AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #1001 Del Skrevet 21. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har man aldri opplevd en merkelig og fæl date, så kan man vel kanskje anta at det er fordi en selv er den merkelige og fæle på en date Anonymkode: 9d05c...ec1 Hahahahahahaha, spot on! Anonymkode: 67113...110 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kapteinNorge Skrevet 21. november 2016 #1002 Del Skrevet 21. november 2016 Oisann haha. Har opplevd kjedelige dater hvor det ikke er kjemi eller ikke er noe å prate om, men ingenting som kan måle seg med mange av disse her. Men kanskje det er noe i det at dersom man ikke har opplevd en merkelig og fæl date så kan man kanksje anta at man selv er den merkelige og fæle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 21. november 2016 #1003 Del Skrevet 21. november 2016 4 timer siden, jabx skrev: Akkurat, så av hundrevis eller tusenvis av dater rundt i landet så er det umulig at en del kan oppleve noe rart. Helt utenkelig. Du skjønner visst ikke at hele poenget med tråden er å dele merkelige historier. Da blir det naturligvis en overvekt av dette. Det betyr ikke at alle her bare har elendige dater. Så kan det godt være at noen overdriver eller hva det måtte være, men det er det umulig å vite. Men du ser jo muligheten til å opphøye og forherlige deg selv igjen da. Når jeg ser hva gutta damene her har datet så føler jeg meg vell til sammenligning ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 Populært innlegg #1004 Del Skrevet 22. november 2016 En gang for noen år siden møtte jeg en fyr som jeg ble kjent med via en nettside. Pen fyr på bildene han hadde, og uforståelig nok lot jeg han hente meg på jobb. Vi skulle hjem til meg og lage mat. Tenkte det var greit siden jeg bodde i bofellesskap. Han virket veldig snodig og helt annerledes enn jeg hadde fått inntrykk av via meldinger vi hadde sendt. Allerede i bilen skjønte jeg at dette ville bli en klein date. Det første som skjedde var at han begynte å klage på hvordan det så ut i leiligheten (at det var gammeldags tapet og møbler osv,vi hadde det ryddig og sånt). Vurderte å be han gå allerede da. Men han skulle lage mat til os, som var greit god. Og etterpå måtte han på do, som var rett ved kjøkkenet. Fyren gikk og satte seg mens jeg rydda etter middagen, og med døra åpen 😳 Hvorfor? For å kunne snakke med meg samtidig som han satt der. Satt og leste nettaviser og prata i vei, og ba meg komme inn og se på noen bilder eller noe på telefonen... imens han satt der og bæsja! Hvem gjør sånt?!?! Og på første date?? Det ble med den ene daten, sendte han hjem rimelig kjapt etter det dobesøket. Anonymkode: 03c6f...ad1 66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 28. november 2016 #1005 Del Skrevet 28. november 2016 På 19.11.2016 den 9.55, AnonymBruker skrev: ... Fikk en melding senere på dagen at han ikke var interessert i pripne og fisefine jenter som meg Anonymkode: 8c9be...92a Huff, der gikk du glipp av noe 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #1006 Del Skrevet 28. november 2016 Sveipa til venstre på sekundet jeg så denne mannen. Han var SÅ kjekk! Vi pratet litt på Tinder, og avtalte ganske raskt å møtes. Han var til og med enda bedre i virkeligheten enn det jeg så for meg. Vi var på noen dates, før jeg invinterte han hjem til meg på middag. Vi dro på butikken sammen først. Etter vi hadde handla, sa han at han bare skulle innom eksen å mate katta hennes. Det er 3 gangen jeg møter noen som virker herlige, ærlige og veldig klare på å møte en ny soulmate. Men så viser det seg at de fortsatt er sykelig opphengt i eksene og ikke klarer å gi slipp. Hva faen? Kan de ikke bare vente med å date før de er helt klare liksom? Drittsekker. Anonymkode: 8826e...2ce 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stiigen Skrevet 28. november 2016 Populært innlegg #1007 Del Skrevet 28. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sveipa til venstre på sekundet jeg så denne mannen. Han var SÅ kjekk! Vi pratet litt på Tinder, og avtalte ganske raskt å møtes. Han var til og med enda bedre i virkeligheten enn det jeg så for meg. Vi var på noen dates, før jeg invinterte han hjem til meg på middag. Vi dro på butikken sammen først. Etter vi hadde handla, sa han at han bare skulle innom eksen å mate katta hennes. Det er 3 gangen jeg møter noen som virker herlige, ærlige og veldig klare på å møte en ny soulmate. Men så viser det seg at de fortsatt er sykelig opphengt i eksene og ikke klarer å gi slipp. Hva faen? Kan de ikke bare vente med å date før de er helt klare liksom? Drittsekker. Anonymkode: 8826e...2ce ehmm..var det en fæl opplevelse? kanskje han er venner med eksen, og hun trengte noen til å mate dyret mens hun var borte...her er du definitivt den sære. