drukket en ukjent mengde av en pappvin som stod på kjøkkenbenken. Hun fikk mumlet frem at hun var alkoholiker og det er antageligvis årsaken til at hun hadde spist så lite de gangene jeg hadde spist med henne tidligere. Date #2 var grilling og date #3 var jo middag. Det var ikke mye igjen i hver spritflaske men til sammen var det nok til at hun ble skikkelig drita ganske fort. Etter planen skulle jeg bli hentet av en fetter cirka to timer etter dette for å dra til hytten men måtte ta en kortversjon av hva som hadde hendt da han hadde satt seg i bilen og ringte for å si han var på vei. Timene gikk og etterhvert ringte mutters for å høre hva som hendte. Resten av familien ventet på hytten med middag. 

Jeg måtte til slutt skjære igjennom. Fikk kledd på henne og støttet henne til togstasjonen. Jeg bor i Sandvika og for å komme til henne må man først med lokaltog (kan ta buss men tar mye lenger tid) til Oslo sentrum og bytte til annet tog der. Jeg skulle motsatt vei av henne og skulle av toget etter bare en stasjon. Jeg fikk snakket med en konduktør som skulle få henne av på Oslo S. Jeg kom meg etterhvert til hytten, ganske forsinket. Tastet litt med henne dagen etterpå og hun hadde klart å stable seg hjem etterhvert.

Høres nesten ut som hun skulle vært sendt til pumping. Stakkars :-/ 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2017 den 11.20, padawan skrev:

OH lord! Huff....så forferdelig ! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en marerittdate for noen måneder siden med en mann jeg virkelig hadde interesse for. Jeg hadde møtt han en gang før igjennom en felles bekjent, og han virket som en mann med orden på livet, jordnær og ordentlig og ikke minst hadde vi samme humor og interesser. Vi flørtet en del over facebook, snapchat og tlf. Vi bestemte oss for å møtes igjen en kveld, og vi tenkte vi skulle ta oss en tur ut og hygge oss. Kvelden startet kjempe fint, og jeg merket at jeg begynte å utvikle følelser for denne mannen, vi lo og snakken gikk i ett. Problemene startet da han hadde drukket litt for mye, og begynte å vise en helt annen side av seg. Plutselig dreide alt seg om sex, og hvor stor pikken hans var og hvor mange damer han hadde sendt rett til himmelen med den. Så sa han at han bare skulle en fort tur på do, og jeg satt og ventet. Der ble jeg sittende lenge, først tenkte jeg det var pga dokø, men innså etterhvert at noe ikke stemte. Jeg gikk mot doene, og ventet, han kom aldri. Han var ikke der. Jeg prøvde da å ringe han, men tlf var plutselig av. Jeg lette overtalt, og følte meg veldig dum, var jo også redd noe hadde skjedd. Mannen kom aldri til rette, og til slutt etter 2 timer stengte byen. Jeg hadde da møtt noen andre bekjente jeg pratet med, så jeg var ikke alene helt til det stengte. Men jeg var så frustrert, og ikke minst lei meg, for jeg skjønte jo ingenting. På vei hjem, bestemte jeg meg for å gå innom han da det ikke var så langt fra meg. Jeg ringte på noen ganger, det var helt mørkt, men plutselig åpner en DAME!! Det viste seg at denne mannen hadde møtt en annen dame på byen, sikkert på vei bort til do, og stikki hjem med henne. Jeg spurte hvem hun var, hun sa hun bare hadde blitt med han hjem som bodde der. Hun åpnet siden han ikke våknet av ringeklokken. Jeg ble så forbannet, og såret. Gråt på veien hjem, faen jeg følte meg lurt. Jeg kom hjem, skrev en mld til han på face om hvor skuffet jeg var og at jeg ikke ville ha noe mer å gjøre med han. Slettet han fra alle steder. 

