Pyntestøv Skrevet 11. august 2015 #101 Del Skrevet 11. august 2015 Enig Hvor er du i syklusen nå da? Brukte 6 mnd. Enn dere da? 10 dpo. Negativ test i morges. Brukte 2 måneder sist. Ser ut som det tar lengre tid denne gangen og det irriterer meg. Det går ikke etter The Grand Plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 11. august 2015 #102 Del Skrevet 11. august 2015 10 dpo. Negativ test i morges. Brukte 2 måneder sist. Ser ut som det tar lengre tid denne gangen og det irriterer meg. Det går ikke etter The Grand Plan! Det er så irriterende at man ikke kan kontrollere alt her i livet! Særlig det som gjelder egen kropp Min plan har allerede gått i vasken for lengst. Prøver å finne en ny plan... Tidligere i år så jeg for meg at denne jula skulle jeg være høygravid. Rekker ikke det nå Og så var det 17. mai-planene som gikk i dass. Prøve å se for meg at jeg er høygravid neste jul da kanskje, så blir alt annet innafor? Håper dere får TR snart. Kjedelig å gå sånn å vente Håper selvsagt aller mest på at dere har sykt treg hcg-produksjon og er gravide allerede. Kleems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 11. august 2015 #103 Del Skrevet 11. august 2015 Det er så irriterende at man ikke kan kontrollere alt her i livet! Særlig det som gjelder egen kropp Min plan har allerede gått i vasken for lengst. Prøver å finne en ny plan... Tidligere i år så jeg for meg at denne jula skulle jeg være høygravid. Rekker ikke det nå Og så var det 17. mai-planene som gikk i dass. Prøve å se for meg at jeg er høygravid neste jul da kanskje, så blir alt annet innafor? Håper dere får TR snart. Kjedelig å gå sånn å vente Håper selvsagt aller mest på at dere har sykt treg hcg-produksjon og er gravide allerede. Kleems Satser på at kroppen snart innser at den viker fra hva som er planlagt og skjerper seg kraftig. En sen hcg-produksjon kan jeg godta under tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 11. august 2015 #104 Del Skrevet 11. august 2015 Etter å ha lest her inne verkar det som ytterst få har positiv test 10 dpo da! Så alt for tidleg å konkludere. Og skulle ikkje du vente til fredag?😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 11. august 2015 #105 Del Skrevet 11. august 2015 Dustekroppen da.. Er så plagsomt når sånn skjer. Mnd før jeg ble gravid var jeg nesten en uke på overtid før tanta banka på døre. Aner ikke hvorfor.. Merker du at folk stadig spør om dere skal ha flere?? Føler folk spør om det HELE tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 11. august 2015 #106 Del Skrevet 11. august 2015 Etter å ha lest her inne verkar det som ytterst få har positiv test 10 dpo da! Så alt for tidleg å konkludere. Og skulle ikkje du vente til fredag? Jo, haha. Jeg har gitt alle testene til mannen min og kan dermed ikke teste før fredag nå. Måtte tvang til altså da jeg har like mye selvkontroll som min 2-åring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 11. august 2015 Forfatter #107 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) 10 dpo. Negativ test i morges. Brukte 2 måneder sist. Ser ut som det tar lengre tid denne gangen og det irriterer meg. Det går ikke etter The Grand Plan! Men 10 dpo ja, da er det jo ikke umulig at spira sitter da Er jo 4 dager til IKM ennå :D *krysser fingrene for deg* Endret 11. august 2015 av Frøkenfryd30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 11. august 2015 Forfatter #108 Del Skrevet 11. august 2015 Det er så irriterende at man ikke kan kontrollere alt her i livet! Særlig det som gjelder egen kropp Min plan har allerede gått i vasken for lengst. Prøver å finne en ny plan... Tidligere i år så jeg for meg at denne jula skulle jeg være høygravid. Rekker ikke det nå Og så var det 17. mai-planene som gikk i dass. Prøve å se for meg at jeg er høygravid neste jul da kanskje, så blir alt annet innafor? Håper dere får TR snart. Kjedelig å gå sånn å vente Håper selvsagt aller mest på at dere har sykt treg hcg-produksjon og er gravide allerede. Kleems Ja, fryktelig irriterende Men tror kanskje jeg er på overtid fordi dette er noe jeg går å tenker mye på. Er vel ikke uvanlig at man henger litt etter da Ser dårlig ut å kunne gå høygravid i jula ja... Men påska kan jo fortsatt være lovende :D Litt avhengig av når tid det er påske da enest;) Kleem tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 11. august 2015 #109 Del Skrevet 11. august 2015 Men 10 dpo ja, da er det jo ikke umulig at spira sitter da Er jo 4 dager til IKM ennå :D *krysser fingrene for deg* Joda, syns bare det var så rart at jeg fikk skyggestrek 9 dpo og ingenting 10 dpo. Satser på den var falsk 9 dpo og på fredag sitter jeg med en positiv test og gledestårer som spruter veggimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 11. august 2015 Forfatter #110 Del Skrevet 11. august 2015 Dustekroppen da.. Er så plagsomt når sånn skjer. Mnd før jeg ble gravid var jeg nesten en uke på overtid før tanta banka på døre. Aner ikke hvorfor.. Merker du at folk stadig spør om dere skal ha flere?? Føler folk spør om det HELE tiden Såpass lenge også ja! Ja, veeeldig ofte jeg får det spm.. Lurer på om det står "prøver" med store bokstaver i panna mi. Heldig du som snart kan meddele at du har en liten mageboer da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 11. august 2015 Forfatter #111 Del Skrevet 11. august 2015 Joda, syns bare det var så rart at jeg fikk skyggestrek :laugh:dpo og ingenting 10 dpo. Satser på den var falsk 9 dpo og på fredag sitter jeg med en positiv test og gledestårer som spruter veggimellom Det er litt dårlig gjort ja! Man skrur jo forventningene opp når man får skyggestrek da. Håper det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 11. august 2015 Forfatter #112 Del Skrevet 11. august 2015 I dag drog jeg en tur innom Bunnpris for å kjøpe meg en graviditetstest. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg synes det er "ekkelt" å dra å kjøpe det. Redd for at folk skal se at jeg har kjøpt det og dermed tro jeg er gravid/ vite at jeg er prøver. (Ja, slike ting forteller jeg ingen! - Vel, gubbelure vet det da, pluss et par stykker her inne som jeg kjenner litt ) Hadde handlet noe småtteri utenom, også hadde de toutch skjerm på kassa hvor man trykker inn det man skal ha av legemidler, tobakk osv.. Så trykker jeg på "graviditetstest".. Og idèt jeg skal betale så sier dama i kassa høyt og tydlig: Er det du som skal ha rfsu graviditetstest også eller? (!!!), ja, hvem ellers liksom! Jeg er sikkert litt rar, men dårlig gjort å reklamere for alle kundene i kassa at jeg hadde kjøpt det. Hadde det vært en pakke paracet så hadde det liksom ikke gjort noe, men! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 12. august 2015 #113 Del Skrevet 12. august 2015 Haha.. Dumme kjærring!! Sånt er irriterende altså.. Har opplevd sånne ting selv også som får meg til å ville dø. Skulle handle kondomer på en sånn automat i vinter. Og da blinka det jo en svært bilde av en kondom på skjermen når jeg scanna lappen. Følte ALLE på obs så hva jeg drev med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 12. august 2015 #114 Del Skrevet 12. august 2015 Kan jo sende en klage til butikken? Er jo rimelig tankeløst av den kassadamen og hun burde bli fortalt at slikt faktisk ikke er akseptabelt. Tok du den testen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 12. august 2015 Forfatter #115 Del Skrevet 12. august 2015 Haha.. Dumme kjærring!! Sånt er irriterende altså.. Har opplevd sånne ting selv også som får meg til å ville dø. Skulle handle kondomer på en sånn automat i vinter. Og da blinka det jo en svært bilde av en kondom på skjermen når jeg scanna lappen. Følte ALLE på obs så hva jeg drev med Haha, huff!! Kondomer er også på lista over ting som er ekkelt å kjøpe ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 12. august 2015 Forfatter #116 Del Skrevet 12. august 2015 (endret) Kan jo sende en klage til butikken? Er jo rimelig tankeløst av den kassadamen og hun burde bli fortalt at slikt faktisk ikke er akseptabelt. Tok du den testen forresten? Kunne gjort det, men orker ikke å lage noe styr. Var mange i køa, men heldigvis ingen jeg kjente (slik må man jo selvfølgelig sjekke ) Tok testen istad. Negativ! Sist jeg var gravid så testa jeg positivt når jeg var 1 dag på overtid. (Blendahvit på ikm). I går jeg bombesikker på at TR skulle komme, var på do å sjekka flere ganger, men nei... Endret 12. august 2015 av Frøkenfryd30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 12. august 2015 #117 Del Skrevet 12. august 2015 Jeg sender mannen for å kjøpe kondomer, graviditetstester bestiller jeg på nettet. Syns det er grusomt flaut å nesten rope til hele verden at "se på meg, jeg puuuuuuler". For det er det ingen som skjønner når man går og er kjempegravid liksom Slitsomt når man hele tiden tror at man får mensen. Hadde det sånn forrige syklus (var på 41 dager), og følte ikke jeg gjorde annet enn å løpe på do. Håper du får positiv test eller tanta snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 12. august 2015 Forfatter #118 Del Skrevet 12. august 2015 (endret) Jeg sender mannen for å kjøpe kondomer, graviditetstester bestiller jeg på nettet. Syns det er grusomt flaut å nesten rope til hele verden at "se på meg, jeg puuuuuuler". For det er det ingen som skjønner når man går og er kjempegravid liksom Slitsomt når man hele tiden tror at man får mensen. Hadde det sånn forrige syklus (var på 41 dager), og følte ikke jeg gjorde annet enn å løpe på do. Håper du får positiv test eller tanta snart Hehehe Jeg å pleide å sende gubben avgårde for å kjøpe kondomer tidligere. Husker en gang vi var i syden, og en kveld vi drog hjem fra byen, stakk vi innom en matbutikk for å kjøpe kondomer. Fant de ikke i selve butikken, så sendte gubben bort til kassa for å spørre om de hadde. Så han sier jo da på engelsk at han skal ha en pakke kondomer. Mannen bak kassa stod der å så ut som et spørsmålstegn, for han skjønte ikke hva han mente Måtte igang med å forklare, og daa gikk det opp et lys for han hva det var. Tror de var like flaue begge to. Jeg holdt på å dø av latter! 41 dager? Oida Det var lenge det! Endret 12. august 2015 av Frøkenfryd30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 12. august 2015 Forfatter #119 Del Skrevet 12. august 2015 Kjenner at jeg har lyst å teste igjen, men er vel ikke vits siden jeg gjorde det for 10 timer siden og den var negativ Kjenner at jeg er sykt utålmodig. Er jo bare 2 dager på overtid (selv om det kjennes ut som en evighet). Har et høyt ønske om at jeg kanskje produserer hcg seint og at den derfor ikke har gjort utslag, men på en annen side, når jeg er 2 dager på overtid OG tester med morgenurin så bør jeg vel stole på svaret.. Synes i det minste tanta kan kjappe seg så vi får startet en ny prøveperiode... Haha, dere som leser her inne er vel sikkert lei av gnålet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 12. august 2015 #120 Del Skrevet 12. august 2015 Kjenner at jeg har lyst å teste igjen, men er vel ikke vits siden jeg gjorde det for 10 timer siden og den var negativ Kjenner at jeg er sykt utålmodig. Er jo bare 2 dager på overtid (selv om det kjennes ut som en evighet). Har et høyt ønske om at jeg kanskje produserer hcg seint og at den derfor ikke har gjort utslag, men på en annen side, når jeg er 2 dager på overtid OG tester med morgenurin så bør jeg vel stole på svaret.. Synes i det minste tanta kan kjappe seg så vi får startet en ny prøveperiode... Haha, dere som leser her inne er vel sikkert lei av gnålet mitt Er ikke lei i det hele tatt, skjønner godt at du er frustrert! Det kaaaan jo enda hende at du har en treg hcg-produksjon. Det er ikke over før TR kommer Vil jo helst ha positiv test eller TR, slik at du i alle fall får begynt på en ny PP. Håper uansett at du får svar snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå