Gå til innhold

Teen mom O.G.


Lady

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet dette er en tråd om teen mom OG, men regner med flere som leser her også er interessert i teen mom 2. Leste en sak som nå har blitt trukket tilbake om Jace, sønnen til Jenelle. Han har tydeligvis begynt å høre stemmer og sliter med psykisk sykdom. Javi la ut en snap der en kunne høre Barbra snakke om Jace og stemmehøringen. Nå har han visst begynt på medisiner og dette har ifølge artikkelen hjulpet han veldig. Skulle gjerne linket til artikkelen, men den er som sagt blitt trukket tilbake. Synes det er skikkelig trist at Jace sliter. Heldigvis virker det som om han får hjelp nå da.

Husker i en tidligere sesong da Jenelle drev og styret med farskapstesting. Da sa Barbra at hun håpte at Andrew ikke var Jaces far, da han hadde psykiske problemer. Det har kanskje dessverre gått i arv:( 

Anonymkode: 64d3c...0cf

Det er utrolig trist😔 Nå er dette riktig nok ikke noen overraskelse, hvem som helst ville fått psykiske problemer av å leve med den moren og den familien der..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Birdo skrev:

Det er utrolig trist😔 Nå er dette riktig nok ikke noen overraskelse, hvem som helst ville fått psykiske problemer av å leve med den moren og den familien der..

Ja, han har ikke akkurat fått utdelt de beste kortene her i livet, verken genetisk eller miljømessig. Håper at han får god hjelp og  et bra liv til tross. Regner med at han må ha ganske bra helseforsikring, han/Barb/Jenelle jobber jo  for MTV

Anonymkode: 64d3c...0cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet dette er en tråd om teen mom OG, men regner med flere som leser her også er interessert i teen mom 2. Leste en sak som nå har blitt trukket tilbake om Jace, sønnen til Jenelle. Han har tydeligvis begynt å høre stemmer og sliter med psykisk sykdom. Javi la ut en snap der en kunne høre Barbra snakke om Jace og stemmehøringen. Nå har han visst begynt på medisiner og dette har ifølge artikkelen hjulpet han veldig. Skulle gjerne linket til artikkelen, men den er som sagt blitt trukket tilbake. Synes det er skikkelig trist at Jace sliter. Heldigvis virker det som om han får hjelp nå da.

Husker i en tidligere sesong da Jenelle drev og styret med farskapstesting. Da sa Barbra at hun håpte at Andrew ikke var Jaces far, da han hadde psykiske problemer. Det har kanskje dessverre gått i arv:( 

Anonymkode: 64d3c...0cf

Jace burde blitt plassert i et stabilt hjem. Janelle og mora krangler høylytt foran Jace hele tiden. Tenk på all dritten han har vært vitne til? Ikke rart han sliter da. Får helt vondt av han. Stakkars. 

Anonymkode: 5719b...eb0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett den siste episoden? Farrah er jo helt SINNSYK! Banner og kjefter ut mora foran Sophia. Så ber hun mora om å gå opp på rommet sitt. Sophia sa Farrah var frekk og Farrah bare "Am never rude!" Å nei????? :sprettoy:

Blue gøy å se hvordan det går med jentene fra Teen mom 2. Lurer på om Janelle er like crazy som alltid? Jeg lurer på om hun noen gang kommer til å vokse opp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LeilaS skrev:

Har dere sett den siste episoden? Farrah er jo helt SINNSYK! Banner og kjefter ut mora foran Sophia. Så ber hun mora om å gå opp på rommet sitt. Sophia sa Farrah var frekk og Farrah bare "Am never rude!" Å nei????? :sprettoy:

Blue gøy å se hvordan det går med jentene fra Teen mom 2. Lurer på om Janelle er like crazy som alltid? Jeg lurer på om hun noen gang kommer til å vokse opp? 

Ja, så det. Helt vanvittig at hun overhode ikke ser seg selv på noen som helst måte!! Gir opp hele dama. "I am never rude" :hakeslepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lady skrev:

Ja, så det. Helt vanvittig at hun overhode ikke ser seg selv på noen som helst måte!! Gir opp hele dama. "I am never rude" :hakeslepp:

Hun avbryter og lar ikke mora få snakke en gang. Mora bare "Sophia, your pizza is rea......." Farrah "dont talk to my daugther!" Yikes! 

Hadde hun vært min datter, så hadde jeg krevd at hun snakket ordentlig til meg og hadde mer respekt for meg.  Ellers kommer ikke jeg til å hjelpe deg mer. Lurer på hva som har skjedd i oppveksten hennes?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh herregud! Hva feiler den dama egentlig? Jeg skjønner ikke hvordan foreldrene finner seg i det. Stakkars Sophia. Jeg hadde nok kuttet ut kontakten så fort Sophia er voksen nok til å holde kontakten. Jeg får vondt av jenta. Er det virkelig ingen som arresterer dama på hvordan hun er mot sine nærmeste? Wæææh! 

 

Anonymkode: cec25...b2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åh herregud! Hva feiler den dama egentlig? Jeg skjønner ikke hvordan foreldrene finner seg i det. Stakkars Sophia. Jeg hadde nok kuttet ut kontakten så fort Sophia er voksen nok til å holde kontakten. Jeg får vondt av jenta. Er det virkelig ingen som arresterer dama på hvordan hun er mot sine nærmeste? Wæææh! 

 

Anonymkode: cec25...b2c

Foreldrene er nok slik pga Sophia. De vil ikke miste kontakt med henne og må gå på eggeskall rundt Farrah.  Det nytter ikke å snakke til Farrah. Da eksploderer hun jo. Irriterende at Heather og produksjonen ikke sier noe og tar Farrah sin side! 

Anonymkode: 5719b...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Foreldrene er nok slik pga Sophia. De vil ikke miste kontakt med henne og må gå på eggeskall rundt Farrah.  Det nytter ikke å snakke til Farrah. Da eksploderer hun jo. Irriterende at Heather og produksjonen ikke sier noe og tar Farrah sin side! 

Anonymkode: 5719b...eb0

Jeg tror nok at produksjonen er avhengig av farrah og derfor behandler de henne som en diva. Det er vel en grunn til at han som faktisk kjeftet på farrah ikke lenger er med i serien. 

Anonymkode: cec25...b2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nok at produksjonen er avhengig av farrah og derfor behandler de henne som en diva. Det er vel en grunn til at han som faktisk kjeftet på farrah ikke lenger er med i serien. 

Anonymkode: cec25...b2c

Hvem kjeftet på Farrah?  Jeg skjønner ikke hvorfor MTV vil ha med det motbydelig kvinnemenneske i serien. Hun har vært der fra starten, men likevel. Når de filmer hos henne, så må de gå på do ute. Får ikke lov til å låne toalettet. 

Anonymkode: 5719b...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem kjeftet på Farrah?  Jeg skjønner ikke hvorfor MTV vil ha med det motbydelig kvinnemenneske i serien. Hun har vært der fra starten, men likevel. Når de filmer hos henne, så må de gå på do ute. Får ikke lov til å låne toalettet. 

Anonymkode: 5719b...eb0

Husker ikke hva han het, men det ble vist på forrige sesong tror jeg. 

Anonymkode: cec25...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke hva han het, men det ble vist på forrige sesong tror jeg. 

Anonymkode: cec25...b2c

Det vel fra sesong 6 da Farrah og Matt (tror han het det) begynte å krangle på utsiden av huset hennes og hun dyttet han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13. november 2016 den 17.06, AnonymBruker skrev:

Ja, han har ikke akkurat fått utdelt de beste kortene her i livet, verken genetisk eller miljømessig. Håper at han får god hjelp og  et bra liv til tross. Regner med at han må ha ganske bra helseforsikring, han/Barb/Jenelle jobber jo  for MTV

Anonymkode: 64d3c...0cf

Barb jobber for Wal-Mart også. Jeg mener hun er manager :) Så hun har nok god helseforsikring!

Anonymkode: fc4f9...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Saltsild skrev:

Folkens, Matt skal skrive bok. Jeg kan bare ikke se for meg at den blir noe bra i det hele tatt. Han er så ekkel :( Link her.

Enig. Han sier han vil skrive bok for å fortelle sannheten og folk skal endre mening om han. Tviler på det kommer til å skje. Fyren er så creepy og tydelig han har hemmeligheter. Han har 7 barn med ulike damer og har ikke kontakt med noen av de. Utenom han eldste da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barb jobber for Wal-Mart også. Jeg mener hun er manager :) Så hun har nok god helseforsikring!

Anonymkode: fc4f9...af6

Tviler på at hun får god helseforsikring så lenge hun jobber på Wal-Mart..! :sjenert: De er gniene!

Anonymkode: b38db...45b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at hun får god helseforsikring så lenge hun jobber på Wal-Mart..! :sjenert: De er gniene!

Anonymkode: b38db...45b

De har bedre og gode avtaler for manager(s?) der. De hadde i hvert fall det i 2011 :)

Anonymkode: fc4f9...af6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det begynne ny sesong av Teen mom 2? Hvor vi følger Chelsea, Jenelle, Kaitlyn og Leah? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2016 den 18.55, Linnpinn9 skrev:

Det vel fra sesong 6 da Farrah og Matt (tror han het det) begynte å krangle på utsiden av huset hennes og hun dyttet han.

 

På 16.11.2016 den 18.55, Linnpinn9 skrev:

Det vel fra sesong 6 da Farrah og Matt (tror han het det) begynte å krangle på utsiden av huset hennes og hun dyttet han.

Du mener produsenten Larry Musnik? Har han sluttet? Han var med på reunion av sesong 6, virket som om han og Farrah hadde blitt venner igjen innen da?

Anonymkode: 64d3c...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tid kommer Checkup with Dr.Drew?  Jeg er lei av å vente nå :angry:

Anonymkode: 92c09...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...