AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #401 Del Skrevet 10. august 2015 Oi herregud, stakkars deg!! Hvordan reagerte han på prompen der og da?? Kan ikke forestille meg for flaut det må ha vært. Han latet som ingenting!!!Reiste seg fra sofaen,gikk ut på kjøkkenet og startet med å rydde og romstere i skuffer og skap.Så kom han inn igjen i stua 5 min.etterpå med en øl og satt seg ned og kvelden fortsatte uten at latter og promp ble nevnt.Jeg hadde heldigvis klart å slutte å le da.Hadde bare lyst å bare grave meg ned et sted Vi hadde avtalt på forhånd at jeg skulle overnatte,så jeg dro ikke hjem før dagen etter.Han sov på sofaen mens jeg sov i hans seng.Ingen romantikk i luften den kvelden akkurat Anonymous poster hash: 7d0ae...dcc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattulv85 Skrevet 10. august 2015 #402 Del Skrevet 10. august 2015 tenkte bare å dele et av de verste datene mine. ble kjent med ei jente på pub var veldig kinky og livlig. ho spurte om jeg hadde lyst på henne og svarte selvfølgelig ja. dro hjem til henne og begynte å kline som bare det. fikkden deilige blowen noensinne. ettr det kom sexen og hun ville ha anal som ikke jeg var sikker om, men jeg gikk med på det. etter noen harde køll i analen så bæsja hun på seg og tro meg det var den turn offen noensinne. tok et rask dusj og løp derifra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #403 Del Skrevet 10. august 2015 tenkte bare å dele et av de verste datene mine. ble kjent med ei jente på pub var veldig kinky og livlig. ho spurte om jeg hadde lyst på henne og svarte selvfølgelig ja. dro hjem til henne og begynte å kline som bare det. fikkden deilige blowen noensinne. ettr det kom sexen og hun ville ha anal som ikke jeg var sikker om, men jeg gikk med på det. etter noen harde køll i analen så bæsja hun på seg og tro meg det var den turn offen noensinne. tok et rask dusj og løp derifra. Det var ingen date. Det var et ONS.Anonymous poster hash: a54d7...a28 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattulv85 Skrevet 10. august 2015 #404 Del Skrevet 10. august 2015 Det var ingen date. Det var et ONS.Anonymous poster hash: a54d7...a28 ja noe i den duren da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 10. august 2015 #405 Del Skrevet 10. august 2015 Han latet som ingenting!!!Reiste seg fra sofaen,gikk ut på kjøkkenet og startet med å rydde og romstere i skuffer og skap.Så kom han inn igjen i stua 5 min.etterpå med en øl og satt seg ned og kvelden fortsatte uten at latter og promp ble nevnt.Jeg hadde heldigvis klart å slutte å le da.Hadde bare lyst å bare grave meg ned et sted Vi hadde avtalt på forhånd at jeg skulle overnatte,så jeg dro ikke hjem før dagen etter.Han sov på sofaen mens jeg sov i hans seng.Ingen romantikk i luften den kvelden akkurat Anonymous poster hash: 7d0ae...dcc Jeg dævver !!!!!!!!!!! Hahhahah!!! Åååå ,tenk å vert flue på veggen på den daten !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 10. august 2015 #406 Del Skrevet 10. august 2015 MER MER, ler meg i hjel av denne tråden! :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 10. august 2015 #407 Del Skrevet 10. august 2015 tenkte bare å dele et av de verste datene mine. ble kjent med ei jente på pub var veldig kinky og livlig. ho spurte om jeg hadde lyst på henne og svarte selvfølgelig ja. dro hjem til henne og begynte å kline som bare det. fikkden deilige blowen noensinne. ettr det kom sexen og hun ville ha anal som ikke jeg var sikker om, men jeg gikk med på det. etter noen harde køll i analen så bæsja hun på seg og tro meg det var den turn offen noensinne. tok et rask dusj og løp derifra. Seriøst..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #408 Del Skrevet 10. august 2015 tenkte bare å dele et av de verste datene mine. ble kjent med ei jente på pub var veldig kinky og livlig. ho spurte om jeg hadde lyst på henne og svarte selvfølgelig ja. dro hjem til henne og begynte å kline som bare det. fikkden deilige blowen noensinne. ettr det kom sexen og hun ville ha anal som ikke jeg var sikker om, men jeg gikk med på det. etter noen harde køll i analen så bæsja hun på seg og tro meg det var den turn offen noensinne. tok et rask dusj og løp derifra. Og derfor my friend, er det man ikke skal ha anal sex. Minst 60% av vennindene mine som har hatt det har opplevd det samme, og eksen min som prøvde å presse meg til å ha analsex prøvde å beroligge meg med at hans eks igjen hun bæsjet alltid på seg når de hadde anal sex og det var iiiikkenoe problem bare de stod i dusjen. Nei takk sier jeg bare! Anonymous poster hash: f0ea2...a5d 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisebanan2 Skrevet 10. august 2015 #409 Del Skrevet 10. august 2015 Noen år siden, var på date med en fyr fra sukker, jeg sa jeg skulle være på en spesifikk pub fra ca 12.00 og noen timer utover. Vi møttes og det gikk greit, når puben stengte gikk vi ut sammen, når vi har kommet ut drar han frem en øl han har smuglet med seg i jakken, og politiet kommer og vil han skal helle den ut, istedet tar han ølen og kaster den i bakken rett foran politimannen, noe som fører til at han legges i bakken og puttes i bilen... Orket ikke snakke med han igjen akkurat impulskontroll? Ble ikke noe bedre da kameraten hans plutselig prøvde seg på meg når jeg var igjen alene.... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #410 Del Skrevet 10. august 2015 Dette var vel ingen date og mange år tilbake men, uansett. Hadde fått en god tone med en ganske kjekk fyr ute på byen, så vi dro hjem til han og hadde det gøy. Alt var fryd og gammen og kvelden endte opp til sengs... og fortsatte neste morgen. Det var egentlig skikkelig trivelig og god stemning da vi våknet, så vi spilte playstation og han hadde plutselig bestilt pizza så vi satt på senga og spiste og slappet av. Plutselig hamrer det i døra. Døra smeller opp, og inn stormer ei illsint jente som traver rundt i hybelen og skriker til han, Setninger som: "JASSÅ har du dratt med deg noe annet hjem?"og begynner å rive ned ting. Han begynner å skrike tilbake, og jeg sitter bare der på senga i undertøy med pizzaen på fanget og så på. Var vanvittig kleint, men jeg hadde ikke så mange steder å gå. Så begynner hun å rive ut playstation og diverse andre ting hos han som hun kaster ut på gata "for det var hennes" (dette var nesten som hentet ut av en sånn breakup film der de kaster den andres ting på gata..). Og gjemt bak dørkarmen står to venner av henne som tydeligvis var moralsk støtte, og holder noen av tingene hun skal ha med seg. Så der står de der og skriker og hyler og hun kaster ting ut vindu og han kjefter på henne, mens vennene går og plukker med seg det ene etter det andre og tar med ut. Etterhvert var det fryktelig tomt på hybelen når alt av hennes ting var ute, så kommer hun bort til meg tar tak i lakenet og sier "Det her skal jeg brenne".. Visste ikke helt hva jeg skulle svare så jeg klarte ikke å si så mye annet enn: "Vil du ha pizza?" Det ville hun ikke.. Eh-heh. Så smalt de igjen døra og dro. Han hadde tydeligvis gått videre etter bruddet deres litt tidligere enn henne.. da ble det den kleineste stillheten jeg noensinne har vært med på, vi satt bare i hybelen uten playstation med konsollen fremdeles i hånda, før han sier: "Jaja, skal vi finne på noe litt utover dagen eller?" Jeg var så sjokkert over hele greia at jeg bare vandret avsted, husker ikke om jeg svarte en gang. Så vi traff aldri hverandre igjen nei. Oi dette må jo vært helt forferdelig kleint og fælt!! Vet virkelig ikke hva jeg hadde gjort i en slik situasjon. Hadde nok bare sittet der taus og ikke sagt noe. Huff.Anonymous poster hash: 6e71c...975 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest 321 Skrevet 10. august 2015 #411 Del Skrevet 10. august 2015 Oi dette må jo vært helt forferdelig kleint og fælt!! Vet virkelig ikke hva jeg hadde gjort i en slik situasjon. Hadde nok bare sittet der taus og ikke sagt