Gå til innhold

Shinigami og Minigami :)

Shinigami

Anbefalte innlegg

Så gøy at du allerede kjenner liv! :) Tenker du gleder deg til OUL og å se lille nurk igjen. Skal dere vite kjønnet da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, gleder meg :) Håper at alt skal være bra med den lille da. Er jo fortsatt redd for at se skal se noe galt. Men bortsett fra kvalme og muskelknute, så har både prøving å svangerskap gått som en drøm hittil, så da må det jo bare fortsette å gå bra :)

Nå høres jeg nok pessimistisk ut, men jeg er ikke så vant til at ting går min vei,en det føles godt at det endelig gjør det :)

Hvis de kan se kjønnet på ultralyd, så vil vi gjerne vite det :)

Men det står ganske tydelig i brevet at undersøkelsen ikke er for å se etter kjønn da,hehe. Så er ikke helt optimistisk til at de vil si noe. De er vel bare lei av folk som maser om kjønn :) Jeg tenker at vi bare spør til slutt om de kunne se noe hvis de ikke sier noe selv :)

Vurderer å gå på privat ultralyd i ca uke 26, og ta 3D ultralyd :) Hvis vi ikke får vite kjønn på OUL, så får vi vite det da :)

Det spiller så klart ingen rolle for oss hva det blir, men vi er så nysgjerrige og vi vil også forberede oss mest mulig også :)

For å ikke glemme at jeg vet at jeg har noen familiemedlemmer som sitter klare med strikkepinner og vil vite om de skal strikke kjoler eller ikke :P

Selv ønsker jeg ikke at det skal bli for mye rosa eller blått og sånt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare to dager igjen til OUL :) Eller nesten bare en faktisk, siden det er ikke så lenge igjen av denne dagen :)

Grugleder meg. Er jo selvfølgelig redd for at noe skal være galt. Nevnte det for mannen, men han forsikret meg om at knøttet har det helt fint. Er nok mer vanlig at det er oss mødre som bekymrer oss for mye, mens far er avslappet :P Er jo ikke han som har baby inni seg.

Men jeg er sikker på at knøttet er i live, siden jeg kjenner fortsatt de små dyttene innimellom. Kjenner de ikke hver dag, men har kjent de et par ganger idag :)

Drømte også i natt at en bil rygga og traff meg rett i magen. Så da kvapp jeg skikkelig til og våkna opp av det lille hoppet jeg gjorde,hehe!

En utfordring med at UL timen ble flyttet til tidlig på torsdag er at det er anbefalt at man møter opp med full urinblære. Men tisse, det må jeg jo få gjort når jeg står opp uansett. Klarer ikke å holde meg. Så får bare drikke masse vann og håpe at det hjelper.

Hvis UL hadde vært i dag, så hadde det vært på ettermiddagen, så da hadde det blitt litt lettere, men men.

Blir uansett spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto det i brevet fra sykehuset at du skulle møte med full blære? Det gjorde det ikke i mitt brev altså! Jeg har vært på to ul på sykehuset og har vært på do mens vi var på venterommet begge gangene. De presser jo godt på blæra også mens de prøver å finne riktig vinkel, for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det sto faktisk det :/ Jeg tenker jo at det ikke kan være spesielt behagelig. Men det er for at dem skal kunne se lettere eller no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Mine innlegg*

Fant deg i januar/februar 2016 tråden så vil tro vi er sånn ca like langt på vei?

Vil gjerne følge deg og lilles reise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Mine innlegg*

Fant deg i januar/februar 2016 tråden så vil tro vi er sånn ca like langt på vei?

Vil gjerne følge deg og lilles reise :)

Velkommen skal du være :) Ifølge siste mens, så er jeg 18+5 nå :) Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være :) Ifølge siste mens, så er jeg 18+5 nå :) Hvor langt er du på vei?

Takk :)

Nei så utrolig moro, da er vi HELT likt. 18+5 i dag jeg også. OUL i morgen så da får vi se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om å drikke en halv liter vann 30 minutter før tidlig UL, men det sto ikke noe slikt i innkallingen til OUL. Dersom du har fått beskjed om å møte med full blære går det sikkert fint om du går på do om morgenen, og drikker ei flaske vann før du reiser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Nei så utrolig moro, da er vi HELT likt. 18+5 i dag jeg også. OUL i morgen så da får vi se :)

Oi, så gøy :)

Har som sagt OUL på torsdag, så blir spennende å se om vi blir satt noe fram eller tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så gøy :)

Har som sagt OUL på torsdag, så blir spennende å se om vi blir satt noe fram eller tilbake :)

Spennende dager i vente, gleder meg til å sjekke her på torsdag.

Og tror som det er blitt nevnt her at det går helt fint om du drikker masse vann rett før undersøkelsen. Tar ikke så lang tid før disse gravidblærene er fulle.

Ved forrige svangerskap på OUL måtte jeg på to intet mindre enn 3 ganger før vi gikk inn til undersøkelsen, og jeg måtte allikevel gå på do igjen på slutten av timen. De kommenterte også at urinblæren min var full og at de regnet meg jeg ville en tur på do :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sant det egentlig :) Pleier ikke å gå så lang tid mellom hver gang jeg tisser nå nei. Så det skal nok gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OUL gikk kjempebra :) Legen så også på muskelknuta igjen, og sa igjen at den gjør ingen fare for meg eller barnet :)

Alt så bra ut med den lille, og alt utvikler seg normalt :) Ble satt tilbake bare en dag, så da er jeg 18+6 idag. Termin 14. Januar :)

Også stemte magefølelsen min at det var en gutt :) Var sikker på at jeg så en liten snopp da legen sjekka beina hans. Hun spurte senere om vi ville se kjønn, og da så hun ekstra gidt etter, og det var ingen tvil om at det var en snopp der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hipp hurra!! Så koselig! Nå gleder jeg meg masse til min egen OUL!

Gratulerer så masse! :)

Hadde du noen magefølelse på forhånd om hva det skulle bli?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Siela, takk :) Nei, har ikke landet på noe navn enda, men blir lettere å fokusere på det nå som vi vet kjønn og at alt er bra :)

@Vanillalilla Takk :) Jeg fikk en guttefølelse veldig tidlig, men jeg har likevel ikke vært helt sikker. Men det var gøy at det stemte da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jupp, skal nok lage en shoppingliste snart og begynne å handle inn ting, og lete etter navn :)

Hehe, kjenner at det er så mye som må gjøres nå, men har fortsatt god tid, men samtidig er det så kort tid og!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for frisk baby i magen! :laugh:

Takk :) Var så godt å se og høre at han utvikler seg som han skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...