Gå til innhold

16 år og overnatting av kjæresten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt riktig det du skriver. Det som nesten sjokkerer mest i denne tråden, som i mange andre om same tema. Er hvor moralske så mange kvinner er her på KG. Jeg regner med at det er flest unge kvinner her og mange av dem har et meget alvorlig syn på sex. Jeg vil kalle det sykelig. Her kaller man folk som har sex med 14-15 åringer for pedofili osv. Da under det meg om hvor de har fått sine kunnskapsmangler i fra. Alle burde vite at pedofili handler om seksuell tenning på barn, altså unger som ikke er utviklet. En 15 års gammel jente er som en kvinne i kroppen.

Det er fornuftig og ha et godt forhold til sine barn, også om sex. Det at to unge for lov å dyrke sin kjærlighet, er en menneskerett, og nekte dem ser jeg på som et overgrep gjort av voksne som burde vært veiledet og behandlet for sine egne problemer i livet. For det er nettopp hva dem har. Omfattende problemer.

Det er ikke en menneskerett for en 18-åring å ha sex med en 15-åring. Det er ulovlig. Og la meg fortelle deg at den grensen ikke er satt basert på kroppen til barnet, men til sinnet. Noen under 16 er selvsagt mindre erfaren og utviklet enn noen over.

Anonymous poster hash: 6291b...132

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som sjokkerer meg er at det meste du skriver her inne mangler refleksjon. Du skjønner ikke hvorfor mødre og fedre for den saks skyld vil beskytte døttrene sine mot overgrep eller å bli utnyttet i en sårbar alder. En 15 åring er et barn. Driter i om hun er ferdig utviklet eller ikke. Hun er et barn i HODET. De søker bekreftelse og oppmerksomhet fra eldre gutter. Derfor er det så mange som sliter med ting de har gjort i yngre år, å angrer på at de var så løssluppne. I Norge er det forbudt å ha sex med en mindreårig, og den saken er lovfestet.

Anonymous poster hash: 99861...d9d

Det som du her viser er rett og slett sykt. Du stigmatiserer unge mennesker og uttaler deg om noe du ikke har kunnskap om. Sikkert derfor du bruker anonym.

Alle foreldre vil vi beskyte våre barn mot overgrep. Jeg vil også beskytte unge mot overgripere som deg. Overgrep handler også om mentale overgrep som du gjør og står for.

I denne aktuelle saken i tråden. Så handler det om to mennesker der det kun er to års forskjell. En gutt på 18 år og ei jente på straks 16. Vi snakker ikke om en mann på 30 og ei jente på 16. Det ville vært litt forskjell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en menneskerett for en 18-åring å ha sex med en 15-åring. Det er ulovlig. Og la meg fortelle deg at den grensen ikke er satt basert på kroppen til barnet, men til sinnet. Noen under 16 er selvsagt mindre erfaren og utviklet enn noen over.

Anonymous poster hash: 6291b...132

Må du skrive piss for og overleve? Det er ingen menneskerett for noen å ha sex. Ønsker du en slik debatt. Lag en tråd. Det er ikke menneskerettigheter som her diskuteres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du skrive piss for og overleve? Det er ingen menneskerett for noen å ha sex. Ønsker du en slik debatt. Lag en tråd. Det er ikke menneskerettigheter som her diskuteres.

Jeg siterer deg "det at to unge for lov å dyrke sin kjærlighet, er en menneskerett". Og nå som dette er et spørsmål om gutten skal få overleve, så tolker jeg det dithen at du mener det er en menneskerett at han får overnatte og at det er sykelig å prøve å hindre ham? Please...

Anonymous poster hash: 6291b...132

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg siterer deg "det at to unge for lov å dyrke sin kjærlighet, er en menneskerett". Og nå som dette er et spørsmål om gutten skal få overleve, så tolker jeg det dithen at du mener det er en menneskerett at han får overnatte og at det er sykelig å prøve å hindre ham? Please...

Anonymous poster hash: 6291b...132

Oops, selvsagt om gutten skal få overnatte

Anonymous poster hash: 6291b...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter fylte 16 er det greit i mine øyne. Det var den grensen mine foreldre også satt. Jeg hadde ikke sex før jeg var 17 og er glad jeg ventet og kunne gjerne også ventet enda litt lengre.



Anonymous poster hash: 2e4ee...d61
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt hus, dine regler. Ikke komfortabel, ikke tillate.



Anonymous poster hash: 57aae...1b2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg siterer deg "det at to unge for lov å dyrke sin kjærlighet, er en menneskerett". Og nå som dette er et spørsmål om gutten skal få overleve, så tolker jeg det dithen at du mener det er en menneskerett at han får overnatte og at det er sykelig å prøve å hindre ham? Please...

Anonymous poster hash: 6291b...132

Når to mennesker finner kjærlighet og ønsker og være sammen. Da er det et overgrep og forsøke å hindre dem. Om dem vil overnatte et sted, så er det selvsagt den som eier huset som bestemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når to mennesker finner kjærlighet og ønsker og være sammen. Da er det et overgrep og forsøke å hindre dem.

Mmhmm. Og hvis en mann på 30 sier han har funnet kjærligheten med ei på 13 da? :P

Anonymous poster hash: 57aae...1b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som du her viser er rett og slett sykt. Du stigmatiserer unge mennesker og uttaler deg om noe du ikke har kunnskap om. Sikkert derfor du bruker anonym.

Alle foreldre vil vi beskyte våre barn mot overgrep. Jeg vil også beskytte unge mot overgripere som deg. Overgrep handler også om mentale overgrep som du gjør og står for.

I denne aktuelle saken i tråden. Så handler det om to mennesker der det kun er to års forskjell. En gutt på 18 år og ei jente på straks 16. Vi snakker ikke om en mann på 30 og ei jente på 16. Det ville vært litt forskjell.

Hun er ikke lovlig enda, forstår du ikke dette??

Anonymous poster hash: 99861...d9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmhmm. Og hvis en mann på 30 sier han har funnet kjærligheten med ei på 13 da? :P

Anonymous poster hash: 57aae...1b2

Når satte Norge ned sin grense som Spania har? Gjør rede på det først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når satte Norge ned sin grense som Spania har? Gjør rede på det først.

Norge har en seksuell lavalder på 16 år. Jenta denne tråden handler om er 15 år. Derfor er hun under seksuell lavalder, men du synes det er greit at vi bryter de norske lovene og har sex med barn under 16. Det er visst i følge deg et overgrep å forhindre folk å ha sex med barn under 16

Anonymous poster hash: 2e4ee...d61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når satte Norge ned sin grense som Spania har? Gjør rede på det først.

Jo, men ei under 16 er heller ikke lovlig i Norge. :P

Anonymous poster hash: 57aae...1b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke lovlig enda, forstår du ikke dette??

Anonymous poster hash: 99861...d9d

I følge TS snakker vi om en uke. Da er hun 16 og kan med loven i hånd knulle vilt. I Sverige hadde hun kunnet det i et år allerede, i andre land som har 14 år, i to år og i Spania kunne hun hatt et seksualliv fra hun var 13 år. Få litt perspektiv på ting. Så kan vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge TS snakker vi om en uke. Da er hun 16 og kan med loven i hånd knulle vilt. I Sverige hadde hun kunnet det i et år allerede, i andre land som har 14 år, i to år og i Spania kunne hun hatt et seksualliv fra hun var 13 år. Få litt perspektiv på ting. Så kan vi snakkes.

Vi kan snakkes når du har lært deg å forholde deg til lovene i landet vi lever i. Du er jo forkjemper for at gutter skal få pule mindreårige.. Det forteller sitt.

Anonymous poster hash: 99861...d9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Norge har en seksuell lavalder på 16 år. Jenta denne tråden handler om er 15 år. Derfor er hun under seksuell lavalder, men du synes det er greit at vi bryter de norske lovene og har sex med barn under 16. Det er visst i følge deg et overgrep å forhindre folk å ha sex med barn under 16

Anonymous poster hash: 2e4ee...d61

Ja i dette tilfellet der vi snakker om en uke til fylte 16, Så kan loven ignoreres. Det snakkes så varm om loven i slike debatter. Den skal følges. Mens man rett etter setter seg i bilen og utfører flere lovbrudd. Hykleri og moralismen lyser i disse tråder. Ikke rart de fleste velger og vise sin galskap som anonym.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan snakkes når du har lært deg å forholde deg til lovene i landet vi lever i. Du er jo forkjemper for at gutter skal få pule mindreårige.. Det forteller sitt.

Anonymous poster hash: 99861...d9d

Faktisk er jeg mer for at gode voksne kvinner skal knulle unge gutter på 15-16. slik at de får god opplæring. Beklager. Galskap forholder jeg meg ikke til i min fritid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt at

1) De har ikke kjent hverandre så lenge at du synes hun burde ha sex med han

2) Hun bør uansett vente til hun er 16

3) Du vil la dem sove hos deg, bare du blir litt kjent med gutten



Anonymous poster hash: 992f4...5a4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt at

1) De har ikke kjent hverandre så lenge at du synes hun burde ha sex med han

2) Hun bør uansett vente til hun er 16

3) Du vil la dem sove hos deg, bare du blir litt kjent med gutten

Anonymous poster hash: 992f4...5a4

Ser flere er opptatt av dette med og tro de skal bli kjent med denne gutten. Fakta er at foreldre som regel aldri blir kjent med denne gutten. Vi liker så godt og tro vi kjenner folk. Men få kjenner egentlig andre. Kun de som står hverandre nært kjenner hverandre. Men vi mennesker elsker vår livsløgn, den gjør oss godt. Ibsen skrev allerede om det på 1880 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...