Gå til innhold

Sapphira og drømmen <3

Sapphira

Anbefalte innlegg

Har du hatt EL da sapphira? :)

Edit: Sånn går det når hodet er fullt av alt annet enn det man faktisk gjør :)

Endret av LilleMy1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mensen min kom alltid litt for sent når jeg venta ekstra mye på den.. Superteit at den påvirkes av psyken :opplyser: krysser fingra for at den er rett rundt hjørnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vil følge med her,jeg :)

Så trist å lese at dere har opplevd både MA og SA. Har selv opplevd SA, er ikke morsomt når man er gravid og innstiller seg på det, også går det bare galt..

Men krysser fingrene for at det går bra for dere denne gangen :hug:

Ser du venter på TR, kjedelig når det virker som ting tar sånn tid, tenk at når man er prøver så VENTER man skikkelig på noe så kjedelig som TR :fnise: nesten litt morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Skjønner du er lei av å vente :klemmer: Håper den er rett rundt hjørnet for oss begge nå. Du er helt sikker på at du ikke kan være gravid da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt EL da sapphira? :)

Edit: Sånn går det når hodet er fullt av alt annet enn det man faktisk gjør :)

Jeg er ganske sikker på at jeg hadde det da jeg var bortreist (ca 2 uker etter SA'en). Hadde smerter på siden av magen og EL-slim, men man kan jo selvfølgelig aldri være helt sikker :)

Skjønner du er lei :( Og ikke minst utålmodig. Får håpe det skjer noe snart :)

Satser på det  :jepp: Håper du får TB denne mnd, siela :blomst:

Mensen min kom alltid litt for sent når jeg venta ekstra mye på den.. Superteit at den påvirkes av psyken :opplyser: krysser fingra for at den er rett rundt hjørnet :)

Ja, det er skikkelig irriterende :sjenert: Må sikkert bare slutte å vente så mye, men er livredd for at den plutselig dukker opp når jeg er ikke er hjemme  :lete:

Hei, vil følge med her,jeg :)

Så trist å lese at dere har opplevd både MA og SA. Har selv opplevd SA, er ikke morsomt når man er gravid og innstiller seg på det, også går det bare galt..

Men krysser fingrene for at det går bra for dere denne gangen :hug:

Ser du venter på TR, kjedelig når det virker som ting tar sånn tid, tenk at når man er prøver så VENTER man skikkelig på noe så kjedelig som TR :fnise: nesten litt morsomt.

Så koselig at du vil følge med :blomst: Ja, det er ordentlig kjedelig å vente på TR. Vil bare komme tilbake i syklus igjen. Er du prøver også? :)

Skjønner du er lei av å vente :klemmer: Håper den er rett rundt hjørnet for oss begge nå. Du er helt sikker på at du ikke kan være gravid da? :)

Ja, det håper jeg :klem: Er egentlig ganske sikker på at jeg ikke er gravid siden EL (mest sannsynlig) var når jeg var på ferie uten sambo. Har også tatt to g-tester, en igår og en i forgårs, og begge var blendahvite. Har heller ingen symptomer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå nærmer det seg smått 5 uker siden SA og jeg venter fortsatt på TR. Har fortsatt ingen symptomer (verken på TR eller en evt graviditet), så jeg går rundt livredd for at det plutselig skal dukke opp mens jeg er på besøk eller noe  :fnise:  Har hatt en sånn "skrekkopplevelse" før, så de siste dagene har jeg gått med truseinnlegg just in case... som har ført til en soppinfeksjon! Jippi :ironi:

Tok en g-test igår; den er fortsatt blendahvit, så jeg tror virkelig hormonene mine er i surr om dagen. Enten det eller så hadde jeg ikke EL når jeg trodde. Synes det er merkelig at TR kom så raskt etter MA (i uke 10) også drøyer den så lenge etter SA'en som var i uke 5... Planlegger å teste igjen om to dager hvis TR ikke dukker opp!

I går spiste vi middag hos noen gode venner og koste oss med masse  :vin: Det var utrolig deilig å "ta fri" og slippe å tenke på all prøving, etc. Sambo og jeg har det virkelig fint for tiden til tross for hva som har skjedd de siste månedene. Snart begynne vi å kikke på nye leiligheter og jeg kjenner det skal bli deilig med noe nytt  :hoppe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjip den tanta skulle være da😑 Men hun kommer nok snart skal du se :)

Så bra å høre at dere koser dere også , viktig å prøve å leve normalt selv om en prøver. Merka det selv at det er viktig å ha noe å finne på, slik at man ikke går å tenker på det hele tiden.

Spennende med leilighet-titting da :danse: lykke til med det :)

Edit: smileyfeil.

Endret av Frk.mh
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes det er viktig å ikke glemme hverandre i prøvetiden :yvonne: Synes egentlig vi har vært veldig flinke til å ikke kun fokusere på det og heller ta ting som de kommer. Vi har jo innsett at ting ikke alltid går som du planlegger og da er det greit at alt annet er på stell :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sant, viktig å huske på hverandre oppi det hele også :)

Som du sier så kan man ikke bestemme hvor raskt eller sent ting vil gå alltid, så er greit å prøve å ordne alt man kan i mellomtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese om at du mistet, håper det går bra med deg  :blomst: Liker det du skriver om at ting ikke trenger å gå som man planlegger, og man må gjøre det beste ut av det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodme: 

:hakeslepp:  

:bond: 

:ninja:  :ninja:  :ninja:  :ninja:  :ninja:  :ninja:  :ninja:  :ninja:  :ninja: 

post-89282-363871_thumb.jpg

Endret av Sapphira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ååååå! FANTASTISK!!! Gratulerer :strix:  :strix:

Hurra hurra hurra hurra hurra :strix:

Gratulerer! Så fine strekar ;)

:strix: Åh, såå god start på dagen! :hoppe: Gratulerer :strix:

:duskedame: gratulerer så mye!

Tusen takk dere :strix::hjerte: Jeg var jo helt sikker på at vi ikke traff denne måneden.. Kommer til å ringe legen senere og se om jeg kan få henvisning til tidlig UL. Har virkelig ikke peiling på hvor langt på vei jeg er  :fnise:  Om jeg teller med første blødningsdag i SA'en, er jeg 6+1 (!!!). Det tviler jeg egentlig på da, siden jeg fikk så sen positiv test. Tipper jeg er rundt 5+0, men blir spennende å finne ut. Prøver å ikke tenke for mye på det siden jeg har mistet to ganger før, men håper virkelig at spiren klamrer seg fast. Har allerede ganske sterke streker og klar stigning, noe jeg ikke hadde da jeg mistet i SA'en  :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...