Gå til innhold

Teen mom O.G.


Lady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 timer siden, coracoideus skrev:

Herrefred, dette MÅ jeg få med meg. Synes det er barnslig av Team Farrah å kalle Matt for en pedofili. Han er sammen med en voksen kvinne på 25 og ikke 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, smalls skrev:

Herrefred, dette MÅ jeg få med meg. Synes det er barnslig av Team Farrah å kalle Matt for en pedofili. Han er sammen med en voksen kvinne på 25 og ikke 15.

Farrah oppfører seg helt forferdelig, men det gjør hun forsåvidt alltid. Synes det er synd at Amber tyr til vold, selv om hun i følge artikkelen bommer,  så slår hun etter Farrah. Hun har tydeligvis en del jobbing igjen når det kommer til sinnemestring. Hun kan ikke la seg provosere så mye at hun mister kontroll over seg selv. At Maci visstnok skriker "I'm going to fucking kill you"og må holdes tilbake fra å storme scenen, er ganske drøyt det også. Vi har jo sett både Farrah oppføre seg ufyselig og Amber voldelig før, men Maci har fremstått noenlunde normal i forhold. Lurer på hvor lenge MTV kommer til å la denne serien fortsette? 

 

http://www.realmrhousewife.com/2016/10/23/maci-catelynn-and-amber-walked-off-reunion-stage-exclusive/ Enda mer drama. Men dette stuntet er mer forståelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se. Få se om det er så ille som det fremstilles. 

Men jeg har sagt jeg synes synd på Simon siden han er med Farrah, men tar det tilbake. Simon virker smålig og fæl han og. Han har gjort narr av de andre i Teen Mom og kalt Matt for pedofil på Twitter. Han virker ikke så snill akkurat. Det er jo tydelig han kun er med Farrah for å være med i serien og få gratis turer osv.

Jeg synes det er rart Farrah ikke har blitt slått ned enda. På gata og sånn. I kommentarfeltet på YouTube og IG, så er det flere som sier de vil slå og banke hun pga hun er så ufyselig. En dag møter hun vel på feil folk

Anonymkode: 36d99...b4c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber sier på IG at vi ikke må tro på alt vi leser og mye er falskt, men vi får se når episoden kommer ut hvor mye drama det var.

Endret av Linnpinn9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Linnpinn9 skrev:

Amber sier på IG at vi ikke må tro på alt vi leser og mye er falskt, men vi får se når episoden kommer ut hvor mye drama det var.

Vi får sikkert ikke se alt 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Lady skrev:

Vi får sikkert ikke se alt 😒

Vet ikke,  men ville tro de tar det med det verste dramaet? Det er typisk reality. Noe drama blir det nok. Virker som alle 3 jentene er dritt lei Farrah. 

Endret av Linnpinn9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Birdo skrev:

Ifølge siden jeg bruker for å se på serier så kommer det ikke noe Teen Mom denne uka😔

What? :sjokk:

Anonymkode: 36d99...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig irriterende at det ikke kom ut episode forrige uke. Jeg vil se checkup with Dr.Drew! 

Anonymkode: 36d99...b4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker hvor rolig og grei Farrah er når hun er sammen med familien til Derrick. Skulle ønske hun var sånn hele tiden. 

Moren til Ryan er så herlig. Får lyst til å bare gi henne en god klem. Veldig bra Maci har et så godt forhold til de :) Lurer på hvor lenge den nye dama til Ryan holder ut.

Anonymkode: 5719b...eb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Butch har havnet i fengsel igjen. Trist :( 

Anonymkode: 36d99...b4c

For en taper han er. Har ingen tro på han. Blodharry er han også, æsj. Voldelige taper. Håper Tyler gir han opp. 

Anonymkode: f0079...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilken side bruker dere til å se? Bruker watchseries men feks vodlocker "finner" ingen av filene, ellers vil de bare ikke starte.. bare hos meg? 

Anonymkode: 17efa...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken side bruker dere til å se? Bruker watchseries men feks vodlocker "finner" ingen av filene, ellers vil de bare ikke starte.. bare hos meg? 

Anonymkode: 17efa...362

Bruker Watchseries. 

 

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en taper han er. Har ingen tro på han. Blodharry er han også, æsj. Voldelige taper. Håper Tyler gir han opp. 

Anonymkode: f0079...006

Huff ja. Kommer nok aldri til å endre seg. Stakkars tyler.

Anonymkode: 36d99...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken side bruker dere til å se? Bruker watchseries men feks vodlocker "finner" ingen av filene, ellers vil de bare ikke starte.. bare hos meg? 

Anonymkode: 17efa...362

Ser på YouTube 

Anonymkode: 64d3c...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dette er en tråd om teen mom OG, men regner med flere som leser her også er interessert i teen mom 2. Leste en sak som nå har blitt trukket tilbake om Jace, sønnen til Jenelle. Han har tydeligvis begynt å høre stemmer og sliter med psykisk sykdom. Javi la ut en snap der en kunne høre Barbra snakke om Jace og stemmehøringen. Nå har han visst begynt på medisiner og dette har ifølge artikkelen hjulpet han veldig. Skulle gjerne linket til artikkelen, men den er som sagt blitt trukket tilbake. Synes det er skikkelig trist at Jace sliter. Heldigvis virker det som om han får hjelp nå da.

Husker i en tidligere sesong da Jenelle drev og styret med farskapstesting. Da sa Barbra at hun håpte at Andrew ikke var Jaces far, da han hadde psykiske problemer. Det har kanskje dessverre gått i arv:( 

Anonymkode: 64d3c...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...