noe. Huff.Anonymous poster hash: 6e71c...975 Mest kleint for han tror jeg, men ja man blir Litt utilpass i en sånn type situasjon. Jeg har dessverre en uheldig tendens til å le av alt.. Så jeg slet egentlig mest med å ikke le av at det hele var så surralistisk der jeg satt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #412 Del Skrevet 10. august 2015 Her er enda en date jeg aldri glemmer. Jeg meldte meg inn på sukker og kom fort i prat med en ganske så kul type. Virket han som ihvertfall. Jeg var så dum at jeg ba han hjem på middag hos meg på første date. Han ville gjerne ta med seg desserten, han ville overraske sa han. Helt greit for meg. Jeg spurte om det var noe han ikke kunne spise, men nei han var altetende sa han. Jeg lagde noe hjemmelagede fløtepoteter og biff. Det ringte på døren og jeg hadde ekstreme sommerfugler i magen. Jeg åpnet og bare jah.. ser sto han da i grilldress ala 90-tallet av alle ting!! Jeg bare ehm hvorfor? Fikk stotret frem 'kom inn'. Hele kveden så strålte denne grusome grilldressen mot meg. Jeg turte aldri spørre. Han var hyggelig, men frådet veldig noen ganger når han snakket og pratet ekstremt med hendene sine. Han veiva i vei og pratet om verdensrommet og solsystemet. Han hadde IKKE nevt noe sånt før. Så når vi skulle spise sa han at han bare skulle vaske hendene først. Fint, tenkte jeg. Liker renslighet. Han ble der ihvertfall 10 minutter så jeg trodde han også gikk på do, men neida han kom ut med trimma bart han. Han hadde stått og tatt barten liksågodt på badet med en saksen som lå på vasken. Jeg tenkte bare herre min gud! Jeg serverte middagen, og det viste seg at han ble dårlig i magen av fløten. Det viste han ved å sleppe en del promper mens han lo. Han nevnte også at promp, det måtte jeg bli vant med. Åh herregud som det luktet! Jeg ville bare ha han ut av huset. Til slutt var det tid for desserten. Jeg var i det minste litt spent på hva det var han hadde ordnet. Da dro han opp en pose seigmann fra en pose han hadde med seg og slang på bordet. Jeg ble helt satt ut. Jeg reagerte med å le. Ikke fordi jeg synes det var morsomt, men fordi jeg synes alt var så sinnsykt latterlig. Hvor ble det av romantikeren jeg trodde jeg skulle møte liksom! Og fortsatt hva var det med den grilldressen! Vi pratet en liten stund så sa jeg at jeg nesten måtte legge meg og han måtte dra hjem. Han dro heldigvis uten problemer. Jeg fikk en melding rett etter at han hadde dratt om at, dette var dagen han hadde forstått at han hadde møtt sin fremtidige kone. Jeg tenkte bare jaha, det blir ihvertfall ikke meg! Anonymous poster hash: d0e0d...e4b 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #413 Del Skrevet 10. august 2015 Her er enda en date jeg aldri glemmer. Jeg meldte meg inn på sukker og kom fort i prat med en ganske så kul type. Virket han som ihvertfall. Jeg var så dum at jeg ba han hjem på middag hos meg på første date. Han ville gjerne ta med seg desserten, han ville overraske sa han. Helt greit for meg. Jeg spurte om det var noe han ikke kunne spise, men nei han var altetende sa han. Jeg lagde noe hjemmelagede fløtepoteter og biff. Det ringte på døren og jeg hadde ekstreme sommerfugler i magen. Jeg åpnet og bare jah.. ser sto han da i grilldress ala 90-tallet av alle ting!! Jeg bare ehm hvorfor? Fikk stotret frem 'kom inn'. Hele kveden så strålte denne grusome grilldressen mot meg. Jeg turte aldri spørre. Han var hyggelig, men frådet veldig noen ganger når han snakket og pratet ekstremt med hendene sine. Han veiva i vei og pratet om verdensrommet og solsystemet. Han hadde IKKE nevt noe sånt før. Så når vi skulle spise sa han at han bare skulle vaske hendene først. Fint, tenkte jeg. Liker renslighet. Han ble der ihvertfall 10 minutter så jeg trodde han også gikk på do, men neida han kom ut med trimma bart han. Han hadde stått og tatt barten liksågodt på badet med en saksen som lå på vasken. Jeg tenkte bare herre min gud! Jeg serverte middagen, og det viste seg at han ble dårlig i magen av fløten. Det viste han ved å sleppe en del promper mens han lo. Han nevnte også at promp, det måtte jeg bli vant med. Åh herregud som det luktet! Jeg ville bare ha han ut av huset. Til slutt var det tid for desserten. Jeg var i det minste litt spent på hva det var han hadde ordnet. Da dro han opp en pose seigmann fra en pose han hadde med seg og slang på bordet. Jeg ble helt satt ut. Jeg reagerte med å le. Ikke fordi jeg synes det var morsomt, men fordi jeg synes alt var så sinnsykt latterlig. Hvor ble det av romantikeren jeg trodde jeg skulle møte liksom! Og fortsatt hva var det med den grilldressen! Vi pratet en liten stund så sa jeg at jeg nesten måtte legge meg og han måtte dra hjem. Han dro heldigvis uten problemer. Jeg fikk en melding rett etter at han hadde dratt om at, dette var dagen han hadde forstått at han hadde møtt sin fremtidige kone. Jeg tenkte bare jaha, det blir ihvertfall ikke meg!Anonymous poster hash: d0e0d...e4b Herregud for en type! Var han vanskelig å bli kvitt senere,eller godtok han at du ikke ville ta en ny date? Anonymous poster hash: 7d0ae...dcc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #414 Del Skrevet 10. august 2015 Hahaha jeg syntes faktisk den grilldress mannen hørtes så spesiell mennesketype/raring ut at han kunne vært ganske interessant og sjarmerende! Minus prompinga da. Seigmenn som "dessert" er jo så tragisk at det blir humoristisk. Litt som når barn gjør noe tåpelig og du ikke greier å bli sur selvom de helt klart har trossa grensene. Anonymous poster hash: f0ea2...a5d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #415 Del Skrevet 11. august 2015 Hahaha off, ja det var helt merkelig hele greiene med han. Det ga meg et minne for livet kan en si. Nå idag er det en morsom historie å fortelle, men akkurat der og da var det for rart 😂 Jeg sa tilbake til han på en hyggelig måte at jeg dessverre ikke følte noen kjemi med han. Fikk ikke svar før dagen etterpå. Så jeg lå våken så å si hele den natten og var litt lei meg faktisk over at jeg på en måte hadde såret han ved og ikke føle det samme som han stakkars. Men det kunne jeg ikke noe for, for kjemien må jo være der for begge. Fikk som sagt svar dagen etterpå hvor han skrev at han synes det var trist, men at han respekterte det. En grei mann var han, det skal han ihvertfall ha Anonymous poster hash: d0e0d...e4b 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 11. august 2015 #416 Del Skrevet 11. august 2015 JEG ELSKER DENNE TRÅDEN. :D 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 11. august 2015 #417 Del Skrevet 11. august 2015 Her er enda en date jeg aldri glemmer. Jeg meldte meg inn på sukker og kom fort i prat med en ganske så kul type. Virket han som ihvertfall. Jeg var så dum at jeg ba han hjem på middag hos meg på første date. Han ville gjerne ta med seg desserten, han ville overraske sa han. Helt greit for meg. Jeg spurte om det var noe han ikke kunne spise, men nei han var altetende sa han. Jeg lagde noe hjemmelagede fløtepoteter og biff. Det ringte på døren og jeg hadde ekstreme sommerfugler i magen. Jeg åpnet og bare jah.. ser sto han da i grilldress ala 90-tallet av alle ting!! Jeg bare ehm hvorfor? Fikk stotret frem 'kom inn'. Hele kveden så strålte denne grusome grilldressen mot meg. Jeg turte aldri spørre. Han var hyggelig, men frådet veldig noen ganger når han snakket og pratet ekstremt med hendene sine. Han veiva i vei og pratet om verdensrommet og solsystemet. Han hadde IKKE nevt noe sånt før. Så når vi skulle spise sa han at han bare skulle vaske hendene først. Fint, tenkte jeg. Liker renslighet. Han ble der ihvertfall 10 minutter så jeg trodde han også gikk på do, men neida han kom ut med trimma bart han. Han hadde stått og tatt barten liksågodt på badet med en saksen som lå på vasken. Jeg tenkte bare herre min gud! Jeg serverte middagen, og det viste seg at han ble dårlig i magen av fløten. Det viste han ved å sleppe en del promper mens han lo. Han nevnte også at promp, det måtte jeg bli vant med. Åh herregud som det luktet! Jeg ville bare ha han ut av huset. Til slutt var det tid for desserten. Jeg var i det minste litt spent på hva det var han hadde ordnet. Da dro han opp en pose seigmann fra en pose han hadde med seg og slang på bordet. Jeg ble helt satt ut. Jeg reagerte med å le. Ikke fordi jeg synes det var morsomt, men fordi jeg synes alt var så sinnsykt latterlig. Hvor ble det av romantikeren jeg trodde jeg skulle møte liksom! Og fortsatt hva var det med den grilldressen! Vi pratet en liten stund så sa jeg at jeg nesten måtte legge meg og han måtte dra hjem. Han dro heldigvis uten problemer. Jeg fikk en melding rett etter at han hadde dratt om at, dette var dagen han hadde forstått at han hadde møtt sin fremtidige kone. Jeg tenkte bare jaha, det blir ihvertfall ikke meg!Anonymous poster hash: d0e0d...e4b Jeg ler og ler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #418 Del Skrevet 11. august 2015 Hahaha off, ja det var helt merkelig hele greiene med han. Det ga meg et minne for livet kan en si. Nå idag er det en morsom historie å fortelle, men akkurat der og da var det for rart Jeg sa tilbake til han på en hyggelig måte at jeg dessverre ikke følte noen kjemi med han. Fikk ikke svar før dagen etterpå. Så jeg lå våken så å si hele den natten og var litt lei meg faktisk over at jeg på en måte hadde såret han ved og ikke føle det samme som han stakkars. Men det kunne jeg ikke noe for, for kjemien må jo være der for begge. Fikk som sagt svar dagen etterpå hvor han skrev at han synes det var trist, men at han respekterte det. En grei mann var han, det skal han ihvertfall ha Anonymous poster hash: d0e0d...e4b Utrolig bra historie hvertfall Som mann kunne jeg kanskje funnet på å dukke opp i grilldress, men da for ironiens skyld. En pose seigmenn er også godt innenfor det jeg kunne funnet på å gjøre. Men dette med å bruke andres sakser/hygieneartikler på badet er jo dårlig folkeskikk. Det samme med utidig fising og det å le av det. Blæh. Anonymous poster hash: 48547...f5f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #419 Del Skrevet 11. august 2015 Har vært på to halvfæle dater! Den første var fra Tinder. Hadde egentlig ikke super kjemi, men karen var sjarmerende og jeg hadde nettopp blitt dumpa, så jeg avtalte en kaffedate. Han kom rundt hjørnet og jeg forstod umiddelbart at bildene må ha vært maange år gamle.. Har aldri sett en ung gutt med kulemage på størrelse med hans! I tillegg var han veldig pågående og skulle absolutt ta på håret mitt over bordet.. Det ble en kaffe, og aldri igjen. Noen dager senere fant jeg tilfeldigvis en ny blogg, og gjett hvem som var på bildene av samboeren til bloggeren. Kleint! Den andre var en date jeg ikke visste at var en date! Skulle hjem til en barndomskompis jeg ikke hadde sett på flere år, for å hjelpe han med noe i det nye firmaet hans. Ble straks veldig imponert over huset, og standarden. Viste seg at han fortsatt bor hjemme, med moren sin.. I tillegg hadde han på skjorte og bukse! Det var en i overkant varm julidag, og jeg hadde ikke engang på meg sminke, var svett med håret opp... Følte meg underpynta. Det gikk opp for meg at jeg var på date da jeg så middagen.. Tre retter, alt laget av de flotteste råvarer, og fra bunnen av. Han hadde stått på kjøkkenet i flere timer! Han er en super og ålreit kar, så jeg gjorde det beste ut av det. Vi så en film, tok noen kalde og jeg prøvde å være søt. Plutselig hopper han på meg og kysser meg. Nå var det en stund siden jeg hadde klina sist, så det var jo hyggelig det, men da han brått kastet seg over meg med hånden på vei mot buksekanten min sa jeg stopp! Det hele føltes klønete og amatøraktig ut.. Ekstremt god mat, da! Anonymous poster hash: dfeb7...590 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 11. august 2015 #420 Del Skrevet 11. august 2015 Haha herregud, så festlig tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå