skruf Skrevet 30. september 2015 #221 Del Skrevet 30. september 2015 Dette er noe av det mest egoistiske jeg har lest på lenge. Stakkars fyr som uvitende blir far (dog, han burde virkelig ha insistert på kondom men antar at ts forsikret han om at det ikke var nødvendig..). Så, om 18 år får han et lite sjokk når ungen bestemmer seg for å oppsøke sitt faderlige opphav. Vil man bli alenegravid/alenemor så er det eneste riktige å enten oppsøke en sædbank og få hjelp med prøverør evt gå inn i en ærlig og redelig avtale med en mann som ønsker seg barn menn ikke partner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #222 Del Skrevet 30. september 2015 Dette er noe av det mest egoistiske jeg har lest på lenge. Stakkars fyr som uvitende blir far (dog, han burde virkelig ha insistert på kondom men antar at ts forsikret han om at det ikke var nødvendig..). Så, om 18 år får han et lite sjokk når ungen bestemmer seg for å oppsøke sitt faderlige opphav. Vil man bli alenegravid/alenemor så er det eneste riktige å enten oppsøke en sædbank og få hjelp med prøverør evt gå inn i en ærlig og redelig avtale med en mann som ønsker seg barn menn ikke partner. Vi hadde absolutt ingen samtale om prevansjon. Jeg ville aldri lyvd og sagt at jeg gikk på pillen. Det får han nok, men han dør jo ikke av det. Han er ikke skyldig en krone og kan velge helt selv om han vil være en del av dette voksne avkommets liv. Begge deler ville være naturlig tenker jeg... TS Anonymous poster hash: 2cbd2...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #223 Del Skrevet 30. september 2015 Så du mener at det er greit for faren og plutselig finne ut at han er far etter 18 år? Ser ikke problemet nei. Da er jo "barnet" voksent og faren kan jo estemme helt selv om han ønsker kontakt eller ikke. Jeg kommer til å si at jeg ikke visste eller trodde det var han som var faren, derav førte jeg han ikke opp som far... TS Anonymous poster hash: 2cbd2...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 30. september 2015 #224 Del Skrevet 30. september 2015 Har(hadde egentlig) en kompis som var ute på byen og ble sjekket opp av en dame. De dro hjem til henne og hadde seg. Jenta sa hun gikk på p-piller så kondom var ikke nødvendig, en måned senere ringte hun han og fortalte at hun var gravid. Abort var ikke et spørsmål for hun _ville_ ha barn. Stakkars fyr, ung, lever på studielån, og må betale barnebidrag. At noen kvinner kan være så kyniske kan jeg ikke begripe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. september 2015 #225 Del Skrevet 30. september 2015 Det får de jo aldri vite. Det man ikke vet har man ikke vondt av...Anonymous poster hash: c1744...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. september 2015 #226 Del Skrevet 30. september 2015 Har(hadde egentlig) en kompis som var ute på byen og ble sjekket opp av en dame. De dro hjem til henne og hadde seg. Jenta sa hun gikk på p-piller så kondom var ikke nødvendig, en måned senere ringte hun han og fortalte at hun var gravid. Abort var ikke et spørsmål for hun _ville_ ha barn. Stakkars fyr, ung, lever på studielån, og må betale barnebidrag. At noen kvinner kan være så kyniske kan jeg ikke begripe. Om han ikke ville at hun skulle få barnet så kan vel ikke hun kreve barnebidrag? Mannen har like mye rett til å bestemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 30. september 2015 #227 Del Skrevet 30. september 2015 jo det er nettopp det barnet får. Hadde jeg dratt til Danmark så hadde barnet alldri hatt noen mulighet til å vite hvem faren er, men nå har jeg jo ett navn, så når den tid kommer har jeg ett navn å gi. Sykdommer er jeg ikke bekymret for. Det blir det samme om jeg skulle adoptere eller få barn med en som ar adoptert, og det regner jeg med du ikke har noen problemer med? Det ordner seg TS Anonymous poster hash: 2cbd2...697 Om 18 år når han har familie med andre unger så dukker altså du og barnet opp, og lager et helvete der borte. Bravo. Toppen av egoisme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 30. september 2015 #228 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Om han ikke ville at hun skulle få barnet så kan vel ikke hun kreve barnebidrag? Mannen har like mye rett til å bestemme Vet ikke helt hvorfor, men hun kunne tydeligvis det i dette tilfellet. Riktignok slapp an å betale spesielt mye i måneden pga han lever av studielånet. Etter studiene må han betale normalt igjen. Endret 30. september 2015 av Fredsmegleren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. september 2015 #229 Del Skrevet 30. september 2015 Vet ikke helt hvorfor, men hun kunne tydeligvis det i dette tilfellet. Riktignok slapp an å betale spesielt mye i måneden pga han lever av studielånet. Etter studiene må han betale normalt igjen. Hvor lenge er dette siden nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 30. september 2015 #230 Del Skrevet 30. september 2015 Hvor lenge er dette siden nå? Dette skjedde i fjor vår, mars/april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. september 2015 #231 Del Skrevet 30. september 2015 Dette skjedde i fjor vår, mars/april. Ah, vel på det positive planet så slipper han å tenke på at det ikke er noen som kan videreføre arven hans når han blir gammel og dør 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #232 Del Skrevet 30. september 2015 Ah, vel på det positive planet så slipper han å tenke på at det ikke er noen som kan videreføre arven hans når han blir gammel og dør Jeeez!... Anonymous poster hash: 718fd...1fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. september 2015 #233 Del Skrevet 30. september 2015 Jeeez!...Anonymous poster hash: 718fd...1fd Hva? Å få minst et barn er en veldig bra ting å gjøre synes jeg for da forsikrer man seg at noen viderefører arven 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #234 Del Skrevet 30. september 2015 Hva? Å få minst et barn er en veldig bra ting å gjøre synes jeg for da forsikrer man seg at noen viderefører arven Altså, hæ?!? Hvilken arv snakker du om? Greit nok at folk vil ha unger, men dette er ikke riktig måten å gjøre det på! Anonymous poster hash: 718fd...1fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. september 2015 #235 Del Skrevet 30. september 2015 Altså, hæ?!? Hvilken arv snakker du om? Greit nok at folk vil ha unger, men dette er ikke riktig måten å gjøre det på!Anonymous poster hash: 718fd...1fd Jeg mener at om du først får et barn enten det er slik som dette eller planlagt så har man en som viderefører ditt dna og blod og fortsetter familien om du skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 30. september 2015 #236 Del Skrevet 30. september 2015 Ah, vel på det positive planet så slipper han å tenke på at det ikke er noen som kan videreføre arven hans når han blir gammel og dør Tror ikke at han helt enda er i det statidet der man fokuserer på de positive konsekvensene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. september 2015 #237 Del Skrevet 30. september 2015 Tror ikke at han helt enda er i det statidet der man fokuserer på de positive konsekvensene Er han 18 år med? isåfall så skjønner jeg at det er tungt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #238 Del Skrevet 30. september 2015 Jeg mener at om du først får et barn enten det er slik som dette eller planlagt så har man en som viderefører ditt dna og blod og fortsetter familien om du skjønner? erre så nøye det a? Anonymous poster hash: 99a91...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #239 Del Skrevet 30. september 2015 Jeg mener at om du først får et barn enten det er slik som dette eller planlagt så har man en som viderefører ditt dna og blod og fortsetter familien om du skjønner? Og hva er dette verdt når fyren ble lurt, er alt for ung og umoden til å få et barn og oppdra det? Anonymous poster hash: 718fd...1fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 30. september 2015 #240 Del Skrevet 30. september 2015 Er han 18 år med? isåfall så skjønner jeg at det er tungt Han er 20 år nå da, men å få kid som 19 åring etter ons tror jeg ikke var høyest på prioriteringslista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå