Gå til innhold

Fargelegging for voksne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gleder meg så vilt til å få kunsterutgaven av Den Hemmelige Hagen! Vet hva julegavene blir i år ja :fnise:

 

Nå har jeg akkurat ryddet opp i fargene mine og sitter igjen med en 15 farger som jeg har endt opp med duplikater av (som ikke er fine nok til at jeg gidder å ha dobbelt av de) og farger som er i dårlig kvalitet... Aner ikke hva jeg skal gjøre med. Får meg liksom ikke helt til å bare kaste de, men det er jo ikke noe å gi bort heller siden de ikke er veldig fine i fargen eller gode å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Weeping_Angel

Jeg gleder meg så vilt til å få kunsterutgaven av Den Hemmelige Hagen! Vet hva julegavene blir i år ja :fnise:

Nå har jeg akkurat ryddet opp i fargene mine og sitter igjen med en 15 farger som jeg har endt opp med duplikater av (som ikke er fine nok til at jeg gidder å ha dobbelt av de) og farger som er i dårlig kvalitet... Aner ikke hva jeg skal gjøre med. Får meg liksom ikke helt til å bare kaste de, men det er jo ikke noe å gi bort heller siden de ikke er veldig fine i fargen eller gode å bruke.

Har du noen barn i familien eller blant venner? De blir sikkert glade for å få litt nye farger selv om de virker ubrukelige for oss :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som er så små, yngstemann er 9 og mammaen hans jobber i bokhandel så de har plenty av farger :P

 

Det er også hovedsaklig brun og grå-toner. Et par rosa, en blå, en grønn og en hudfarge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som er så små, yngstemann er 9 og mammaen hans jobber i bokhandel så de har plenty av farger :P

Det er også hovedsaklig brun og grå-toner. Et par rosa, en blå, en grønn og en hudfarge :P

Er du innom et venterom eller no som har farger, kan du sette dem der :-p

Anonymous poster hash: 02874...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en lang uke med sår på øyet (ja, du leste riktig) kan jeg endelig begynne å farge igjen.

Har måttet ta pause fordi øyet trengte hvile og jeg hadde vondt.

Nå gleder jeg meg til å sette igang igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte "En sjelden fugl" på mandag, og den er kjempefin! Her er det første jeg er ferdig med i den :)

23mqyaf.jpg

 

Samtidig kjøpte jeg en av de her små Zendoodle bøkene. Jeg tror at det egentlig ikke er meningen at man skal fargelegge dem, men heller følge strekene med penn. Jeg velger å gjøre litt av begge deler :)

2qjx7vd.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefint Stueloff! Frister med boka "En sjelden fugl" også nå.

Og så må jeg bare være litt off-topic; navnet Stueloff er så genialt rart! Stueloff, gangappelsin, soveromkneip..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint Stueloff! Frister med boka "En sjelden fugl" også nå.

Og så må jeg bare være litt off-topic; navnet Stueloff er så genialt rart! Stueloff, gangappelsin, soveromkneip..

Takk! Boka anbefales på det sterkeste! Mange flotte motiver.

 

Nicket er et ord som kom opp når jeg og et par venner spilte Scrabble for mange år siden og prøvde å finne på snodige sammensatte ord, Stueloff er et av de jeg likte best. :)

 

Du har et blikk for farger altså, Stueloff! Både på hår og fargelegging! :jepp:

Takk for det! :hug:

 

Håper flere vil poste bilder av fargeleggingene sine. Begynte å bli litt stille i denne tråden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er i dårlig form for tida og har ikke energi til fargelegging engang... :/ bruker tida på å lage fargekart, er ferdig med 10 farger, bare 97 igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i dårlig form for tida og har ikke energi til fargelegging engang... :/ bruker tida på å lage fargekart, er ferdig med 10 farger, bare 97 igjen...

Huff.. God bedring! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen gi meg linker eller søkeord til sånne tynne tusjer fra ebay?
Har en tante som ønsker seg sånne tusjer til bursdag. Jeg har ingen kjennskap til disse selv å vet ikke hva de heter eller hvilke som er bra osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...