MarianneE Skrevet 15. april 2015 #81 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg putter en cola i veska og går på jobb nå. Enda verre enn lunchkaker... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 15. april 2015 #82 Del Skrevet 15. april 2015 Og for ikke å glemme den nye trenden: alle prøver og kutte ned på kjøtt. Vel og bra det, men alle på en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 15. april 2015 #83 Del Skrevet 15. april 2015 Tenkte på denne (fantastiske) tråden da jeg spiste frokost i dag, som bestod så klart av en halv avocado på toast med salt og pepper på. Ble ikke noen frokost-blogging i dag gitt Svikter du fansen?????.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 15. april 2015 #84 Del Skrevet 15. april 2015 Og for ikke å glemme den nye trenden: alle prøver og kutte ned på kjøtt. Vel og bra det, men alle på en gang? Hørte jeg saueflokk?? Sauer er allrighte dyr de altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerbit Skrevet 15. april 2015 #85 Del Skrevet 15. april 2015 Avokado-toast med posjert egg er jo faktisk knallgodt Kan noen fortelle meg som tydeligvis er helt utenforstående her hva en avokado-toast er? Er det bare en vanlig toast med bare avokado inni? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 15. april 2015 #86 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg putter en cola i veska og går på jobb nå. Enda verre enn lunchkaker... Ikke diettcola altså.........*sa hun og nøt den ferske kokosbollen*....Vil du ha en forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 15. april 2015 #87 Del Skrevet 15. april 2015 Kan noen fortelle meg som tydeligvis er helt utenforstående her hva en avokado-toast er? Er det bare en vanlig toast med bare avokado inni? Ristet skive med skvist avokado 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 15. april 2015 #88 Del Skrevet 15. april 2015 Kan noen fortelle meg som tydeligvis er helt utenforstående her hva en avokado-toast er? Er det bare en vanlig toast med bare avokado inni? Vanlig ristet brød med most avokado på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 15. april 2015 #89 Del Skrevet 15. april 2015 jeg blir GÆREN av de engelske titlene deres på alt. "those shoes" "that burger" "that dress". waaaaaah, saueflokk! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerbit Skrevet 15. april 2015 #90 Del Skrevet 15. april 2015 Ristet skive med skvist avokado Åja. Jeg kan ikke forstå at det er fantastisk godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 15. april 2015 #91 Del Skrevet 15. april 2015 jeg blir GÆREN av de engelske titlene deres på alt. "those shoes" "that burger" "that dress". waaaaaah, saueflokk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 15. april 2015 #92 Del Skrevet 15. april 2015 http://www.leneorvik.no/2015/04/14/that-delicious-burger/ THAT DELICIOUS BURGER 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 15. april 2015 #93 Del Skrevet 15. april 2015 Åja. Jeg kan ikke forstå at det er fantastisk godt. Prøv det! Enkelt, mettende og godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 15. april 2015 #94 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Eh, har folk helt glemt at de er glutenintolerante?! Haha. Er jo litt komisk. Samtidig er det da naturlig at det er trender innen matverden også, akkurat som i moteverden — og helt naturlig at man blir påvirket av disse trendene, uten at det betyr at man er en «dum sau». Det er mye mat som var poppis på 90-tallet men som nesten ingen spiser nå, mens sushi ble innført for ikke alt for mange år siden og har tatt helt av. Kan jo bruke sushi som eksempel når det gjelder meg selv. Jeg later ikke som at jeg liker sushi fordi jeg vil være trendy, jeg elsker virkelig sushi. Men hadde det ikke blitt trendy hadde jeg nok aldri tenkt på å smake på det, og dermed hadde jeg ikke oppdaget at jeg digget det. Og ser man en rett bli skrytt opp i skyene mange nok ganger er jo også oddsene større for at man blir nysgjerrig og vil prøve selv. Sånn som med denne avokadoskiva. Endret 15. april 2015 av Tonje! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 15. april 2015 #95 Del Skrevet 15. april 2015 http://www.leneorvik.no/2015/04/14/that-delicious-burger/ THAT DELICIOUS BURGER Ooooog DER har Lene Orvik også funnet ut at hun ikke har tålt brød noe særlig tidligere, hun heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 15. april 2015 #96 Del Skrevet 15. april 2015 http://www.leneorvik.no/2015/04/14/that-delicious-burger/ THAT DELICIOUS BURGER ..them crazy bloggers... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. april 2015 #97 Del Skrevet 15. april 2015 Eh, har folk helt glemt at de er glutenintolerante?! . Nei, jeg husker det jeg. Men I motsetning til bloggere har jeg legeerklæring på det.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 15. april 2015 #98 Del Skrevet 15. april 2015 Åja. Jeg kan ikke forstå at det er fantastisk godt. Nei. Hørtes vondt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 15. april 2015 Forfatter #99 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Ooooog DER har Lene Orvik også funnet ut at hun ikke har tålt brød noe særlig tidligere, hun heller. Jepp! Det er viktig å få frem at de ikke tåler brød! Endret 15. april 2015 av Rosenrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 15. april 2015 #100 Del Skrevet 15. april 2015 Ikke glem når de kjøper feil veske da og sier at de ikke så at det var ekte skinn! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg