AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #461 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg prøver å finne noen så jeg kan legge til i denne tråden men jeg har det ikke, men har klart å ha sex med røfflig 80% av de jentene jeg har gått på date med... Om det er bra eller dårlig vet jeg ikke, men noe gjør jeg tydeligvis riktig. Men gud for noen fehuer dere jenter klarer å overtale dere til å date / ligge med. Gud altså. Mener du at du får ligget med dem på 1. date? Blir ikke et direkte fantastisk bidrag til denne tråden, men på min siste date ble jeg skjelt ut fordi jeg ikke ville ligge med han. Det var 3. gang vi møttes, han hadde laget en slags middag (det var ikke godt), vartet opp med en halv flaske vin (tror han drakk halvparten før jeg kom), og angrep ansiktet mitt med tunga si med en gang jeg kom inn døra. Pinte meg igjennom både mat og manglende kjemi før jeg sa at dette ikke kom til å bli noe. Da ble jeg skjelt ut, for han hadde jo "slavet på kjøkkenet hele dagen". Det sa jeg at jeg nektet å tro og dessuten kunne han ikke kjøpe fitta mi for en middag. Verste er at han bor 10 min unna meg, får klump i magen når jeg må ta bussen forbi. Anonymous poster hash: 0eaa1...c91 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 16. august 2015 #462 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Mener du at du får ligget med dem på 1. date? Blir ikke et direkte fantastisk bidrag til denne tråden, men på min siste date ble jeg skjelt ut fordi jeg ikke ville ligge med han. Det var 3. gang vi møttes, han hadde laget en slags middag (det var ikke godt), vartet opp med en halv flaske vin (tror han drakk halvparten før jeg kom), og angrep ansiktet mitt med tunga si med en gang jeg kom inn døra. Pinte meg igjennom både mat og manglende kjemi før jeg sa at dette ikke kom til å bli noe. Da ble jeg skjelt ut, for han hadde jo "slavet på kjøkkenet hele dagen". Det sa jeg at jeg nektet å tro og dessuten kunne han ikke kjøpe fitta mi for en middag. Verste er at han bor 10 min unna meg, får klump i magen når jeg må ta bussen forbi. Anonymous poster hash: 0eaa1...c91 Ja, det er ikke alltid det er optimalt. De fleste gangene skjer det vel på date 2 eller 3. Om jeg liker hun og vi ikke ligger før 5-6 gang vi treffes så gjør det meg ikke noe snare tvert i mot så blir det litt mer spennende. Jeg har datet en jente typ 10 ganger før vi hadde sex, det ble jo mye mer spennende og begge "jaktet" litt på hverandre før vi endelig hadde kjempe bra sex også. Endret 16. august 2015 av Charmander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #463 Del Skrevet 16. august 2015 Det sa jeg at jeg nektet å tro og dessuten kunne han ikke kjøpe fitta mi for en middag.Anonymous poster hash: 0eaa1...c91 Herlig sagt!!!! Go girl! Den strofa skal jeg ta med meg videre! At menn ser på det som en selvfølge å få seg fitte bare fordi de legger inn normal innsats for et hyggelig treff er så kvalmt og egoistisk som det kan få blitt. Anonymous poster hash: f0ea2...a5d 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #464 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg prøver å finne noen så jeg kan legge til i denne tråden men jeg har det ikke, men har klart å ha sex med røfflig 80% av de jentene jeg har gått på date med... Om det er bra eller dårlig vet jeg ikke, men noe gjør jeg tydeligvis riktig. Men gud for noen fehuer dere jenter klarer å overtale dere til å date / ligge med. Gud altså. Kalte du nettopp deg selv for et fehue? Anonymous poster hash: f0ea2...a5d 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 16. august 2015 #465 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Kalte du nettopp deg selv for et fehue? Anonymous poster hash: f0ea2...a5d Hadde du spurt alle de jeg har datet så tror jeg ikke du får et inntrykk om at noen av de har mistrives i mitt samvær eller at sexen har vært dårlig. Eller historier som ender opp her Mener du at du får ligget med dem på 1. date? Blir ikke et direkte fantastisk bidrag til denne tråden, men på min siste date ble jeg skjelt ut fordi jeg ikke ville ligge med han. Det var 3. gang vi møttes, han hadde laget en slags middag (det var ikke godt), vartet opp med en halv flaske vin (tror han drakk halvparten før jeg kom), og angrep ansiktet mitt med tunga si med en gang jeg kom inn døra. Pinte meg igjennom både mat og manglende kjemi før jeg sa at dette ikke kom til å bli noe. Da ble jeg skjelt ut, for han hadde jo "slavet på kjøkkenet hele dagen". Det sa jeg at jeg nektet å tro og dessuten kunne han ikke kjøpe fitta mi for en middag. Verste er at han bor 10 min unna meg, får klump i magen når jeg må ta bussen forbi. Anonymous poster hash: 0eaa1...c91 Så jævlig billig å spandere en halv-flaske, også er det så latterlig når jenter eller gutter blir sure når man ikke vil ha sex med de. Har opplevd at en jente tilta når jeg ikke ville ligge med hun. Endret 16. august 2015 av Charmander 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #466 Del Skrevet 16. august 2015 Var på tredje date med en super kar - vi så film og han hang seg veldig opp i en av de kvinnelige skuespillerne. Han skravla når hun ikke var på skjermen, men ble helt stille og stirret helt besatt på henne når hun var på. Til slutt sa han "faen, hvem er det der a? Hun var grisefin, har ikke sett henne før, har du?". Anonymous poster hash: 366d8...779 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 16. august 2015 #467 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Var på tredje date med en super kar - vi så film og han hang seg veldig opp i en av de kvinnelige skuespillerne. Han skravla når hun ikke var på skjermen, men ble helt stille og stirret helt besatt på henne når hun var på. Til slutt sa han "faen, hvem er det der a? Hun var grisefin, har ikke sett henne før, har du?". Anonymous poster hash: 366d8...779 hahaha, at det er mulig å ikke klare å spare seg til å ta det der med kompis gjengen. Hvordan reagerte du? Spurte du om han forstår f .eks at det blir rart når dere er på date? Endret 16. august 2015 av Charmander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 16. august 2015 #468 Del Skrevet 16. august 2015 Ja, det er ikke alltid det er optimalt. De fleste gangene skjer det vel på date 2 eller 3. Om jeg liker hun og vi ikke ligger før 5-6 gang vi treffes så gjør det meg ikke noe snare tvert i mot så blir det litt mer spennende. Jeg har datet en jente typ 10 ganger før vi hadde sex, det ble jo mye mer spennende og begge "jaktet" litt på hverandre før vi endelig hadde kjempe bra sex også. Og vi ventet med sex til to måneder inn i forholdet. Og da hadde vi datet noen måneder før det :-p Nå har vi snart vært sammen i 5 år. Mye lengre enn de forholdene hvor det nesten startet med sex :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #469 Del Skrevet 16. august 2015 Herlig sagt!!!! Go girl! Den strofa skal jeg ta med meg videre! At menn ser på det som en selvfølge å få seg fitte bare fordi de legger inn normal innsats for et hyggelig treff er så kvalmt og egoistisk som det kan få blitt. Anonymous poster hash: f0ea2...a5d Haha, takk! Jeg måtte jo bare sette han på plass, helt tydelig at han var vant til at det funket. Syns veldig synd på den neste jenta han inviterer med seg hjem. Anonymous poster hash: 0eaa1...c91 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #470 Del Skrevet 16. august 2015 Angrepillen fantes ikke å få kjøpt uten resept før i 2008-2009. Joda. Jeg kjøpte angrepille reseptfritt i 2006. På apoteket. I 2008/2009 ble den tilgjengelig på bensinstasjon osv. Anonymous poster hash: c92fc...bb9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 17. august 2015 #471 Del Skrevet 17. august 2015 Joda. Jeg kjøpte angrepille reseptfritt i 2006. På apoteket. I 2008/2009 ble den tilgjengelig på bensinstasjon osv.Anonymous poster hash: c92fc...bb9 Ja det var slik det var ja.husker det nå.Takk for korreksjonen:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 27. august 2015 #472 Del Skrevet 27. august 2015 Mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 28. august 2015 #473 Del Skrevet 28. august 2015 Og vi ventet med sex til to måneder inn i forholdet. Og da hadde vi datet noen måneder før det :-p Nå har vi snart vært sammen i 5 år. Mye lengre enn de forholdene hvor det nesten startet med sex :-p Og vi har vært sammen i 14 år og gift i 10 år, begynte forholdet som et one night stand.....som ble til en runde til i halmen noen dager etter men tror kanskje det hører med til sjeldenhetene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livan Skrevet 28. august 2015 #474 Del Skrevet 28. august 2015 Herregud for en idiot. At han lagde så big deal ut av etnisitet avslører den underliggende rasismen og at han ikke så deg som en person, men som et eksemplar. Men enda mer idiot var han fordi i den grad man kan generalisere, så er "negresser" de vakreste og mest attraktive kvinner på jord! Ok, min estetiske sans er smårasistisk i svarte jenters favør - rart hvor lite PC attraksjonsinstinkter er "Jeg tenner egentlig ikke negrer, men du er fin" Denne kommentaren fikk jeg av date for noen uker siden. Han skulle snakke om hvor eksotisk han var og hvor mye han mislikte rasisme. Jeg måtte bite tunga for ikke svare sarkastisk, eller le av de idiotiske spørmålene hans. Burde egentlig stukket fra det hele, men var for feig og valgte å lide meg gjennom de 2 timene. Anonymous poster hash: 10efa...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livan Skrevet 28. august 2015 #475 Del Skrevet 28. august 2015 (endret) Endret 17. mars 2016 av Livan 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livan Skrevet 28. august 2015 #476 Del Skrevet 28. august 2015 (endret) Oi, har aldri lest så mye hysterisk tragikomisk før og skjemmes på vegne av alle de romantisk/erotisk tilbakestående menn som finnes. Men så vet vi jo at de fleste ekstremer (på godt & vondt) manifesteres blant menn. Jeg er egentlig mest sjokkert over hvor få mannehistorier det var. Det største problemet her er ikke at folk tar til seg fikse ideer etc, men en kombinasjon av fullstendig manglende selvinnsikt / empati (evne til å se seg selv utenfra eller med andres briller) og en beslektet manglende evne til å kommunisere med det andre kjønn. Da dukker alskens pussige og tragiske manifestasjoner frem i vakumet. Mye kan tyde på at en del menn er autister og/eller tilbakestående når det kommer til kjønnsspillet. Det burde vært obligatoriske kurs i å forstå kjønnspsykologi - ikke bare kjønnsbiologi. Den 5.6.2015 at 13.52, AnonymBruker skrev: Har ledd høyt av flere innlegg i denne tråden, men sitter allikevel igjen med en vond bismak. Det som slår meg, er hvor utrolig mange jenter som har opplevd at en fyr har presset seg på dem seksuelt - enten ved å nesten overfalle dem med klining og tafsing, mase om sex og overnatting til tross for at jenta har sagt nei, bli sur og nedlatende om jenta ikke ønsker å være intim, og generelt oppføre seg på en måte som oppleves ubehagelig, pågående og krenkende for jenta. Det snakkes alltid om utenlandske menn som verstingene når det gjelder overgrep, og det stemmer nok når det gjelder overfallsvoldtekt, men hva med den mer subtile formen for overgrep som skjer av "normale gutter"? Veldig mye av det jeg leser her i tråden er langt over grensa for akseptabel adferd mot andre. Veldig mange skjønner tydeligvis ikke at å ha en date på besøk ikke betyr at man har krav på klining og sex. Sex skal skje naturlig etter tydelige signaler fra begge og positiv respons på høflige initiativ, sex er ikke noe man skal presse på folk og så bli sur og kaste dem ut når de ikke liker det. Viser at det er innmari viktig å lære barna våre hvordan man respekterer hverandres grenser snart! Anonymous poster hash: e6f6d...096 Endret 17. mars 2016 av Livan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livan Skrevet 28. august 2015 #477 Del Skrevet 28. august 2015 LOL The things Gentlemen do for women! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livan Skrevet 28. august 2015 #478 Del Skrevet 28. august 2015 Skal du ikke avslutte fortellingen om date 2? Jeg har ingen spesielle verste dater, men kanskje to i de siste dagene. Date 1: Første er en som, på nettsiden, har sagt han er 33 år og har hatt tidligere dater og så er han muslim da. Ok, tenkte jeg. Ikke noe problem. Møter ham og han er 33 år og har tre barn med to kvinner, ei tyrkisk ei og ei norsk ei, og den eldste datteren er 16 år. Jeg er en som går for menn uten barn. Så sitter vi der og prater på en kafe og han snakker en blanding mellom norsk og engelsk og begge deler er like ille. Han er fryktelig interessert i at jeg er på fetlife og hele daten på 1,5 time går med på å snakke om internett og fetlife. Drepen. Date 2: Date 2 blir møtt et sted i Oslo og jeg satt og ventet og så kommer det en fyr. Smart antrukket og veldig attraktiv i ansiktet. Jeg reiser meg for å gå med ham og han er mye lavere enn meg. Problemet var at han var som en kjærlighet på pinne-stort hode og tynn og spinkel så han så enda lavere ut-følte jeg gikk med en dverg, og sånt ser jo folk på. Så vi går da til et spisested og joda, han er veldig interessert og holder blikket og alt sånt, men samtalene er liksom litt kleine. På slutten av daten så vil han kysse meg og det går for så vidt greit. Kanskje litt "greit" å vite at jeg er heldig som har fyldige lepper da de faktisk blir glodd på og det som kommer ut derfra faktisk blir hørt fremfor å ha store pupper som blir glodd på og snakket til. I hvert fall av samtlige dater så blir leppene mine snakket om, at de er så digge og at de må bli kysset og ditt og datt. Anonymous poster hash: 59f1c...f1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livan Skrevet 28. august 2015 #479 Del Skrevet 28. august 2015 Hvorfor ikke bare innrømme at du trodde hun var negresse pga det med leppene? Det lurte i hvert fall jeg på :D Forumleringene var grei dem og nei, det betyr selvsagt ingenting om hun er norsk, eskimo eller havfrue. Ok, bare lurte. Du formulerte deg på enkelte måter som kunne tyde på at norsk ikke er morsmålet ditt. Men da er det greit, og avsporingen er over. Anonymous poster hash: af36a...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livan Skrevet 28. august 2015 #480 Del Skrevet 28. august 2015 Du får nok mindre stalkere om du ikke låner ut kroppen din som en trøste vare. Jeg har en nabo som har vært interessert i meg et par år nå, og han maste om en date i hvert fall et år, men jeg sa nei hver gang. Til slutt gikk jeg med på en date, bare for å få fred! Vel, han hadde da bestilt hotellrom til oss i en annen by, ca 1,5 time herfra. Kjente jeg fikk helt klump i magen da han sa det, men vi var allerede langt avgårde før han ville fortelle hvor vi skulle, så jeg måtte bare bli med. Vi ankom byen, gikk ut og spiste middag, og så videre til en pub. Jeg ønsket meg bare langt vekk, da jeg visste med hele meg at dette ikke kom til å bli noe mer. Han var hyggelig, morsom og grei, men forferdelig harry i interesser og væremåte, og i tillegg mye tjukkere enn jeg egentlig trodde (hadde bare sett han i bil når han kjørte forbi huset mitt). Så ble det tid for å gå tilbake til hotellet, og med delt hotellrom sier det seg egentlig selv at han forventet sex. Jeg prøvde virkelig å være med på leken, men ble ikke tent overhodet. Han hadde større pupper enn meg (og jeg har store!), og han var så tjukk at jeg følte at jeg kom til å bli knust under vekten av han. Han styra og strevde, svettet og mente at han skulle ikke gi seg før jeg kom, og jeg kom da etter hvert når han slikket meg. Så skulle han knulle meg da, men magen var så diger og pikken såpass liten, at han fikk den rett og slett ikke inn. Uansett hvilken stilling vi prøvde, gikk det ikke. Han kom likevel, da, og mente dette hadde vært superdeilig Jeg følte mest for å spy... Morgenen etter prøvde han seg igjen, men da maktet jeg bare ikke, og skyldte på fyllesyke, og sa jeg ville hjem. Lang og trå biltur, kan man si. Han så fornøyd og blid, og jeg med bondeanger og kvalme. Kom meg da hjem, og dusjet en evighet. Dette er et år siden, og han sender meg meldinger hele tiden med kjærlighetserklæringer. Jeg har sagt klart og tydelig at jeg ikke er interessert, men han gir seg ikke likevel Anonymous poster hash: aa3e1...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå