Gå til innhold

Sapphira og drømmen <3


Sapphira

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:( Så trist :( Skikkelig kjipt er det, at det skal være slik...

Ser at du fikk 1-2 uker ved test 5+1, det er det samme som jeg fikk :(

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg nesten helt sikker på at jeg dessverre har hatt en SA. Kom ut masse mørkt/svart blod og litt koageler, så nå håper jeg at alt er ute... Har ikke hatt noe særlig smerter og skal til legen for å måle HCG i morgen tidlig. Jeg har det fint, men sambo er helt knust så tror vi må vente noen måneder før vi prøver igjen...

Har du sterke kramper/menssmerter?

Det kan faktisk hende det ikke er noe. Men dra til legen!

Tenker masse på deg nå ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så trist :klemmer:

 

Men jeg også stusser litt på at du ikke har smerter :klo: Bra du får målt hcg. Man vet jeg aldri, kanskje du har mistet en tvilling? 

Tenker på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneei :( :( :( Så leit!!

:klem:

 

 

Ånei :( Håper det går greit med dere uansett hvilken vei dette går nå :klem:

 

 

:( Så trist :( Skikkelig kjipt er det, at det skal være slik...

Ser at du fikk 1-2 uker ved test 5+1, det er det samme som jeg fikk :(

*klem*

 

 

Har du sterke kramper/menssmerter?

Det kan faktisk hende det ikke er noe. Men dra til legen!

Tenker masse på deg nå ♡

 

 

Uff så trist :klemmer:

 

Men jeg også stusser litt på at du ikke har smerter :klo: Bra du får målt hcg. Man vet jeg aldri, kanskje du har mistet en tvilling? 

Tenker på deg :klemmer:

 

Tusen takk for omtanken, jenter :klem: Jeg er så sikker som jeg kan bli på at jeg har mistet. Blødde masse igår og (TMI!) gjennom pysjamasen min i natt, så da er det vel ingen tvil. Fikk også smerter utover kvelden igår og det var veldig likt min forrige opplevelse med MA. Men, denne gangen takler vi det mye bedre enn vi gjorde sist :) Vi er jo selvfølgelig kjempelei oss, men for å være ærlig så forventet jeg det litt etter at jeg fikk så dårlig utslag på digital (fikk 1-2 når jeg egentlig burde fått 3+). Håpte jo at det var feil men er ikke såå overrasket over at det endte slik som det gjorde. Nå har vi bestemt oss for å vente noen måneder og samle oss litt før vi prøver igjen. To aborter på så kort tid tar på, så jeg tror det gjør oss godt å vente litt. Heldigvis er sambo optimistisk og nå håper vi begge at 'alle gode ting er tre'  :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, så trist og lese :(  Håper det går bra med dere, og at alle gode ting er tre når dere er klare igjen! Sender mange klemmer! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei, så trist og lese :(  Håper det går bra med dere, og at alle gode ting er tre når dere er klare igjen! Sender mange klemmer! :hug:

Tusen takk :klem: Det går faktisk veldig fint med oss denne gangen, og vi håper vi bare har vært uheldige. Det blir nok ikke så veldig lenge til vi prøver igjen tenker jeg :) Sender deg masse babystøv  :strix:

Endret av Sapphira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :klem: Det går faktisk veldig fint med oss denne gangen, og vi håper vi bare har vært uheldige. Det blir nok ikke så veldig lenge til vi prøver igjen tenker jeg :) Sender deg masse babystøv  :strix:

Man innstiller seg vel kanskje litt på at sånt kan skje når man alt har opplevd det før, selv om det uansett er trist. Men godt å høre at dere tar det bra :hug: Som sagt, krysser fingrene for at alle gode ting er tre for dere  :hoppendeglad: Tusen takk for babystøv! :laugh:  Lykke til med prøvingen igjen når dere er klare, så sender jeg deg også masse babystøv :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg og din kjære en fin helg Sapphira :klem:

God helg til dere også :klem: Hvordan går det med deg idag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

God helg til dere også :klem: Hvordan går det med deg idag? :)

Går helt fint her :) Spent på mandagen, men prøver å ikke tenke så mye på det. Hjelper med litt bading og en is i varmen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg brukt dagen på å sende jobbsøknader. Det er ganske vanskelig for meg å få jobb innenfor utdanningsområdet mitt nå, pluss at jeg må ta opp ett fag før jeg får vitnemålet mitt. Derfor søker jeg jobber i barnehager, og som resepsjonist. Tror jeg har veldig godt av ett år "fri" altså. Også er det jo det med å tjene opp foreldrepenger når det blir aktuelt igjen :lur: ... Som visstnok er ganske snart i følge sambo :sjokkert:  Nå har det jo gått så raskt de forrige gangene, så han er overbevist om at han har "supersvømmere". Han er jo søt da  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er greit å ha jobb og foreldrepenger i orden :) Og det trenger du forhåpentligvis fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BeKind

Idag har jeg brukt dagen på å sende jobbsøknader. Det er ganske vanskelig for meg å få jobb innenfor utdanningsområdet mitt nå, pluss at jeg må ta opp ett fag før jeg får vitnemålet mitt. Derfor søker jeg jobber i barnehager, og som resepsjonist. Tror jeg har veldig godt av ett år "fri" altså. Også er det jo det med å tjene opp foreldrepenger når det blir aktuelt igjen :lur: ... Som visstnok er ganske snart i følge sambo :sjokkert: Nå har det jo gått så raskt de forrige gangene, så han er overbevist om at han har "supersvømmere". Han er jo søt da :fnise:

Mye å tenke på i forhold til foreldrepenger ogsånn. Leste litt på NAV sine sider her en dag om alt mulig angående permisjon, foreldrepenger osv, men ga opp :fnise: Mamma får forklare meg det når den tid kommer :ler:

Min mener og at han har supersvømmere siden jeg ble gravid på første forsøk, men hvem vet :vetikke: Vil tro det klaffer raskt for dere igjen neste gang også :hoppe:

Har du lyst til å begynne prøvinga igjen snart du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er greit å ha jobb og foreldrepenger i orden :) Og det trenger du forhåpentligvis fort :)

 

Det håper jeg du og trenger fort :lur: Er dette første syklusen din etter SA? :)

 

Mye å tenke på i forhold til foreldrepenger ogsånn. Leste litt på NAV sine sider her en dag om alt mulig angående permisjon, foreldrepenger osv, men ga opp :fnise: Mamma får forklare meg det når den tid kommer :ler:

Min mener og at han har supersvømmere siden jeg ble gravid på første forsøk, men hvem vet :vetikke: Vil tro det klaffer raskt for dere igjen neste gang også :hoppe:

Har du lyst til å begynne prøvinga igjen snart du da? :)

 

Tror egentlig det er veldig tilfeldig om man treffer på første forsøk eller ikke, men mannen mener det er skill  :ler: Nå har vi jo vært veldig heldige to ganger på rad, så jeg vet ikke om jeg tør regne med at det går raskt tredje gang (men håper jo!). Jeg er litt på kanten om jeg vil prøve igjen med en gang eller ikke. Mannen vil helst vente til september, som jeg synes høres helt greit ut, men vi bruker jo ikke noe prevensjon i mellomtiden  :rolleyes: Jeg har sagt at han får ta ansvar for beskyttelse, men kjenner jeg ham rett så gidder han jo ikke det... Bekymringen min ligger jo mest i om jeg takler en evt tredje abort på så kort tid. Har jo håpet om at det skal gå neste gang, men prøver å tenke litt klinisk om det. Skulle vi oppleve en MA/SA igjen så har vi jo rett på utredning neste gang, så det kan jo bare gå en vei uansett. Hadde visst litt mye på hjerte her  :rodme:

Endret av Sapphira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Forstår kjempegodt at du er redd for om du takler en runde til med MA/SA, men igjen så må man jo prøve for å se om det vil gå neste gang, og det må man bare tro at det gjør :klem: Nå har ikke jeg opplevd å miste, men vet jeg ville ha tatt det tungt.

Håper uansett ikke dere mister motet, for det kommer til å gå :blomst: Nå har dere møtt nok motgang, så uansett om dere venter litt eller hopper i det så krysser vi fingra! Jeg har trua :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er første syklus etter SA ja :) Så det blir spennende om to uker! Skjønner godt at du blir litt skeptisk, jeg kommer nok til å være litt ekstra bekymret om jeg blir gravid igjen... Men igjen, hvis det går ille en tredje gang så er det kanskje bedre å få hjelp tidligst mulig?? Men forstår at det er tungt, det suuuuger hardt for å si det slik!

Jeg krysser fingrer for at det går neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende LilleMy! De sier jo at en er ekstra fruktbar etter SA, så håper virkelig det stemmer for deg. Jeg kommer til å følge med hvertfall :popcorn: Jeg er jo litt redd for å bli gravid igjen, men hva kan jeg si.. En må jo bare prøve? Det er hvertfall en trøst at om vi skulle være så uheldige en gang til så får vi godt med oppfølging senere. Har flere familiemedlemmer som har mistet 2-3 ganger og hatt flere vellykkede graviditeter etterpå, så har troa på at det kommer til å gå til slutt  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper, håper håper det stemmer! :) Vet ikke helt hvordan jeg skal føle om det egentlig, litt dumt å gå å håpe så mye og så kommer TR.... Men samtidig så har jeg på en måte innstilt meg på at det skjer med en gang igjen?? Jeg ble jo gravid på PP1 sist... Vanskelig dette altså, hva skal man gjøre liksom?

 

Jeg synes at dere skal kjøre på men ikke nødvendigvis ta den helt ut med tester og hele styret. Som sagt så får dere jo hjelp fortere (om det skulle gå ille, bank i bordet!) eller baby, om dere prøver igjen fortere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tross for hva som har skjedd i det siste så har jeg og sambo det så innmari fint sammen nå  :rodmer: Når vi opplevde MA'en gikk jo begge i kjelleren en liten stund, men etterhvert klarte vi å komme gjennom det sammen. Denne gangen var det jo mye "enklere" i og med at det skjedde så tidlig og at kroppen ordnet opp selv. Sambo har vært en utrolig god støtte og jeg blir jo bare mer og mer forelsket i ham  :rolleyes: Nå vet jeg at om dette skjer igjen så takler vi det  :opplyser:

 

Jo, og vi skulle jo vente et par måneder (etter sambo sitt ønske, og jeg kunne godt tenke meg å vente et par mnd selv), men det ser ut som vi tar det som det kommer. Så langt bruker vi ingen prevensjon og sambo er ikke så veldig flink til å hoppe av :lur: Ideelt sett håper jeg likevel det tar litt tid før vi blir gravide igjen.. Kanskje 2-3 mnd. Vi får se  :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...