Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blue Ivy.

Jeg får vel komme med mine bidrag. Har 2 dater jeg ikke får glemt og ble bare med den ene daten.

Jeg ble spleiset med fetteren til en venninne. Jeg så bilder av han før vi møttes (må jo det, drar ikke på date med noen jeg ikke vet hvordan ser ut)  og han så grei ut. Ikke heeelt min type, men kanskje han var kjekkere i virkeligheten.

han var ikke det og mye lavere enn jeg trodde. Hovedproblemet var at han møtte opp godt brisen. Helt ok å være nervøs og ta seg EN drink før daten, men ikke greit å komme nesten full.

Han bestiller enda mer alkohol til middagen. Altså øynene begynte å gå i kryss og var vanskelig å holde en ordentlig samtale med han. Han bestilte en rødvins karaffel hvor han drakk opp alt.

Vi skulle gå å bowle etter vi hadde spist (det var planen vi bestemte som oss for dagen før) , men da måtte jeg støtte han, så han ikke ramlet. Ble ingen bowling.   Endte med at jeg måtte følge han hjem,. Han bodde 2 min unna sentrum.  Han måtte så på do og tisset like godt i busken rett utafor leiligheten. Han fikk sjanglet seg til døra og kom seg inn. Fikk en sms av han 5 min senere, hvor han sa jeg var dritt deilig. Sjarmerende fyr.

Han her møtte i alle fall ikke opp full. Siden vi bodde noen timer fra hverandre, så skulle han overnatte hos meg i helgen. Tror vi kom i snakk på FB. Husker ikke helt. Uansett, så tok han tog for han hadde ikke lappen. Den hadde han klart å miste. Jeg henter han og merket at dette ville ikke funke. Vet ikke hva det var, men fikk bare en dårlig magefølelse.  Alt ble feil. Vi hadde nesten ikke noe å snakke om i bilen (bare at han var dritt lei jobben og bitchen han hadde til sjef) og det var kleint. Ble litt bedre da vi kom hjem (hvert fall en liten stund) Vi lager mat sammen og hadde det fint. Så spurte han under middagen "Så skal vi sove i samme seng?" Jeg ville han skulle ta sofaen. Ville ikke dele seng med han. Da blir han sur og mente på at gjester sover da ikke på sofaen!! Makan. Ok, ta du senga og jeg sofaen da. Nei, vi skal sove sammen sa han. Etter mye om men, tok han sofaen og jeg senga.

Vi ser film og han bare klaget over den kjedelige filmen jeg hadde valgt :roll: . Så klager han over at sokkelleiligheter var så upraktiske og teite. Han ville aldri bo sånn. At jeg gadd. Merket jeg ble mer og mer lei. Dette blir en lang helg.

Neste dag var det mer klaging. Nå klaget han på været og det som var å klage på. Tenkte vi kunne gå til byen og se litt. Nei, det ville han ikke. Byen var kjedelig. Blakk var han å. Han skulle jo bli til søndags morgen, men jeg visste ikke om jeg ville klare det! Han bare klaget og var så negativ. Hele tiden. Til slutt sa jeg bare at dette ville ikke funke. Da eksploderte han og kjeftet meg ut. Jeg betalte faktisk for ny tog billett og kjørte han ned til toget. Han var pottesur. Han sa ikke ha det eller noen ting.  Ville bare bli kvitt han jeg.

Aaah var så glad da han var reist. Fy søren!!

Endret av Blue Ivy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får vel komme med mine bidrag. Har 2 dater jeg ikke får glemt og ble bare med den ene daten.

Jeg ble spleiset med fetteren til en venninne. Jeg så bilder av han før vi møttes (må jo det, drar ikke på date med noen jeg ikke vet hvordan ser ut)  og han så grei ut. Ikke heeelt min type, men kanskje han var kjekkere i virkeligheten.

han var ikke det og mye lavere enn jeg trodde. Hovedproblemet var at han møtte opp godt brisen. Helt ok å være nervøs og ta seg EN drink før daten, men ikke greit å komme nesten full.

Han bestiller enda mer alkohol til middagen. Altså øynene begynte å gå i kryss og var vanskelig å holde en ordentlig samtale med han. Han bestilte en rødvins karaffel hvor han drakk opp alt.

Vi skulle gå å bowle etter vi hadde spist (det var planen vi bestemte som oss for dagen før) , men da måtte jeg støtte han, så han ikke ramlet. Ble ingen bowling.   Endte med at jeg måtte følge han hjem,. Han bodde 2 min unna sentrum.  Han måtte så på do og tisset like godt i busken rett utafor leiligheten. Han fikk sjanglet seg til døra og kom seg inn. Fikk en sms av han 5 min senere, hvor han sa jeg var dritt deilig. Sjarmerende fyr.

Han her møtte i alle fall ikke opp full. Siden vi bodde noen timer fra hverandre, så skulle han overnatte hos meg i helgen. Tror vi kom i snakk på FB. Husker ikke helt. Uansett, så tok han tog for han hadde ikke lappen. Den hadde han klart å miste. Jeg henter han og merket at dette ville ikke funke. Vet ikke hva det var, men fikk bare en dårlig magefølelse.  Alt ble feil. Vi hadde nesten ikke noe å snakke om i bilen (bare at han var dritt lei jobben og bitchen han hadde til sjef) og det var kleint. Ble litt bedre da vi kom hjem (hvert fall en liten stund) Vi lager mat sammen og hadde det fint. Så spurte han under middagen "Så skal vi sove i samme seng?" Jeg ville han skulle ta sofaen. Ville ikke dele seng med han. Da blir han sur og mente på at gjester sover da ikke på sofaen!! Makan. Ok, ta du senga og jeg sofaen da. Nei, vi skal sove sammen sa han. Etter mye om men, tok han sofaen og jeg senga.

Vi ser film og han bare klaget over den kjedelige filmen jeg hadde valgt :roll: . Så klager han over at sokkelleiligheter var så upraktiske og teite. Han ville aldri bo sånn. At jeg gadd. Merket jeg ble mer og mer lei. Dette blir en lang helg.

Neste dag var det mer klaging. Nå klaget han på været og det som var å klage på. Tenkte vi kunne gå til byen og se litt. Nei, det ville han ikke. Byen var kjedelig. Blakk var han å. Han skulle jo bli til søndags morgen, men jeg visste ikke om jeg ville klare det! Han bare klaget og var så negativ. Hele tiden. Til slutt sa jeg bare at dette ville ikke funke. Da eksploderte han og kjeftet meg ut. Jeg betalte faktisk for ny tog billett og kjørte han ned til toget. Han var pottesur. Ikke ha det eller noen ting.  Ville bare bli kvitt han jeg.

Fy faen den andre fyren var jo i mine egne øyner idiot. At han skal klage på alt + at du brukte pengene dine når du kjøpte til han ny tog billett t.o.m kjørte han ned til toget?

Fy faen han skal være gentleman mot deg, prøve å være kjent bedre med deg.  Hilsen G, som hadde aldri gjort slikt mot deg he he :)

Anonymous poster hash: e046f...4f9

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Fy faen den andre fyren var jo i mine egne øyner idiot. At han skal klage på alt + at du brukte pengene dine når du kjøpte til han ny tog billett t.o.m kjørte han ned til toget? Fy faen han skal være gentleman mot deg, prøve å være kjent bedre med deg.  Hilsen G, som hadde aldri gjort slikt mot deg he he :)Anonymous poster hash: e046f...4f9

Enig. Han siste hørtes ut som en stor idiot! Hadde heller ikke orket og vært sammen med han en hel helg. Grøss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble spleiset med fetteren til en venninne. Jeg så bilder av han før vi møttes (må jo det, drar ikke på date med noen jeg ikke vet hvordan ser ut) og han så grei ut. Ikke heeelt min type, men kanskje han var kjekkere i virkeligheten.

han var ikke det og mye lavere enn jeg trodde. Hovedproblemet var at han møtte opp godt brisen. Helt ok å være nervøs og ta seg EN drink før daten, men ikke greit å komme nesten full.

Han bestiller enda mer alkohol til middagen. Altså øynene begynte å gå i kryss og var vanskelig å holde en ordentlig samtale med han. Han bestilte en rødvins karaffel hvor han drakk opp alt.

Vi skulle gå å bowle etter vi hadde spist (det var planen vi bestemte som oss for dagen før) , men da måtte jeg støtte han, så han ikke ramlet. Ble ingen bowling. Endte med at jeg måtte følge han hjem,. Han bodde 2 min unna sentrum. Han måtte så på do og tisset like godt i busken rett utafor leiligheten. Han fikk sjanglet seg til døra og kom seg inn. Fikk en sms av han 5 min senere, hvor han sa jeg var dritt deilig. Sjarmerende fyr.

Han her møtte i alle fall ikke opp full. Siden vi bodde noen timer fra hverandre, så skulle han overnatte hos meg i helgen. Tror vi kom i snakk på FB. Husker ikke helt. Uansett, så tok han tog for han hadde ikke lappen. Den hadde han klart å miste. Jeg henter han og merket at dette ville ikke funke. Vet ikke hva det var, men fikk bare en dårlig magefølelse. Alt ble feil. Vi hadde nesten ikke noe å snakke om i bilen (bare at han var dritt lei jobben og bitchen han hadde til sjef) og det var kleint. Ble litt bedre da vi kom hjem (hvert fall en liten stund) Vi lager mat sammen og hadde det fint. Så spurte han under middagen "Så skal vi sove i samme seng?" Jeg ville han skulle ta sofaen. Ville ikke dele seng med han. Da blir han sur og mente på at gjester sover da ikke på sofaen!! Makan. Ok, ta du senga og jeg sofaen da. Nei, vi skal sove sammen sa han. Etter mye om men, tok han sofaen og jeg senga.

Neste dag var det mer klaging. Nå klaget han på været og det som var å klage på. Tenkte vi kunne gå til byen og se litt. Nei, det ville han ikke. Byen var kjedelig. Blakk var han å. Han skulle jo bli til søndags morgen, men jeg visste ikke om jeg ville klare det! Han bare klaget og var så negativ. Hele tiden. Til slutt sa jeg bare at dette ville ikke funke. Da eksploderte han og kjeftet meg ut. Jeg betalte faktisk for ny tog billett og kjørte han ned til toget. Han var pottesur. Han sa ikke ha det eller noen ting. Ville bare bli kvitt han jeg.

Ha noen man aldri har møtt på overnatting.. Nei, nei, nei!!

Anonymous poster hash: 30183...089

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg møtte en kar fra nettet og jeg innså i det øyeblikket jeg møtte han at kjemien ikke var det. Vi vandret rundt i byen uten å ha noe særlig å si til hverandre og endte opp på egon. Bestilte en milkshake. daten varte en times tid før vi ble enige at vi måtte komme oss hjemmover.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en nabo som har vært interessert i meg et par år nå, og han maste om en date i hvert fall et år, men jeg sa nei hver gang. Til slutt gikk jeg med på en date, bare for å få fred! Vel, han hadde da bestilt hotellrom til oss i en annen by, ca 1,5 time herfra. Kjente jeg fikk helt klump i magen da han sa det, men vi var allerede langt avgårde før han ville fortelle hvor vi skulle, så jeg måtte bare bli med.

Vi ankom byen, gikk ut og spiste middag, og så videre til en pub. Jeg ønsket meg bare langt vekk, da jeg visste med hele meg at dette ikke kom til å bli noe mer. Han var hyggelig, morsom og grei, men forferdelig harry i interesser og væremåte, og i tillegg mye tjukkere enn jeg egentlig trodde (hadde bare sett han i bil når han kjørte forbi huset mitt).

Så ble det tid for å gå tilbake til hotellet, og med delt hotellrom sier det seg egentlig selv at han forventet sex. Jeg prøvde virkelig å være med på leken, men ble ikke tent overhodet. Han hadde større pupper enn meg (og jeg har store!), og han var så tjukk at jeg følte at jeg kom til å bli knust under vekten av han. Han styra og strevde, svettet og mente at han skulle ikke gi seg før jeg kom, og jeg kom da etter hvert når han slikket meg. Så skulle han knulle meg da, men magen var så diger og pikken såpass liten, at han fikk den rett og slett ikke inn. Uansett hvilken stilling vi prøvde, gikk det ikke. Han kom likevel, da, og mente dette hadde vært superdeilig :overrasket:

Jeg følte mest for å spy...

Morgenen etter prøvde han seg igjen, men da maktet jeg bare ikke, og skyldte på fyllesyke, og sa jeg ville hjem. Lang og trå biltur, kan man si. Han så fornøyd og blid, og jeg med bondeanger og kvalme. Kom meg da hjem, og dusjet en evighet. 

Dette er et år siden, og han sender meg meldinger hele tiden med kjærlighetserklæringer. Jeg har sagt klart og tydelig at jeg ikke er interessert, men han gir seg ikke likevel :bond:

Anonymous poster hash: aa3e1...3d5
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moralen er gutter: Bare dere maser nok, så blir det ligg til slutt!

Blæh!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh!

Dårlig spøk ja. :)

Fatter bare ikke at du orket.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig spøk ja. :)

Fatter bare ikke at du orket.

Ikke jeg heller! Jeg gremmes og får magevridninger bare jeg tenker på det  :klaske:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en kar fra nettet og jeg innså i det øyeblikket jeg møtte han at kjemien ikke var det. Vi vandret rundt i byen uten å ha noe særlig å si til hverandre og endte opp på egon. Bestilte en milkshake. daten varte en times tid før vi ble enige at vi måtte komme oss hjemmover.  

Nesten samme skjedde meg, bare at jeg kjente karen fra før. Og vi bestilte ingenting på Egon, bare satt der i en halvtime og sa "nei vi tenker" hver gang servitørene spurte om vi hadde bestemt oss, for tror ingen av oss holdt ut tanken på å sitte der i 40 min å vente på mat og være enda lenger sammen under spisinga. Superkleint. Aldri igjen.

Anonymous poster hash: f0ea2...a5d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt rystet av noen av historiene her. (Blant annet) hotellrom med naboen 1,5 time unna byen og at en person du ikke kjenner overnatter hos deg?

Anonymous poster hash: f71e2...457
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten samme skjedde meg, bare at jeg kjente karen fra før. Og vi bestilte ingenting på Egon, bare satt der i en halvtime og sa "nei vi tenker" hver gang servitørene spurte om vi hadde bestemt oss, for tror ingen av oss holdt ut tanken på å sitte der i 40 min å vente på mat og være enda lenger sammen under spisinga. Superkleint. Aldri igjen.

Anonymous poster hash: f0ea2...a5d

Haha uff! Morsomt i ettertid  :fnise:  Men hvordan løste dere det? 

Anonymous poster hash: 366d8...779

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier som regel å klare å ha det ganske gøy selv om daten er dårlig. Men tre ganger gikk det ikke helt sånn.

Den første var da jeg var seksten år. Venninnen min og kjæresten hennes skulle spleise meg med en kamerat av ham. Vi gikk ut og spiste på en billig restaurant alle fire, og det var bomstille fra daten min hele tiden. Jeg ble sittende og snakke med venninnen min og kjæresten hennes, for sistemann sa ikke ett ord, og svarte heller ikke på spørsmål. Han bare flirte litt og så i bordet.

"Er maten din god?" "Hehe...."

"Hva liker du å gjøre på fritiden, da?" "Hehe..."

"Kan du sende meg en serviett?" "Hehe..."

Deretter dro vi hjem til venninnes kjæreste, og der satte han seg rett ned i sofaen for å spille tv-spill. Heller ikke nå syntes han det var naturlig å snakke med meg. Etter to timer med dette, reiste jeg meg fra sofae, og sa at det var på tide for meg å dra hjem. Da forsvant venninnen og kjæresten ut på gangen for å gi oss litt privattid........... Endelig snakker fyren. Og greier å si "Så... Er vi kjærester nå?". Da var det min tur til å si "Hehe....". I tiden etterpå fortalte venninnen min hvor fantasisk han syntes jeg var, og at han håpet vi kunne gjenta det hele. Det kunne vi ikke.

Date nr to møtte jeg som nittenåring på byen etter vi begge to hadde drukket ganske mye. Vi klinte litt, og hadde det kjempegøy sammen. Så han ville møte meg igjen, og fikk nr mitt. Vi avtalte a en merkelig grunn å møtes på et kjøpesenter, og det første han sa var "Oi, var det sånn du ut...". Fantastisk start. Han var ikke så interessert i å snakke med meg, virket bare skuffet ove at jeg ikke var så pen som han husket. Vi gikk på kafé for å kjøpe kaffe, men han syntes ikke det her var en date det var verdt å bruke penger på. Så jeg betalte. For jeg var så lei meg for at han var så misfornøyd med utseendet mitt, så jeg prøvde å i hvert fall være hyggelig. Selv om han selv hverken var pen eller hyggelig, så det føltes veldig urettferdig. Det endte med at han traff på en kamerat som han hang seg på, så det ble veldig tydelig at jeg var helt overflødig på min egen date. De så på hverandre og fniste hver gang jeg sa noe. Endelig greide jeg å ta til fornuften, og dro hjem. Fy fader, det var så ydmykende. Total mangel på selvrespekt.

Den tredje var en nett-date da jeg var 24. Vi hadde snakket endel på chat, og jeg syntes han var morsom, og han så helt normalt kjekk ut på profilbildet (som var ganske utydelig, vel og merke). Han ga uttrykk for at han syntes jeg var helt fantastisk og strålende vakker, så jeg hadde ganske høye forhåpninger til det her. Egentlig hadde vi blitt enige om å møtes på dagtid da vi var edrue, men slik gikk det ikke, for jeg var på byen og hadde drukket litt, og ble plutselig så ensom, og begynte å tekste ham. Han var ute med noen kamerater, så da avtalte vi å møtes, og så dra hjem til meg. Han var veldig ulik profilbildet. For å si det sånn. Veldig ulik. Han hadde noen slaskete og utgåtte joggesko, en hvit pologenser, trange jeans med veldig høyt liv, en lang, sort Matrix-skinnfrakk, og noen sånne overstadig harry solbriller. På kvelden. Han var veldig ikke min type, men hallo, det her var jo bare bagateller, tenkte jeg. Det var bare klær og et annet utseende enn jeg hadde forventet. Vi ble stoppet av fulle menn som ga ham tommel opp og sa at han hadde gjort litt av et kupp med meg, noe han gledesstrålende nikket seg enig i, og delte ut endel high-five til disse mennene. Men det var ikke bare utssendet som hadde forandret seg, alt var annerledes. Han var stille og kjempesjenert, og ingenting av den flytende samtalen jeg trodde vi hadde var ilstede lenger. Hjemme hos meg ville jeg bare sove, så vi la oss. Og han hvisket i øret mitt at vi trengte ikke å ha sex, vi hadde mange år med deilig sex foran oss, så det var ikke noe hastverk i det hele tatt. Holy shit. Deretter sa han at han ville styke meg på ryggen til jeg sovnet, og det var så hardt og vondt at jeg ble liggende i helspenn og gispe etter pusten. Han stoppet ca en halvtime etter at jeg hadde latet som jeg hadde sovnet. (Neste dag var jeg full av røde kloremerker på hele ryggen). Neste morgen var en pinlig affære. Jeg serverte ham te og frokost, og vi ble sittende og mumle helt uinteressant. Til slutt orket jeg ikke mer, og sa at jeg hadde en avtale jeg måtte gjøre meg klar til, så da gikk han. Fikk meldinger fra ham om hvor fantastisk han hadde hatt det, og at jeg var så utrolig fin og god. Svarte ham at jeg ikke var så klar for et så seriøst forhold som han så etter, men jeg passet på å gi ham masse komplimenter, for det var jo tross alt ikke noe galt med ham. En mnd senere fikk jeg melding fra ham om at han fikk så utrolig god selvtillit av å være med meg, og at jeg hadde sagt så mye pent i den siste meldingen, at han hadde kastet seg rett ut i datingen igjen, og nå med en god dose selvtillit hadde han skaffet seg en kjæreste. Det ble jeg veldig glad for å høre, og ønsket dem masse lykke til.

Usj. Nå kom jeg på to til. Men ingen er så grusomme (bortsett fra han som syntes jeg var stygg), det er heller det at jeg ikke føler vi er på samme date. Hvordan to mennesker kan ha så totalt forskjellig oppfatning av samme kveld, er gor meg helt uforståelig.

Anonymous poster hash: eb138...6f2
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev mye feil i innlegget mitt, blæh. "Oi, var det sånn du så ut", skulle det stå på date nr to. Og mye annet feil, men akkurat dette var jo litt vesentlig :)

Anonymous poster hash: eb138...6f2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg datet en fyr som viste seg å være nysingel. Vi satt h og drakk pils, plutselig dukket det opp mange bekjente av han og vi havnet en hel gjeng på studioet hans.

Plutselig ser jeg daten min står å klinet i et hjørne med en annen dame. Snakk om å vite hvordan man skal få en kvinne til å ikke ringe igjen.

Anonymous poster hash: 54722...dc1

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært på en date med fyren, så skulle vi møtes hjemme hos meg. Starten gikk greit nok, men han snakket og snakket og snakket noe helt ekstremt! Hvis jeg snakket, ble han helt stille, uten noen responsord som "Åja, ja, mhm" etc. Han sa han var en så god lytter nemlig. (Og snakket 90% av tiden...) Så det føltes som han lyttet tilgjort, og holdt kjeft med vilje for å nettopp lytte, ikke fordi han var interessert i det jeg sa. 

Så fortsatte han monologen sin, og begynte å nevne ekser. Alle eksene sine, med datoer for når de ble sammen, når de hadde hatt pauser, krangler og grunner til det ble slutt etc. Jeg visste virkelig ikke hva jeg skulle si, og tenkte at det ikke kunne bli verre enn det. Helt til han proklamerte at den ene eksen hadde vært perfekt for han, men det var dårlig timing bare, ellers hadde det nok vært henne resten av livet. 

Trenger vel ikke si at jeg mistet litt piffen etter det.... ;)

Anonymous poster hash: 5bdfd...a69
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste tråden på KG :ler:

Dette skjedde på min siste date forrige måned. Gøy med sommerdates :)

Vi hadde snakket litt frem og tilbake på Facebook. Vi bodde i samme by, så hvorfor ikke møtes en dag? Vi ble enige om å møtes på en lørdags ettermiddag.

Første jeg ser da vi møttes, var snusleppe! Jeg HATER snus. Blir uvel. Da vil jeg heller at han røyker. Helst ingen av delene men. Uansett, så lot jeg det gå (hadde blitt litt dumt om jeg bare løp vekk) og vi dro for å bowle. Han var (i likhet med en annen i tråden her var) veldig konkurranse menneske. Jeg gjorde det bedre og han ble mer og mer frustrert for at han ikke fikk det til. Banna og uffa seg. Jeg fikk flere strikes og han null. Til slutt lot jeg bare han vinne. Jeg var redd han skulle kaste kula veggimellom :fnise:

Vi går ut og han frem med snusen. Grøss. Vi dro på en kinarestaurant for å få noe mat. Jeg merket egentlig så fort jeg møtte han at dette ikke ville bli noe mer. Liiiitt for harry for meg. Snus, Volvo bil, elsker country musikk, harry klesstil osv. Jeg ville jo være hyggelig og gi han en sjanse. Praten gikk greit, men ikke helt den store kjemien merket jeg.

Etter maten, så lurte han på hva jeg skulle nå. jeg sa jeg måtte hjem (følte for å avlyse daten nå og komme meg hjem) Han insisterer på å kjøre meg hjem, selv om jeg sa jeg kunne ta buss. Vi setter oss i Volvoen hans og hører på country på full guffe. Synger og lever seg skikkelig inn. Flaut! Vi kommer fram og han takker for en kjempe koselig date. Han var VELDIG gira på en ny date snart. Huff, det var jo ikke jeg. :(

Sendte han en melding neste dag og sa dette ikke kom til å funke. Ønsket han lykke til videre. Fikk bare svar tilbake "Javel fuck deg"

Anonymous poster hash: 11e32...8c6

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAhhahahahaha leeeeeeeeer :skratte:  :skratte:  :skratte:  :skratte:

Men seriøst..

Hvordan klarer dere dette ??

Fremmede menn i 1.5 time borte, tar de med dere hjem... hade aldri turt ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...