AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #661 Skrevet 19. september 2016 Altså, skjønner Simon bare sammen med Cruella for fame, men hallo, hvem orker det kvinnemenneske der a? Hun bare kjefter og klager på Simon hele tiden! Også i båten da. Irriterer seg over han ikke snakket høyt til Sophia. "Hver engasjert da. Si noe til Sophia! Ah du sa det ikke høyt nok!" Så er det han som er crazy bitch og ikke henne Bare jeg som synes det var teit at Maci og mannen måtte skaffe seg større hus? Huset de hadde var jo mer enn stort nok (synes jeg da) men de måtte visst ha enda større plass. De hadde kun bodd i det huset i et år. Flere som synes Maci virker litt kontrollerende i forholde? Anonymkode: aa823...689 3
Gjest Rose11 Skrevet 23. september 2016 #662 Skrevet 23. september 2016 Noen som vet om Simon får betalt for å være med i serien? Hvis ja, så skjønner jeg hvorfor han holder ut med kjeftesmella
LeilaS Skrevet 27. september 2016 #663 Skrevet 27. september 2016 Den Friday, September 23, 2016 at 20.30, Rose11 skrev: Noen som vet om Simon får betalt for å være med i serien? Hvis ja, så skjønner jeg hvorfor han holder ut med kjeftesmella Han får garantert betalt 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #664 Skrevet 27. september 2016 Har dere sett den scenen (fra siste episode) hvor Farrah og Simon er i parterapi?! Hva er galt med ho? Begynner plutselig å grine fordi Simon kom med en annen historie enn Farrah angående den forlovelsesringen. Som Farrah og Sophia fikk ordnet uten han. Hun virker så desperat etter å bli gift. Anonymkode: 5719b...eb0 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #665 Skrevet 27. september 2016 Beklager avsporingen. Hver gang jeg ser denne tråden tenker jeg at @O.G. har blitt teen mom Anonymkode: 94dcc...cf2 1
Gjest O.G. Skrevet 27. september 2016 #666 Skrevet 27. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager avsporingen. Hver gang jeg ser denne tråden tenker jeg at @O.G. har blitt teen mom Anonymkode: 94dcc...cf2 huff da
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #667 Skrevet 27. september 2016 Jeg får ikke opp den nyeste episoden Anonymkode: b38db...45b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #668 Skrevet 27. september 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får ikke opp den nyeste episoden Anonymkode: b38db...45b Hvor ser du? Siste episode ligger ute på Watchseries Anonymkode: aa823...689
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #669 Skrevet 27. september 2016 Ser på watchseries, men siste som kommer opp er fra 19/9... :/ 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor ser du? Siste episode ligger ute på Watchseries Anonymkode: aa823...689 Anonymkode: b38db...45b
elvital Skrevet 28. september 2016 #670 Skrevet 28. september 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser på watchseries, men siste som kommer opp er fra 19/9... :/ Anonymkode: b38db...45b Never mind - fant den
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #671 Skrevet 3. oktober 2016 Shit! Farrah bare kjefter og smeller på Simon. Ikke noe takknemlighet for at han gadd å hjelpe henne med flytting. Grøsser av hele dama. Anonymkode: 5719b...eb0
Sitronmelis Skrevet 4. oktober 2016 #672 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg blir helt målløs av å se på Farrah.. Grøss og gru! Jeg blir fysisk uvel. At et menneske kan oppføre seg slik. Stakkars Simon, hvorfor i HELVETE er han der enda? Jeg hadde rømt for LENGST. Hvem vil være sammen med dette kvinnemennesket? Hun må være det fæleste av det fæle..Cruella deville 2
Sitronmelis Skrevet 4. oktober 2016 #673 Skrevet 4. oktober 2016 (endret) Jeg blir så stolt over Amber 😊 Så langt hun har kommet! Ble rørt av suprise partyet hennes! Godt å se hvor langt hun har kommet Det huset Maci og Taylor kjøpte var fint! Perfekt familie hjem! * Ja jeg henger litt etter på episodene Endret 4. oktober 2016 av Sitronmelis
Gjest Rose11 Skrevet 4. oktober 2016 #674 Skrevet 4. oktober 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Shit! Farrah bare kjefter og smeller på Simon. Ikke noe takknemlighet for at han gadd å hjelpe henne med flytting. Grøsser av hele dama. Anonymkode: 5719b...eb0 Ja, sjarmerende dame gitt. 1 time siden, Sitronmelis skrev: Jeg blir helt målløs av å se på Farrah.. Grøss og gru! Jeg blir fysisk uvel. At et menneske kan oppføre seg slik. Stakkars Simon, hvorfor i HELVETE er han der enda? Jeg hadde rømt for LENGST. Hvem vil være sammen med dette kvinnemennesket? Hun må være det fæleste av det fæle..Cruella deville Tror han er med henne pga fame og penger. Hun er virkelig en tikkende bombe! Men bare jeg som irriterer meg over at ingen av de i crewet sier noen ting når hun er så ufordragelig? Sier "shut da fuck up" til Simon og ingen sier noe? At de enda vil ha henne med i serien er et mysterium.
Purple Basil Skrevet 4. oktober 2016 #675 Skrevet 4. oktober 2016 På 7.9.2016 den 22.00, AnonymBruker skrev: Ja å Catelynn og mora la en klut eller hva det nå var over kamerat i bilen mens de røykte og lo av det. Akkurat som det ikke var no big deal. Mistet litt respekt for henne da gitt. Anonymkode: 5719b...eb0 Depresjon eller ei, sånt gjør man bare ikke. Og ja, jeg har selv vært ordentlig deprimert. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #676 Skrevet 6. oktober 2016 Hva ER det som har skjedd i oppveksten til Farrah? Noe må ha skjedd siden hun er som hun er. Det er ikke normal oppførsel. Hadde aldri orket og hatt en slik venninne. Må være noe personlighetsforstyrrelse eller noe. Anonymkode: aa823...689 4
LeilaS Skrevet 7. oktober 2016 #677 Skrevet 7. oktober 2016 Ryan blir hevet ut i neste episode. Dette sier faren: "It's just Ryan. I'm over his lies. I'm over his laziness, selfishness. I'm done with it. I'm done with him forever. I don't want him anywhere around me ever, and I never wanna be around him ever cause I'm tired of that bloodsucking leech. I'm over it." Ouch! 2
Sitronmelis Skrevet 7. oktober 2016 #678 Skrevet 7. oktober 2016 7 timer siden, LeilaS skrev: Ryan blir hevet ut i neste episode. Dette sier faren: "It's just Ryan. I'm over his lies. I'm over his laziness, selfishness. I'm done with it. I'm done with him forever. I don't want him anywhere around me ever, and I never wanna be around him ever cause I'm tired of that bloodsucking leech. I'm over it." Ouch! Whaat really?? 😮😮😮 oiii...
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #679 Skrevet 8. oktober 2016 Jeg skjønner faren. Når man er 27, så burde man bo for seg selv i alle fall. Ryan virker så lazy og giddalaus at jeg blir gal! Men må nok ligge mer bak siden faren ikke vil ha noe med han å gjøre mer? Anonymkode: aa823...689 1
LeilaS Skrevet 8. oktober 2016 #680 Skrevet 8. oktober 2016 Gleder meg til neste episode i alle fall. Litt nytt drama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå