Stueloff Skrevet 25. juli 2015 #721 Skrevet 25. juli 2015 Litt av et arbeid! Imponerende! Takk! Det tok noen timer og er det største jeg har farget så langt, så nå tror jeg at jeg på pjuske med noen mindre prosjekter før jeg kan forplikte meg til noe sånt igjen.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #722 Skrevet 25. juli 2015 Er det noen som kan anbefale en god bok med mandalas, som har få innslag av natur? Jeg har Den magiske skogen, men føler at den ikke passer meg så godt. Jeg tror jeg hadde trivdes bedre med geometriske mønstre. Gjerne ikke fullt så detaljert som den jeg har. Den her: http://www.adlibris.com/no/bok/finn-roen-med-mandalafargelegging-9788231609407 Masse detaljerte mandalaer, perfekt for meg. De har den på Ark også. Anonymous poster hash: 496d4...0be
Safira Skrevet 25. juli 2015 #723 Skrevet 25. juli 2015 Dette har jeg holdt på med siden søndag. Ble ikke helt fornøyd, skulle ha valgt andre farger på dragen og bladene bærer preg av at jeg begynte å bli lei, men det er heldigvis et helt likt bilde på andre siden, så jeg får heller gjøre det bedre neste gang. Selv om jeg mistenker at det blir en stund til jeg begir meg ut på dét igjen. For et pirk! Men den var veldig artig å farge likevel! *bilde* Stilig! 1
charactouy Skrevet 25. juli 2015 #725 Skrevet 25. juli 2015 Den her:http://www.adlibris.com/no/bok/finn-roen-med-mandalafargelegging-9788231609407 Masse detaljerte mandalaer, perfekt for meg. De har den på Ark også. Anonymous poster hash: 496d4...0be Takk for tips, den må jeg se nærmere på
charactouy Skrevet 25. juli 2015 #726 Skrevet 25. juli 2015 Den her:http://www.adlibris.com/no/bok/finn-roen-med-mandalafargelegging-9788231609407 Masse detaljerte mandalaer, perfekt for meg. De har den på Ark også. Anonymous poster hash: 496d4...0be Takk for tips, den må jeg se nærmere på
Brimi Skrevet 25. juli 2015 #727 Skrevet 25. juli 2015 Dette har jeg holdt på med siden søndag. Ble ikke helt fornøyd, skulle ha valgt andre farger på dragen og bladene bærer preg av at jeg begynte å bli lei, men det er heldigvis et helt likt bilde på andre siden, så jeg får heller gjøre det bedre neste gang. Selv om jeg mistenker at det blir en stund til jeg begir meg ut på dét igjen. For et pirk! Men den var veldig artig å farge likevel! Så fin :-D Tusen takk, nå ble jeg inspirert til å begynne på dragen ^^
Auri Skrevet 25. juli 2015 #728 Skrevet 25. juli 2015 Jeg har ikke hatt tid til å fargelegge hele uka abstinenser!
Stueloff Skrevet 25. juli 2015 #729 Skrevet 25. juli 2015 Så fin :-D Tusen takk, nå ble jeg inspirert til å begynne på dragen ^^ Bare hyggelig! Skal innrømme at dragen var den avgjørende faktoren når jeg bestemte meg for hvilken fargebok jeg ville ha neste gang. Syns den var knalltøff! Jeg håper du legger ut bilde når du er ferdig med din?
Gjest pærecider Skrevet 25. juli 2015 #730 Skrevet 25. juli 2015 Da har jeg kjøpt min første fargebok! Er ikke halvferdig med første tegning en gang, men digger det! Må kjøpe flere tusjer i morgen, har bare 12. Er det mulig å skyggelegge med tusjer? Noen tusjer i butikken som er bra? Blyanter er for skoleaktig for meg (gikk formgiving), så føler meg mer fri med tusjer. Vanlige tusjer er ikke så enkle å skyggelegge med, med mindre du har et kjempestort sett med mange farger som ligger opp til hverandre for å få en smooth skygging. Man kan skyggelegge ved krysskravere områdene som man vil ha mørkere og ha hvite flekker der lyset faller, evt bruke gelly pens for å få lysere områder. Der er nok blyanter best. Men det fins markere, som er mer proffe tusjer, men de får du stort sett bare i spesialforretninger. Av merker der har vi Letraset, copic markers, sharpies, chameleon, tombow dual brush. Disse har ofte en blender/innebygde blendere med i sortimentet, men bruk av disse gjør ofte at fargen går gjennom arket. Her er en liten guide til skyggeleggingsteknikker med vanlig tusj.
Gjest pærecider Skrevet 25. juli 2015 #731 Skrevet 25. juli 2015 Dette har jeg holdt på med siden søndag. Ble ikke helt fornøyd, skulle ha valgt andre farger på dragen og bladene bærer preg av at jeg begynte å bli lei, men det er heldigvis et helt likt bilde på andre siden, så jeg får heller gjøre det bedre neste gang. Selv om jeg mistenker at det blir en stund til jeg begir meg ut på dét igjen. For et pirk! Men den var veldig artig å farge likevel! Oooh! Fiiin!!
Gjest Gjest_Idja Skrevet 25. juli 2015 #732 Skrevet 25. juli 2015 Vanlige tusjer er ikke så enkle å skyggelegge med, med mindre du har et kjempestort sett med mange farger som ligger opp til hverandre for å få en smooth skygging. Man kan skyggelegge ved krysskravere områdene som man vil ha mørkere og ha hvite flekker der lyset faller, evt bruke gelly pens for å få lysere områder. Der er nok blyanter best. Men det fins markere, som er mer proffe tusjer, men de får du stort sett bare i spesialforretninger. Av merker der har vi Letraset, copic markers, sharpies, chameleon, tombow dual brush. Disse har ofte en blender/innebygde blendere med i sortimentet, men bruk av disse gjør ofte at fargen går gjennom arket. Her er en liten guide til skyggeleggingsteknikker med vanlig tusj. Tusen takk! Skal vente litt med skyggelegging foreløpig, men skal prøve tipsene dine etter hvert. Gøy å utfordre seg selv!
Gjest Gjest_Idja Skrevet 25. juli 2015 #733 Skrevet 25. juli 2015 Dessuten har jeg kjøpt meg letraset i dag, uten å ane hva det er. 1
Stueloff Skrevet 25. juli 2015 #734 Skrevet 25. juli 2015 Vanlige tusjer er ikke så enkle å skyggelegge med, med mindre du har et kjempestort sett med mange farger som ligger opp til hverandre for å få en smooth skygging. Man kan skyggelegge ved krysskravere områdene som man vil ha mørkere og ha hvite flekker der lyset faller, evt bruke gelly pens for å få lysere områder. Der er nok blyanter best. Men det fins markere, som er mer proffe tusjer, men de får du stort sett bare i spesialforretninger. Av merker der har vi Letraset, copic markers, sharpies, chameleon, tombow dual brush. Disse har ofte en blender/innebygde blendere med i sortimentet, men bruk av disse gjør ofte at fargen går gjennom arket. Her er en liten guide til skyggeleggingsteknikker med vanlig tusj. Så fint og grundig du har forklart! Nå var ikke dette innlegget ment til meg, men jeg takker deg likevel, dette kan jo tilogmed jeg forstå! Oooh! Fiiin!! Takker! ^^
Brimi Skrevet 25. juli 2015 #735 Skrevet 25. juli 2015 Bare hyggelig! Skal innrømme at dragen var den avgjørende faktoren når jeg bestemte meg for hvilken fargebok jeg ville ha neste gang. Syns den var knalltøff! Jeg håper du legger ut bilde når du er ferdig med din? Det kan jeg gjøre^^ Blir nok ikke ferdig idag da xD Tror jeg har holdt på i to timer med skjellene alene og enda er jeg ikke ferdig :-p
Stueloff Skrevet 25. juli 2015 #736 Skrevet 25. juli 2015 Det kan jeg gjøre^^ Blir nok ikke ferdig idag da xD Tror jeg har holdt på i to timer med skjellene alene og enda er jeg ikke ferdig :-p Jeg hadde nok blitt lettere rystet hvis noen klarte å fullføre dragen på én dag Jeg gleder meg til å se resultatet ditt! Har ikke sett så mange versjoner av akkurat dette bildet. 2
Brimi Skrevet 25. juli 2015 #737 Skrevet 25. juli 2015 (endret) Jeg hadde nok blitt lettere rystet hvis noen klarte å fullføre dragen på én dag Jeg gleder meg til å se resultatet ditt! Har ikke sett så mange versjoner av akkurat dette bildet. Haha, ja, jeg begynte å tenke på at jeg skrev det :-p Skal ikke se bortifra at jeg blir halvveis ferdig. Hos meg blir det en besettelse og tar bare pause når jeg må spise, drikke, sove, gå på do og kanskje når jeg tar en røyk. Men ofte tar jeg det med meg ut også xD Derfor blir jeg også fort ferdig ofte :-p Men har ikke jobbet med et så stort ark før.. Endret 25. juli 2015 av Brimi
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #738 Skrevet 25. juli 2015 Dette har jeg holdt på med siden søndag. Ble ikke helt fornøyd, skulle ha valgt andre farger på dragen og bladene bærer preg av at jeg begynte å bli lei, men det er heldigvis et helt likt bilde på andre siden, så jeg får heller gjøre det bedre neste gang. Selv om jeg mistenker at det blir en stund til jeg begir meg ut på dét igjen. For et pirk! Men den var veldig artig å farge likevel! Hvilken bok er dette?Anonymous poster hash: 26dc3...686
Stueloff Skrevet 25. juli 2015 #739 Skrevet 25. juli 2015 Haha, ja, jeg begynte å tenke på at jeg skrev det :-p Skal ikke se bortifra at jeg blir halvveis ferdig. Hos meg blir det en besettelse og tar bare pause når jeg må spise, drikke, sove, gå på do og kanskje når jeg tar en røyk. Men ofte tar jeg det med meg ut også xD Derfor blir jeg også fort ferdig ofte :-p Men har ikke jobbet med et så stort ark før.. Kjenner jeg nesten blir litt misunnelig på deg! Jeg må ta pauser ganske ofte for å enten hvile rygg/håndledd/fingre eller øyne når detaljene er minst. Er nesten så jeg blir irritert på egen kropp for at den begynner å verke Hvilken bok er dette?Anonymous poster hash: 26dc3...686 Den magiske skogen
Brimi Skrevet 25. juli 2015 #740 Skrevet 25. juli 2015 Kjenner jeg nesten blir litt misunnelig på deg! Jeg må ta pauser ganske ofte for å enten hvile rygg/håndledd/fingre eller øyne når detaljene er minst. Er nesten så jeg blir irritert på egen kropp for at den begynner å verke Den magiske skogen Resultatet blir ikke alltids så bra da :-p Burde nok ta flere pauser. Måtte lage middag idag så da blir det ikke så mye fargelegging resten av kvelden :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå