Gå til innhold

Teen mom O.G.


Lady

Anbefalte innlegg

På 16.11.2016 den 10.38, LeilaS skrev:

Hun avbryter og lar ikke mora få snakke en gang. Mora bare "Sophia, your pizza is rea......." Farrah "dont talk to my daugther!" Yikes! 

Hadde hun vært min datter, så hadde jeg krevd at hun snakket ordentlig til meg og hadde mer respekt for meg.  Ellers kommer ikke jeg til å hjelpe deg mer. Lurer på hva som har skjedd i oppveksten hennes?

Må være noe med den familien vi ikke vet om.. Hvor har det blir av søsteren til Farrah? Kanskje hun har kuttet dem ut. 

Men til tross for at Farrah er helt ufordragelig, så er hun den som jobber mest? Catelynn og Amber bare sitter der? Jobber Maci? Farrah står virkelig på når det kommer til jobb da. Åpner møbelbutikk og iskrembar. Hun er den flinkeste sånn sett, syns jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Lady skrev:

Må være noe med den familien vi ikke vet om.. Hvor har det blir av søsteren til Farrah? Kanskje hun har kuttet dem ut. 

Men til tross for at Farrah er helt ufordragelig, så er hun den som jobber mest? Catelynn og Amber bare sitter der? Jobber Maci? Farrah står virkelig på når det kommer til jobb da. Åpner møbelbutikk og iskrembar. Hun er den flinkeste sånn sett, syns jeg.

Har hun en søster? Visste jeg ikke. Akkurat det er jeg enig i. At Farrah står på og jobber. Eneste jeg vet er at han Tyler driver en tshirts nettbutikk og Maci hjelper til. Har ikke Amber og Matt et slags prosjektet om å kjøpe billige huser hvor de pusser de opp og selger de? Vi fikk se litt av det i forrige sesong. .Vet ikje hvordan det gikk men. Cat og Ty gjør vel ikke stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maci jobber jo sammen med typen. Ser henne jobbe stadig vekk i serien. jeg trodde Tyler studerte?

Anonymkode: 9b82e...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, LeilaS skrev:

Har hun en søster? Visste jeg ikke. Akkurat det er jeg enig i. At Farrah står på og jobber. Eneste jeg vet er at han Tyler driver en tshirts nettbutikk og Maci hjelper til. Har ikke Amber og Matt et slags prosjektet om å kjøpe billige huser hvor de pusser de opp og selger de? Vi fikk se litt av det i forrige sesong. .Vet ikje hvordan det gikk men. Cat og Ty gjør vel ikke stort.

Ja, husker ikke hva hun heter, men hun dukket opp litt i de tidlgiere sesongene. 

Ja, hun er jo den eneste som smir mens jernet er varmt. De kommer ikke til å kunne leve av Teen Mom inntekten for alltid... Man kan si mye om Farrah, men akkurat det skal hun ha creds for. De andre er noen latsekker. Nå vet ikke jeg alt Catelynn og Amber sliter med, men ikke sunt å bare dasse rundt.. Tror nesten ikke de har godt av å spille inn fler sesonger. De blir jo latere og latere og enda mer tiltaksløse for hver sesong ser det ut som.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, Farrah ass.. kan ikke forstå at noen kan være så uspiselige som henne. Og med total mangel på selvinnsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lady skrev:

Ja, husker ikke hva hun heter, men hun dukket opp litt i de tidlgiere sesongene. 

Ja, hun er jo den eneste som smir mens jernet er varmt. De kommer ikke til å kunne leve av Teen Mom inntekten for alltid... Man kan si mye om Farrah, men akkurat det skal hun ha creds for. De andre er noen latsekker. Nå vet ikke jeg alt Catelynn og Amber sliter med, men ikke sunt å bare dasse rundt.. Tror nesten ikke de har godt av å spille inn fler sesonger. De blir jo latere og latere og enda mer tiltaksløse for hver sesong ser det ut som.. 

Ja, men ville ikke hatt henne som sjef :fnise: 

Cat sliter med angst og depresjoner. Hun vil kjøpe seg hest og Ty var veldig skeptisk. Lurer på om hun faktisk er klar over hvor mye arbeid det er å ha hest? Stygt redd for at hun tar seg vann over hodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, LeilaS skrev:

Ja, men ville ikke hatt henne som sjef :fnise: 

Cat sliter med angst og depresjoner. Hun vil kjøpe seg hest og Ty var veldig skeptisk. Lurer på om hun faktisk er klar over hvor mye arbeid det er å ha hest? Stygt redd for at hun tar seg vann over hodet. 

Nei, uff. Gud bedre. Hun burde aldri vært leder 😨

Jaaa, hest er så dårlig ide for henne tror jeg! Hun har nok ingen ide .. Hun skal bruke den til terapi?! Ville aldri solgt en hest til henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kari2 skrev:

Fy faen, Farrah ass.. kan ikke forstå at noen kan være så uspiselige som henne. Og med total mangel på selvinnsikt.

Til og med Sophia sa hun var frekk, men neeeida det var hun da ikke. Hun var jo aldri frekk hun :roll: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lady skrev:

Nei, uff. Gud bedre. Hun burde aldri vært leder 😨

Jaaa, hest er så dårlig ide for henne tror jeg! Hun har nok ingen ide .. Hun skal bruke den til terapi?! Ville aldri solgt en hest til henne. 

Hun sa det hjalp veldig og hun ble rolig. Men ærlig talt, hvorfor MÅ hun kjøpe seg hest? Skjønner godt Ty ble overgitt. Det hadde jeg også blitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LeilaS skrev:

Hun sa det hjalp veldig og hun ble rolig. Men ærlig talt, hvorfor MÅ hun kjøpe seg hest? Skjønner godt Ty ble overgitt. Det hadde jeg også blitt!

Ja! Kan hun ikke bare leie seg en hest iblant da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Lady skrev:

Ja! Kan hun ikke bare leie seg en hest iblant da? 

Nei det ville hun ikke. Hun ville ha sin egen hest og bom basta!  :ohmy: Håper hun ikke kjøper seg hest. Dum ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, LeilaS skrev:

Nei det ville hun ikke. Hun ville ha sin egen hest og bom basta!  :ohmy: Håper hun ikke kjøper seg hest. Dum ide.

Håper ikke jeg heller! Nok med barn og gris vel 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Lady skrev:

Håper ikke jeg heller! Nok med barn og gris vel 😮

Skulle tro det :fnise: 

Farrah har foresten blitt blondine. Synes ikke hun kledde det i det hele tatt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, LeilaS skrev:

Skulle tro det :fnise: 

Farrah har foresten blitt blondine. Synes ikke hun kledde det i det hele tatt! 

Ja 🙈

Seriøst? Det må jeg se bilde av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2016 den 16.06, AnonymBruker skrev:

Sorry, får ikke bort boksen..

Så vidt jeg forsto så ville hun ha hest, men hun sa at hun ville ha hest en dag og ikke nå. 

Anonymkode: 28803...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Lady skrev:

Ja 🙈

Seriøst? Det må jeg se bilde av.

Så bare enda mer bimbo ut huff. Prøver kanskje å etterligne Kylie :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Lady skrev:

Ja, husker ikke hva hun heter, men hun dukket opp litt i de tidlgiere sesongene. 

Ja, hun er jo den eneste som smir mens jernet er varmt. De kommer ikke til å kunne leve av Teen Mom inntekten for alltid... Man kan si mye om Farrah, men akkurat det skal hun ha creds for. De andre er noen latsekker. Nå vet ikke jeg alt Catelynn og Amber sliter med, men ikke sunt å bare dasse rundt.. Tror nesten ikke de har godt av å spille inn fler sesonger. De blir jo latere og latere og enda mer tiltaksløse for hver sesong ser det ut som.. 

Søsteren til Farrah het(er) Ashley Danielsen og er Farrahs halvsøster. Hun fikk nylig sitt andre barn. Tror Farrah gratulerte henne med fødsel på twitter, men det virker ikke som om de har særlig kontakt. Husker fra tidligere sesonger så virket det som om også Ashley hadde et veldig anstrengt forhold til moren, og hun bodde visstnok hos bestemoren sin i deler av oppveksten. Skjønner godt om det er slik at hun har kuttet kontakt med familien.

http://starcasm.net/archives/335644 

Anonymkode: 64d3c...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søsteren til Farrah het(er) Ashley Danielsen og er Farrahs halvsøster. Hun fikk nylig sitt andre barn. Tror Farrah gratulerte henne med fødsel på twitter, men det virker ikke som om de har særlig kontakt. Husker fra tidligere sesonger så virket det som om også Ashley hadde et veldig anstrengt forhold til moren, og hun bodde visstnok hos bestemoren sin i deler av oppveksten. Skjønner godt om det er slik at hun har kuttet kontakt med familien.

http://starcasm.net/archives/335644 

Anonymkode: 64d3c...0cf

Skjønner godt hun har kuttet ut de. Tror ikke jeg hadde orket å hatt en så crazy mor og søster.

Anonymkode: 5719b...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være noe som har skjedd i oppveksten til Farrah vi ikke vet om. Hun har ekstremt mye sinne i seg og himler med øynene bare moren åpner munnen. Hun kan umulig ha hatt en stabil og god oppvekst. Jeg liker faren da :) Men jeg har aldri skjønt hvorfor hun kaller han Michael? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...