Gå til innhold

Shinigami og Minigami :)


Shinigami

Anbefalte innlegg

Takker så mye for svar angående tidlig UL :)

Jeg hadde også egentlig bestemt meg litt for at det var ei jente først, men nå føler jeg at det er en gutt ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag har jeg følt meg veldig sliten og trøtt hele dagen egentlig, men aner som vanlig ikke om det er pga. graviditet eller om jeg bare er rett og slett sliten.

Har hatt noen rare smerter øverst på innsiden av låret idag. Føles som at det på en måte stråler litt nedover i låret, men at det ikke er noen kilde hvor smerten kommer fra. Tenker jo selvfølgelig med en gang at det har noe med graviditeten å gjøre selvom jeg vwt at da burde jeg jo kjent smerter i magen. Har bare hatt litt svake murringer.

Men jeg blir jo selvfølgelig helt hysterisk likevel og løper på do og forventer å se blod på papiret. Puster lettet ut hver gang jeg ser at det er ingenting der.

Får håpe at smertene gir seg for er irriterende og jeg blir jo urolig av det. Skal google litt nå og håper på at jeg ikke finner noe som skremmer meg enda mer :P

Hehe, håper det er vanlig å være så hysterisk og at det ikke bare er meg,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at jeg hadde vært akkurat likedan ;-) Krysser fingrene for at dette går strålende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? :) Fremdeles murringer eller har det roet seg nå? Det er vel ganske vanlig med litt "mensmurringer" de første ukene, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? :) Fremdeles murringer eller har det roet seg nå? Det er vel ganske vanlig med litt "mensmurringer" de første ukene, er det ikke?

De "murringene" i beinet gav seg etter en gid natta søvn :) Da jeg googlet hva det kunne være, så sto det flere steder at det kunne være starten på bekkenløsning. Men det er da vel alt for tidlig? Nå er det jo helt borte, så tviler på at det var det :) Litt murringer i magen har jeg innimellom, men merker ikke så veldig mye til det :)

Ellers har jeg vært utrolig sliten og formen har ikke vært helt på topp. Har kjent meg litt kvalm om morningen, men ikke spykvalm. Merkelig nok, så går det over når jeg spiser/drikker noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkenløsning er hormonstyrt og kan oppstå når som helst i svangerskapet. Har ei venninne som omtrent fikk bekkenløsning før hun fant ut at hun var gravid, hehe. Ta vare på helsa og hvil når behovet melder seg.

Ønsker deg en fin uke så lenge. Håper formen blir bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bekkenløsning er hormonstyrt og kan oppstå når som helst i svangerskapet. Har ei venninne som omtrent fikk bekkenløsning før hun fant ut at hun var gravid, hehe. Ta vare på helsa og hvil når behovet melder seg.

Ønsker deg en fin uke så lenge. Håper formen blir bedre :)

Oi. Håper jeg ikke får bekkenløsning da.

Formen er ikke akkurat bedre nå. Kvalmen har jo begynt å komme snikende, og idag tidlig kjente jeg meg så kvalm at jeg måtte spy. Eller jeg bare brakk meg litt da, men jeg klarte ikke å brekke meg i stillhet,hehe!

Lagde noen høye lyder som vekka mannen som kom løpende og ville nærmest bryte seg inn på badet for å se om jeg hadde det bra. Fikk såvidt fram mellom brekningene at jeg klarer meg helt fint :P

Føler meg litt bedre nå, men fortsatt litt uggen. Idag går jeg også inn i uke 7 :) Ifølge apper, så er minien på størrelse med et blåbær nå og livmoren er på størrelse med en appelsin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww, dette hørtes ikke godt ut :( Klarer du å være på jobb?

Tenk uke 7 allerede. Så moro! Veldig fin tid å bli gravid på også i grunn. Kan ikke si jeg misunner de høygravide i sommermånedene, så det å være høygravid på vinterstid må vel være det beste?! Bortsett fra at man kanskje må investere i en ekstra stor vinterjakke den sesongen da :fnise:

Jeg har allerede sett for meg en sommer med saft i glasset og en spire i magen. Selv om det er aldri så godt med cava ++ i sommervarmen har graviditetsdrømmen blitt så altoppslukende at jeg kunne ofret nesten hva som helst for det, hehe :) Håper pp4 er vår måned <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww, dette hørtes ikke godt ut :( Klarer du å være på jobb?

Tenk uke 7 allerede. Så moro! Veldig fin tid å bli gravid på også i grunn. Kan ikke si jeg misunner de høygravide i sommermånedene, så det å være høygravid på vinterstid må vel være det beste?! Bortsett fra at man kanskje må investere i en ekstra stor vinterjakke den sesongen da :fnise:

Jeg har allerede sett for meg en sommer med saft i glasset og en spire i magen. Selv om det er aldri så godt med cava ++ i sommervarmen har graviditetsdrømmen blitt så altoppslukende at jeg kunne ofret nesten hva som helst for det, hehe :) Håper pp4 er vår måned <3

Jeg har klart meg fint på jobb :) Følte meg ganske dårlig på begynnelsen av dagen, men følte meg bedre etter at jeg spiste litt, selvom jeg følte at maten ikke ville holde seg nede først da jeg tok de to første bitene, men så ble det bedre :) Etter det så har det gått bra, bortsett fra at jeg ble fort kjempesulten igjen,hehe.

Ja, jeg gleder meg til magen kommer, men er glad for at den ikke kommer før til høsten :)

Jeg har alltid likt tallet 4, så jeg håper at det også skal bli ditt lykketall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt lykketall er også 4 :D Og det fortsetter å forbli det om det klaffer denne måneden hehe ;)

Så bra at du klarer å jobbe og at det går over når du har fått i deg litt mat. En mager trøst er jo å vite at grunnen til at man ikke er i form er fordi det er en liten en i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo vært litt urolig siden jeg har hatt så lite symptomer, så er nesten litt glad for at kvalmen kom :P Da føler jeg meg sikrere på at alt er bra med den lille :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke kvalmen blir for ille! :flower:

Jeg klarer meg :) Har følt meg kvalm og uggen innimellom, men har ikke hatt noe mer brekninger/oppkast bortsett fra idag tidlig. Da kom det faktisk opp bittelitt tynt oppkast (sorry for detaljene) så jeg brakk meg ikke så mye som sist og lagde ikke like høye lyder. Følte meg dårlig en times tid etterpå, ellers har jeg for det meste følt meg ok idag :)

Har også hatt litt besøk i helgen :) Var litt redd for å bli dårlig mens besøket var her, men det gikk veldig fint.

Ellers har jeg ikke så lyst på ting jeg vanligvis ikke kan få nok av som kjeks og sjokolade. Også tacos da. Jeg elsker vanligvis tacos og kan spise til jeg sprekker! Men igår så forsynte jeg meg med to lefser. Den første spiste jeg utrn problemer, men den andre måtte jeg nesten tvinge i meg... Jeg spiser vanligvis minst tre jeg :P Elsker tacos, men igår var det ikke så godt som det vanligvis er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det også slik de første tre mndene - har alltid vært en snopemons, men hadde ikke lyst på noe søtt i det hele tatt. Kanskje chips og frisk frukt. Jeg var SÅ glad at jeg endelig hadde noe som tok sukkersuget, men det er jaggu tilbake gitt.. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det også slik de første tre mndene - har alltid vært en snopemons, men hadde ikke lyst på noe søtt i det hele tatt. Kanskje chips og frisk frukt. Jeg var SÅ glad at jeg endelig hadde noe som tok sukkersuget, men det er jaggu tilbake gitt.. :fnise:

Hehe, har en boks med Ben&Jerry is i fryseren som har stått der i noen dager. Frister ikke i det hele tatt :P

Også kasta jeg opp igjen idag tidlig mens jeg var på jobb. Håper ikke at noen hørte spylydene mine,hehe :P Føler meg bedre nå. Er verst om morningen :)

Det jeg er livredd for er om jeg skal bli skikkelig kvalm mens jeg reiser kollektivt og må spy... Aner ikke hva jeg skal gjøre da :P Ha med meg spypose? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kanskje best å ha med pose? :fnise: Leste et annet sted på forumet at ei hadde kastet opp i en søppelbøtte på bussen når hun hadde svangerskapskvalme. Det er moro det :sjokkert:

Nå vet ikke jeg hva slags jobb du har, men har du mulighet til å hjemmekontor eventuelt? Sjefen er iallfall pålagt å tilrettelegge. Kan ikke være moro å ha det sånn på jobb :(

Hold ut! Og god bedring :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei har ikke så lyst til å løpe å spy i en søppelbøtte :P Pose er vel ikke så mye bedre heller, men kanskje jeg klarer å være litt diskré da :P Bare jeg hadde klart å gjøre det lydløst..

Er en butikkjobb, så å jobbe hjemmefra går nok ikke :( Men akkurat nå, så klarer jeg meg fint. Er bare kvalm i noen timer om morningen, og kaster opp bare en gang. Får bare håpe at det ikke skal bli verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nesten litt "angst" bare av tanken :( Uff! Jeg tror jeg aldri hadde fått til å spy lydløst :ler: Det høres ikke pent ut for å si det sånn :P

Godt at du føler deg bedre utover dagen. Ikke særlig gøy å henge over kassaapparatet på jobb :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå fant jeg dagboken din :) Så koselig å lese. Ikke om kvalmen da, uff - høres ikke bra ut. Får det vel i uke 7 jeg også da :P

Skal følge med her inne i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber heldigvis aldri i kassa lengre :P

Velkommen Vanillalilla :)

Har lest om at det er så mange som får kvalmen så mye tidligere, så jeg ønsket meg jo nesten kvalme bare for å få en ekstra bekreftelse på at det er liv i den lille. Og nå sim kvalmen har kommet, så får jeg bare ha det så godt. Kan ikke klage når jeg ønsket at kvalmen skulle komme. Men er heldigvis ikke ekstrem kvalme da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...