juliane Skrevet 10. juli 2015 Forfatter #281 Skrevet 10. juli 2015 Jeg hadde rett i at det var en låsning bak til venstre som gjerne har litt skyld i symfysesmertene også. Hun knakk opp et par steder i korsryggen og masserte innsiden av venstre lår (%#$€£# så vondt!), og så skal jeg tilbake på mandag allerede i håp om at ting blir litt bedre før ferien.
juliane Skrevet 11. juli 2015 Forfatter #282 Skrevet 11. juli 2015 I dag føler jeg som om kiropraktoren tok skikkelig fart og sparket meg i balla. Altså ikke den første smerten, men den ømheten jeg innbiller meg kommer etterpå. Våkna hver gang jeg snudde meg i natt, både av at det skar til i underlivet mitt og av at jeg selv stønna av smerte. Merkelig nok vekte jeg ikke A! A har forlatt meg for noen dager og satt kursen hjem til svigers, mens jeg skal jobbe man-ons og kommer etter onsdag kveld. Kjenner jeg er gravid ja, for jeg savner han helt vilt allerede! Hadde en hyggelig date-night i går med tapas og kino OG sex i dag morges (noe som dessverre skjer altfor sjelden for tiden - min skyld!), så det var jo i alle fall koselig før noen dager fra hverandre.
MissStiles Skrevet 11. juli 2015 #283 Skrevet 11. juli 2015 Jeg skjønner at du savner han allerede. Hatet å være alene når jeg var gravid. Så kjenner igjen den følelsen. Lagt noen planer med venninner i helgen? Sånn at tiden går litt fortere.
Saltsild Skrevet 11. juli 2015 #284 Skrevet 11. juli 2015 Hehehe, kjenner meg igjen! Jeg savner samboer her så lett!!
Gjest BeKind Skrevet 11. juli 2015 #285 Skrevet 11. juli 2015 Tenk så godt det blir å se hverandre når han kommer hjem igjen Savner raskt min kjære jeg og, så forstår at tiden går litt treigt. Skal du noe morsomt i helga?
juliane Skrevet 11. juli 2015 Forfatter #286 Skrevet 11. juli 2015 Nei, absolutt alle venninnene mine er på ferie eller bortreist i helga, så jeg er litt Viggo Venneløs rett og slett! Kanskje derfor jeg savner A sånn også, fordi jeg vet helgen kommer til å bestå av altfor mye trash-tv og bare det. Men på mandag får jeg besøk av en fin venninne som skal være her frem til jeg reiser på onsdag, så da bir det bra!
MissStiles Skrevet 11. juli 2015 #287 Skrevet 11. juli 2015 Er ikke det typisk? Når man er alene hjemme, også er alle bortreist eller er opptatt. Men koselig med besøk av ei venninne neste uke da!
Gjest BeKind Skrevet 11. juli 2015 #288 Skrevet 11. juli 2015 Veldig typisk ja.. Er så kjedelig å føle at alle rundt har noe å gjøre når en selv ikke har annet enn å se trash TV som du sier. Du får prøve å kose deg med gode filmer og annet tidsfordriv frem til du reiser Blir det mange dager på dere hos svigers etter at du kommer frem da?
Saltsild Skrevet 11. juli 2015 #289 Skrevet 11. juli 2015 Viggo Venneløs er ok innimellom det da. Da kan du ligge naken i senga og spise junk food. Det er gøy det. Kos med besøk av ei venninne!
Trampe Skrevet 12. juli 2015 #290 Skrevet 12. juli 2015 Haha, ligger du naken og spiser junk nå? Jeg kjenner også til det å savne kjære. Var helt forstyrret bare han dro ut en kveld da jeg var gravid, fikk ikke sove eller noe. Håper du har ei fin helg selv om du er alene!
juliane Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #291 Skrevet 12. juli 2015 Nei, jeg ligger påkledd og hylgråter. Mest fordi jeg har sett den episoden av Glee der de minnes Finn (og det ble litt i overkant for denne gravide), og litt fordi jeg forsøkte å henge opp en ny rullgardin på gjesterommet og klarte å fucke opp i en så stor grad at det neppe noensinne kommer til å kunne henge en rullgardin der igjen.
Trampe Skrevet 12. juli 2015 #292 Skrevet 12. juli 2015 Åååh Du må jo holde deg langt unna både sippeTV og rullegardiner når du er gravid! Rullegardiner er noe dritt å henge opp. Det er faktisk en av de få tingene jeg slettes ikke gjør alene, og jeg er sånn som maler, tapetserer og legger gulv altså... Det er ikke deg, det er gardinen!
juliane Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #293 Skrevet 12. juli 2015 Åååh Du må jo holde deg langt unna både sippeTV og rullegardiner når du er gravid! Rullegardiner er noe dritt å henge opp. Det er faktisk en av de få tingene jeg slettes ikke gjør alene, og jeg er sånn som maler, tapetserer og legger gulv altså... Det er ikke deg, det er gardinen! Det er faktisk skruen til gardinen. Jeg pleier egentlig å syns rullgardiner er greit, men nå var jeg allerede litt irritert fordi A ikke klarte å få hengt den opp før han dro, og det er ikke spesielt bekkenvennlig å stå og balansere halvveis i en myk seng og halvveis i en vinduskarm. Så jeg prøvde meg på en spansk en som selvfølgelig ikke gikk, og da jeg skulle skru ut igjen beslaget var jeg for hard på drillen slik at skruehodet fliset seg opp og jeg nå hverken får skrudd den inn eller ut. Great. Får finne en løsning med gaffateip og søplesekker nå når jeg har besøk og så får snekkerpappa komme og redde meg etter hvert. Han mumla noe om metallbor i telefonen da jeg desperat ringte etter hjelp. Vurderer om ikke jeg burde vært naken og spist junk istedenfor...
Trampe Skrevet 12. juli 2015 #294 Skrevet 12. juli 2015 Naken og junk slår det der anyday! Der jeg bodde før hadde jeg vinduer fra gulv til tak på soverommet. Ble møkkalei av glipper i rullegardinen og at sola skinte rett på vinduene fra klokka 4 om morgenen, så jeg kjøpte voksduk og klistra opp. Hvit side inn, mønsterside ut. Så ut som gardiner fra utsiden, og vistes ikke når gardinen var igjen på innsiden. Funket som krutt!!! Så du kan kjøre voksduk også, til du får opp gardinen. Eller - til mannen får opp gardinen. Ikke kødd med bekkenløsninga!
lille_frosk Skrevet 12. juli 2015 #295 Skrevet 12. juli 2015 Nei, jeg ligger påkledd og hylgråter. Mest fordi jeg har sett den episoden av Glee der de minnes Finn (og det ble litt i overkant for denne gravide), og litt fordi jeg forsøkte å henge opp en ny rullgardin på gjesterommet og klarte å fucke opp i en så stor grad at det neppe noensinne kommer til å kunne henge en rullgardin der igjen. Uuuff, stakkar!!! Det er ikke så greit når universet ikke bare samarbeider fullt ut altså
MarianneE Skrevet 13. juli 2015 #296 Skrevet 13. juli 2015 (endret) Stod du delvis i senga og i vinduskarmen? Asså, det er jo ille i utgangspunktet men med gravidmage i tillegg... Endret 13. juli 2015 av MarianneE
juliane Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #297 Skrevet 13. juli 2015 Naken og junk slår det der anyday! Der jeg bodde før hadde jeg vinduer fra gulv til tak på soverommet. Ble møkkalei av glipper i rullegardinen og at sola skinte rett på vinduene fra klokka 4 om morgenen, så jeg kjøpte voksduk og klistra opp. Hvit side inn, mønsterside ut. Så ut som gardiner fra utsiden, og vistes ikke når gardinen var igjen på innsiden. Funket som krutt!!! Så du kan kjøre voksduk også, til du får opp gardinen. Eller - til mannen får opp gardinen. Ikke kødd med bekkenløsninga! Ja nå får den gardina bare ha det så godt til mannen kommer hjem - eller til pappa kommer på besøk. A mente han skulle klare å få ut skruen med tang, lykke til sier bare jeg! (Sendte han bilde av fadesen og han mente for øvrig at det så ut som om en t-rex hadde gått løs på beslaget og vinduskarmen...) Uuuff, stakkar!!! Det er ikke så greit når universet ikke bare samarbeider fullt ut altså Nei, hvorfor kan ikke alltid alt gå som jeg vil! Stod du delvis i senga og i vinduskarmen? Asså, det er jo ille i utgangspunktet men med gravidmage i tillegg... Vinduet var lukket altså! Hadde ikke falt lenger enn ned i senga hvis jeg skulle falle, så akkurat magen var jeg ikke så redd for. Symfysen syntes derimot ikke det var så stas, hverken å stå med ett bein opp i vinduskarmen eller å balansere oppi senga. Hadde ny kiropraktortime i dag. Etter at den verste følelsen av å ha blitt slått mellom beina med et balltre ga seg i helga syns jeg faktisk jeg kunne kjenne litt bedring. Vanskelig å si da siden jeg ikke var så mye i aktivitet og det uansett går litt opp og ned fra dag til dag, men jeg velger å ta det som et positivt tegn! Så da håper jeg det blir enda litt bedre etter i dag, og at det holder sånn rimelig greit til etter ferien. Satte opp to timer i uka etter ferie da, for da regnet hun med å måtte begynne litt på nytt. Blir jammenmeg dyrt nok hvis jeg skal gå dit flere ganger i uka!
lille_frosk Skrevet 13. juli 2015 #298 Skrevet 13. juli 2015 Jeg synes det høres så vondt ut med kiropraktor jeg! Knekking og brekking og balltrær i underliv!! Men hvis det hjelper er jo ingenting bedre enn det ...
MissStiles Skrevet 13. juli 2015 #299 Skrevet 13. juli 2015 Hvem går du til da? Det er dyrt å gå dit ja.. Men de er flinke!!
Trampe Skrevet 13. juli 2015 #300 Skrevet 13. juli 2015 Får du ikke dekket noe av det? Hvor dyre er disse timene?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå