Gå til innhold

Teen mom O.G.


Lady

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Lileep skrev:

Hvor ser dere den siste episoden? På watchseries ligger episode 8 som siste :(

På tvmuse ligger det linker

Anonymkode: f0079...006

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, LeilaS skrev:

Yikes! Nå skjønner jeg hva du mente med de øyene til Ryan! Fyren så jo helt crazy ut! :sjokk:

Jaaa, skjønner ikke at det kom med på TV?! Han var helt klart høy på et eller annet. Og stakkars Bentley. Skjønner ikke at moren til Ryan bare satt der. Hun må jo ha sett tilstanden hans? Også hvordan han gjentok seg selv da han snakket. "Did you have a good game, Buddy" "Did ya Get som good hits" "Did ya have a good game" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Vinky skrev:

Jaaa, skjønner ikke at det kom med på TV?! Han var helt klart høy på et eller annet. Og stakkars Bentley. Skjønner ikke at moren til Ryan bare satt der. Hun må jo ha sett tilstanden hans? Også hvordan han gjentok seg selv da han snakket. "Did you have a good game, Buddy" "Did ya Get som good hits" "Did ya have a good game" 

Huff ja. Bentley er vel 7 nå? Da er man stor nok til å skjønne ting og han er ikke dum. Mora hjelper Ryan veldig mye med guttungen. Litt for mye. Det er jo han sitt barn og ikke mora sitt liksom. Å når han sa sveisen til Bentley ikke var fin, så spør hun hvorfor han ikke tar med Bentley til frisøren, men nei det gadd han ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, LeilaS skrev:

Huff ja. Bentley er vel 7 nå? Da er man stor nok til å skjønne ting og han er ikke dum. Mora hjelper Ryan veldig mye med guttungen. Litt for mye. Det er jo han sitt barn og ikke mora sitt liksom. Å når han sa sveisen til Bentley ikke var fin, så spør hun hvorfor han ikke tar med Bentley til frisøren, men nei det gadd han ikke. 

8år er han vel? Ja, herregud. Hva var det? "Do you like The business in The front and The paraty in The back?!" Eller hva var det han så om håret. Han virket som han befant seg et helt annet sted. Kan ikke være forsvarlig å la Ryan være alene med Bentley nå. Han bruker åpenbart dop. Så ekkel situasjon 😨 Ja, moren hans gjør alt for han. Hun behandler Ryan som en liten guttunge.

Endret av Vinky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryan må jo være et mareritt å ha barn med. Han gjør absolutt ingen ting og mora bare fortsetter med å sy puter under armene på han. Ikke bra.  

Jeg skulle ønske at Amber kunne kvitte seg med creepy Matt.

Lurer på hvordan det må være å ha Farrah som sjef :laugh:

Anonymkode: aa823...689

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, skjønner ikke hvorfor foreldrene til Farrah gidder å hjelpe henne. Hun bare klager og kjefter på de hele tiden. For en utakknemlig drittunge hun er. Aldri takk eller noe. Sorry, men du får klare deg selv jeg hadde sagt. 

Jeg får vondt av Taylor. Cat er så lat og gjør ikke en shit. Til og med mora hans synes det er irriterende. Virker ikke som hun ble noe bedre etter å ha vært innlagt. 

Anonymkode: 5cac2...c51

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Vinky skrev:

Alle linkene jeg finner er hakkete 😐 Noen som har funnet bra link?

Jeg så siste episoden på Watchseries. Den hakket ikke der

Anonymkode: 5cac2...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farrah er NUTS! Hvem kjøper forlovelsesring til seg selv? :klo: Så vil hun Simon skal betale henne tilbake. Shit. Simon har aldri hatt planer om å fri. Jeg tror også han elsker å irritere henne. Han gjør ingenting av det hun ber han om å gjøre. Tenk å ha hun der som sjef? I neste episode har en av hennes ansatte fått nok og sa"jeg har aldri blitt behandlet på denne måten før" noe i den duren.

Catelynn da. Hun begynner å gå meg på nervene. Hun er så lat. Ja jeg vet hun har angst og depresjoner, men er uansett irriterende. Klarer ikke å komme seg opp av senga i tide for en viktig time og var nesten 20 minutter for sein. Tyler ble så skuffet da hun kom igjen. 

Ryan tok seg litt sammen i den siste episoden. Tok med Bentley til badepark og sånn. Siden Bentley ikke hadde ringt,  så var jo det et godt tegn sa Maci. Det betyr han har det gøy. Håper bare han fortsetter slik.

Endret av smalls
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Simon er så...teit. Han bare er der, liksom. Er vel mest for å komme på TV, for de virker ikke så lykkelige og forelska akkurat. Hun bare klager med den IRRITERENDE stemma si, og han bare står der😜 

Sliter selv med angst og depresjon, men hallo.. man blir ikke bedre av å ikke gjøre noe. Catelynn bør prøve mye hardere før Tyler reiser fra henne, det kommer aldri til å vare om hun fortsetter slik. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Den røde fare skrev:

Jeg synes Simon er så...teit. Han bare er der, liksom. Er vel mest for å komme på TV, for de virker ikke så lykkelige og forelska akkurat. Hun bare klager med den IRRITERENDE stemma si, og han bare står der😜 

Sliter selv med angst og depresjon, men hallo.. man blir ikke bedre av å ikke gjøre noe. Catelynn bør prøve mye hardere før Tyler reiser fra henne, det kommer aldri til å vare om hun fortsetter slik. 

Tror ikke Simon er forelsket i Farrah i det hele tatt. Tipper han gir litt faen nå. For han vet hun tar han tilbake hver gang. Kan nesten se han flirer innvendig når hun kjefter. 

Helt enig. Prøv litt i hvert fall da. Det er sikkert tøft for henne, det er også tøft for de pårørende. Tyler sier jo han er drittlei. Sier hun bare sover eller sitter med mobilen. 

 

Anonymkode: 92c09...a9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke Simon er forelsket i Farrah i det hele tatt. Tipper han gir litt faen nå. For han vet hun tar han tilbake hver gang. Kan nesten se han flirer innvendig når hun kjefter. 

Helt enig. Prøv litt i hvert fall da. Det er sikkert tøft for henne, det er også tøft for de pårørende. Tyler sier jo han er drittlei. Sier hun bare sover eller sitter med mobilen. 

 

Anonymkode: 92c09...a9c

Hun er jo så desperat etter å bli gift, og han er tydeligvis den eneste som kan være villig. Hadde hun endra holdningen og hvordan hun behandler andre, hadde hun helt sikkert blitt ettertrakta!

Det er helt sikkert tungt å slite så fælt som hun, men å rydde, ta husarbeid og trille en tur hjelper. Så jeg tror hun rett og slett er blitt litt lat i tillegg. Noen må sparke henne bak, før det er for seint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal man si? Jenta får jo ikke lov til å snakke ferdig Farrah "Am done ok?" Hvorfor har hun på seg de dumme brillene? Skulle sjefen min ha en seriøs samtale med meg hvor han hadde på seg slike briller, så jeg tenkt "hva i all verden??" Ikke særlig proft 

Anonymkode: 5cac2...c51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett den siste episoden? Farrah er FÆL! Jeg hadde heller brent av meg armen enn å hatt en så grinete og stressa sjef. Så sier hun til mora" i wish everybody that worked for me was like me" Eh? :sprettoy:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, smalls skrev:

Har dere sett den siste episoden? Farrah er FÆL! Jeg hadde heller brent av meg armen enn å hatt en så grinete og stressa sjef. Så sier hun til mora" i wish everybody that worked for me was like me" Eh? :sprettoy:

Hun har ergo ikke spesielt mye selvinnsikt (men det visste vi jo fra før av). Om Farrah hadde hatt "undersåtte" som var som henne hadde hun vært enda verre enn hun allerede er, for da hadde hun nok klikka i vinkel.

Anonymkode: f498b...b3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, smalls skrev:

Har dere sett den siste episoden? Farrah er FÆL! Jeg hadde heller brent av meg armen enn å hatt en så grinete og stressa sjef. Så sier hun til mora" i wish everybody that worked for me was like me" Eh? :sprettoy:

Ja herregud, stakkars jenta. Lurer på hvor mange hun har sparket og som har sagt opp? Blir gal når hun hele tiden sier hun er så profesjonell. 

Maci begynner å bli kjedelig. Klarer ikke å engasjere meg. Hopper for det meste over hennes scener. 

Anonymkode: 5719b...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i verden hadde jeg kjøpt mat av folk med sånne lange negler. Æsj! 

Jeg ble kvalm da de viste nærbilder av hun som kuttet opp frukten og de lange neglene. 

Anonymkode: cec25...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri i verden hadde jeg kjøpt mat av folk med sånne lange negler. Æsj! 

Jeg ble kvalm da de viste nærbilder av hun som kuttet opp frukten og de lange neglene. 

Anonymkode: cec25...b2c

Ja ekkelt. Jeg jobber på kjøkken og her er forbudt med både lange negler og neglelakk.

Anonymkode: 5719b...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...