Gå til innhold

Fargelegging for voksne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Marika skrev:

Hvor kan en kjøpe fargebøker for voksne?

Bokhandlere, og Bokhandlere på nett, både norske og utenlanske. Og i matbutikker, nille osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynner på trafikalt grunnkurs i dag, så jeg pleier nervene med litt farging :) Jeg plages enda med blyanter, og foretrekker penner, men det kommer seg litt etter litt. P1120300.thumb.JPG.de54df22c07baa421af2b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med trafikalt grunnkurs!

*føle-seg-gammel* Er det type teorikurs? Føler hele kjøreopplæringa har endra seg ørten ganger siden jeg tok lappen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ta trafikalt grunnkurs før man kan begynne å øvelseskjøre. Det er basic trafikkregler, førstehjelpskurs, mørkekjøring på bane. Var hvertfall når jeg tok det for over 10 år siden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Edie skrev:

Lykke til med trafikalt grunnkurs!

*føle-seg-gammel* Er det type teorikurs? Føler hele kjøreopplæringa har endra seg ørten ganger siden jeg tok lappen..

Takk, Edie! :hug:

Det er et grunnelggende kurs man må ha før man begynner å øvelseskjøre nå til dags. Det er vel et relativt nytt konsept, men hvis DU føler deg gammel så kan du jo se for deg hvordan jeg blir å ha det på kurset, omringet av 15-åringer :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Stueloff skrev:

Takk, Edie! :hug:

Det er et grunnelggende kurs man må ha før man begynner å øvelseskjøre nå til dags. Det er vel et relativt nytt konsept, men hvis DU føler deg gammel så kan du jo se for deg hvordan jeg blir å ha det på kurset, omringet av 15-åringer :fnise:

Får jeg spørre hvor gammel du er? For om du er over 25 så mener jeg du slipper å ta trafikalt grunnkurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Llise skrev:

Får jeg spørre hvor gammel du er? For om du er over 25 så mener jeg du slipper å ta trafikalt grunnkurs.

Det stemmer det, men jeg blir 24 i år, og har ikke tålmodighet til å vente enda ett år med å begynne på sertifikatet, dessuten tror jeg det er et nyttig kurs å ha med seg før man setter seg bak rattet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere om det er flere bøker enn den hemmelige hagen som finnes i "kunstnerutgave"? Kjenner den typen utgaver passer meg bedre for da kan jeg ligge i sofaen med fargeleggingen og bruke det jeg vil siden det ikke er noe design på den andre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den Magiske Skogen kommer også i kunstutgave, litt forskjellige datoer, men mellom mars og juni et sted :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, MarianneE skrev:

Eh.... Hva vil det si at boka har kommet som kunstner utgave? 

Tykkere sider, motiv bare på den ene siden og så tror jeg man kan rive ut sidene også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Kratt skrev:

Tykkere sider, motiv bare på den ene siden og så tror jeg man kan rive ut sidene også. 

Ok, takk for svaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, MarianneE skrev:

Ok, takk for svaret!

Med de tykkere sidene er det også mulig å bruke redskaper som blør igjennom en vanlig side, type sharpies (en slags tynn sprittusj) og lignende. Og ja, sidene kan rives ut, og så er sidene større.

Anonymkode: bb28a...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det samme tegningene som postkortboken bare større? 

Anonymkode: eb830...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det samme tegningene som postkortboken bare større? 

Anonymkode: eb830...740

Har ikke postkortboken, så det er jeg usikker på. Men et godt tips til å se innholdet i fargeleggingsbøker er å søke dem opp på amazon. Der har de ofte "look inside" funksjon og flere kunder legger ut bilder under erfaringene med bøkene.

Anonymkode: bb28a...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fargela med drittlei før jul, stresset så med å få ferdig julegaver (og den ene ble jeg ikke ferdig med, selvfølgelig) at jeg rett og slett ble litt utbrent. Plukket det opp igjen forrige uke, startet med et bilde i Dagdrømmer hvor jeg ikke tenkte gjennom om fargene passet sammen; jeg plukket tilfeldige farger før jeg startet og lot det bli med de. Det var befriende og deilig og ga meg gnisten tilbake!

12524015_10153762322596830_2260250200537

Også har jeg fått nye blyanter i posten her om dagen, og Game of Thrones-boka idag! Så nå blir det masse fargelegging igjen <3 Jeg må bare lage meg nytt fargekart.. Igjen... XD

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FarDareisMai

Hopper inn her, jeg og. Mistet koden til min gamle bruker pærecider, har savnet denne tråden. Fargelegger ikke så mye i bøker nå for tida, driver med frihåndstegning og kan si at fargeleggingbøkene har hjulpet meg mye til å bli mer modig med å fargelegge linjetegningene mine. Turde aldri å gjøre det før, var redd for å ødelegge babyene mine:P Skal på fargeblyantkurs i på Christiania akademiet i februar, er det noen andre som skal/vil joine? Ønsker å lære mer om fargeteknikker!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...