Gå til innhold

Teen mom O.G.


Lady

Anbefalte innlegg

4 timer siden, MintyBreeze skrev:

Hvilken sesong ser dere på og hvor? Laster dere ned? Er det sesongen hvor caitlynn gifter seg og får sammenbrudd ?

Sesong 7. Hun giftet seg forrige sesong. Jeg ser på Watchseries og der trenger du ikke å laste ned.

Anonymkode: 5cac2...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sesong 7. Hun giftet seg forrige sesong. Jeg ser på Watchseries og der trenger du ikke å laste ned.

Anonymkode: 5cac2...c51

Tusen takk! Var ikke klar over at det hadde kommet ny sesong! Har hvert fall fått med meg at Jenelle er gravid igjen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MintyBreeze skrev:

Tusen takk! Var ikke klar over at det hadde kommet ny sesong! Har hvert fall fått med meg at Jenelle er gravid igjen

Holy moly. Stakkars barn :(  

Anonymkode: 92c09...a9c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farrah har så mye sinne i seg. Hvorfor er hun så sur? Hun er en tikkende bombe og du må gå rundt på eggeskall rundt henne. Hadde ikke orket å hatt en sånn venninne. Også mora da, hva feiler det ho? Ikke ville ho hilse på kjæresten til faren og anklager Simon for å være voldelig?  

Catlynn og Tylor er kjedelige. Føler de nesten bare sitter i sofaen hele tiden. Pleier å spole over de. Men håper hun klarer å gå ned i vekt som hun vil. 

Anonymkode: 36d99...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caitlynn ble jo sponset av weightwatchers forrige gang hun gikk ned i vekt, så regner med hun klarer å slanke seg denne gangen også. $$ er en god grunn til å klare å gå ned i vekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Thursday, August 25, 2016 at 19.01, Lady skrev:

Og hvordan går det ann å kjøpe en forlovelsesring til seg selv? :ler: 

Hun er jo helt desperat etter å bli forlovet. Hun maser og presser Simon til å fri. Kjøper ring til seg selv og ber Simon om å gi henne pengene tilbake. Uhm? Nesten rart han ikke har rømt for lengst! Mora virker som et nervevrak. Sikkert noen diagnoser på ho.

Maci er uten tvil min favoritt :) Jeg liker Cat å, men blir litt kjedelig som noen nevner.

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Sunday, August 28, 2016 at 21.28, AnonymBruker skrev:

Kommer det ny episode i morgen? :) 

Anonymkode: 5cac2...c51

Ny episode på YouTube i allefall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har sett den siste episoden eller? 

Dette så tydelig at Matt skjuler noe. For hvorfor vil han ikke at hun skal møte familien? På 2 år har kun møtt fetteren. Jeg håper virkelig ikke hun gifter seg med fyren. Huff.

Deilig å se Farrah og mora komme litt overens. Da de satt og så på barndomsbilder av Farrah. Hun ga til og med mora en klem. Wow.

Maci er gravid igjen :) 

Anonymkode: 92c09...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så provosert over hvor dårlig skuespiller Maci er! Ja, særlig at du ikke visste at du ikke var gravid. 

Cate og Tyler må være de mest umotiverte og late menneskene jeg har sett.. Seriøst, få rævva ut av sofan og begynn på en utdanning/få dere en jobb! Skjønner at Cate sliter med depresjoner og angst, men Tyler har ingen unnskyldning! Det var derfor de ga opp Carly for adopsjon og nå har det gått 7 år og ingenting har skjedd. 

Så ekkelt huset til Amber må lukte med alle de dyrene som pisser og driter over alt. Matt gir med the creeps og jeg skjønner ikke hvorfor Amber ikke bare går fra han, han er kun bad neews. 

Det er noe virkelig feil når det er Farrah jeg har likt best hittil i sesongen! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med Farrah?  Er hun proppet full av beroligende og lykkepiller? Tror jeg aldri har sett henne så rolig og grei før.

Hva med at Ryan får seg en jobb og flytter ut? Han er 28 og bor enda hjemme hos foreldrene. Han virker alltid så tafatt og lazy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, LeilaS skrev:

Hva skjer med Farrah?  Er hun proppet full av beroligende og lykkepiller? Tror jeg aldri har sett henne så rolig og grei før.

Hva med at Ryan får seg en jobb og flytter ut? Han er 28 og bor enda hjemme hos foreldrene. Han virker alltid så tafatt og lazy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, LeilaS skrev:

Hva skjer med Farrah?  Er hun proppet full av beroligende og lykkepiller? Tror jeg aldri har sett henne så rolig og grei før.

Hva med at Ryan får seg en jobb og flytter ut? Han er 28 og bor enda hjemme hos foreldrene. Han virker alltid så tafatt og lazy. 

Kanskje programmet prøver å vinkle Farrah mest mulig positivt? 

Ryan er aaalltid så sløv. Hadde blitt så sprø av det. Er det i det hele tatt noe han engasjerer seg for?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Lady skrev:

Kanskje programmet prøver å vinkle Farrah mest mulig positivt? 

Ryan er aaalltid så sløv. Hadde blitt så sprø av det. Er det i det hele tatt noe han engasjerer seg for?!

Men Ryan virket veldig grei i denne sesongen :) Han virket veldig glad på Maci sine vegne når hun fortalte hun var gravid. Og han sa jo til med og noe med "you'll still look good" elns.  

Catelynn og Tyler har begynt å irritere meg og! Herregud for noen latsabber.. Virker ikke som de gjør annet enn å sinne i den forbanna sofaen sin. Bra de ihvertfall har kjøpt et nytt hus og skal pusse det opp. Men de burde jo få fart på denne utdanningen sin og få seg en jobb! Kanskje på tide nå! Og det at de blir så irriterte over at Brandon og Theresa ikke vil at telefonsamtalene deres osv ikke skal bli filmet er så TEIT. Herregud respekter det. Det er da faen ikke så viktig for seerne å vite hva som foregår der. Vi har vel fått visst nok. De ødelegger jo for seg selv ved å bli så irriterte over dette!! 

Amber er dum, STOKKDUM som fortsatt ikke tror på alt det folk sier om Matt. Altså COME ON!  De tweetene hans var jo levende bevis på at han prøvde seg på Farrah (var det fler?) først!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Men Ryan virket veldig grei i denne sesongen :) Han virket veldig glad på Maci sine vegne når hun fortalte hun var gravid. Og han sa jo til med og noe med "you'll still look good" elns.  

Catelynn og Tyler har begynt å irritere meg og! Herregud for noen latsabber.. Virker ikke som de gjør annet enn å sinne i den forbanna sofaen sin. Bra de ihvertfall har kjøpt et nytt hus og skal pusse det opp. Men de burde jo få fart på denne utdanningen sin og få seg en jobb! Kanskje på tide nå! Og det at de blir så irriterte over at Brandon og Theresa ikke vil at telefonsamtalene deres osv ikke skal bli filmet er så TEIT. Herregud respekter det. Det er da faen ikke så viktig for seerne å vite hva som foregår der. Vi har vel fått visst nok. De ødelegger jo for seg selv ved å bli så irriterte over dette!! 

Amber er dum, STOKKDUM som fortsatt ikke tror på alt det folk sier om Matt. Altså COME ON!  De tweetene hans var jo levende bevis på at han prøvde seg på Farrah (var det fler?) først!! 

Joda, men fremdeles så sløv 😐

Det var vel bare Tyler som ble irritert? Catelynn respekterer det jo. Men ja, Tyler har ingen rett til å bli sint. Brandon og Teresa er faktisk foreldrene hennes. C og T skrev fra seg rettighetene. Han har ikke noe han skulle ha sagt. Det er Brandon og Teresa som bestemmer. 

Ja, han prøvde seg på Farrah og Jenelle fra Teen Mom 2 også.. Uff, han ser bare ut som en stor taper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lady skrev:

Joda, men fremdeles så sløv 😐

Det var vel bare Tyler som ble irritert? Catelynn respekterer det jo. Men ja, Tyler har ingen rett til å bli sint. Brandon og Teresa er faktisk foreldrene hennes. C og T skrev fra seg rettighetene. Han har ikke noe han skulle ha sagt. Det er Brandon og Teresa som bestemmer. 

Ja, han prøvde seg på Farrah og Jenelle fra Teen Mom 2 også.. Uff, han ser bare ut som en stor taper

Ja det er han :( Kanskje på tide å flytte ut fra foreldrene sitt hus og få seg en jobb..

Ja det var bare Tyler, gikk litt fort i svingene når jeg skrev :fnise: Nei han har ingen rett til å bli sint. Og det at han faktisk nesten syns det er viktigere å få det filmet enn å ha et godt forhold til adoptivforeldrene til Carly er helt på tryne. 

Ja det var de to han prøvde seg på ja. Ugh!! Få opp øynene Amber!! Varsellampene ULER rødt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Ja det er han :( Kanskje på tide å flytte ut fra foreldrene sitt hus og få seg en jobb..

Ja det var bare Tyler, gikk litt fort i svingene når jeg skrev :fnise: Nei han har ingen rett til å bli sint. Og det at han faktisk nesten syns det er viktigere å få det filmet enn å ha et godt forhold til adoptivforeldrene til Carly er helt på tryne. 

Ja det var de to han prøvde seg på ja. Ugh!! Få opp øynene Amber!! Varsellampene ULER rødt..

Mm 😐 Bor han hjemme? Foreldrene hans er så søte da! Digger faren hans :fnise: De er bare drømmesvigerforeldrene! Hvordan de behandler Maci er helt fantastisk. Passer til og med datteren hennes som ikke Ryan sin datter. De er helt enestående. Så koslig å se hvor godt forhold de har med Maci og hvordan de fremdeles behandler henne likt som da hun var sammen med Ryan. 

Ja... 

Uff.. Amber som har gått en så lang vei også. Hun er en helt annen nå, enn det hun var i begynnelsen av programmet. Kunne ønske han fant seg en bedre mann. 

 

Endret av Lady
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Men Ryan virket veldig grei i denne sesongen :) Han virket veldig glad på Maci sine vegne når hun fortalte hun var gravid. Og han sa jo til med og noe med "you'll still look good" elns.  

Catelynn og Tyler har begynt å irritere meg og! Herregud for noen latsabber.. Virker ikke som de gjør annet enn å sinne i den forbanna sofaen sin. Bra de ihvertfall har kjøpt et nytt hus og skal pusse det opp. Men de burde jo få fart på denne utdanningen sin og få seg en jobb! Kanskje på tide nå! Og det at de blir så irriterte over at Brandon og Theresa ikke vil at telefonsamtalene deres osv ikke skal bli filmet er så TEIT. Herregud respekter det. Det er da faen ikke så viktig for seerne å vite hva som foregår der. Vi har vel fått visst nok. De ødelegger jo for seg selv ved å bli så irriterte over dette!! 

Amber er dum, STOKKDUM som fortsatt ikke tror på alt det folk sier om Matt. Altså COME ON!  De tweetene hans var jo levende bevis på at han prøvde seg på Farrah (var det fler?) først!! 

Det var vel ikke det at samtalene og sånn ikke kan filmes, men sånn som jeg forsto det så ville de ikke at de skulle snakke om Carly noe mer i det hele tatt. Selv om de har adoptert henne bort, så har de fortsatt født henne og det vil jo bli unaturlig for de å plutselig slutte å snakke om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det kun Catelynn og Tylor som må få seg jobb og utdanning? Burde ikke Amber og Maci få seg jobb å? Teen Mom er jo jobben dens. De tjener ganske bra på hver sesong de er med i. Men helt enig i at Catelynn og Tylor har blitt veldig late nå da. Blir jo bare verre og verre. Jeg er egentlig drittlei Carly maset. Bryr meg ikke om det lenger og helt greit for meg at de ikke kan snakke om det foran kamera. 

Jeg leste på en nettside (husker ikke hvilken) at sønnen til Matt hadde sagt han var ond og en bedrager. Yikes! Skjønner godt han ikke vil Amber skal møte familien hans. De sitter vel med masse juicy stuff 

Anonymkode: 92c09...a9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caitlynn sa at hun røyket pot 1-2 ganger om dagen...altså... det er jo ikke rart hun sliter med vekten og ikke kommer seg opp av sofaen. Misliker virkelig Tyler forreste, for en dust.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...