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #1008 Del Skrevet 28. november 2016 2 timer siden, Stiigen skrev: ehmm..var det en fæl opplevelse? kanskje han er venner med eksen, og hun trengte noen til å mate dyret mens hun var borte...her er du definitivt den sære. Enig med det. Jeg spør ofte ekssamboer om han kan passe kattene når jeg er borte. Det er mest praktisk siden han kjenner kattene, de kjenner han og da kan de få litt kos i tillegg. Noe de borkjemte småtrollene har stort behov for Litt spesielt å ta med daten dit da. Anonymkode: 84368...7b6 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #1009 Del Skrevet 3. desember 2016 Tinder-date. Han bodde i en annen by. Men siden jeg hadde endel venner i denne byen som jeg evnt kunne "rømme" til om det skulle gå heeelt galt, gikk jeg til slutt med på å møte han. Tok bussen dit en helg, og vi avtalte at han skulle hente meg på busstasjonen. Hoppet av bussen og ventet spent. Plutselig kommer det en traktor humpende. Og jeg tenkte bare vær så snill, ikke si at det er han. Men joda, det var det. Så ja......ble altså hentet på date i traktor og bumpet oss i sneglefart hjemover til han. Han bodde på gård og drev gården, men hadde visst "glemt" å fortelle meg at han delte hus med sine foreldre. Så mens vi satt i stua og hadde middagsdate satt faren hans med bena på bordet å leste avisen sånn 3 meter unna oss....utrolig flaut, og når vi hadde spist var jeg rimelig rask med å sende mld til en venninne å be henne komme å hente meg. Ble med den daten der, aldri hørt fra han siden.Og det er helt greit. Anonymkode: 7ebda...070 42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #1010 Del Skrevet 3. desember 2016 Kom på en til! Skulle på romantisk midagsdate på en av byens fineste restauranter. Hadde gleda meg lenge og forberedt meg godt. Var hos frisøren dagen før, og hadde kjøpt meg en fin kjole for anledningen. Møtte opp i høye heler, bølger i håret og full av forventninger. Og så kommer han i hettegenser, møkkete utslitte joggesko og sånn slapp vid jobbebukse hvor bena er så lange at han går å tråkker på sin egen bukse Jeg dømmer overhodet ingen, folk må få gå i det de vil. Men det var liksom stedet, og anledningen. Alle gikk i dress/kjole/pent tøy, unntatt han. Følte meg ikke videre smart. Vi hadde heller ikke noe kjemi... Anonymkode: 7ebda...070 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 Populært innlegg #1011 Del Skrevet 3. desember 2016 På 28.11.2016 den 11.21, AnonymBruker skrev: Sveipa til venstre på sekundet jeg så denne mannen. Han var SÅ kjekk! Vi pratet litt på Tinder, og avtalte ganske raskt å møtes. Han var til og med enda bedre i virkeligheten enn det jeg så for meg. Vi var på noen dates, før jeg invinterte han hjem til meg på middag. Vi dro på butikken sammen først. Etter vi hadde handla, sa han at han bare skulle innom eksen å mate katta hennes. Det er 3 gangen jeg møter noen som virker herlige, ærlige og veldig klare på å møte en ny soulmate. Men så viser det seg at de fortsatt er sykelig opphengt i eksene og ikke klarer å gi slipp. Hva faen? Kan de ikke bare vente med å date før de er helt klare liksom? Drittsekker. Anonymkode: 8826e...2ce Du presterer å droppe drømmefyren fordi han er grei og mater katta til eksen mens hun er bortreist? En både ansvarsfull og grei kjekkas som attpåtil evner å være venn med eksen klarer du å vri til at han er sykelig opptatt av henne og ikke klarer å gi slipp fordi han drar for å mate KATTA hennes??!? Fytti katta, sier jeg Anonymkode: 0e8cb...8fc 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #1012 Del Skrevet 3. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du presterer å droppe drømmefyren fordi han er grei og mater katta til eksen mens hun er bortreist? En både ansvarsfull og grei kjekkas som attpåtil evner å være venn med eksen klarer du å vri til at han er sykelig opptatt av henne og ikke klarer å gi slipp fordi han drar for å mate KATTA hennes??!? Fytti katta, sier jeg Anonymkode: 0e8cb...8fc Enig! mest sansynlig kjente han jo katten og var glad i katten også. Det var jo deres katt sammen selv om hun eide den. Da er det helt naturlig at man føler ansvar for katten selv etter bruddet og mer enn gjerne mater den mens hun er borte. Jeg er dog enig med personen som skrev det at det var litt merkelig å si det slik uten forvarsel på tredje date. Hadde kanskje vært en ide å legge det frem på en litt bedre måte... Anonymkode: 63e17...9b2 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fulladet Skrevet 3. desember 2016 #1013 Del Skrevet 3. desember 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du presterer å droppe drømmefyren fordi han er grei og mater katta til eksen mens hun er bortreist? En både ansvarsfull og grei kjekkas som attpåtil evner å være venn med eksen klarer du å vri til at han er sykelig opptatt av henne og ikke klarer å gi slipp fordi han drar for å mate KATTA hennes??!? Fytti katta, sier jeg Anonymkode: 0e8cb...8fc Ja, hun sveipet ham til og med til venstre! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 3. desember 2016 #1014 Del Skrevet 3. desember 2016 Akkurat nå, fulladet skrev: Ja, hun sveipet ham til og med til venstre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #1015 Del Skrevet 3. desember 2016 3 timer siden, fulladet skrev: Ja, hun sveipet ham til og med til venstre! Åh, dæven den kommentaren satt altså. Anonymkode: 8826e...2ce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #1016 Del Skrevet 3. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig! mest sansynlig kjente han jo katten og var glad i katten også. Det var jo deres katt sammen selv om hun eide den. Da er det helt naturlig at man føler ansvar for katten selv etter bruddet og mer enn gjerne mater den mens hun er borte. Jeg er dog enig med personen som skrev det at det var litt merkelig å si det slik uten forvarsel på tredje date. Hadde kanskje vært en ide å legge det frem på en litt bedre måte... Anonymkode: 63e17...9b2 Er du denne bitre mannen jeg droppa, eller? Siden du er så sikker på at det var tredje date og at katta var deres sammen men at hun eide den? For det er opplysninger jeg ikke skrev i innlegget mitt. I min verden er det ikke greit å dra med seg dates til gamle ekser for å gjøre ærender. Anonymkode: 8826e...2ce 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #1017 Del Skrevet 3. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du presterer å droppe drømmefyren fordi han er grei og mater katta til eksen mens hun er bortreist? En både ansvarsfull og grei kjekkas som attpåtil evner å være venn med eksen klarer du å vri til at han er sykelig opptatt av henne og ikke klarer å gi slipp fordi han drar for å mate KATTA hennes??!? Fytti katta, sier jeg Anonymkode: 0e8cb...8fc Jaaa fytti katta altså, horriiiiibelt at jeg klarer å oppføre meg slik! 😱 Hvordan i all verden klarte du å komme frem til at han var drømmemannen ut i fra det jeg skrev? Kjære deg, det er bare rart. Hva vet du om hvordan drømmemannen min er, liksom! 😂 En annen ting; er virkelig en mann ansvarsfull når eksen fremdeles har overtaket på ham og han gjør alt hun ber han om? Hvis det er dét du mener er å være ansvarsfull så syntes jeg direkte synd på deg. Anonymkode: 8826e...2ce 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #1018 Del Skrevet 3. desember 2016 4 timer siden, fulladet skrev: Ja, hun sveipet ham til og med til venstre! Jeg skjønte den ikke? 🙈 Anonymkode: 640bb...3de 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 3. desember 2016 #1019 Del Skrevet 3. desember 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaaa fytti katta altså, horriiiiibelt at jeg klarer å oppføre meg slik! 😱 Hvordan i all verden klarte du å komme frem til at han var drømmemannen ut i fra det jeg skrev? Kjære deg, det er bare rart. Hva vet du om hvordan drømmemannen min er, liksom! 😂 En annen ting; er virkelig en mann ansvarsfull når eksen fremdeles har overtaket på ham og han gjør alt hun ber han om? Hvis det er dét du mener er å være ansvarsfull så syntes jeg direkte synd på deg. Anonymkode: 8826e...2ce Altså, eksen har ikke overtaket på han og han gjør heller ikke alt hun ber han om om han mater katten hennes når hun er borte. I så fall er det noen opplysninger du ikke har skrevet noe om. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chauve-Souris Skrevet 3. desember 2016 #1020 Del Skrevet 3. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du denne bitre mannen jeg droppa, eller? Siden du er så sikker på at det var tredje date og at katta var deres sammen men at hun eide den? For det er opplysninger jeg ikke skrev i innlegget mitt. I min verden er det ikke greit å dra med seg dates til gamle ekser for å gjøre ærender. Anonymkode: 8826e...2ce Haha du skrev jo at det var tredje gangen du møtte han. Les innlegget ditt igjen du, frøken. At katten var deres sammen, men at hun eide den var antakelser fra min side, logiske slutninger om du vil. Om han skulle mate katten til eksen og han hadde null tilhørighet til katten hadde det vært veldig merkelig. For å gjøre situasjonen mer logisk kan man da anta at dette var en katt som var inne i bildet da de var sammen. Som oftest er det jenta som ønsker seg dyr eller eier dyret, og derfor også beholder dyret etter det blir slutt. Og med tanke på at jeg hadde rett i mine slutninger så betyr jo det at grunnen til at han skulle mate eksen sin katt ikke var fordi han ikke var over eksen, men rett og slett fordi katten var en del av livet hans, hans kjæledyr, og det skulle bare mangle at han passet på katten/matet den. Som sagt var det en merkelig måte å løse det på, han kunne matet katten før han møtte deg på daten og forklart situasjonen annerledes, men ellers virker det som du tok en overilt beslutning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå