Leonetta Skrevet 8. september 2015 #501 Del Skrevet 8. september 2015 Her var det mye ''snadder'' Har ingen selvopplevde hendelser å dele ( ingen som kan toppe de som står her fra før i allefall ), men jeg har en historie fra en tidligere kompis jeg kan prøve og gjenfortelle. Han hadde altså møtt ei søt jente/dame på en eller annen chatteside som han hadde utvekslet msn med. De var begge veldig keen på at de skulle treffes, og etter at de hadde hatt kontakt over msn et par mnd'er, reiste hun for overnatte ei natt hjemme hos han. De hadde sett film, kost seg med god mat, snacks og kanskje et par drinker for mye. De endte jo ( selvfølgelig ) opp i samme seng. Der hadde de ligget og kost litt helt til jenta/dama hadde forsvunnet inn på badet. Hun hadde blitt borte ganske lenge, og han hadde nesten duppet av, da hun endelig kom ut igjen og la seg ved siden av han. Det ble til at han valgte å gå ned på henne, og da hun hadde spredd beina så hadde det stinket skikkelig av parfyme! Dagen derpå, da han våknet og gikk på badet, så han i speilet at han glitret i hele trynet. Det viste seg at hun jenta/dama hadde spraya ned dåsa si med parfyme og gnidd den inn med bodyglitter Han fant også igjen barberhøvelen sin i søppla, etter noen dagers leting, sammen med ''dusken'' hennes Det forsvant også ei t-skjorte på mystisk vis etter den daten. Han tenkte vel sitt, men ønsket å gi henne en sjanse, helt til han fant ut at hun hadde ''stalker-tendenser''. Det ble ikke noe flere ''dates'' mellom dem to.Anonymous poster hash: c714b...56a Dette er da en kjent "vandrehistorie"? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #502 Del Skrevet 8. september 2015 Dette er da en kjent "vandrehistorie"? Ehh.. Javel? Det er vel litt over 10 år siden jeg ble betrodd denne av en nær venn. Verken hørt den før eller senere, men if you say so Anonymous poster hash: c714b...56a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #503 Del Skrevet 8. september 2015 Ehh.. Javel? Det er vel litt over 10 år siden jeg ble betrodd denne av en nær venn. Verken hørt den før eller senere, men if you say so Anonymous poster hash: c714b...56a Har faktisk hørt denne historien flere ganger jeg også :/ Både når jeg var tenåring og eldre. MAnge forskellige versjoner. Anonymous poster hash: c0b2c...54d 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #504 Del Skrevet 8. september 2015 Finnes også en annen versjon av vandrehistorien om ei som skal til gynekologen; Før hun drar vasker, barberer og steller seg nedentil, før hun til slutt smører seg med lotion, for å ibevare fuktigheten. Under undersøkelsen spør gynekologen henne om hun har pyntet seg for anledningen. Hun skjønte ikke helt hva han mente, men bekreftet at hun hadde det. Da hun kommer hjem, ser hun etter med et speil, for å se etter hva legen egentlig mente. Hun ser da til sin forskrekkelse at hun har tatt feil lotion, og smurt seg med datterens glitterkrem. Jeg ler fortsatt hvr gang jeg tenker på det, og ser for meg det diskotektet i det gynekologen slår på lampa. hehe. Men denne vet jeg mange ulike har hørt, i litt ulike versjoner så tipper dette er en såkalt vandrehistorie. Anonymous poster hash: c0b2c...54d 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 8. september 2015 #505 Del Skrevet 8. september 2015 Men det skal jo nevnes at glitterkremer var veldig popuært en periode, så det er vel ikke helt usannsynlig at en og annen av disse historiene er sanne 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #506 Del Skrevet 12. september 2015 Har faktisk hørt denne historien flere ganger jeg også :/ Både når jeg var tenåring og eldre. MAnge forskellige versjoner. Anonymous poster hash: c0b2c...54d Finnes også en annen versjon av vandrehistorien om ei som skal til gynekologen; Før hun drar vasker, barberer og steller seg nedentil, før hun til slutt smører seg med lotion, for å ibevare fuktigheten. Under undersøkelsen spør gynekologen henne om hun har pyntet seg for anledningen. Hun skjønte ikke helt hva han mente, men bekreftet at hun hadde det. Da hun kommer hjem, ser hun etter med et speil, for å se etter hva legen egentlig mente. Hun ser da til sin forskrekkelse at hun har tatt feil lotion, og smurt seg med datterens glitterkrem. Jeg ler fortsatt hvr gang jeg tenker på det, og ser for meg det diskotektet i det gynekologen slår på lampa. hehe. Men denne vet jeg mange ulike har hørt, i litt ulike versjoner så tipper dette er en såkalt vandrehistorie. Anonymous poster hash: c0b2c...54d Åja, okei. Det var jeg faktisk ikke klar over Aldri hatt noen grunn til å tvile på det han fortalte Anonymous poster hash: c714b...56a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #507 Del Skrevet 24. september 2015 Min verste date var med en kollega. Han skulle lage mat til oss hjemme hos seg. Når jeg kom hadde han dandert en grandiosa på et stort fat og påstod selv at han haddelaget den fra bunnen av... Vi spiste opp og så en dårlig film. Han skulle selvfølgelig holde rundt meg og vi klinte også litt. Verste klininga jeg har vært borti. For det første hadde han pissa rundt munnen og for det andre kræsjet han tennene sine inn i mine tenner hele tiden. Jeg var sjeleglad når filmen endelig var over,og jeg sendte en mld til han å sa at det hadde vært hyggelig MEN at jeg ikke følte noe kjemi. Han sendte en mld tilbake hvor han kalte meg de styggeste ting. Sjarmerende... Verste er at jeg tror han har gps-tracker på meg, for han har en tendens til å dukke opp nesten overalt hvor jeg er Anonymous poster hash: a36b6...906 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #508 Del Skrevet 24. september 2015 Her var det mye ''snadder'' Har ingen selvopplevde hendelser å dele ( ingen som kan toppe de som står her fra før i allefall ), men jeg har en historie fra en tidligere kompis jeg kan prøve og gjenfortelle. Han hadde altså møtt ei søt jente/dame på en eller annen chatteside som han hadde utvekslet msn med. De var begge veldig keen på at de skulle treffes, og etter at de hadde hatt kontakt over msn et par mnd'er, reiste hun for overnatte ei natt hjemme hos han. De hadde sett film, kost seg med god mat, snacks og kanskje et par drinker for mye. De endte jo ( selvfølgelig ) opp i samme seng. Der hadde de ligget og kost litt helt til jenta/dama hadde forsvunnet inn på badet. Hun hadde blitt borte ganske lenge, og han hadde nesten duppet av, da hun endelig kom ut igjen og la seg ved siden av han. Det ble til at han valgte å gå ned på henne, og da hun hadde spredd beina så hadde det stinket skikkelig av parfyme! Dagen derpå, da han våknet og gikk på badet, så han i speilet at han glitret i hele trynet. Det viste seg at hun jenta/dama hadde spraya ned dåsa si med parfyme og gnidd den inn med bodyglitter Han fant også igjen barberhøvelen sin i søppla, etter noen dagers leting, sammen med ''dusken'' hennes Det forsvant også ei t-skjorte på mystisk vis etter den daten. Han tenkte vel sitt, men ønsket å gi henne en sjanse, helt til han fant ut at hun hadde ''stalker-tendenser''. Det ble ikke noe flere ''dates'' mellom dem to.Anonymous poster hash: c714b...56a Parfyme og glitter på musa er jo en typisk vandrehistorie! Har hørt den SÅ mange ganger i forskjellige versjoner. Og alle starter med "en kompis av en kompis.."Anonymous poster hash: 5432e...492 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 24. september 2015 #509 Del Skrevet 24. september 2015 Min verste date var med en kollega. Han skulle lage mat til oss hjemme hos seg. Når jeg kom hadde han dandert en grandiosa på et stort fat og påstod selv at han haddelaget den fra bunnen av... Vi spiste opp og så en dårlig film. Han skulle selvfølgelig holde rundt meg og vi klinte også litt. Verste klininga jeg har vært borti. For det første hadde han pissa rundt munnen og for det andre kræsjet han tennene sine inn i mine tenner hele tiden. Jeg var sjeleglad når filmen endelig var over,og jeg sendte en mld til han å sa at det hadde vært hyggelig MEN at jeg ikke følte noe kjemi. Han sendte en mld tilbake hvor han kalte meg de styggeste ting. Sjarmerende... Verste er at jeg tror han har gps-tracker på meg, for han har en tendens til å dukke opp nesten overalt hvor jeg er Anonymous poster hash: a36b6...906 " Hei, du denne har jeg laget fra bunnen av " Hahahahaha jeg dævver, som om ikke ALLE har sett hvordan en grandis ser ut :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 24. september 2015 #510 Del Skrevet 24. september 2015 Min verste date var med en kollega. Han skulle lage mat til oss hjemme hos seg. Når jeg kom hadde han dandert en grandiosa på et stort fat og påstod selv at han haddelaget den fra bunnen av... Vi spiste opp og så en dårlig film. Han skulle selvfølgelig holde rundt meg og vi klinte også litt. Verste klininga jeg har vært borti. For det første hadde han pissa rundt munnen og for det andre kræsjet han tennene sine inn i mine tenner hele tiden. Jeg var sjeleglad når filmen endelig var over,og jeg sendte en mld til han å sa at det hadde vært hyggelig MEN at jeg ikke følte noe kjemi. Han sendte en mld tilbake hvor han kalte meg de styggeste ting. Sjarmerende... Verste er at jeg tror han har gps-tracker på meg, for han har en tendens til å dukke opp nesten overalt hvor jeg erAnonymous poster hash: a36b6...906 Pissa rundt munnen? Håper du mener "pizza" hoho! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 24. september 2015 #511 Del Skrevet 24. september 2015 Pissa rundt munnen? Håper du mener "pizza" hoho! Stussa litt på den jeg også, klarte ikke se for meg hvordan han klarte å pisse rundt munnen sin Måtte si det høyt til meg selv før jeg skjønte at det var pizza som var meningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #512 Del Skrevet 24. september 2015 https://evabra.files.wordpress.com/2009/03/vi-har-pissa-i-fryseren.jpg?w=200 Anonymous poster hash: 12d16...f59 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #513 Del Skrevet 28. september 2015 Verste er at jeg tror han har gps-tracker på meg, for han har en tendens til å dukke opp nesten overalt hvor jeg er Anonymous poster hash: a36b6...906 Oi hvordan kan man vite / finne ut av om noen har lagt dette på telefonen/jakken sin? Du må ihvertfall skru av gps på mobilen din! Anonymous poster hash: f0ea2...a5d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 30. september 2015 #514 Del Skrevet 30. september 2015 Ok, jeg hadde en slags date på lørdag, som ikke var helt det store. Et vennepar skulle finne en date til meg. Vi 4 skulle ha en fin lørdags kveld med middag og hygge. De hadde skryt av han og sagt at han ville jeg like. Jeg hadde store forventninger til dette her. Var hos frisøren og kjøpte nye klær for anledningen. Jeg kom 30 min før han. Da venninnen sa han ikke hadde vært med en dame på 3 år (verken sex eller forhold) så ble jeg litt skeptisk. Holy shit, nå skjønner jeg hvorfor. Han kom og merket fort han ikke var min type, men ga han en sjanse. Alt startet fint, men han ble bare mer irriterende og irriterende. Han sa han var veldig nervøs og ble enda mer nervøs da han fikk se meg. For jeg var litt av en catch! Raawrr. Styrtet en vinflaske på styrten. Hele kvelden var han klengete og veldig innpåsliten. Han satt klistret inntil meg i sofaen og holdt rundt meg. Som vi skulle vært kjærester. Prøvde å kysse meg flere ganger. Dårlig ånde hadde han å. Skulle hele tida lukte på meg og si "ah du har så nydelig kroppslukt!" Ting ble ikke noe bedre da de to gikk inn på soverommet for å ha seg. Så jeg ble alene med han. Da tar han frem en joint og begynner å røyke den. Blåser røyken i ansiktet mitt. Prøvde nok en gang å kline med meg, men jeg ville ikke. Han hadde tatovert mamma og pappa på rumpeballene, og viste det stolt fram. Yiikes! Til slutt, så sa jeg nå måtte jeg hjem. Han INSISTERER på å følge meg til bussen. En så deilig dame som meg kan ikke gå i mørket alene. Han insisterer på at vi skal leie hender sånn at alle ser hvilken deilig dame han har fått seg. Da bussen kom, så prøvde han IGJEN! å kysse meg. Dyttet han vekk og hoppet inn på bussen. Phjooo, endelig kvitt han. Fått minst 20 meldinger på FB Typ "skal vi møtes igjen? Du er rå deilig. Kom hjem til meg. Jeg vil møte deg igjen. Please" Har sagt jeg ikke er så interessert, men han sender fortsatt meldinger Han her kan umulig ha sosiale antenner. Du avviser han flere ganger, men han ser ikke tegninga? Slike menn er skikkelig turn off. Så på toppen av det hele viser han frem ræva med mamma og pappa tatovert på? Hjelp for en type! Skjønner godt du ikke ville noe mer med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #515 Del Skrevet 15. oktober 2015 Var på date forrige fredag og det gikk greit nok, men merket fort kjemien ikke var der. Etter en stund ut i daten, så hadde vi lite å snakke om. Vanskelig å finne på ting å si. Jeg snakker heller om været enn at det skal bli pinlig stillhet. Det er det verste. Samtalen fløyt ikke naturlig i det hele tatt. Får jo uansett fullføre daten. Så skulle vi på innendørs minigolf. Midt i spillet, så kom plutselig noen kamerater av han. "Er dere på date eller? Du er godkjent" Ganske kleint. De sier at det er fest hos xxx i kveld og lurer på om vi (ja vi) ville komme. Det hadde jeg så klart ikke lyst til. Daten sier ja og alle ser forventningsfulle ut på meg. Jeg kom på en unnskyldning om at jeg fikk familie besøk i kveld. Han kjørte meg hjem etter jeg slo han hardt i minigolf. Eneste han snakket om i bilen var hvor flaut det var å tape for en jente og jeg kunne jo latt han vinne siden kameratene var til stedet. Buhu! Ikke min feil at du suger i minigolf Har ikke hørt noe fra han etter daten. Det er like greit. Anonymous poster hash: 6e71c...975 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 15. oktober 2015 #516 Del Skrevet 15. oktober 2015 Var på date forrige fredag og det gikk greit nok, men merket fort kjemien ikke var der. Etter en stund ut i daten, så hadde vi lite å snakke om. Vanskelig å finne på ting å si. Jeg snakker heller om været enn at det skal bli pinlig stillhet. Det er det verste. Samtalen fløyt ikke naturlig i det hele tatt. Får jo uansett fullføre daten. Så skulle vi på innendørs minigolf. Midt i spillet, så kom plutselig noen kamerater av han. "Er dere på date eller? Du er godkjent" Ganske kleint. De sier at det er fest hos xxx i kveld og lurer på om vi (ja vi) ville komme. Det hadde jeg så klart ikke lyst til. Daten sier ja og alle ser forventningsfulle ut på meg. Jeg kom på en unnskyldning om at jeg fikk familie besøk i kveld. Han kjørte meg hjem etter jeg slo han hardt i minigolf. Eneste han snakket om i bilen var hvor flaut det var å tape for en jente og jeg kunne jo latt han vinne siden kameratene var til stedet. Buhu! Ikke min feil at du suger i minigolf Har ikke hørt noe fra han etter daten. Det er like greit.Anonymous poster hash: 6e71c...975 Uff! Føler med deg. Har vært på lignende date hvor det var fullstendig stillhet fra hans side, og jeg har aldri i mitt liv sagt så mye rart, fordi jeg ikke klarte å la være å snakke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #517 Del Skrevet 15. oktober 2015 Uff! Føler med deg. Har vært på lignende date hvor det var fullstendig stillhet fra hans side, og jeg har aldri i mitt liv sagt så mye rart, fordi jeg ikke klarte å la være å snakke Huff ja. På restauranten, så snakket vi nesten bare om hvor god maten var og hvor fint vær det hadde vært denne uken klein stemning, men så lenge jeg slipper pinlig stillhet, så er jeg fornøyd. Anonymous poster hash: 6e71c...975 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #518 Del Skrevet 15. oktober 2015 Til deg på minigolfdaten over: Han hadde nok planlagt med vennene sine om å holde seg i nærheten , slik at de kunne komme "tilfeldig" forbi (etter han sendte de hjelp-melding) for å prøve å gjøre det litt mindre pinlig for han. Du sa jo nei til fest invitasjonen så du har jo avvist han. Hvis du vil møte han igjen så bør DU sende HAN melding, eller ihvertfall si takk for daten osv. Men høres uansett ikke ut som at du vil møte han igjen men jeg syntes daten din hørtes ut som en vanlig, forsøk på koselig, men failklein date og ikke spesielt "ille" Er jo ikke hans feil at praten stoppet opp på et punkt. Prating og kjemi er man to om og det høres jo virkelig ut som at han prøvde da med å invitere på fest, fortsette å prate og tulle i bilen osv. Anonymous poster hash: f0ea2...a5d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #519 Del Skrevet 15. oktober 2015 Så: Kanskje er det du selv som er sær og nevrotisk.. siden du ikke tåler pittelitt stillhet og ikke han som var døll. Anonymous poster hash: f0ea2...a5d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #520 Del Skrevet 15. oktober 2015 Til deg på minigolfdaten over: Han hadde nok planlagt med vennene sine om å holde seg i nærheten , slik at de kunne komme "tilfeldig" forbi (etter han sendte de hjelp-melding) for å prøve å gjøre det litt mindre pinlig for han. Du sa jo nei til fest invitasjonen så du har jo avvist han. Hvis du vil møte han igjen så bør DU sende HAN melding, eller ihvertfall si takk for daten osv. Men høres uansett ikke ut som at du vil møte han igjen men jeg syntes daten din hørtes ut som en vanlig, forsøk på koselig, men failklein date og ikke spesielt "ille" Er jo ikke hans feil at praten stoppet opp på et punkt. Prating og kjemi er man to om og det høres jo virkelig ut som at han prøvde da med å invitere på fest, fortsette å prate og tulle i bilen osv.Anonymous poster hash: f0ea2...a5d Åhh hei! Du som var på daten eller? Anonymous poster hash: f9b8f...168 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå