Gå til innhold

Fargelegging for voksne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått spontant barnefri og mannen skal snart på jobb. Jeg planlegger en kveld med sjokolade og fargebøkene mine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker å fargelegge i disse bøkene, men siden jeg ble gravid så blir jeg kvalm bare av å se coveret på boka  :trist:   krysser fingre på at det går over snart  :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

HVORFOR BLE JEG IKKE ADVART?

 

Kjøpte The Secret Garden i går kveld. Rundt 23 lagde jeg ei kanne te, lot YouTube-dokumentareNE surre og gå, satte jeg meg ned ved skrivebordet, fant frem alt av fargeblyanter, og begynte å fargelegge.

 

HAR DERE SETT HVA KLOKKA ER NÅ?!?

 

Men det er jo så sabla morsomt da ... og nå vet jeg mangt og meget om den britiske kongerekka

 

Edit: Skrivefeil. Tror jeg var noe søvndrukken.

Endret av Zeitgeist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR BLE JEG IKKE ADVART?

Kjøpte The Secret Garden i går kveld. Rundt 23 lagde jeg ei kanne te, lot YouTube-dokumentare surre og gå, satte jeg meg ned ved skrivebordet, fant frem alt av fargeblyanter, og begynte å fargelegge.

HAR DERE SETT HVA KLOKKA ER NÅ?!?

Men det er jo så sabla morsomt da ... og nå vet jeg mangt og meget om den britiske kongerekka

Beklager så mye!

:lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR BLE JEG IKKE ADVART?

 

Kjøpte The Secret Garden i går kveld. Rundt 23 lagde jeg ei kanne te, lot YouTube-dokumentareNE surre og gå, satte jeg meg ned ved skrivebordet, fant frem alt av fargeblyanter, og begynte å fargelegge.

 

HAR DERE SETT HVA KLOKKA ER NÅ?!?

 

Men det er jo så sabla morsomt da ... og nå vet jeg mangt og meget om den britiske kongerekka

 

Edit: Skrivefeil. Tror jeg var noe søvndrukken.

 

:ler: :ler: :ler:

 

Om det er noen trøst fikk ikke jeg sove før klokka syv, og jeg hadde ikke en morsom unnskyldning som fargelegging heller :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

:ler: :ler: :ler:

 

Om det er noen trøst fikk ikke jeg sove før klokka syv, og jeg hadde ikke en morsom unnskyldning som fargelegging heller :P

 

Uffda, håper det har ordnet seg. Og hvis ikke, at det ordner seg fort som fy slik at du har tid og ro til å fargelegge igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt fire søvnløse netter på rad nå, får ikke sove før langt utpå morran pga smerter i kroppen, fibromyalgi. Det går over, jeg skulle bare ønske det var morsommere ting som holdt meg våken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt fire søvnløse netter på rad nå, får ikke sove før langt utpå morran pga smerter i kroppen, fibromyalgi. Det går over, jeg skulle bare ønske det var morsommere ting som holdt meg våken :P

Huff, det hørtes ikke godt ut! :( God bedring!  :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg har hatt fire søvnløse netter på rad nå, får ikke sove før langt utpå morran pga smerter i kroppen, fibromyalgi. Det går over, jeg skulle bare ønske det var morsommere ting som holdt meg våken :P

 

Uff, er det ingenting som hjelper? Må bare ærlig innrømme at jeg vet særs lite om fibromyalgi. Psoriasis derimot vet jeg det meste om - har det selv. 

 

Håper at du blir raskt bra igjen og får en lang fase uten smerter og plager.  :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få tak i noe sterkere smertestillende enn det jeg har nå, skal ringe legen i morra :)

 

Takk :klemmer:

 

Psoriasis er noe drit, og sånn er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens arbeid med og uten blits :) Usikker på hvilke farger jeg skal ha på hjorten. Vet ikke om jeg vil at den skal ha "naturlige" farger, eller noe helt annet. Er også usikker på om jeg skal farge bakgrunnen eller ikke. Alle forslag er velkomne :)

2vaczfs.jpg

b8qy5z.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke farger bakgrunn, tror jeg hjorten hadde vært kjempekul i mørgeblå farger!

 

Jeg synes jeg det generelt blir finest uten bakgrunn, for da kommer alle fargene bedre frem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens arbeid med og uten blits :) Usikker på hvilke farger jeg skal ha på hjorten. Vet ikke om jeg vil at den skal ha "naturlige" farger, eller noe helt annet. Er også usikker på om jeg skal farge bakgrunnen eller ikke. Alle forslag er velkomne :)

2vaczfs.jpg

b8qy5z.jpg

Jeg farget bakgrunnen. Jeg synes ikke det ble fint, men kanskje du er heldigere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke farger bakgrunn, tror jeg hjorten hadde vært kjempekul i mørgeblå farger!

 

Jeg synes jeg det generelt blir finest uten bakgrunn, for da kommer alle fargene bedre frem.

Jeg satt faktisk og vurderte om jeg skulle farge hjorten blå! Tror kanskje det blir det :)

 

Jeg farget bakgrunnen. Jeg synes ikke det ble fint, men kanskje du er heldigere?

Jeg vet rett og slett ikke om jeg tør. Jeg er ganske fornøyd med fargene som de er og er redd for å ødelegge bildet. Vi får se, men jeg lener mot å ikke gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er her alle natteranglerne befinner seg...? Får ikke sove, og vurderer å gå ned og finne fargebøker og blyanter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så det er her alle natteranglerne befinner seg...? Får ikke sove, og vurderer å gå ned og finne fargebøker og blyanter.

Ja,det er her vi bor;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker egentlig å fargelegge i dagslys, men det ser ikke ut til at det blir noe særlig søvn i natt (høyt stoffskifte er gøy...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå kjøpt min første fargeleggingsbok. Valget falt på "Den hemmelige hagen." Så nå gleder jeg meg masse til å begynne med fargeleggingen. Har ikke så mange farger ennå, så får heller avansere etterhvert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...