Gå til innhold

Fargelegging for voksne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har maaaange forskjellige fargebøker, men favoritten no for tida er "Animorphia". Ikkje farga så mykje i den enno, men eg likar teikningane veldig godt. :)

 

post-91061-0-99402000-1439906996_thumb.j post-91061-0-54635800-1439906997_thumb.jpost-91061-0-07416900-1439906998_thumb.j

 

Fiskane er ei dobbelside. :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har maaaange forskjellige fargebøker, men favoritten no for tida er "Animorphia". Ikkje farga så mykje i den enno, men eg likar teikningane veldig godt. :)

11874084_10153579347833308_1680810589_n.jpg 11911161_10153579349198308_2042966781_n.jpg 11920380_10153579347543308_1868625106_n.jpg

Fiskane er ei dobbelside. :)

Kjempefint! :) ser kul ut den boka der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har endelig min Enchanted Forest kommet i posten og jøye meg så smått allting er! Jeg kommer til å ha denne boken i et år sikkert, for dette tar tid. :laugh: Kjempefin bok da, høyere kvalitet enn jeg forventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! Den ene stabilo pennen min er snart tom :-( Akkurat når jeg skal fargelegge mye med akkurat den fargen :-( Så nå må jeg kjøpe ny og da må jeg kjøpe på nett for Panduro har ikke de pennene i lokalbutikken min:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara

OMG - borte på ferie noen uker og vips, 51 sider :overrasket::ler:

 

Inspirerende tråd :hoppe:

Jeg er fortsatt, pga ferien og litt travle tider, på min Kreativ fargelegging, men nå ligger det jo en laaang høst og vinter foran oss og da blir det godt å kose seg med fargene igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To paklelapper i postkassa i dag 😁 Mest sannsynlig et sett penseltusjer og noen pensler med vanntank 🎨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte min første fargeleggingsbok i går. Skal få tid til å lese litt bakover her med tanke på anbefaling av blyanter. Hjemme har jeg kun en pakke med billigblyanter fra Nille. Fikk de ikke spisse nok synes jeg. Er det blyanten eller spisseren sin feil? Haha, eller min?

Boka var i alle fall kjempefin. Het noe med regnskog.. Tropiske planter og dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia? Det er så meningsløst? Hva gjør dere med det dere har "laget"? Farging er for barn..

Anonymous poster hash: b7e63...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Skjønner ikke greia? Det er så meningsløst? Hva gjør dere med det dere har "laget"? Farging er for barn..

Anonymous poster hash: b7e63...265

Meningsløst?? Neida, ren og skjær mentalterapi :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ser på tv, noen kjøper dyre vaser, noen kjøper dyre klær, noen tar SPA-behandlinger, noen tar massevis av kurs, må alt ha en mening, da? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia? Det er så meningsløst? Hva gjør dere med det dere har "laget"? Farging er for barn..

Anonymous poster hash: b7e63...265

Perling er også for barn, men det er sikkert mange voksne som driver med det også
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Idja

Farging er for barn..

Anonymous poster hash: b7e63...265

 

Barn ler og har det gøy hele tiden virker det som, så jeg syns det er veldig lurt å gjøre MER av sånt som er for barn!  :nigo:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia? Det er så meningsløst? Hva gjør dere med det dere har "laget"? Farging er for barn..

Anonymous poster hash: b7e63...265

"Hva gjør man med det man ser på TV"

Folk har forskjellige hobbyer. Helt ok at du ikke forstår greia. Men da er det jo bare å la være å drive med fargelegging. Vanskeligere er det faktisk ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå og vær negativ et annet sted, AB. Du trenger ikke legge deg opp i hobbyene til andre. Det går ikke utover deg, tross alt :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg endelig bestilt meg fargebok og blyanter. Det ble Secret Garden, og 72stk Raffine fargeblyanter fra Ebay.

 

Så mange fine fargelegginger her inne, jeg blir skikkelig inspirert! :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte min første fargeleggingsbok i går. Skal få tid til å lese litt bakover her med tanke på anbefaling av blyanter. Hjemme har jeg kun en pakke med billigblyanter fra Nille. Fikk de ikke spisse nok synes jeg. Er det blyanten eller spisseren sin feil? Haha, eller min?

Boka var i alle fall kjempefin. Het noe med regnskog.. Tropiske planter og dyr.

 

Får du de ikke spisse mens du spisser (da er det spisseren)? Eller er det det at tuppen ikke holder seg når du begynner å tegne (da er gjerne blyanten for myk)?

Anonymous poster hash: fa30c...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia? Det er så meningsløst? Hva gjør dere med det dere har "laget"? Farging er for barn..

Anonymous poster hash: b7e63...265

Jeg skjønner ikke greia. Det er så meningsløst. Hvorfor går du inn i en diskusjonstråd om fargelegging bare for å fortelle at du ikke synes det er en hobby for voksne?

Anonymous poster hash: fa30c...009

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia? Det er så meningsløst? Hva gjør dere med det dere har "laget"? Farging er for barn..

Anonymous poster hash: b7e63...265

Det var jo synd. Men oss som ikke har noe behov med å gå inn på en sånn tråd bare for å påpeke det, har det mye morsommere i livet, jeppsen sann. Greia er at det ikke er meningen at en skal måtte skjønne alt hva andre driver med, men å heller la de drive på med det de liker.

 

Jeg skjønner ikke behovet for å sitte å skrike på en fotballmatch på tv, men knock yourselves out, Man kommer så mye lenger i livet hvis man slutter å bry seg så mye med andre folk liv, og akseptere at de er forskjellige. :rolleyes:

Endret av Cordelia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...