AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #541 Del Skrevet 28. juni 2015 Jeg leser med stor interesse anbefalinger om fargeleggingsbøker, blant annet fordi jeg virkelig IKKE liker å fargelegge dyr, fugler, insekter eller levende liv Jeg aner ikke hvorfor! Jeg elsker geometriske mønstre, alt som er symmetrisk, gir en slags mening eller system - det kan være blomster, figurer, hva enn - mens alt som er mer flytende, uregelmessig, det unngår jeg Jeg gikk inn på FB for å finne hun Basford, og ser at hun kommer med ny bok, Ocean et eller annet, med havfruer og fisker og sånt, og jeg ser at det er et endeløst potensiale for å bruke de fantastisk vakre fargene det bringer med seg; blått, turkis osv i alle sjatteringer - men jeg klarer ikke å fargelegge levende vesner Er det bare meg?! Hittil har jeg bare hatt "Kreativ fargelegging", som har tilstrekkelig med slike regelmessige og symmetriske mønstre som jeg trives med (unntatt fuglemotivene som jeg unngår ) - noen som kan anbefale bøker som inneholder liknende, bare mindre dyremotiver? http://m.bookdepository.com/Creative-Colouring-Book-for-Grown-Ups-Michael-OMara-Books/9781843178699 Ingen dyr etter hva jeg husker nå :-) veldig fin bok, med mange forskjellige mønster. Anonymous poster hash: 02874...41e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 28. juni 2015 #542 Del Skrevet 28. juni 2015 Takk! Du er gull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 28. juni 2015 #543 Del Skrevet 28. juni 2015 Søk på mandala colouring books jeg tenker på noen andre og som jeg ikke husker navnet på i farta, skal Google i morgen! Lafemme, jeg er HELT ubrukelig på strikking, så jeg er misunnelig tilbake Takk Safira! Ja fargene er ganske annerledes, det er ganske herlig ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #544 Del Skrevet 28. juni 2015 Er det virkelig noe voksne mennesker driver med? Hva er poenget? Faktisk er det veldig mange voksne som nå har begynt å fargelegge. Det er en ny trend. Anonymous poster hash: 930a8...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 28. juni 2015 #545 Del Skrevet 28. juni 2015 Dette er alt jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 28. juni 2015 #546 Del Skrevet 28. juni 2015 (endret) Jeg har begynt å tegne på farger på kinesiske drager. Men jeg får ganske vondt i hånden og jeg lurte på om noen andre gjør det og om noen hadde noen råd mot det? Her er dragen jeg tegner på nå, men uten farger. Det blir jo ikke ferdig når man får vondt i hånden... Endret 28. juni 2015 av Tøytigern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #547 Del Skrevet 28. juni 2015 Ikke trykk så hardt. Ta pauser. Anonymous poster hash: 930a8...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 28. juni 2015 #548 Del Skrevet 28. juni 2015 (endret) Ikke trykk så hardt. Ta pauser. Anonymous poster hash: 930a8...224 Jeg trykker ikke... Det hjelper ikke med pauser, fordi det som gjør vondt gir seg ikke, men er der permanent. (Ganske slitsomt faktisk.) Endret 28. juni 2015 av Tøytigern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeane Skrevet 29. juni 2015 #549 Del Skrevet 29. juni 2015 Er det noen som vet om små sett med fargeblyanter til under hundrelappen? Trenger ikke å være all verdens kvalitet, det er for noen som ønsker å teste ut hobbyen uten å legge så mye penger i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. juni 2015 #550 Del Skrevet 29. juni 2015 Er det noen som vet om små sett med fargeblyanter til under hundrelappen? Trenger ikke å være all verdens kvalitet, det er for noen som ønsker å teste ut hobbyen uten å legge så mye penger i det De Staedetler eller Lyra settene til barn, er på salg hos Ark. Å jeg synes de tegner mye bedre enn Nille sine. Sånn om du vil ha det billig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 29. juni 2015 #551 Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg trykker ikke... Det hjelper ikke med pauser, fordi det som gjør vondt gir seg ikke, men er der permanent. (Ganske slitsomt faktisk.) Kanskje det vil hjelpe med sånn gummigrep man kan feste på blyanten? Kan få vondt selv pga gammel skade i hånda, da har det kommet av at jeg har hatt et for hardt grep om blyanten. De gummigreiene blir solgt hos bokhandlere og på butikker som Enklere liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 29. juni 2015 #552 Del Skrevet 29. juni 2015 Her er test av Irojiten-blyantene de 30 blyantene er på en måte 3 sett på 10 blyanter, pale, vivid og dark. Jeg bestemte meg for å teste hvert sett for seg, så bildet er delt i tre vet ikke om det ble tydelig, heh. Men heg er veldig fornøyd med de! Ikke alle er like myke, det ser dere sikkert hvilke. Men fargene er utrolig vakre, og de er gode å jobbe med! blir å skaffe resten av blyantene deres etterhvert ja... De blyantene ser så gode ut å jobbe med, og resultatet ble kjempeflott!!! Så smooth og myk fargelegging! Ser for meg at du ikke trenger å presse så hardt? Vel, de blyantene er på ønskelista mi, sammen med tusjene deres. Må vel vente til sommerferien er over, kanskje jeg har råd til disse skjønnhetene. Haha, har jo allerede flere sett med bra blyanter, men sånn er det visst når man er kunstutstyrfreak! Lurer på om det fins en diagnose på sånne som meg!!! Og et tips for dem som vil spare litt, det fins blyantforlengere til å feste på stumper hvis de er blitt så korte at det er ubehagelig å farge med. Da kan man bruke de litt lenger. Og har dere vannbaserte blyanter som er blitt så korte at det ikke går an å farge med dem, kutt vekk treomslaget og ta vare på fargekjernen. Den kan knuses til fint pulver og blandes i vann. Da kan man bare bruke pensel, og vips så har man utnyttet hele blyanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 29. juni 2015 #553 Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg har begynt å tegne på farger på kinesiske drager. Men jeg får ganske vondt i hånden og jeg lurte på om noen andre gjør det og om noen hadde noen råd mot det? Her er dragen jeg tegner på nå, men uten farger. Det blir jo ikke ferdig når man får vondt i hånden...dragon_54_chinese_new_year_2_12_art_coloring_book_colouring_sheet_page_black_white_line_art-999px.png Senebetennelse? Pga overbelastning? Ta et par dager pause og se om det blir bedre. Pass uansett på å ha god arbeidsstilling når du tegner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 29. juni 2015 #554 Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) Jeg har begynt å tegne på farger på kinesiske drager. Men jeg får ganske vondt i hånden og jeg lurte på om noen andre gjør det og om noen hadde noen råd mot det? Her er dragen jeg tegner på nå, men uten farger. Det blir jo ikke ferdig når man får vondt i hånden... Sånne gummigrep til blyanten hjelper mye! Jeg lærer meg riktig blyantgrep nå, har hatt veldig feil grep i alle år, og det er hardt for hånda og håndleddet...! Men det har blitt mye bedre etter at jeg kjøpte sånne grep Nå må jeg bare finne noen som passer til de tjukke Lyra blyantene mine og... De blyantene ser så gode ut å jobbe med, og resultatet ble kjempeflott!!! Så smooth og myk fargelegging! Ser for meg at du ikke trenger å presse så hardt? Det er litt varierende fra blyant til blyant, noen er lettere å få den mørkeste fargen, noen må fortsatt jobbes litt hardt med. Men, jeg skal vente med å bedømme de ordentlig på det til jeg har fått prøvd de i en annen bok enn den hemmelige hagen; jeg synes nemlig de to andre bøkene mine generelt har papir som er bedre å jobbe med faktisk, papiret i Hagen er litt for grovt, så synes blyantene ikke fester seg helt godt. Synes det er vanskeligere å få det helt jevnt i hagen enn i steampunk og vampyr-boka! Endret 29. juni 2015 av Auri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 29. juni 2015 #555 Del Skrevet 29. juni 2015 OG.... Tombow USA sin instagram-konto likte bildet mitt jeg la ut i går og spurte om de kunne reposte det på sin Instagram....! :D :D :D Blei helt satt ut jeg! Jeg er ikke vant til å være flink til noen ting, jeg har null talent i det meste jeg har prøvd meg på, og det var jeg føler jeg får til dette, og at andre liker det, er helt herlig! Balsam for sjela å endelig føle meg god på noe :D 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 29. juni 2015 #556 Del Skrevet 29. juni 2015 OG.... Tombow USA sin instagram-konto likte bildet mitt jeg la ut i går og spurte om de kunne reposte det på sin Instagram....! :D :D :D Blei helt satt ut jeg! Jeg er ikke vant til å være flink til noen ting, jeg har null talent i det meste jeg har prøvd meg på, og det var jeg føler jeg får til dette, og at andre liker det, er helt herlig! Balsam for sjela å endelig føle meg god på noe :DÅåh, så kult!!! sant, det er en deilig følelse!!!! Skikkelig glad nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 29. juni 2015 #557 Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) Jeg leser med stor interesse anbefalinger om fargeleggingsbøker, blant annet fordi jeg virkelig IKKE liker å fargelegge dyr, fugler, insekter eller levende liv Jeg aner ikke hvorfor! Jeg elsker geometriske mønstre, alt som er symmetrisk, gir en slags mening eller system - det kan være blomster, figurer, hva enn - mens alt som er mer flytende, uregelmessig, det unngår jeg Hittil har jeg bare hatt "Kreativ fargelegging", som har tilstrekkelig med slike regelmessige og symmetriske mønstre som jeg trives med (unntatt fuglemotivene som jeg unngår ) - noen som kan anbefale bøker som inneholder liknende, bare mindre dyremotiver? Her Miss O Hara! Dette er utgiveren som Steampunk og vampyr-boka mi er fra, veldig fornøyd med kvaliteten på de. De har masse, masse bøker som er mønster! http://store.doverpublications.com/by-subject-coloring-books-design-coloring.html Se gjennom der (du burde se gjennom alle kategoriene, jeg valgte bare en random en nå), og søk etter tittelen på amazon.co.uk. så finner du de nok der Bøkene deres er ganske rimelige i min erfaring, de to bøkene mine kostet vel rundt 6 pund stykk tror jeg. Så det er under hundre kroner boka Endret 29. juni 2015 av Auri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 29. juni 2015 #558 Del Skrevet 29. juni 2015 Lafemme, jeg er HELT ubrukelig på strikking, så jeg er misunnelig tilbake Det gjør ingenting. I den kreative arken er det massevis av plass til alle slag! Og hvis det er noe trøst, så har jeg "et par" flotte skrekkeksempler av tidligere strikkeforsøk (fra de dagene hvor viljen var betraktelig større enn evnen :knise: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #559 Del Skrevet 29. juni 2015 OG.... Tombow USA sin instagram-konto likte bildet mitt jeg la ut i går og spurte om de kunne reposte det på sin Instagram....! :D :D :D Blei helt satt ut jeg! Jeg er ikke vant til å være flink til noen ting, jeg har null talent i det meste jeg har prøvd meg på, og det var jeg føler jeg får til dette, og at andre liker det, er helt herlig! Balsam for sjela å endelig føle meg god på noe :D Du vet at vi nå vet hvem du er?Anonymous poster hash: 2abfe...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 29. juni 2015 #560 Del Skrevet 29. juni 2015 Du vet at vi nå vet hvem du er?Anonymous poster hash: 2abfe...30e Jeg deler allerede bilder både her og på fargeleggingsgruppa på FB, så jeg var ikke akkurat anonym fra før av. Bryr meg ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå