Gå til innhold

Sapphira og drømmen <3


Sapphira

Anbefalte innlegg

Jeg vil se bildeeeeer! :fnise:

 

Skal se om jeg får lastet opp i morgen. Prøvde idag, men det gikk visst ikke  :vetikke:

 

Jeg synes det er så merkelig å tenke på at jeg er gravid igjen.. Ingen symptomer så langt (utenom uteblitt mens da), men det er jo såpass tidlig. På denne tiden sist gang var jeg kjempeoppblåst og det er jeg heldigvis ikke enda. Håper virkelig alt går fint denne gangen  :lillesky:. For tiden er jeg på besøk hos foreldrene mine, så samboer har ikke fått vite nyhetene enda! Gleder meg sånn til å fortelle ham på lørdag (om jeg klarer å vente så lenge)  :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du virkelig greid å holde deg fra å si noe?!?!?! Da har du virkelig pokerfjes/stemme og tålmodighet :)

Jeg klarte ikke snakke med sambo uten å grine når jeg fant det ut.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du virkelig greid å holde deg fra å si noe?!?!?! Da har du virkelig pokerfjes/stemme og tålmodighet :)

Jeg klarte ikke snakke med sambo uten å grine når jeg fant det ut.. :)

Ja, har klart det  :fnise:. Var usikker i begynnelsen og nå har jeg ikke sett han på noen dager. Det er liksom ikke nyheter jeg vil fortelle på telefonen, så det får vente til jeg er hjemme igjen om et par dager. Han er veeeeldig opptatt om dagene med jobb og tok det så hardt da vi mistet sist - derfor ville jeg bare være helt sikker på at det ikke var kjemisk eller lignende  :trist:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! :blomst:  Ønsker deg masse lykke til :hug:

Tusen takk Sille :klem: Krysser fingrene for at du snart får positiv test også  :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forresten fortalt det til min kjære igår, og han ble litt forskrekket stakkars. Han er veldig bekymret for at det skal gå galt igjen. Ifølge kalkulasjonene mine (som kan være helt feil mtp at syklusen kan være litt ute og kjøre etter MA), skal jeg være ca 5+1 idag, men fikk bare 1-2 på CB digital :(  Håper jeg bare er en av de som produserer HCG sakte. Eller at jeg bommet på EL (som er mer sannsynlig). Uansett så orker jeg ikke å tenke det verste og bekymre meg hele tiden som sist gang, og jeg har sagt til kjære at jeg ikke vil legge noen spesielle planer før jeg når 8 uker og vi forhåpentligvis skal på tidlig UL. Har på en måte en god følelse, men er redd for å glede meg for mye. Sist gang hadde jeg en dårlig følelse fra positiv test, så håper magefølelsen stemmer denne gangen  :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg faktisk vært litt småuggen. Har også kjempeømme pupper, men jeg er bare glad for at jeg har noen symptomer. Sist gang hadde jeg jo bare ekstrem trøtthet, og det har jeg (heldigvis?) ikke fått helt enda  :sjenert: Har også bestemt meg for å roe det helt ned med testingen. Har en CB digital igjen og den tenkte jeg å teste med i neste uke, bare for å se om jeg får økning. Føler dagene har gått så raskt fra jeg fant det ut; sist gang gikk jo dagene i sneglefart. På mandag skal jeg bestille legetime og se om jeg kan få henvisning til tidlig UL. Kommer jo til og betale selv om vi fikke får, men det skader vel ikke å prøve? Nå håper jeg bare dette går rette veien  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Halloisen.. Ser vi er ca like langt på vei. Så jeg har lyst til å følge med her :nigo:

Håper det går veien for oss begge. Jeg fikk mast meg til en henvising til sykehuset pga tidligere "sykdomshistorie" eller hva jeg skal kalle det :P

Håper sykehuset tar meg inn om et par uker. Hvis ikke har jeg allerede bestilt meg en privat UL i uke 12 :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Halloisen.. Ser vi er ca like langt på vei. Så jeg har lyst til å følge med her :nigo:

Håper det går veien for oss begge. Jeg fikk mast meg til en henvising til sykehuset pga tidligere "sykdomshistorie" eller hva jeg skal kalle det :P

Håper sykehuset tar meg inn om et par uker. Hvis ikke har jeg allerede bestilt meg en privat UL i uke 12 :lur:

:velkommen: Kakaoen. Håper jeg også får mast meg til en henvisning, men blir nok privat UL i tillegg tenker jeg  :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten :hoppendeglad: Det går nok veien denne gang :) Følger dagboka di jeg :blomst:

Tusen takk :hjerte: Er du prøver du også?  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Tusen takk :hjerte: Er du prøver du også? :blomst:

Jeg er gravid for første gang, så er veldig spent :omg: Skal på tidlig UL neste mandag pga litt spotting og svinn av symptomer, så håper å se en frisk spire! Veldig nervøs. Skal være rundt 8 + 4 uker nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid for første gang, så er veldig spent :omg: Skal på tidlig UL neste mandag pga litt spotting og svinn av symptomer, så håper å se en frisk spire! Veldig nervøs. Skal være rundt 8 + 4 uker nå :)

Åå, så koselig med spire :hjerte: Skjønner at du er nervøs (graviditet er bare så nervepirrende!), men det går nok fint skal du se :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BeKind

Åå, så koselig med spire :hjerte: Skjønner at du er nervøs (graviditet er bare så nervepirrende!), men det går nok fint skal du se :blomst:

Jaa :hjertesmil: Veldig kos. Samtidig som det er nervepirrende :fnise: Trist å lese om at du mistet første gang, og jeg forbereder meg litt på dårlige nyheter altså. Synes det er koslig å lese at du ble gravid på nytt igjen så kjapt da, og er sikker på at det går riktig for dere denne gang :blomst::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa :hjertesmil: Veldig kos. Samtidig som det er nervepirrende :fnise: Trist å lese om at du mistet første gang, og jeg forbereder meg litt på dårlige nyheter altså. Synes det er koslig å lese at du ble gravid på nytt igjen så kjapt da, og er sikker på at det går riktig for dere denne gang :blomst::)

Så søt du er :klem: Jeg håper virkelig at det går fint for oss denne gangen, og legen min sa at det var sjelden han så to MA etter hverandre. Denne gangen er jeg faktisk mer bekymret for SA og klarer liksom ikke helt å tro på at det skal gå denne gangen heller  :bond: Er det ikke det ene så er det det andre  :fnise: Føler meg overraskende positiv da, og er veldig glad spira satt så raskt igjen. Krysser fingrene for at det går fint for deg på UL og at du ser en frisk og fin spire  :rodmer:

Endret av Sapphira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Så søt du er :klem: Jeg håper virkelig at det går fint for oss denne gangen, og legen min sa at det var sjelden han så to MA etter hverandre. Denne gangen er jeg faktisk mer bekymret for SA og klarer liksom ikke helt å tro på at det skal gå denne gangen heller :bond: Er det ikke det ene så er det det andre :fnise: Føler meg overraskende positiv da, og er veldig glad spira satt så raskt igjen. Krysser fingrene for at det går fint for deg på UL og at du ser en frisk og fin spire :rodmer:

Synes nervevrak burde opplyses mer som et vanlig graviditetssymotom, i alle fall fram til uke 12 er over :fnise:

Jeg slapper ikke helt av selv, så skjønner hva du mener, men jeg har tro på at spira di sitter denne gang :) Jeg har også hørt at det er sjeldent en MA skjer to ganger, så du må prøve å tenke positivt :klemmer:

Jeg får bare ta det som det kommer på mandag tenker jeg. Skulle det gå galt så vet jeg i alle fall at vi kan bli gravide, og da får vi håpe en ny spire klamrer seg fast ganske raskt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og der begynte jeg å spotte...  :sjenert: Tror ikke håpet er helt ute enda, men kommer til å se det an og gå innom legekontoret imorgen for å måle HCG. Merkelig nok har jeg ingen panikk, og tenker at jeg bare får ta det som det kommer. Spottet ikke i det hele tatt sist før jeg hadde MA i uke 10 og er faktisk glad om jeg slipper "billig unna" med SA istedenfor MA. Vet jo at det er ingenting jeg kan gjøre om det skulle gå galt. Skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd nå og se om jeg spotter mer eller om det gir seg i løpet av dagen. 

Endret av Sapphira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodet er forøvrig helt lyserosa, og jeg har ingen kramper/smerter. Håper det holder seg sånn  :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg nesten helt sikker på at jeg dessverre har hatt en SA. Kom ut masse mørkt/svart blod og litt koageler, så nå håper jeg at alt er ute... Har ikke hatt noe særlig smerter og skal til legen for å måle HCG i morgen tidlig. Jeg har det fint, men sambo er helt knust så tror vi må vente noen måneder før vi prøver igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...