Tror dere ikke han presenterte å sende meg en mld dagen etterpå å prøvde å bortforklare det hele. Sa at han hadde møtt denne liksom 'venninnen' som liksom skulle ha vært veldig full. Så han tok med henne hjem for å passe på henne, og beklaget veldig for at han liksom GLEMTE å si ifra til meg. Jeg sa så klart at dette skjønte jeg bare var løgn, og da la han seg flat og beklaget og innrømte det hele. Så sa han at han følte han fikk ett UMULIG VALG når han møtte henne. Umulig valg?? Vi hadde en greie og han var på date med meg, så var det ett umulig valg når han møter på en annen dame? Nei vet du faen meg hva. 

Jeg sa at jeg ikke ville ha noe mer med han og gjøre, men han lurte veldig på om han kunne få en sjanse til, han hadde leid noen filmer og jeg kunne jo komme å sitte i armkroken hans sa han. Hvor dum går det ann å bli, jeg gadd ikke svare en gang. Han sendte en haug med snap om at han savnet meg, og var så forelsket i meg. 

Og dagene etter det presenterte han med å sende bilder av kuken sin, og bilder av at han runket. Med tekst til som 'kose' 'kom og sitt på denne' osv. Ble så kvalm, da blokket jeg han. 

Makan til fyr, aldri følt meg så playa før. Og så i voksen alder da, hadde forventet mer av en voksen mann. Er over det nå, men såklart det var en helt utrolig kjip opplevelse.

Anonymkode: 42ca2...342

Unnskyld språket men fy faen ! 

Jeg lo da jeg leste dette men mest fordi det er latterlig.. for en LATTERLIG oppførsel,er det sant ?

Fy flate ass....Jeg er sjokkert..Applaus for at du busta han,du burde screenshotta dickpicsa og sendt de til mora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en kjempe latterlig oppførsel, jeg satt de første dagene etter og bare var helt satt ut og lei meg.

Vi hadde pratet utallige kvelder sammen, og jeg hadde aldri sett dette komme. Han var virkelig flink til å skjule hvem han egentlig var for å si det sånn, det brast tydeligvis med alkohol innabords. 

Og jeg kan virkelig ikke fatte og begripe at han trodde han skulle får en sjanse etter noe sånt. Og hvorfor skulle det hjelpe å sende bilder av pikken sin, æsj. Jeg er glad nå for at jeg oppdaget såpass tidlig at han var som han var. Evig glad for at jeg ikke hadde sex med han, gudene vet hvor mye rart han har vært borti, og gjerne da sikkert uten beskyttelse. Hvem trodde han at han var liksom, som trodde han skulle bli tilgitt etter og ha gjort noe sånt. Jeg tror han må være det dummeste menneske jeg har møtt i mitt liv!  

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er en kjempe latterlig oppførsel, jeg satt de første dagene etter og bare var helt satt ut og lei meg.

Vi hadde pratet utallige kvelder sammen, og jeg hadde aldri sett dette komme. Han var virkelig flink til å skjule hvem han egentlig var for å si det sånn, det brast tydeligvis med alkohol innabords. 

Og jeg kan virkelig ikke fatte og begripe at han trodde han skulle får en sjanse etter noe sånt. Og hvorfor skulle det hjelpe å sende bilder av pikken sin, æsj. Jeg er glad nå for at jeg oppdaget såpass tidlig at han var som han var. Evig glad for at jeg ikke hadde sex med han, gudene vet hvor mye rart han har vært borti, og gjerne da sikkert uten beskyttelse. Hvem trodde han at han var liksom, som trodde han skulle bli tilgitt etter og ha gjort noe sånt. Jeg tror han må være det dummeste menneske jeg har møtt i mitt liv!  

Du skulle lagt bilde av pikken hans på den åpne fb-veggen hans og skrevet «jeg ser du har sendt meg dette bildet, men regner med det var feil nummer?».

Neida...

Joda

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, just WOW.... Av den siste der.....

Satt måpende gjennom hele historien, ble forbannet underveis, men måtte le litt på slutten, for fy faen for en tragisk kar!!!!

Og ja, du skulle faktisk ha scrennshotta meldingene og dickpicsa , lagt ut historien på wallen din og tagga han, så alle hans og dine venner kunne le av han og han kanskje ble tvunget til å endre seg pga skamtraumer.

Anonymkode: e6e1d...27c

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest padawan
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

han jeg var på date med jobber på Elkjøp :sprettoy: 😂

Elkjøp har en og annen lederstilling de også, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, padawan skrev:

Elkjøp har en og annen lederstilling de også, altså.

Jeg vet jo det, men han er helt vanlig ansatt. Tragisk å lyve på denne måten 

Anonymkode: 0b8de...61d

• Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.4.2017 den 21.12, Xcase33 skrev:

Selv om du hadde gjort det "klinkende klart" ovenfor meg så hadde jeg tatt det som en genuiin #shittest egentlig.
Hadde det ikke vært en #shittest så hadde du i hvert fall aldri godtatt han han skulle gi deg en gratis middag likevel.

Hvis du likevel gjorde det så vil jeg si at det er litt fucked up fra din side å gi den slags signaler.

Jeg forstår at siste setning skal være ment som en fornærmelse og stikk i siden til meg - men beklager jeg kan ikke helt se at du kjenner meg nok til at jeg skal ta den slags til meg :)

:D  Morsomt når menn påstår kvinner ikke kan si ting rett ut, samtidig som det er klin umulig å nå frem med et 'nei, jeg er ikke interessert'.

De som er aller mest insisterende med gaver og bestikkelser når man sier rett ut at man ikke vil ha dem - de fortjener nesten det de får.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var en spontandate. Han tok kontakt med meg på FB i helgen og lurte på om vi skulle ut å spise. Hadde visst vært på samme fest som meg tidligere, men det kunne ikke jeg huske 🤔 men han var kjekk og jeg takket ja

Da jeg møtte han i byen, så hadde vi god kjemi og han var lett å prate med  (so far so god) men det gode førsteinntrykket endrer seg fort da vi satt oss ned på restauranten. Da snakket han KUN om seg selv. Snakket mest om jobben sin (hadde en lederstilling i et firma og hadde topplønn) og var skikkelig stolt. Skrøyt over mye han tjente, hadde hus, 2 biler, båt, dyre klær osv. Det ble for mye av det gode. Ville ha den dyreste vinen de hadde der og sa "pene jenter skal ikke drikke billig vin" Kleint.  Han stirret på rumpene til servitørene. Turn off 

Så mente han på at jeg tjente for lite (jobber i barnehage) og jeg sa jeg hadde grei lønn og elsket jobben min. Penger er ikke så veldig viktig. Joda, penger var veldig viktig og man må jo tjene bra for å kunne leve litt. Meeen jeg kunne slappe helt av. Her hadde jeg en kjernekar som tjente masse gryn 😁

Følte ikke det helt store og ville bare dra hjem. Var lei av å høre på skryting. Sa jeg var sliten og dro hjem.  Håpet på han ikke skulle ta kontakt, men tikket inn ørten meldinger fra han så fort jeg var hjemme. Vi måtte få til en ny date, så fantastisk jeg var, han vil spandere tur på oss til Karibien osv. Var ikke måte på. Sa bare at jeg trodde ikke dette ville funke og følte ikke vi hadde noe kjemi. Ønsket han lykke til videre

Fikk bare svar om at han ALDRI hadde blitt avvist før og nå gikk jeg glipp av mye. Synd for meg. Ja, kjempe synd :roll:

Jeg husker ikke at jeg har vært på fest med han, men vi har noen felles venner. Snakket med en felles venn og hun kjenner broren hans veldig godt. Faren har lederstilling i et firma og han jeg var på date med jobber på Elkjøp :sprettoy: 😂

Anonymkode: 0b8de...61d

Virker som han har problemer med å få seg damer, og må lyve på seg lederstilling og mye cash. Jeg synes det er skikkelig turn off med menn som skryter av hvor mye penger de har. Enda verre når han at på til lyver så det renner.

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på date med en jeg liker veldig veldig godt nylig. Vi hadde hatt drømmedagen. Gått lang tur i strålende høstvær, kaffe, lunsj, shopping. Det var andre gang vi lagde middag sammen, hjemme hos han. Han hadde på forhånd bedt meg om å overnatte, og jeg gledet meg veldig.

mens vi setter middagen på bordet kjenner jeg det.. magen min.. og jeg forstår at jeg må på do. Fort. Leiligheten hans er gammel, og å gjøre nummer to hos han er helt uaktuelt. Jeg fant en god unnskyldning og løp ned trappene og hoppet i bilen. Noen minutter unna var en bensinstasjon.. dere legger sammen en og en..

det ordna seg! Men herregud.. tenkte på denne tråden da jeg vrikka meg inn på toalettet og lo

Anonymkode: 01184...4d7

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.7.2017 den 21.40, isw skrev:

Dette var da jeg var 19 år gammel. Hadde snakket lengre på nett med en jente fra en by 25 mil unna. Hun skulle til Oslo en helg og jeg var alene hjemme. Vi ble enige om at hun skulle overnatte hos meg (etter noen år skjønte jeg at jeg kanskje burde sett et slags rødt flagg der... men det gjorde jeg altså ikke). 

Hentet jenta på Oslo S og hun var forsåvidt søt og grei. Vi dro til meg og tok en øl. Praten gikk normalt og alt var greit. 

Så gikk hun på do og ble der i en halvtimes tid. Jeg spurte om alt var bra. Da hun kom ut hadde hun skiftet til ekstrem goth/emo stil, med opprevne svarte bukser, mørk sminke, nagler, osv. Stiller seg opp på gulvet og skriker "PUL MEG!!!!!!!" og jeg holder på å knekke sammen av en eller annen blanding av forfjamselse og fortvilelse og har egentlig ikke særlig lyst. Da skal hun plutselig ta livet av seg og løper ut og hyler og skriker, og for å roe litt ned spør jeg "hjelper det hvis jeg gjør det da?" og det gjorde det visst. Tror jeg brukte flere kondomer og var våken hele natta etterpå fordi jeg ikke turte å sove. Var glad da det ble morgen og marerittet og min verste seksuelle opplevelse var over og jeg mistet tiltroen til det motsatte kjønn for svært lang tid..

:ler:  Er det sant :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Jeg ble singel før jul og var i et drit forhold. Var på date i går med en jeg har snakket litt med på Tinder.

Vi skulle ta en kjøretur. Jeg bor på toppen av en bakke. På vei ned bakken står det en rød bil i bunnen. Da jeg var kommet halvveis , så går han ut av bilen og vinker. Hjertet mitt sank da jeg så han, men kunne ikke akkurat snu. Han var en del større enn hva jeg hadde trodd og mye høyere. Han kun UMULIG å ha vært 180 (som han sa) men må ha vært over 190 minst

Han gir meg DEN bamseklemmen. Kleint. Setter oss inn i bilen og tar oss en kjøretur. Kjemien var så som så. Stinket skikkelig røyk i bilen, men han mente på broren hadde lånt bilen å røyket i den, men han luktet jo røyk :P Det var litt glatt ute. Han hadde ikke de beste dekka sa han, men det gikk nå greit. Helt til vi satt oss fast!! Han ber meg om å ut å dytte. Jeg dyttet, men bilen kom ikke av flekken. "Dytt hardere!" brølte han. Så gikk han ut for å dytte, men sto bare fast. Så han må ringe Falken. Sparket i det ene bildekket og sa  "jævla dekk"

Jeg hadde virkelig ikke lyst til å sitte med han i bilen. (Ante jo ikke når Falken kom) men hadde ikke samvittighet til å bare gå heller. Da han tok hånden på låret mitt og prøvde å tungekysse meg med røykende, så dyttet jeg han vekk og gikk! Var busstopp like i nærheten og tok bussen hjem

Har ikke hørt noe mer fra han heldigvis. 

• Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Traff henne ute, gikk en tur en søndag og skravlet en del på telefon. En lørdag var jeg ute med en kamerat, men han måtte gi seg tidlig på kvelden. Ringte da denne daten og inviterte på rødvin og Irish Coffee hjemme hos meg. Vi møttes kl 23 på stasjonen der jeg bor og gikk sammen hjem.

Så ble vi sittende i flere timer i en treseter, på hver vår ende, med musikk og godt drikke. Hyggelig stemning, og praten gikk lett. Hun viste ingen tegn til å ønske noen fysisk kontakt. Jeg forsøkte forsiktig å holde hånden hennes, men hun strakk seg unna. Hun avviste også en klem. Jeg syntes egentlig det var rart, men tenkte hun trengte mer tid.

På morgenkvisten var jeg trøtt og godt brisen og ville legge meg. Jeg inviterte henne med og lovet å ikke røre henne. Det ble ingen avklaring, og tiden gikk. Så sier jeg at hun gjerne kan ligge på sofaen i stuen. Heller ikke da noe konkret svar, så jeg går bare og legger meg kl 5 om morgenen.

Hun kommer inn på soverommet, og jeg gjentar tilbudet om å ligge i sengen min. Jeg legger til at jeg uansett er helt bedøvet der nede av mye alkohol, og er helt ufarlig. Har du visst dette lenge, spør hun. Ja, de siste par timene ble det mye whisky i kaffen, svarte jeg. Så skriker hun: Fy faen, du har visst i to timer at du ikke vil ha sex med meg...Så går hun.

På kvelden får jeg en sms der hun takker for en hyggelig natt med en flott mann. Jeg svarte at min oppfattelse av situasjonen var motsatt, og brøt kontakten.

Anonymkode: 5ddec...687

• Liker 43
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner å bli noen år siden, var på tidlig 2000 tallet da folk møttes uten å ha sett bilde, men møttes pga gode samtaler etc. Traff en random fyr som jeg hadde avtalt med jeg skulle klippe og bli med hjem. Traff han på Oslo s og han såg helt normal ut og Ok å prate med, så vi dro til han. Dette var ganske langt unna, så frykten for at noe kom til å skje meg ble større og større. Da vi kom inn hos han så låste han døra og jeg fikk panikk. Inne var det absolutt ikke ryddet til han skulle få besøk, så stusset litt over det også - låg brødsmuler og mat her og der. Plutselig avbrøt jeg stillheten og lurte på om han kunne vaske håret før klipp. Idet han skrudde på vannet løp jeg ut døren med han på slep - aldri vært så redd før. Kom meg tilslutt hjem :link:

hadde en sukkerdate i fjor som tydeligvis hadde sett for seg ei dame uten bagasje, så han ble sur og dro hjem :nori:

Anonymkode: 48bdb...2b4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2015 den 0.14, AnonymBruker skrev:

Her har jeg en del å bidra med kjente jeg!

Her snakker vi nettdating, møtt en del, men bare duster så langt.

1.

Vi møttes hjemme hos meg for første date, fant ut at han hadde fotfetisj fordi han spurte om å få slikke tærne mine midt i en samtale. Ellers ok fyr, møttes ikke igjen.

2.

Hadde møttes et par ganger, men så fortalte han at han hadde sittet inne mistenkt for drap. Møttes ikke mer.

3.

Møtte en som virka perfekt helt til han uttalte at jeg måtte slutte på skolen hvis vi skulle bli et par, han kunne forsørge meg, jeg måtte bare være tilgjengelig når han trengte meg. Not happening.

4.

Møttes på kino, problemet var at han var ca 20 cm lavere enn meg, og 30 cm lavere enn han hadde sagt at han var. No more dating.

5.

Møtte en som sa på første date at han var sexavhengig og vant til å ha sex 5-6 ganger daglig. Hvis det ikke funka for meg så ble det ikke noe mer. Det ble ikke noe mer.

6. Møtte en fyr som virka perfekt, igjen. Han fulgte meg til nattbussen, jeg dro hjem og la meg. Midt på natta, ca 4 timer senere, ringer det på døra. Da har han funnet ut hvor jeg bodde, kommet seg inn i blokka og står utenfor min dør å ringer på. Jeg turte ikke åpne og hadde ikke strøm på tlf. Det visste han siden jeg gikk tom da vi var på date samme kveld og hadde glemt laderen et annet sted. Han gir seg etter en times tid med konstant "ding dong". 15 min senere banker det på vinduet til soverommet mitt, da har han gått rundt alle blokkene og kommet seg opp på verandaen min i 2 etasje. Fikk totalt noia, men kunne egentlig ikke gjøre noe. Han ga seg til slutt. Ringte han dagen etterpå hvor han påsto at han hadde med mobillader til meg. Jeg spurte om han visste hvilken tlf jeg har, nei han hadde med flere forskjellige ladere. Hva er sjansen for det liksom? Jeg sa at jeg var usikker på om jeg ville treffe han mer, fordi jeg synes det var creepy å dukke opp midt på natta sånn etter første date. Da kalte han meg "jævla hore" og la på. Hørte ikke mer fra han, og det var i grunn like greit.

7.

Møtte en som var veldig sjenert. Han turte knapt å se på meg. Vi hadde avtalt 3 date. Dagen før 3.date skriver han i en sms at han har diskutert meg med en kompis og funnet ut at jeg mangler det lille ekstra.

8.

Møtte en som var 2 år yngre enn meg. Virka veldig okei, men han ble litt kjedelig i lengden. Fikk så en melding om at dette ikke funket for han, fint det tenkte jeg, men lurte på hvorfor. Da sa han at jeg var for ung, eksen hans var nemlig 40 år(han var 22), så jeg ble for ung. Okeei

9.

Møtte en som var ganske overvektig, sånn type 50 kg overvektig. Men jeg brydde meg i grunn ikke fordi han var vanvittig morsom! Såå fant han ut at han skulle ned i vekt og ble helt obsessed av dette, gikk ned 50 kg veldig fort. Vi snakker et par mnd. Deretter avviste han meg fordi han nå kunne få seg noe som var mye finere og bedre. Takk til han.

10.

Denne er best! Dro med en kar fra Tinder hjem fra byen, hadde på en ganske utringa topp med max push up bh den kvelden. Han kledde av meg, og fikk et rart uttrykk i ansiktet. Hva er det? Sa jeg. Han: Ehm, jeg var sikker på at du hadde silikonpupper. Det er liksom det eneste jeg tenner på. Så det her funker ikke for meg, men ring meg hvis du får deg skikkelig tits da! Så gikk han, samtidig som jeg lå der halvnaken. Yeeez.

Takk for meg.

Anonymous poster hash: e29d3...73e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er AB som nylig skrev om en dame jeg traff ute og senere hadde en mislykket hjemmedate med. Jeg har også prøvd nettdating. Over et halvt år ble det seks dater. Felles for de var noen uker med skriving og utveksling av bilder før treff.

1. Helt grei dame. Treff på kafe. Hun mente vi ikke var på samme sted i livet. Jeg var enig. Greit nok.

2. Vi gikk en tur, og hun snakket i to timer om eksene som var psykopater. Ba om støtte for sin tildeling av diagnoser.

3. En kjendis. Hyggelig, empatisk og snill. Vi spiste ute. Hun hadde mistet mannen i en ulykke, og var egentlig ikke klar for noe annet enn trøst.

4. Vi skulle møtes på en pub og hun dukket opp tyve minutter for sent. Hun beklaget forsinkelsen som skyldtes at hun hadde truffet en mann på veien og de hadde pult. Jeg trodde først hun hadde en meget spesiell form for humor og spøkte det hele vekk. En stund etterpå var hun borte. Det varte en halvtime, så var hun tilbake. Hadde da sittet på do en halvtime og skravlet med eksen. Så nå skulle hun hjem og knulle med han. Så gikk hun. Dagen etter beklaget hun oppførselen, men jeg svarte ikke på mailen.

5. Vi skulle møtes på pub kl 19. Et kvarter senere ringte jeg og spurte om det var noen misforståelser. Neida, hun var hundre meter unna og skulle komme straks. Det gikk enda en halvtime. Lokalet hadde da begynt å fylles, og et annet par hadde satt seg i sofaen. Så kom hun og ble helt bestyrtet over at andre satt der. Jeg forklarte situasjonen, men hun ga seg ikke. Virket helt i ubalanse. Dette blir helt feil, sa hun. Og gikk.

6. Ble invitert hjem til en dame. To timers kjøretur. Vi hadde avtalt at jeg skulle ringe underveis, men hun svarte ikke. Fikk senere en sms der hun avlyste det hele. Jeg var da nesten fremme.

Anonymkode: 5ddec...687

• Liker 20
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...