Gå til innhold

Er det akseptabelt å gå med jeans på 17.mai?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, det er slettes ikke akseptabelt. Om du ikke vil ha på deg kjole, finnes det fine buksedresser å få kjøpt.



Anonymous poster hash: a2d44...6b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brud3813

Jeg ser dere for meg som gamler tanter a la Violet i Downton Abbey hele gjengen.

SÅ crazy er det ikke å gå med jeans på 17. mai vel. Kunne fint ha gått sånn her kledd med 17.mai-sløyfe jeg.
Kate-Middleton-wore-jeans-Canada.jpg

Endret av brud3813
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gjøre hva du vil men jeg ville personlig ikke gått i jeans på 17. mai. Mest fordi jeg liker å pynte meg, og fordi jeg synes det er en grei ting å gjøre seg litt ekstra fin på selveste nasjonaldagen. Og for å være ærlig ser jeg ikke problemet med å kle seg litt opp en dag i året. Selv synes jeg kjoler/skjørt er hakket mer komfortabelt enn jeans om det er komfort du tenker på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser dere for meg som gamler tanter a la Violet i Downton Abbey hele gjengen.

SÅ crazy er det ikke å gå med jeans på 17. mai vel. Kunne fint ha gått sånn her kledd med 17.mai-sløyfe jeg.

Kate-Middleton-wore-jeans-Canada.jpg

Var noe sånt jeg mente. Det et ingenting galt i å gå sånn på 17 mai. Ikke alle har råd til bunad eller føler seg komfortabel i kjole/skjørt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan du gå i jeans på nasjonaldagen... Hvis du skal være hjemme.

Skal du derimot ut blandt folk så må du nesten pynte deg litt syns jeg. Da er det skammelig å gå i jeans.

Anonymous poster hash: 85da5...ed7

'Seriøst... du må jo ta deg en realitetskjekk..... skammelig??

Herregud. Folk skal nå absolutt få gå i det de vil - selvom det er nasjonaldagen!

Du burde skjems!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe værre med jeans enn jenter med alt for korte skjørt/kjoler,hullete strømper,mannfolk med buksa ned på knea.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

A) ingen andre enn deg selv bryr seg om dine valker

B) det er ikke akkurat jeans og hettegenser som vil få deg til å se mindre ut for å si det sånn. Når man prøver å dekke seg til ender man gjerne med å se ut som et telt. Feks en kjole med riktig snitt, stoff og fasong hadde fått deg til å se mye bedre ut.

Så dårlig unnskyldning.

Anonymous poster hash: ae2a9...9ca

Når du har en BMI på 41 så går du ikke rundt i kjole, sånn er det bare.

Så derfor holder jeg meg hjemme på 17. Mai.

Anonymous poster hash: d853a...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nederlandsk fotball trøye på meg, den er oransje og fin. Passer til dongeribuksa jeg skal ha på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Gud forby at man kan stille opp sånn her 17. mai altså...

Anonymous poster hash: 640b4...c88

Sånn som hun dama går, går nesten alle jeg kjenner, inkludert megselv til hverdags.

Anonymous poster hash: 6b1ec...6ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har en BMI på 41 så går du ikke rundt i kjole, sånn er det bare.

Så derfor holder jeg meg hjemme på 17. Mai.

Anonymous poster hash: d853a...1f2

Det er fryktelig trist. Ingen andre bryr seg om din BMI, de har sine egne problemer. Kjoler eller klær med riktig snitt og fasong vil sitte mye bedre på deg, gi deg fasong og virke slankende enn jeans og hettegenser. Prøver man å "gjemme seg" i store og formløse klær får man gjerne motsatt effekt

Anonymous poster hash: ae2a9...9ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som hun dama går, går nesten alle jeg kjenner, inkludert megselv til hverdags.Anonymous poster hash: 6b1ec...6ae

Javel, jeg og de i min krets går ikke slik til vanlig hverdag. Helt innafor denne dagen uansett men er nå jeg.

Anonymous poster hash: 640b4...c88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som hun dama går, går nesten alle jeg kjenner, inkludert megselv til hverdags.

Anonymous poster hash: 6b1ec...6ae

Ja samme her...

Anonymous poster hash: ae2a9...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brud3813

Sånn som hun dama går, går nesten alle jeg kjenner, inkludert megselv til hverdags.

Anonymous poster hash: 6b1ec...6ae

Men er det dere som setter standarden for hva som er "pyntet nok", basert på hva dere har på dere til hverdags? Eller skal folk kanskje få sette sin egen pyntestandard basert på sin egen hverdag uten å bli dømt for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fuck 17. mai! så klart kan man gå med jeans, gå med hva enn du vil... blir kvalm av 17. mai , viser kun hvor jævla nasjonalistiske nordmenn er.



Anonymous poster hash: 5ccc6...106
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans hører ikke hjemme på 17. mai. Er du gravid finnes det massevis av kjoler og annet du heller kan gå i. Skjønner ikke at folk er så ufikse at de alltid MÅ gå i jeans. Det sømmer seg spesielt lite på 17. mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans hører ikke hjemme på 17. mai. Er du gravid finnes det massevis av kjoler og annet du heller kan gå i. Skjønner ikke at folk er så ufikse at de alltid MÅ gå i jeans. Det sømmer seg spesielt lite på 17. mai...

Hvorfor?

Anonymous poster hash: 5ccc6...106

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor?

Anonymous poster hash: 5ccc6...106

Fordi det er nasjonaldagen. Jeans er et hverdagsplagg, ikke et festplagg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå finnes det flere typer jeans da, med egne bruksområder. Mørke kan fint brukes på formelle situasjoner, det er de som er lysere som er mer hverdagslig. Er jo ikke mye forskjell mellom jeans og dressbukse når fargen er den samme uansett.

Jeg har til og med sluttet å gå med dress på religiøse helligdager (men det har mer rot i at jeg ikke er religiøs og ikke gidder å overpynte meg).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans hører ikke hjemme på 17. mai. Er du gravid finnes det massevis av kjoler og annet du heller kan gå i. Skjønner ikke at folk er så ufikse at de alltid MÅ gå i jeans. Det sømmer seg spesielt lite på 17. mai...

Signerer. Det passer seg heller ikke å komme med jeans i bryllup, dåp og konfirmasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fryktelig trist. Ingen andre bryr seg om din BMI, de har sine egne problemer. Kjoler eller klær med riktig snitt og fasong vil sitte mye bedre på deg, gi deg fasong og virke slankende enn jeans og hettegenser. Prøver man å "gjemme seg" i store og formløse klær får man gjerne motsatt effekt

Anonymous poster hash: ae2a9...9ca

Hva vet vel du om det? En BMI på 41 er ganske mye, jeg skjønner om TS ikke vil gå i kjole å min BMI er på 28, selv jeg føler meg ikke komfortabel i kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...