Gå til innhold

Fargelegging for voksne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her er den ene lille jeg er ferdig med, og den jeg holder på med :) godt fornøyd så langt! Fra Juledrømmer-postkortene til Hanna Karlzon

image.jpeg

image.jpeg

Endret av Auri
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er den ene lille jeg er ferdig med, og den jeg holder på med :) godt fornøyd så langt! Fra Juledrømmer-postkortene til Hanna Karlzon

 

Utrolig flott!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også automatisk på Harry Potter-boka (Game of thrones boka synes jeg blir litt drøy til en 10-åring...). Animorphia er sikkert også fin til en gutt, doodle invasion også kanskje. Ellers har jeg sett en som heter "magiske byer" i bokhandelen, den ser veldig kul ut! Du kan se noen bilder her: http://www.amazon.co.uk/Magical-City-Lizzie-Mary-Cullen/dp/1405924098 (noen helt øverst, og blar du lenger ned til reviews ser du noen bilder som er fargelagt også). Jeg har sett den på norsk hos Ark hvertfall.

hva med disse nye som er kommet nå, harry potter eller game of thrones? 

Anonymkode: ee637...592


Takk for svar! Greit å få litt innspill :)  Jeg tror heller ikke GOT passer til en 10-åring, men Harry Potter skal jeg absolutt se om jeg finner, og så skal jeg sjekke ut de andre. Artig når gutta ønsker seg noe annet enn dingser
:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den ene lille jeg er ferdig med, og den jeg holder på med :) godt fornøyd så langt! Fra Juledrømmer-postkortene til Hanna Karlzon

image.jpeg

image.jpeg

De var nydelige!

2015-11-20_10.01.54.thumb.jpg.6c8ebe38f7Fra Den Magiske Skogen

Så fin! Liker fargebruken! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tror dere ikke jeg greide å glemme å ta bilde av snøflakene når de var ferdige før jeg pakket den inn og sendte med posten da :ler: Jaja!

Har begynt på billesiden nå, skjønner ikke åssen jeg skal bli ferdig til julaften! Hermer hemningsløst etter @Safira , men min blir ikke like fin som hennes da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte noen billige glitterpenner jeg hadde kjøpt til julekortene i fargeleggingen, det ble en artig effekt. Nå må jeg ut å kjøpe meg fler!

Anonymkode: bb28a...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg måtte kjøpe meg en "nyttårsgave", da jeg skulle være alene med hunden på nyttårsaften, så mens andre var ute og hadde det gøy, satt jeg inne og hadde det MINST like gøy med "Det magiske rommet" :fnise: Godt nyttår alle fargeglade!

P1010302.thumb.JPG.9bb9a412b2160ef7a82a6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Auri skrev:

Den ser så fin ut!

Det er ei flott bok! Har vært nødt til å titte i den hver gang jeg har vært på butikken, men tenkt at jeg har så altfor mange fargebøker som det er. Vel... Nå har jeg enda ei :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola
16 timer siden, Stueloff skrev:

Jeg måtte kjøpe meg en "nyttårsgave", da jeg skulle være alene med hunden på nyttårsaften, så mens andre var ute og hadde det gøy, satt jeg inne og hadde det MINST like gøy med "Det magiske rommet" :fnise: Godt nyttår alle fargeglade!

P1010302.thumb.JPG.9bb9a412b2160ef7a82a6

Oi, lekkert! :jepp: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjedet meg i går kveld og i natt så da leste jeg hele denne tråden! Gledet meg skikkelig til å kjøpe tusjer, blyanter og bøker i dag. Var innom 3 butikker men alle var helt tomme for bøker :-( Endte med at jeg måtte kjøpe en på Nille! Den så egentlig helt fin ut, men jeg er spent på kvaliteten på papiret. Kjøpte fineliners til 70 kroner og fargeblyanter til 30 på Nille også, så får vi se hvor bra de er! Gleder meg til å begynne :-) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Marika skrev:

Hvor kan en kjøpe fargebøker for voksne?

Nille f.eks eller en bokhandel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...