Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom hjem igår kveld fra en av de mest jævligste datene jeg noen sinne har vært på. Skulle på date med en eldre manneherre, så var dum nok til å drikke en flaske vin for å manne meg opp til å møte han. Han hadde booket resturant plasser kl. 22, men vi var ikke der før 23-tida. Jeg vil si at jeg var godt over brisen før jeg møtte han og husker ikke halvparten av det jeg sa, eneste som kommer opp igjen i små flashbacks av at han sitter å spiser av maten min, og de lydene han lager mens han gjør dette...... I tillegg husker jeg et par joggebukser, om jeg ikke tar helt feil. Og jeg pleier som oftest ikke å kommentere måten folk går på, fordi det kan være alvorlige grunner til dette, men altså......... Helst ikke prøv å gå som en gangster om du nærmer deg 40. Jaja, presterte også i å kjøpe en drink til på denne resturanten og ting ble egentlig bare verre for min del. Jeg startet å snakke om ting, for så å glemme hva jeg egentlig snakket om, så kan tenke meg det kom rimelig mye piss ut av kjeften min. :tongue: Hver gang han spurte hva jeg mente med noe jeg hadde sagt sa jeg bare "ikke vet jeg", fordi jeg ikke husket, han tror sikkert bare at jeg er utrolig dum... 

Så skulle han kjøre meg hjem da, og bri(full)sen som jeg var, sovner jeg nesten mens han snakker hull i hodet på meg og spør om hvor mange barn jeg vil ha, når jeg vil gifte meg og masse politikk. Dette var vår første, og mest sannsynlig siste date også. Han fikk kjørt meg hjem og dette var den KLEINESTE "adjøen" jeg noen sinne har opplevd!!!!! Fyfaen, at det skal være så vanskelig å bare si hadet og gå. Ble til at han maste seg til to klemmer fordi han "fortjente det" og "en er ikke nok". Helt latterlig, jaja. To klemmer ble det og fortsettelsen på å snakke hull i hodet på meg var satt i gang. Prøvde å åpne bildøra og plassere foten min utenfor, men dette var tydeligvis ikke hint nok, så til slutt sa jeg bare "nei vet du meg hva, nå er klokka blitt så mye, hjem å legge seg. God natt!" Så gikk jeg. Jeg er egentlig ekstrem flau i dag, men samtidig vil jeg bare blokke han fra alle sosiale medier + nummeret hans. Helt klart ikke noe for meg. Aldri mer å gå på date etter å ha drukket en flaske vin. Aldri mer.....:erter:

Anonymkode: 1346b...5fa

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Møteplassen! :fnise: 

Ingen bombe det. Det er så mange rare menn på Møteplassen.

Anonymkode: 0b8de...61d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en feeling på at det heller var den 40-årige herremannen sin marerittdate jeg... han var edru og du møtte opp full 

Anonymkode: b34fa...f8f

Enig. Synes ikke han gjorde noe galt.  Utenom slutten ble han litt masete. Hadde daten min møtt opp godt brisen /full, så hadde jeg gått tror jeg.  

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en feeling på at det heller var den 40-årige herremannen sin marerittdate jeg... han var edru og du møtte opp full 

Anonymkode: b34fa...f8f

Altsååå... Oppførte meg i det minste, og møtte ikke opp i slaskeklær. Heller kommenterte jeg ikke øyenbrynene til alle som gikk forbi.

Anonymkode: 1346b...5fa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altsååå... Oppførte meg i det minste, og møtte ikke opp i slaskeklær. Heller kommenterte jeg ikke øyenbrynene til alle som gikk forbi.

Anonymkode: 1346b...5fa

Du mener du oppførte deg selv om du var full?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altsååå... Oppførte meg i det minste, og møtte ikke opp i slaskeklær. Heller kommenterte jeg ikke øyenbrynene til alle som gikk forbi.

Anonymkode: 1346b...5fa

Selvinnsikt er en fin ting å ha. Jeg tviler sterkt på at du oppførte deg så bra når du var så full at du ikke skjønte hva du pratet om og ikke husket hva du hadde sagt osv. 

Er ikke sikkert det var slaskeklær engang, kanskje du husker feil eller så feil. 

Anonymkode: 77e57...0d4

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har sosial angst? Alle menn er da ikke overgripere... Hvis en jente foreslo noe lignende, er hun like dum da eller?

Jeg hadde syntes det var like spesielt om en jente hadde foreslått noe sånt...

Jeg fikk ikke det helt fram i innlegget mitt, men han var veldig opptatt av å understreke hvor alene og langt fra folk vi kom til å være "Et sted hvor ingen kan høre oss, et sted hvor ingen kan se oss og vi kan gjøre akkurat hva vi vil. Hadde ikke det vært digg? Jeg hater å bli funnet..." Noe i den duren +++ Det var skikkelig creepy, men jeg ser jeg uttrykte meg dårlig i innlegget mitt som sagt. 

Om man ikke har lyst til å møtes på offentlig sted fordi man har angst, så bør man kanskje revurdere tinder... evt ha daten ute et sted hvor det ikke er veldig mange folk... Jeg har selv angst og jeg er veldig klar over hvilke situasjoner jeg takler og ikke takler. Jeg er ærlig om det på tinder, og det må man nesten være... "Du... jeg er ikke så veldig glad i folk... kunne vi gjort noe annet isteden? Øl hjelper for min del, så et lite  folksomt utested på dagtid, går fint for min del... Poenget er uansett at om du er redd for folk, burde du kanskje ikke ha tinder.

MEN det virket overhodet ikke som om det var angst som fikk denne karen til å foreslå picnic på et totalt øde sted.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Farlig eller ei - man skal ha ganske korte sosiale antenner hvis man mener det er en god idé å invitere en jente på første date langt ute i skauen, og bare det hadde vært en dealbreaker for meg.

Var det jeg tenkte og... "jada... jeg er helt med på å møte en vilt fremmed mann alene ute i gokk uten noen som helst mulighet til å bli oppdaget om noe skulle skje. Du har jo sikkert sosialangst, stakkar"

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg tenkte og... "jada... jeg er helt med på å møte en vilt fremmed mann alene ute i gokk uten noen som helst mulighet til å bli oppdaget om noe skulle skje. Du har jo sikkert sosialangst, stakkar"

Altså, jeg er helt for å ta logiske forhåndsregler, men å gardere seg helt og holdent for the crazies er umulig. Du kan bli knivstukket på åpen gate dersom daten din viser seg å være paranoid schizofren med morderiske stemmer i hodet. Forhåpentligvis finner man ut sånt på forhånd, men. Uansett, hvis man skal følge linjen at man ikke kan gjøre ditt eller datt fordi det er farlig blir dating etterhvert ganske så vanskelig. Til et visst punkt må man bare trå litt ut i det og stole på at man har oddsen på sin side. Som oftest vil det gå veldig greit.

....men ja, kanskje ikke gå på første date midt i en mørk skog, da. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ALDRI dratt med en fremmed mann uti skogen hvor det er null mennesker. Utrolig creepy når denne fyren sier "det er ingen som ser eller hører oss" Grøss. Man er bra dum hvis man går med på noe sånt. Har man sosial angst, så får man informere om det og si man ikke ønsker å være en plass der det er mange mennesker. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altsååå... Oppførte meg i det minste, og møtte ikke opp i slaskeklær. Heller kommenterte jeg ikke øyenbrynene til alle som gikk forbi.

Anonymkode: 1346b...5fa

Hvordan kan du si du oppførte deg når du ikke husker alt du sa eller gjorde? :klo: 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan du si du oppførte deg når du ikke husker alt du sa eller gjorde? :klo: 

Er jo ikke sånn at alt er helt svart. Husker noe, ja. Og jeg oppfører meg alltid selv om jeg er brisen :P

Anonymkode: 1346b...5fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på to dater. 

1. Var på date med en som var veldig sjenert og nervøs. Turte så vidt å se på meg. Under middagen, så satt han bare å så ned på maten og svarte kort på alle spørsmål. Fikk ingenting ut av fyren. Ble veldig slitsomt. Han spurte om vi skulle ta noe og drikke. Jeg ville bare hjem,  men sa ja. Kom ikke på noen unnskyldning der og da. 

Så fort han fikk noe alkohol i seg, så vender han helt om. Han babla i et sett. Fikk så vidt si noe. Han kjøpte mer og mer drikke. Da sa jeg "tror det er på tide å dra hjem nå" "hjem?! Hvorfor skal du hjem når vi har det så gøy?" Ok, så jeg ble litt til. Han drakk og satt å kommenterte rumpa til bartenderen.  Den var ganske snacks. På dette tidspunktet var godt brisen. Så holdt han munn og satt bare å glodde på bartenderen. Nå går jeg og han "ha det da" Merkelig type! 

2. En venninne spleiset meg med kompis. Vi tok en kjøretur (jeg var 17 og ganske uerfaren, mens han 22 og erfaren ) og det startet fint.  Stoppet på en parkeringsplass og satt oss i baksetet. Han satt på noe klein love music. Samtalen fløyt bra. Plutselig, så prøvde han å kysse meg mens han tok hånden på låret. Jeg fikk panikk og dyttet han bort. Jeg sa jeg var uerfaren og følte meg utilpass. Han sa "slapp av. Det er lov å være nervøs" mens han prøvde å kysse meg igjen. NEI, sa jeg. Han stønner og himler med øynene. "Så kjip du er" jeg sa jeg ville hjem.

Hele turen var vi tause og det var en skikkelig klein biltur. Han så ganske irritert ut. Tenkte vel han skulle få seg noe. Da vi kom hjem til meg, så sa jeg ha det. Han sa ha det,  men gadd ikke å se på meg en gang. Var glad jeg var hjemme! 

Anonymkode: 8c9be...92a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

^ Hehe du jeg kunne faktisk funnet på å gjort det samme om jeg møtte en fra fortiden som trodde at jeg aldri skulle klare det, jeg også.
Og et pluss i mine øyne at mannen er gammeldags og legger giftemål som mål for dating, og ikke bare bruke dating og forhold som midlertidig tidsfordriv . Hehe men skjønner at det ble kleint og at du ble helt satt ut når det glapp ut av han både at du var forlovede, gravid og whatnot foran en for deg helt fremmed person og helt uforberedt :P
 

Anonymkode: e3d24...627

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Hehe du jeg kunne faktisk funnet på å gjort det samme om jeg møtte en fra fortiden som trodde at jeg aldri skulle klare det, jeg også.
Og et pluss i mine øyne at mannen er gammeldags og legger giftemål som mål for dating, og ikke bare bruke dating og forhold som midlertidig tidsfordriv . Hehe men skjønner at det ble kleint og at du ble helt satt ut når det glapp ut av han både at du var forlovede, gravid og whatnot foran en for deg helt fremmed person og helt uforberedt :P
 

Anonymkode: e3d24...627

Ja, han er ikke en dårlig fyr, jeg ble bare litt satt ut!

Det var bare litt to much til å være 1 date :fnise:, jeg datet jo også i håp om å finne den rette, men jeg ville ikke akkurat kommet med en kommentar om at jeg muligens er gravid i morgen tidlig :rolleyes:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på date i går og det var en fin date,  MEN.

Vi satt på café og hadde mye å snakke om. Plutselig, kom det en dame mot oss og sa "neimen heeei" og hun hilser på meg. Det var tanta hans! Ble helt satt ut. Hun setter seg ned med oss og spør om jeg var en venninne. Han sa vi var på første date (hint hint) og da begynte hun å skryte helt vilt av han . Han var så snill,  hjelpsom,  godhjertet, handyman, bra jobb, økonomi osv. Jeg var jo så flott og pen. Hun virker som en bra catch hvisket hun til han. Stakkars, rødmet jo. Hun var dritt lei han bare fant feil jenter og håpet jeg var annerledes enn de kjerringene der. Han sa igjen at dette var vår første date og om vi kunne få litt alenetid. Da tok hun hintet, men ble litt fornærmet da hun måtte gå :snurt: 

Ble litt klein stemning da hun gikk og tror vi begge ble satt ut. Var overhodet ingen dårlig date, men kleint da hun satt med oss. Vi får håpe ikke tanta dukker opp på andre daten :)

.

Endret av Rose11
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What the fuck?! Men hadde han som hadde dame profil på en nettdatingside for å ordne damer til kompisen? Jeg hadde blitt maks skuffet!  

Ja, daten min og DAMA hans (hun som kom) var blitt enige om at "Per" trengte dame, så de brukte daten min som .. lokkemat hvis man kan si det sånn :tongue: Det var helt merkelig .. 

Anonymkode: 3f626...841

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...