Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Husker jeg var hemmelig stormende forelsket hele ungdomstida i ei som var skolens mest populære i mine øyne. Traff henne på skole reunion da vi var 25 år, hvor hun endelig la merke til meg og vi ble enige om en date. Vi avtalte å treffes på en cafe ett par dager senere, jeg følte det var en av de viktigste dagene i mitt liv. Da vi satt oss ned husker jeg at jeg følte meg som verdens heldigste og turte nesten ikke se på henne. Etterhvert fløt samtalen ganske greit, og vi kom i snakk om hva hun jobbet med. Hun begynte å fortelle at hun hadde ikke fullført VGS, men fått jobb på et slakteri rett etter som hun fortsatt jobbet på. Deretter fortalte hun stolt i detalje hva de gjorde med innvollene til grisene osv, og snakket sikkert i 30 min om dette!! Husker jeg ble så kvalm, og på toppen av det sa hun "Går det bra? Du ser litt bleik ut, akkurat som dyra på slakteriet haahahaaahahah!!!!!" Så mens hun lo en kraftig mandig latter fikk hun plutselig den lange hengesnuen som rant ned i koppen hennes, sko fikk hun skikkelig latterkrampe uten lyd, og da hørte jeg hun prompa!!! Fikk så avsmak fra hele greia at måtte bare si jeg var dårlig å gå hjem. Kastet opp den kvelden... Det ble heller ikke flere dater.

Anonymkode: 2dd27...12b

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest incognita

Jeg har muligens delt denne tidligere, så om det høres kjent ut så er det fordi du har lest det før.

Jeg jobbet sammen med en jente som var helt overbevist om at jeg og broren hennes ville vært PERFEKT match, husker at hun var helt i hundre da hun fortalte om ham, men var skeptisk til en blind date. Jeg hadde hørt om denne sagnomsuste broren i noen måneder da hun sa at han ville komme innom jobben og hilse på, og dersom vi følte at vi klaffet kunne vi ta det derfra. Han var noe alminnelig, men overhode ikke avskrekkende på noen måte. Jeg synes kanskje han var litt vel "posh" i stilen for min smak, men jeg lot tvilen komme ham til gode. Han var høflig og blid og vi avtalte å møtes samme fredag.

Hele uken gikk jeg og hørte på plapringa til søsteren hans og om hvor mye hun gledet seg til daten vår. 

Fredagen kommer og vi møtes på et utested. Vi går inn sammen og han bestiller to øl når vi går forbi baren. Vi setter oss ned ovenfor hverandre og samtalen flyter lett og fint. Jeg insisterer på å ta neste runde, men han lar meg ikke betale. Jeg takker høflig og det er god stemning. Etter et par timer unnskylder han seg og sier at han må ut for å ta en telefon. Jeg sier "kjør på" og tar frem min egen telefon for å se om det har vært noe aktivitet der siste timene (ok let's face it, jeg sjekket helt sikkert kg). Det går noen minutter... Jeg tenker at han kanskje ikke fikk svar og venter på å bli ringt opp igjen. Det er jo så typisk at man går inn igjen og ett minutt senere ringer de tilbake. Det er helt sikkert det som har skjedd. 10 minutter går.... 15... 20.. til slutt går jeg ut for å se etter ham. Han er borte. 

Han stakk av.       ... :sjenert: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går noen minutter... Jeg tenker at han kanskje ikke fikk svar og venter på å bli ringt opp igjen. Det er jo så typisk at man går inn igjen og ett minutt senere ringer de tilbake. Det er helt sikkert det som har skjedd. 10 minutter går.... 15... 20.. til slutt går jeg ut for å se etter ham. Han er borte. 

Oi! Den så jeg ikke komme. Den var sur! Jeg syns det er utrolig ufint å gjøre sånne ting. Sender deg en klapp på skulderen. Du kan i det minste være glad for å ha funnet ut at vedkommende er en ansvarsfraskrivende sopp før man f.eks har to unger og fyren bestemmer seg for at det er for 'mye ansvar'.

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva sa du til søsteren hans da du traff henne på jobb? Eller hva sa hun til deg? *nysgjerrig*

Anonymkode: e009c...e64

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Oi! Den så jeg ikke komme. Den var sur! Jeg syns det er utrolig ufint å gjøre sånne ting. Sender deg en klapp på skulderen. Du kan i det minste være glad for å ha funnet ut at vedkommende er en ansvarsfraskrivende sopp før man f.eks har to unger og fyren bestemmer seg for at det er for 'mye ansvar'.

Takk for det. Jeg tenker at denne mannen uansett ikke ville vært noe å samle på, og jeg var ikke akkurat bergtatt der jeg satt jeg heller. Jeg ville aldri tatt initiativ til ny date, men å bare gå på den måten der? ...nei,.. good riddance! 

Men hva sa du til søsteren hans da du traff henne på jobb? Eller hva sa hun til deg? *nysgjerrig*

Anonymkode: e009c...e64

Hun kom løpene mot meg før jeg i det hele tatt rakk å fortelle "ååå incognita, jeg er så lei meg for det! Han er en idiot!!!"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en veldig mislykket date for ikke så lenge siden. 

For det første møtte han opp i joggebukse. Dette var på restaurant og jeg var selv pyntet. Følte at vi måtte være et temmelig komisk syn. 

Merket fort under praten at fyren ikke falt mye i smak. Han sa så mye jeg reagerte på. For det første startet han daten med å si at han var lei av lykkejegere som kun var ute etter pengene hans og at han overhodet ikke stolte på jenter. Deretter fortalte han om to av sine ekser. Fortalte at han aldri hadde blitt så betatt av noen før som av eksen, hun hadde gjort at han første gang han så henne rett og slett mistet munn og mæle.. Deretter fortalte han om den siste eksen som hadde blitt sur uten at han forstod hvorfor da han kommenterte ei annen dame på byn og sa han aldri hadde sett noen vakrere før?! Så toppet han slutten av daten med å fortelle at han hadde et så godt forhold med bestevenninnen sin, de hadde nemlig holdt på før...

Daten ga selvfølgelig ikke mersmak, noe jeg ærlig skrev til han etterpå. Da ringte han meg, var helt fra seg og lurte på hva galt han hadde sagt! Han unnskyldte seg med at det var mye om han jeg ikke visste som han gjerne ville fortelle og ba meg om en mulighet til å møte han igjen. Ganske skeptisk gikk jeg med på det, for jeg både håpet og mente en unnskyldning ville være på sin plass.

Så møtes vi igjen. Denne gangen møtte han opp i full joggedrakt. Noen unnskyldning eller forklaring ble ikke gitt, han viste istedenfor frem bilder av en hytte han skulle kjøpe og snakket stort sett ikke om annet.

Sjarmerende kar. Han er nå blokkert på mobilen og sosiale medier. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en veldig mislykket date for ikke så lenge siden. 

For det første møtte han opp i joggebukse. Dette var på restaurant og jeg var selv pyntet. Følte at vi måtte være et temmelig komisk syn. 

Merket fort under praten at fyren ikke falt mye i smak. Han sa så mye jeg reagerte på. For det første startet han daten med å si at han var lei av lykkejegere som kun var ute etter pengene hans og at han overhodet ikke stolte på jenter. Deretter fortalte han om to av sine ekser. Fortalte at han aldri hadde blitt så betatt av noen før som av eksen, hun hadde gjort at han første gang han så henne rett og slett mistet munn og mæle.. Deretter fortalte han om den siste eksen som hadde blitt sur uten at han forstod hvorfor da han kommenterte ei annen dame på byn og sa han aldri hadde sett noen vakrere før?! Så toppet han slutten av daten med å fortelle at han hadde et så godt forhold med bestevenninnen sin, de hadde nemlig holdt på før...

Daten ga selvfølgelig ikke mersmak, noe jeg ærlig skrev til han etterpå. Da ringte han meg, var helt fra seg og lurte på hva galt han hadde sagt! Han unnskyldte seg med at det var mye om han jeg ikke visste som han gjerne ville fortelle og ba meg om en mulighet til å møte han igjen. Ganske skeptisk gikk jeg med på det, for jeg både håpet og mente en unnskyldning ville være på sin plass.

Så møtes vi igjen. Denne gangen møtte han opp i full joggedrakt. Noen unnskyldning eller forklaring ble ikke gitt, han viste istedenfor frem bilder av en hytte han skulle kjøpe og snakket stort sett ikke om annet.

Sjarmerende kar. Han er nå blokkert på mobilen og sosiale medier. 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en date som (heldigvis) aldri ble noe av

Jeg snakket med en fyr på tinder som virket skikkelig hyggelig. Etter mye meldinger fram og tilbake over flere dager, ble vi enige om å møtes. For meg er det naturlig å avtale en blind date på et trygt sted... type kafè. Men han hadde andre tanker.

Han lurte på om vi kunne ta noen øl sammen... ja det er jo en veldig fin måte å slappe av på, så den var jeg helt med på. Men han ville ikke på et utested. Han ville ha meg med på "picnic" langt inne i en skog hvor det ikke var folk... det ville jo bli SÅ intimt og koselig. Helt alvorlig. Hvor dum må du være for å si ja til noe slikt? Jeg slettet ham umiddelbart mens jeg undret meg over om en eller annen stakkar sa ja til denne mannen. Gud vet hva han hadde i tankene når han vil møte en jente på et totalt isolert sted uten et menneske i nærheten... *grøss* 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Dette var en date som (heldigvis) aldri ble noe av

Jeg snakket med en fyr på tinder som virket skikkelig hyggelig. Etter mye meldinger fram og tilbake over flere dager, ble vi enige om å møtes. For meg er det naturlig å avtale en blind date på et trygt sted... type kafè. Men han hadde andre tanker.

Han lurte på om vi kunne ta noen øl sammen... ja det er jo en veldig fin måte å slappe av på, så den var jeg helt med på. Men han ville ikke på et utested. Han ville ha meg med på "picnic" langt inne i en skog hvor det ikke var folk... det ville jo bli SÅ intimt og koselig. Helt alvorlig. Hvor dum må du være for å si ja til noe slikt? Jeg slettet ham umiddelbart mens jeg undret meg over om en eller annen stakkar sa ja til denne mannen. Gud vet hva han hadde i tankene når han vil møte en jente på et totalt isolert sted uten et menneske i nærheten... *grøss* 

Kanskje han har sosial angst? Alle menn er da ikke overgripere... Hvis en jente foreslo noe lignende, er hun like dum da eller?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredagen kommer og vi møtes på et utested. Vi går inn sammen og han bestiller to øl når vi går forbi baren. Vi setter oss ned ovenfor hverandre og samtalen flyter lett og fint. Jeg insisterer på å ta neste runde, men han lar meg ikke betale. Jeg takker høflig og det er god stemning. Etter et par timer unnskylder han seg og sier at han må ut for å ta en telefon. Jeg sier "kjør på" og tar frem min egen telefon for å se om det har vært noe aktivitet der siste timene (ok let's face it, jeg sjekket helt sikkert kg). Det går noen minutter... Jeg tenker at han kanskje ikke fikk svar og venter på å bli ringt opp igjen. Det er jo så typisk at man går inn igjen og ett minutt senere ringer de tilbake. Det er helt sikkert det som har skjedd. 10 minutter går.... 15... 20.. til slutt går jeg ut for å se etter ham. Han er borte. 

Noe lignende har jeg gjort, det var fordi jeg hadde drukket for mye og ble dårlig. Da tenker man jo ikke altid så langt.

En av mine verste "dater":

Ble invitert på  vors til jenta hvor hun hadde en venninne og jeg hadde med en kompis. Daten min behandla venninnen sin som dritt, skjelte henne ut fortalte henne hvor dum hun var og at hun aldri kom til å få kjæreste eller barn. Venninnen ble selvsagt lei seg, men stod ikke opp for seg.   Jeg og kompisen min prøver å støtte daten min sin venninne. Det takler ikke daten min og begynner å prate om da hun ble voldtatt som barn.

Sjeldent jeg har følt meg så ukomfortabel.

Anonymkode: bed45...e18

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han utga seg for å være mye mer sjarmerende på nettet! :fnise:

En av grunnene til at jeg ikke liker nettdating,  

Anonymkode: bed45...e18

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farlig eller ei - man skal ha ganske korte sosiale antenner hvis man mener det er en god idé å invitere en jente på første date langt ute i skauen, og bare det hadde vært en dealbreaker for meg.

hmm, jeg har hatt flere førstedater der vi har gått tur. Møttes på parkeringsplass ute i gokk og gått topptur eller eller lignende. Uten øl vel å merke. Kanskje jeg er godtroende, men har gått bra til nå :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 2 år siden var jeg på en date som bare var så rar at venninnene mine ikke en gang trodde meg da jeg fortalte det.

Hadde snakket med en på nettet og vi avtalte å møtes for å ta en øl. Vi møttes og satte oss ned, han var hyggelig og vi pratet lett. Plutselig kom det en dame og en mann som han kjente, og daten min fortalte at han "hadde invitert de for å ta en øl med oss". Greit nok tenkte jeg, antok at de var et par. Vi pratet lett alle sammen, untatt mannen i det andre "paret". Plutselig så ble samtalen bare veldig merkelig, daten min og den andre damen snakket kun om mannen i det andre "paret", la oss kalle han Per. Det gikk sånn "Ja, Per han har jo gjort sånn og sånn", "Per har opplevd mye rart", "Per er en kjernekar ja". Det var bare skryt og snakk om hvor flott og flink Per var. Etterhvert synes jeg dette ble litt rart, så jeg sa jeg skulle ta en røyk bare for å komme meg litt vekk. Daten min ble med meg ut og spurte "ja, hva synes du om Per???". Jeg forstod ikke helt hva han mente før han da fortalte at HAN (daten min) og damen var sammen, og de ville så gjerne finne en dame til Per, men Per var så sjenert og dårlig til å prate med damer så derfor hadde laget en falsk profil via han og håpet på det beste når jeg ble introdusert for Per.

Hentet jakken min og gikk.

Anonymkode: 3f626...841

What the fuck?! Men hadde han som hadde dame profil på en nettdatingside for å ordne damer til kompisen? Jeg hadde blitt maks skuffet!  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...