Gå til innhold

Sapphira og drømmen <3


Sapphira

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trøster meg med at vi ikke har vanskelig for å bli gravid, i det minste :)

 

Ja, det er en god trøst. Tenker noen ganger at jeg er heldig som ikke har prøvd i årevis, men fått det til nesten med en gang. I det siste har jeg lest en del på Susanne Kaluza sin blogg om habituell abort (anbefaler virkelig denne bloggen til de som har mistet), og der fant jeg en interessant artikkel om korrelasjonen mellom fertilitet og abort. Linker til den her hvis noen er interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det fint :nigo: Har noen fine dager sammen med sambo før jeg skal reise til foreldrene mine en stund. Gleder meg til å bli skjemt litt bort og tilbringe tid med søsken og ungene deres :) Så langt har jeg ikke fått noe tilbakemelding ang. jobb, men søkte masseee for noen dager siden så forhåpentligvis får jeg vite noe snart :sjenert: 

 

Her har det forresten vært regnvær idag.. Og jeg som har pakket ned bikini og alt  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg masse hos foreldrene dine, du fortjener å bli skjemt bort nå! :Nikke:  Vet foreldrene dine eller noen av søsknene dine noe om hva som har skjedd?
Krysser fingrene for jobbsøknadene dine og at for at det har kommet bedre vær. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Her går det fint :nigo: Har noen fine dager sammen med sambo før jeg skal reise til foreldrene mine en stund. Gleder meg til å bli skjemt litt bort og tilbringe tid med søsken og ungene deres :) Så langt har jeg ikke fått noe tilbakemelding ang. jobb, men søkte masseee for noen dager siden så forhåpentligvis får jeg vite noe snart :sjenert:

Her har det forresten vært regnvær idag.. Og jeg som har pakket ned bikini og alt :fnise:

Krysser fingrene for at det blir positive tilbakemeldinger og innkalling til intervju da :nigo:

Kos deg masse med familien din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det vært lite oppdateringer i det siste! Det er vel ikke så mye nytt heller, venter bare på mensen :) Er litt spent for vi har ikke vært forsiktige denne syklusen, selv om sambo egentlig ville vente  :fnise: Han tar ikke noe initiativ til prevensjon, så da gidder ikke jeg heller  :danse: MEN, er veeeeldig sikker på at vi er ute denne måneden uansett. Hadde noen skikkelig EL-smerter for noen dager siden da jeg var på besøk hos foreldrene mine, og var ikke hjemme igjen før dagen etter, så ingen aksjer ble lagt :lur: Håper kanskje jeg kan overtale sambo til å begynne å prøve igjen neste mnd  :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Men hvis han ikke bryr seg om prevensjon må det jo bety at han kanskje eeegentlig ikke hadde hatt så mye i mot det uansett? :vetikke::fnise:

Skjønner du er utålmodig med prøvinga altså, den kjenner jeg og.

Håper dere treffer på første klaff når dere starter igjen i alle fall :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi! Spennende. Håper han er med neste måned, selv om han kanskje egentlig har vært det denne mnd også  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis han ikke bryr seg om prevensjon må det jo bety at han kanskje eeegentlig ikke hadde hatt så mye i mot det uansett? :vetikke::fnise:

Skjønner du er utålmodig med prøvinga altså, den kjenner jeg og.

Håper dere treffer på første klaff når dere starter igjen i alle fall :hoppe:

Takk for det :klem: Kanskje vi havner i samme terminklubb  :danse:

 

Oioi! Spennende. Håper han er med neste måned, selv om han kanskje egentlig har vært det denne mnd også  :danse:

Har ikke så mye håp at vi traff denne måneden, men man vet jo aldri. Venter jo gjerne noen mnd om han ikke er klar, men jeg har sagt at da er det er han som får sørge for beskyttelse. Det var visst ikke så lett etter å ha vært så lenge uten  :fnise: Det blir spennende å se om vi traff da, men om ikke får jeg kose meg med  :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest om flere som egentlig har lagt prøvingen på hyllen en liten periode, men allikevel hatt ubeskyttet sex og ikke trodd det var rundt EL, men jaggu satt det ikke en liten spire allikevel. Så dette blir spennende :popcorn: 
Og hvis ikke, så unner jeg deg å kose deg med en god flaske vin :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Mulig det blir samme terminklubb da ja :strix: Bare mensen vender tilbake innen noen uker så blir det nok prøving i løpet av september :hoppe:

I mellomtiden nyter jeg et glass vin jeg også, og salami :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sukk* Venter fortsatt på mensen og kjenner at jeg gruer meg  :( Vi er jo enige om å vente til sambo er bedre, men klarer liksom ikke å unngå å ha et lite håp..  :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er usikker på når den kommer siden det er første gang etter SA'en, men det tok rett under 1 mnd (3 uker og 4/5 dager om jeg husker rett) etter MA. Idag er det ca 3,5 uker siden SA'en var, så da burde den vel være rett rundt hjørnet?  :vetikke: Gruer meg, men vil helst bare få det overstått. Tror ikke vi traff denne perioden siden jeg var borte 5 dager midt i (det jeg tror var) eggløsning. Hadde kramper og EL-slim, så blir veldig overrasket hvis jeg tar feil  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 mnd etter SA idag og venter fortsatt på mensen. Testet en gang igår - og den var så blendahvit det går an å komme, så nå håper jeg bare TR er her snart. Typisk hvis det kommer nå når jeg har fått klagd av meg  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne typisk det ja, at den kommer når man klager litt på den :fnise:  Meeen, så lenge ikke TR har kommet enda, så krysser jeg fortsatt fingrene altså! Har du noen symptomer på noe da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen symptomer på verken TR eller graviditet  :vetikke: Jeg prøver å tenke at TR gjerne kommer sent etter SA, men synes det er merkelig at det tar lengre tid enn det gjorde etter MA'en. Nå er jeg lei og vil bare ha den tilbake  :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...