ViljaH Skrevet 21. mai 2015 #101 Skrevet 21. mai 2015 Men dette er 11-åringer. Altså hadde noe lignende skjedd på jobben din så ville det bli gjort av voksne mennesker. Dette barnet på 11 år kan vel ingen si at har seksuelle hensikter? Det høres ut for meg som om han er nysgjerrig på nettopp å se kroppen deres ikke å gjøre noe seksuelt med dem. Igjen skal vi voksne seksualisere absolutt alt. En annen skrev at disse jentene burde sluppet å bli gjort om til sex objekter men herlighet, gutten sa da ingenting om sex? Nakenhet må ikke nødvendigvis være seksuelt!! Vi må tenke over hvilke konklusjoner vi trekker ang barnas oppførsel fordi de tar etter oss. La barn være barn. Eller så synes jeg at du ts absolutt bør korrigere gutten din for han egen del så han lykkes sosialt. Kanskje han trenger å få stilt nysgjerrigheten sin? Jeg sier heller stakkars disse skolebarna som blir seksualisert slik av læreren sin!Anonymous poster hash: 0f772...9d7 Dette barnet på 11 år kan vel ingen si har seksuelle hensikter?? Tror du seksualitet er noe som plutselig oppstår når man bikker 14? Nei, man er et seksuelt vesen hele livet, men med ulik modningsgrad. En gutt på 11 er kanskje ikke så bevisst voksne seksuelle handlinger, men når han uttrykker ønske om å se alle jentene nakne så er det seksualitet anno 11 år.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #102 Skrevet 21. mai 2015 Jeg har bare lest den første siden, så om det har dukket opp nye opplysninger i mellomtiden, så beklager jeg, men hvis jeg har forstått saken riktig, så begynte det hele med at læreren spurte hver enkelt elev i klassen sin hva deres største drøm var. I denne forbindelsen så svarte altså sønnen til TS at han ønsket å se alle jentene i klassen sin nakne. Jeg ser ikke helt hva som er galt med dette svaret. Gutten var ærlig, spontan, typisk barnlig naiv, slik barn skal og bør være, og tenkte altså ikke på at læreren var en prippen, streng merr som ikke tåler å høre andre slags svar enn dem hun har kreert for seg selv oppi sitt snerpete, innsnevrede hode. Gutten er 11 år!!!! Og joda, gutter kan være slemme og pill råtne, men herregud, han ga bare respons på et spørsmål som den snerpete læreren stilte en hel klasse! Flott at han ikke unnskyldte seg. Her er det læreren som trenger å bli stilt til ansvar for måten hun har håndtert det hele på, ved å behandle ham som om han skulle være en fremtidig kriminell klar til å voldta jenter han legger sine øyne på. Nakenhet blir ikke sett på med samme blikk når man er barn i motsetning til når man er voksen, hvor nakenhet plutselig blir noe helt annet. Anonymous poster hash: bedf2...18d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #103 Skrevet 21. mai 2015 Blir flau over alle her inne som mener gutten har dårlig oppdragelse og driver med seksuell trakassering. Herregud. Han er 11 år og tøffet seg for klassen!! Skjerp dere. Er fra et "fint" sted, og tilogmed der tøffet vi oss på skolen ;-)Anonymous poster hash: 2be5b...d84
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. mai 2015 #104 Skrevet 21. mai 2015 Hvordan gikk det i tiden etterpå, TS? Sa læreren noe mer, hva gjorde du? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå