Gå til innhold

Hvordan er det mulig at en 45-årig dame ser så deilig ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fascinerende at Jennifer Lopez er ett år eldre enn f.eks. Anne Lindmo :fnise:

Anonymous poster hash: e3ad9...e36

Jennifer Lopez lever tross alt av utseendet da, og er jo potte stiv i fjeset med botox og fillers. Og hvor mange ganger hun har operert nesa aner jeg ikke. Hjelper nok også med privat treningsstudio, personlige trenere, barnevakter ansatt på heltid og personlig kokk :)

Anonymous poster hash: 2721a...188

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt utenkelig å gå ut uten sminke, det er jo som å være naken. Går faktisk heller naken og sminket, enn usminket. Vi prøver vel alle å fremheve det som vi synes er pent med oss selv?

Jeg går uten sminke. Før følte jeg det samme som deg, men så jobbet jeg med selvtilliten og har nå null problemer med å gå uten sminke fordi jeg vet jeg er naturlig pen. Har ingen urenheter og har mørke øyenbryn og lange, mørke øyenvipper.

Man kan faktisk få hjelp med psykolog med selvtilliten. Har du prøvd det?

Anonymous poster hash: 4e48e...fe2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går uten sminke. Før følte jeg det samme som deg, men så jobbet jeg med selvtilliten og har nå null problemer med å gå uten sminke fordi jeg vet jeg er naturlig pen. Har ingen urenheter og har mørke øyenbryn og lange, mørke øyenvipper.

Man kan faktisk få hjelp med psykolog med selvtilliten. Har du prøvd det?

Anonymous poster hash: 4e48e...fe2

Nei, for jeg føler ikke at det er et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for jeg føler ikke at det er et problem.

Jeg tenker det er et problem når du føler det er bedre å gå naken enn å gå uten sminke. Og jeg sier det fordi jeg vet hvordan det føles og hvor forferdelig det er.

Når man er syk osv er det veldig greit å bare sette det bustete håret i en strikk og gå på butikken uten sminke. Det er ikke sunt for noe som helst å måtte stå foran speilet i en time først, og om du ikke klarer det kan du ikke kjøpe deg litt mat!

Anonymous poster hash: 4e48e...fe2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det er et problem når du føler det er bedre å gå naken enn å gå uten sminke. Og jeg sier det fordi jeg vet hvordan det føles og hvor forferdelig det er.

Når man er syk osv er det veldig greit å bare sette det bustete håret i en strikk og gå på butikken uten sminke. Det er ikke sunt for noe som helst å måtte stå foran speilet i en time først, og om du ikke klarer det kan du ikke kjøpe deg litt mat!

Anonymous poster hash: 4e48e...fe2

Det er enda godt jeg er sjeldent syk. Neida, men jeg synes faktisk ikke det er et så stort problem at jeg trenger å oppsøke en psykolog for det. At du har fått hjelp og føler at det har hjulpet på selvtilliten er kjempebra, men jeg føler at det er andre ting i livet jeg kanskje heller bør få orden på enn akkurat det.

Selvtilliten min ellers har jeg ikke noen problemer med heller, men å gå ut uten sminke gjøre jeg bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går uten sminke. Før følte jeg det samme som deg, men så jobbet jeg med selvtilliten og har nå null problemer med å gå uten sminke fordi jeg vet jeg er naturlig pen. Har ingen urenheter og har mørke øyenbryn og lange, mørke øyenvipper.

Man kan faktisk få hjelp med psykolog med selvtilliten. Har du prøvd det?

Anonymous poster hash: 4e48e...fe2

Ikke meg du siterer men hør på deg selv da, du har ingen urenheter og markerte bryn og øyne, så er ingen bragd at du går uten. Jeg er naturlig slank og fit så trenger ikke passe på hva jeg spiser, skal jeg da si til ei som er feit at siden jeg ikke trenger det så trenger ikke hun det heller og hun har dårlig selvtillit?

Ble OT men er så lei av den frasen der, jeg har skjemmende arr og har ikke øyebryn og da handler det ikke om at man trenger psykolog for å droppe handleturen uten sminke, folk stirrer åpenlyst på meg om jeg går uten.

Anonymous poster hash: cf67e...c81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det lurer jeg på også.

Hvordan holder hun seg så bra?

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2924170/Is-Jennifer-Lopez-unrecognizable-without-bronzer-lip-gloss-exhausting-Boy-Door-promo-tour.html

Tror svaret begynner på p og slutter på enger.

Typisk at noen kommer med sånne bilder. Synes hun er like vakker på de bildene uten sminke! Man ser at hun har veldig fin hud, og ser naturlig ung ut.

Dere som alltid nevner at det er pga penger osv...det er ikke alltid det som gjør at folk ser yngre ut!

Kjenner ei på samme alder som ser ut som hun er i 20 årene, maks 27-28. Hun har aldri tatt noe, hun har ikke mye penger, men hun har alltid vært flink til å ta vare på seg selv, spist sundt ( selv om hun er ingen fanatiker, kan godt skeie ut av og til ), løper et par ganger i uka, går endel turer, sover nok osv, men lever ellers nokså sparsommelig. Hun har alltid hatt fantasitik hud ( har det fortsatt, beskyttet seg mot sola ), og hun har samme figur som da hun var ca 19.

Det jeg har lagt merke til , er at om noen ( spesielt kvinner ) , holder seg veldig bra, så skal alltid noen komme å kommentere at det ikke er naturlig, ingen kan liksom se så bra ut i 40-årene naturlig...JO, det kan faktisk noen gjøre! Kjenner ei eldre, ei i 50 årene som og holder seg j... bra, naturlig. Ingen av de jeg nevnte har rørt noe som helst kirurgi, de har ikke vært på en skjønnhetssalong en gang! Mange som går ofte dit, kan ha verre hud! For mye peeling og plukking, er ikke bra for huden!

En annen ting . JLo er i kontakt med hele seg selv, hun er en god danser, kan synge, bruker sine natur talenter og evner, og sånt er selvfølgelig med på å fremme både helse og utseende, glød om du vil. Noen er skapt ekte artister, kunstnere, og de bare har det i seg. En rytme, musikalitet...og DET er den beste ungdomskilden! Ha en spirit for noe, en gnist, pasion...Så kommer det andre av seg selv.

Anonymous poster hash: 75367...520

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ord: Photoshop.

Seriøst, tror dere virkelig at hun ser akkurat sånn ut i virkeligheten? Ja, hun har et bra utseende til vanlig, men photoshop er selvsagt en del av de fleste bildene.

Anonymous poster hash: 177eb...725

Hun ser også veldig bra ut, UTEN photoshop. Kan man ikke bare akseptere det?

Anonymous poster hash: 75367...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jennifer Lopez lever tross alt av utseendet da, og er jo potte stiv i fjeset med botox og fillers. Og hvor mange ganger hun har operert nesa aner jeg ikke. Hjelper nok også med privat treningsstudio, personlige trenere, barnevakter ansatt på heltid og personlig kokk :)

Anonymous poster hash: 2721a...188

Slutt å spre falske rykter. Dama har ikke operert seg , og hun er heller ikke "potte stiv" i fjeset.

Har lest flere intervjuer med henne, og hun rører ikke sånne ting. Det hadde syntes. man ser at hun er naturlig.

Hun har veldig gode gener, er flink til å ta vare på seg selv, har alltid vært det, da kan man faktisk holde seg bra.

Misunnelsen, lenge leve...

Anonymous poster hash: 75367...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at noen kommer med sånne bilder. Synes hun er like vakker på de bildene uten sminke! Man ser at hun har veldig fin hud, og ser naturlig ung ut.

Ser flott ut uten sminke. KG damene viser sin misunnelse der de sitter fete og fine og taster. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun var kjempepen uten sminke også ... Det er bare å innse det - noen er født vakre - men blir selvsagt enda penere med sminke og flotte klær.

Men hadde jeg sett ut om JLO uten sminke så hadde jeg vært kjempestolt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flott ut uten sminke. KG damene viser sin misunnelse der de sitter fete og fine og taster. :laugh:

Det hadde vært veldig interessant å se et bilde av deg ...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å spre falske rykter. Dama har ikke operert seg , og hun er heller ikke "potte stiv" i fjeset.

Har lest flere intervjuer med henne, og hun rører ikke sånne ting. Det hadde syntes. man ser at hun er naturlig.

Hun har veldig gode gener, er flink til å ta vare på seg selv, har alltid vært det, da kan man faktisk holde seg bra.

Misunnelsen, lenge leve...

Anonymous poster hash: 75367...520

Hun har også ei fantastisk rumpe. Nei kvinner er kvinnes verste fiende. Her skal ei flott jente som vet å holde seg i form, disses og juges om. Typisk kvinnfolk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært veldig interessant å se et bilde av deg ...

Naken eller med klær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at en som snakker så stygt om andre må se ut som en gud selv.

Som jeg alltid sier når jeg ser meg i speilet. Hadde gud skapt noe bedre, hadde han beholdt det selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjekk hun her da, hun er 61!!!

http://www.usmagazine.com/uploads/assets/articles/69584-christie-brinkley-heidi-klum-supermodels-over-40-fitness-secrets/1389805516_christie-brinkley-zoom.jpg

Innlegget er blitt redigert for brudd på opphavsrettighetene

Nikee, mod.

Anonymous poster hash: c998e...ec9

Endret av Nikee
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg alltid sier når jeg ser meg i speilet. Hadde gud skapt noe bedre, hadde han beholdt det selv.

Ja, helt sikkert ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk hun her da, hun er 61!!!

Sitatet er blitt redigert for brudd på reglene

Nikee, mod.

Anonymous poster hash: c998e...ec9

Flott dame det

Endret av Nikee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...