Gå til innhold

Fargelegging for voksne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk for fine råd, Auri! Printe ut selv hadde jeg ikke tenkt på, men det skal jeg få fikset! :)

Ingen Nille dessverre. Skal dra innom både Europris og bokhandelen å se om jeg finner noen  fargeblyanter. Sånne til barn burde jo fungere - en stund i alle fall! Clipboard var også smart! 

Du kan også lage fargeark av dine egne bilder. Det er gøy. Jeg har nettopp lært det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var fin :-D

Takk! :D Likte litt knæsje farger på den ^_^

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for fine råd, Auri! Printe ut selv hadde jeg ikke tenkt på, men det skal jeg få fikset! :)

Ingen Nille dessverre. Skal dra innom både Europris og bokhandelen å se om jeg finner noen fargeblyanter. Sånne til barn burde jo fungere - en stund i alle fall! Clipboard var også smart!

Jeg kjøpte en a4 tegneblokk på Europris. Tar ut arkene og har i printeren. Funker strålende :jepp:

For å finne motiv å skrive ut, gå på google sitt bildesøk. Innstillinger for søket- størrelse=stor, type=strektegninger. Da trenger du ikke skrive inn "colouring pages", men bare søk etter motiv. Jeg har lasta ned massevis f.eks fra Disney-tegnefilmer, Alfons Mucha, skogsmotiv, litt norrøne motiv og diverse :jepp:

Skrevet

Jeg kjøpte en a4 tegneblokk på Europris. Tar ut arkene og har i printeren. Funker strålende :jepp:

For å finne motiv å skrive ut, gå på google sitt bildesøk. Innstillinger for søket- størrelse=stor, type=strektegninger. Da trenger du ikke skrive inn "colouring pages", men bare søk etter motiv. Jeg har lasta ned massevis f.eks fra Disney-tegnefilmer, Alfons Mucha, skogsmotiv, litt norrøne motiv og diverse :jepp:

På Staples selger de 160 -170g papir. De er gode å bruke i printeren da de er litt tykkere. Selve fargeleggingen blir også veldig bra pga det glatte papiret.

Skrevet

Åh, så smart! De arkene er jo litt tykkere, så det vil jo være perfekt! Tenkte ikke på det - så godt å ha dere andre til å tenke for meg. :biggrin: 

Skal innom Europris i dag. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Har de? Har bare sett sånn Mandala-bøker på Coop Extra her, men skal sjekke på Joker og Rema også. :)

Bokhandelen vår er forresten ikke en kjede, den er enkeltstående, og sånn som resten av butikkene her bruker de 4 år på å få inn ting. :ler:

Ja på min nermeste butikk har de hvertfall, Hysj jeg fargelegger og den magiske skogen :)

Anonymous poster hash: 0c313...d38

Skrevet

Bare hyggelig! :tongue: Skal innrømme at dragen var den avgjørende faktoren når jeg bestemte meg for hvilken fargebok jeg ville ha neste gang. Syns den var knalltøff! Jeg håper du legger ut bilde når du er ferdig med din?  :biggrin:

Nå er jeg ferdig og nå skal jeg ta meg et par dager fri fra fargelegging :-p Puuuh

post-59145-0-41605200-1438090093_thumb.j

• Liker 5
Skrevet

Nå er jeg ferdig og nå skal jeg ta meg et par dager fri fra fargelegging :-p Puuuh

Du mangler et blad nederst til venstre, men veldig fint resultat ^^

• Liker 1
Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Kjempefint! Er så mange flinke i denne tråden!

Skrevet

Da er det bare å begynne på den andre dragen! :D

• Liker 1
Skrevet

No rest for the wicked. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Den ble nydelig! Det gjorde seg med blå ramme. Good call!  :biggrin:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

https://instagram.com/p/4XclsaMOQ5/

Jeg så denne ble lagt ut på en av facebook gruppene, men nå finner jeg ikke innlegget igjen.

Noen som vet hva disse fargene heter på norsk og engelsk ? :-)

Anonymous poster hash: 02874...41e

Skrevet

Nille har også tegneblokker med litt tykkere ark! :)

Skrevet

Ferdig med to stykker! Har så mange jeg har begynt på i forskjellige bøker, og for lite tid og energi til å bli ferdig!

Liker den Doodle invasion, føler at det ikke er så nøye med skyggelegging osv. i den :) Men tegningene ser selvfølgelig litt bedre ut i virkeligheten...

2015-07-28%2013.52.59_zpsxsznrto6.jpg

2015-07-28%2013.52.28_zpstjd1ha2z.jpg

• Liker 6
Skrevet

Ferdig med to stykker! Har så mange jeg har begynt på i forskjellige bøker, og for lite tid og energi til å bli ferdig!

Liker den Doodle invasion, føler at det ikke er så nøye med skyggelegging osv. i den :) Men tegningene ser selvfølgelig litt bedre ut i virkeligheten...

2015-07-28%2013.52.59_zpsxsznrto6.jpg

2015-07-28%2013.52.28_zpstjd1ha2z.jpg

Fine :-D

Skrevet

Er det mulig?Hahahaha

Kjempefint! Er så mange flinke i denne tråden!

Takk :-) synes alle er så flinke jeg^^ Skulle gjerne sett flere bilder :-D

Da er det bare å begynne på den andre dragen! :D

Ikke søren :-p Det var mye arbeid! Husker jeg spurte samboeren min etter at jeg var ferdige med det røde hva slags andre farger jeg burde ha, men han klarte ikke å svare på det :-p Og han er FLINK med farger (i photoshop vel og merke, men uansett!)!

Den ble nydelig! Det gjorde seg med blå ramme. Good call!  :biggrin:

Takk^^ Ja, det ble veldig fint med blått ^^ Eneste er at det ble ikke så kreativt da, får ta den på neste drage :-p

Skrevet

Kjempefine! Jeg ønsker meg den boka!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...